Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, das gebeurd. Reminder voor mezelf: geen garnalen meer kopen met de kop er nog aan, bah! Ik zal nooit chef-kok worden: kop afhakken, staart en pootjes er af friemelen en dan nog die poep verwijderen: eet smakelijk! (Ik weet dat ik ze ook zo op de bbq kan gooien maar dan moet je tijdens het eten zo klooien, doe ik liever van tevoren...)

Maar nu liggen ze te marineren, de kip voor de sateetjes ook, terwijl de rest van het huis slaapt. Weet zeker als ik nu ga liggen dat het spul zo weer wakker wordt... 10 minuten powernap? Oh, een buurjongetje heeft een versterker buiten gezet waar hij nu doorheen schreeuwt... leuk.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee lieve meiden!

San: hoe is het nu met je moeder?? Gaat t een beetje beter? X!

Henne: weer thuis na een week vertroeteld te zijn. Ik hoop toch zo dat je je een beetje beter zult gan voelen!

Syl: jullie hebben heerlijk weer om op de camping te zitten: zalig! Vind het zo rot dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat bij jou. Het duurt allemaal wel heel erg lang, dat moet moeilijk zijn... Hoop echt dat het tij zich zal keren!

Esther: foto's!!!! Wil jou weer graag zien en ook je kamertje. Gaat super leuk worden denk ik, je hebt veel gevoel voor inrichting!

Guusje: ik mis je hier. Hoe gaat t met je?

Ruby: hoe is jouw weekend? Nog lekker kunnen knutselen?

Tooltje: hihi, lekker wijntjes gedronken :-). Trouwjurk gepast, bijna op akantie: gun het jullie allemaal zo enorm!

Lieve Eef: hoe is het met je zielige mannetje? En met jou?

Simba: die knie van jou.... Echt net fijn! Hoe is het met je mbt het moeten missen van simba??

Caroline: zag super lieve foto's van jouw schatjes! Hoe is het met de oudste o school? En je vriend: is hij happy met zijn werk? Hij is er natuurlijk al en tijd bezig en heeft er zo lang naar moeten zoeken. Was benieuwd hoe het hem bevalt.

Fren: hoe is het met je pols? En met lieve fiene?

lieve ceeke: last maar zeker niet least. Meis: ijdel aan jullie! Veel liefs!

En toen vergat ik weer een heel rijtje meiden... Pfff, vind het toch lastig om uit mijn hoofd alle namen op te sommen...

Dank voor jullie felicitaties: lief! Ik heb een heerlijke verjaardag , simpel, maar zalig. Heerlijk weer, lekker de stad in gelopen, terrasjes gepikt (kroketten gegeten en dus gezondigd..., maar het was heerlijk!).

Baan bevalt ook goed, veel te doen, interessante projecten en mensen zijn heel

oke.

Geniet allemaal van jullie weekend!

X

Geplaatst

Fijn dat je een leuke verjaardag had!

Bedankt voor de belangstelling: de oudste vindt het leuk, aardige maar soms wel strenge juf en best veel werk, is wel wennen. Is volgens mij de eerste echt serieuze klas, groep 5, met huiswerk en alles.

P vindt zijn baan gelukkig leuk nu, na opstartproblemen. Toevallig had hij laatst een evaluatiegesprek en heeft hij weer een nieuw contract, zelