Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren veel plezier daar in NY. Je ging daar toch ook heen ivm werk? Of is het alleen plezier maken. Logosch dat je bij het afscheid geen bikkel was, je meisje achterlaten en niks erbij voelen zouniet goed zijn.

Es ik wilde ook nietthuiszitten en heb tot aan mijn verlof at gewerkt, wat eigenlijk niet ging. Heel veel spijt van gehad, had me een hoop pijn bespaard. Doe waar je je goed bij voelt en niets doen uit plichtsbesef. Werken komt na je verlof wel weer.

Henne woensdag de 20 weken echo!!!!! Op de helft dus, dat had je niet verwacht he!!! Ook al is het een medische echo toch heel bijzonder om alles uitgebreid te kunnen zien hoor. bewondering voor koekie moet voor bezorgtheid van afweikingen staan woensdag.

Syl is het lekker weer daar? Hier in het Westland is het goed te doen. Wel een aardig windje, maar ook zon dus nu even in de tuin met de ipad.

Hier van alles gedaan, wat huishoudelijk en moeders gedouched. vreselijk moeilijk om mijn moeder zo'n ongelooflijke pijn te doen met insmeren van geinfecteerde brandplekken op haar hals en gezicht. Vanmiddag vaders even meegenomen naar tuincentrum in de buurt, heeft genoten van zijn kleinzoon, heerlijk om een glimlach op zijn gezicht te zien.

Morgen idd weer naar huis en zie daar heel erg tegenop. Zou nog zoveel willen doen voor ze, maar het is niet anders. Snel weer terug komen maar.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tool geniet ervan meid, dikke X.

San mijn schoonvader zijn benen waren helemaal verbrand, vreselijk om te zien laat staan als dit jou gebeurt.

Denk vaak aan jullie.

Geplaatst

He San, ik wil nog even laten weten, dat ik zo blij ben te lezen dat je steeds kijkt naar wat kan ik doen, en hoe halen we er alles uit? Tegelijkertijd gebeurd er van alles wat niet controleerbaar is wat het allemaal erg moeilijk maakt. Goed te lezen hoe je er in staat. Volgens mij geeft R jou vleugels ; -) om maar een beetje de humeur er met de haren bij te sleuren... knuffel voor jou xxx

Henne, ook voor jou een knuffel, wij hadden vandaag een afspraak met een stel dat na vele hopeloze pogingen nu eindelijk zwanger is. En totaal ziek en zich waardeloos voelt. Dus de afspraak is afgezegd, door jouw verhaal heb ik nu wel meer begrip voor de situatie. Het moet ook heel dubbel zijn, aan de ene kant de bijna plicht om je blij te horen voelen, en aan de andere kant is de werkelijkheid dan zo waardeloos. :( we hebben in oktober een nieuwe afspraak gemaakt wie weet..

Tool, jij bent lekker aan het genieten, good!!

Ruby voor jou rottijden. Die tramal kun je echt beetje raar van worden. Ik gebruik het soms, maar als de bijwerkingen weer de overhand krijgen, moet ik altijd weer stoppen. Bij mij is het dat ik er een beetje hyper van word, en slecht slaap. Dan wordt de pijn (bij mij mn enkel) weer erger.. dus stop ik weer. En zo doorsukkelen. Hoop voor jou dat er met de endometriose een oplossing mogelijk is. Maar blijf ook kijken naar alternatieven, want een ok lost nooit alles op en je kunt weer last van andere dingen krijgen. Blijf kijken naar alternatieven. Kus voor jou, allemaal moeilijk! Hoe is t met jullie lieverd uit griekenland?

Hier gaat het redelijk. Behalve dan dat mijn werkplek definitief opgeheven wordt, en we op korte termijn naar andere afdeling gaan. Nu was ik al bij die andere afdeling betrokken, en hoop ik dat ik met mijn collega's daar een goede plek kunnen vinden, maar nu moet er dus in korte tijd een hele hoop uitgewerkt worden. Nu dus even geen vrijwilligerswerk en dat vind ik stiekem best wel moeilijk...keuzes keuzes keuzes!

Syl, fijn om te lezen dat je zo geniet van je hondjes. Stiekem denk ik: ik ook hhaha ; -)

Geplaatst

Tool een winderige groet terug!!!!! eh geen stinkende hoor, maar zo een die buiten waait;)

Eef even balen dat alles nu heel snel afgehandeld moet worden en je het daarom te druk hebt voor je vrijwilligerswerk. Niet alleen aan je werk denken hoor, maar ook zeker aan jezelf.

Jammer dat die afspraak niet door kon gaan, hopelijk in oktober wel!

Dikke knuffel terug.

Hier even pauze tussen het strijken door, moet nog 2 dekbedovertrekken en heb daar zo een hekel aan om die te strijken. Zelf doe ik dat nooit, maar ja voor je ouders doe je alles!!

Eef R geeft me idd vleugels, de geboorte heeft een enorme softie van me gemaakt, ook wel goed hoor ik ben normaal erg hard voor mezelf, nu moet ik er wel voor zorgen dat ik ook goed voor mezelf zorg, heb nog een ontzettend ondeugend jongetje wat vele hier in huis een grote smile bezorgt!

Zal zo toch maar eens verder gaan met de strijk, bleh, maar eerst nog wat ships naar binnen proppen hihi, vanaf maandag is het weer afgelopen met al het gevreet wat we gedaan hebben deze vakantie.

Geplaatst
Tool een winderige groet terug!!!!! eh geen stinkende hoor, maar zo een die buiten waait;).

Hahahaha San, lig keihard te lachen hier aan het zwembad. Hier nu ook n paar wolkjes. A. Heeft zijn verjaardag gisteren Gied gevierd. Vandaag voelt ie zich ietsje minder. Maar idd. We genieten.

Vana volgende week reageer ik uitgebreider.

Eef, balen dat het met je werk opeens zo snel gaat. Hoop dat je met je collega's een mooi werkplekje krijgt.

Simba, leuke profielfoto van s.

Ruby, nog geslaagd voor de instrumenten?

Syl, juliiemhebben een klein brokkenpilootje erbij. Gelukkig geeft t je afleiding, maar hoop echt dat er gauw betere tijden voor jullie zullen komen! Knuffel meid!

Ben er weer vandoor!

Xx

Geplaatst

Meiden

vandaag taptoe ahoy repetitie gehad.

Gisteren 3 picollo's gehaald. dus maandag lekker met de nieuwe fluit spelen.

Nu kapot. zo de bus in naar de meern. dan naar het zwembad.

Fijne avond.

Geplaatst

Knuffel meiden! Ny is super, maar ben veul meer met thuis bezig dan anders. Gelukkig alleen maar goede berichten van t thuisfront. Ik heb intussen een nagloeiende Creditcard... Oeps ;-)

Henne, heb je m'n whatsapp gekregen? Moest direct aan je denken toen k een levensgroot koekiemonster tegen het lijf liep op times square!

Geplaatst

Ja wat dacht je, dat je Fiene 5 dagen zou vergeten? Tuurlijk niet mama!! Maar alles gaat goed thuis dus geniet er lekker van! En koop ook wat leuks voor Vin he, niet alleen voor je dochter...

Geplaatst

Haha, ben vooral bezig voor mezelf een nieuwe winter garderobe te scoren vorige winter was ik zwanger, de winter ervoor aan t afvallen, dus heb serieus geen winterkleding meer die me past. voor fiene pas twee jurkjes en een broekie, maar voor vin ook plannen hoor!

Geplaatst

Fren fijn zeg dat je je zo vermaakt. Is er in Nld geen winkel waar je je wintergarderobe bij elkaar kan kopen??? ;)) Wel sjiek dat je daar helemaal voor naar NY vliegt. Dat zie je altijd in de film bij die ontzettend rijke mensen hihi.

Ruby lekker geoefend voor de taptoe. wanneer is die eigenlijk?

Wij weer thuis van een paar dagen bij mijn ouders. Jongetje voelt dat mama niet zo stevig in haar schoentjes staat momenteel en test mijn geduld erg op de proef. Als hij iets niet mag is het een drama. Hij "valt" soms zelfs aan en bijt dan. Heel frustrerend. Weet dat hij het niet expres doet, maar leuk is anders. Denk ook dat er vermoeidheid bij zit. Hij is net na een woedeaanval weer op bed gelegd en is al weer helemaal vertrokken. Het arme manneke.

Vandaag heb ik nog een dagje vrij voor het werkende leven ook voor mij weer begint. Heb er zin in en zie er tegenop tegelijk, herkenbaar??

Geplaatst

Hi meiden....rustig weekend geweest hier, iedereen druk? Hier vooral moehoehoe, zaterdag was ik in de slaapkamer aan de schoonmaak gegaan maar na uurtje begon buik al flink te protesteren. Frustratie was groot moet ik bekennen. Gisteren ook nog weinig (lees niks) gekund, vandaag proberen weer wat te doen maar dus wel in zeeeeer laag tempo.

Hou het kort vanochtend, zal wel even de foto plaatsen die ik van Fren kreeg :-))) Kreeg opeens wel een visioen van een harige, blauwe baby die opgroeit tot zoiets....aarrghhh ;-)

[ATTACH=CONFIG]4569[/ATTACH]

Geplaatst

hoi meiden,

Ja heel druk weekend gehad.

San, de taptoe ahoy is 26 t/m 30 september.

Maar eerst heb ik zaterdag 22 september nog taptoe amsterdam. Daar repetereren we vanaf 10.00 uur tot een uur of 17.00 uur en dan diezelfde avond de show op de taptoe presenteren. Daar zie ik erg tegenop.

Zondag de 23e van 10.00 tot 22.00 taptoe ahoy repetitie. gelukkig mag Alwin mee. Dan kan hij me een beetje oppeppen als ik dat nodig heb. Gisteren ook 3 uur lang gelopen op het veld om de show van ahoy te oefenen. Dan ben je wel gaar. Heb een kwrtiertje in de bus geslapen. Tot half 9 in het zwembad geweest. En dan denken dat je kan slapen. Nou niet dus. Toch maar even bellen voor een inslapertje deze weken, want heb mijn rust wel erg hard nodig. Anders stort ik in na 30 september denk ik.

Vandaag spelen met de nieuwe picollo. Ben benieuwd of ze wat verschil horen. Ik merk wel dat het makkelijker speelt. De snelle stukjes er veel makkelijker uitkomen. Dus toch blij...

Verder meteen daarna naar bed. Niet blijven hangen. Morgen ben ik er weer en mag ik ruim een uur 11 kinderen vermaken en praten met de oudere dames en heer over wat hun verwachten van Alwin en mij. Ben benieuwd.

Geplaatst

Haha san, Tuurlijk kan ik ook in Ned. Shoppen, maar als ik hier toch ben... Straks de eerste van 25 afspraken in 4 dagen, nu eerst even jetlag het hoofd bieden met een koffie bij starbucks. Ti's hier half 7...

Geplaatst

Ik vind het ook altijd leuk om iets uit het buitenland te hebben, soort van souvenir, kun je er even aan terug denken als je het draagt. De oudste draagt voornamelijk spijkerbroeken uit Frankrijk, omdat die lang en smal vallen, net als zij. Ze loopt steevast 2 jaar voor met de maten, afgelopen vakantie weer 4 nieuwe broeken gekocht voor het najaar/winter voor '10 ans'...

Succes Fren, dan zul je hier niet zoveel meer zijn! Ik neem aan dat je met C en M bent?

Geplaatst

Altijd leuk, shoppen op vakantie. Al is het maar dat je net even wat anders hebt dan hier. Heb jaren terug in Milaan gewinkeld en nog steeds zijn dat de kledingstukken waar ik complimenten over krijg. Ging ook graag met de sale naar Newcastle toen m'n broer daar nog woonde, lege koffer heen, volle terug.

Heb me voorgenomen de poll te gaan zoeken, dus dat ga ik nu maar eens doen. Wen moet er nu eigenlijk ook bij op!

Geplaatst

Zoek zoek....Es', wanneer had jij ook alweer de twintit weken echo?

Ben wel weer een mooie iPad verspreking tegengekomen: een koppend hartje :-))))

Verder zoeken....

Geplaatst

Hèhè, dat was een flinke zoektocht! Wie wil kan mijn kolom nog tot en met dinsdagavond aanpassen, dan sluit de poll ;-) Heb nog even geen kolom voor Wen gemaakt, wilde ik zelf ook niet voor twaalf weken.

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther
[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guus[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
m
eisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ruby[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Wat grappig dat op 2 na iedereen het goed had bij Esther! Kennelijk vinden wij jou een meisjesmoeder Es!

Wil je het zelf niet invullen Henne of heb je gewoon geen idee?

Oh ja dat koppende hartje was leuk! Was jij zelf toch?

Geplaatst

Echt waar? Jeetje, wel gaaf ergens! Hoef je geen rekening te houden, maar hoe doe je dat 's avonds met eten? Das altijd saai in je eentje... Hoewel in NY misschien normaal?

Vandaar dat je steeds op het forum zit hihi. Hoe gaan je afspraken? Is het net zo iets als Frankfurt of groter/kleiner?

Geplaatst

Caro ik heb geen idee. Ik was er eerst van overtuigd dat het een meisje was maar ben daar soort van op teruggekomen. Alleen weet ik niet of dat echt m'n gevoel is, of dat het meer komt doordat ik niet teveel op een meisje wilde focussen (daar hebben we al een naam voor ed). Ik wou nu zeggen jongen, maar op het moment dat ik dat typte dacht ik 'nee, meisje' :-) Gelukkig heb ik geen voorkeur, zelfs geen stiekeme.

Geplaatst

Dat is fijn, dat je zelfs geen stiekeme voorkeur hebt. Ik vind jou ook geen typische jongensmoeder hoor, zoals ik Es wel een meisjesmoeder vindt, slaat eigenlijk allemaal nergens op want wat je krijgt daar groei je meteen in. En het is allebei even leuk!

Heeft J een voorkeur?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden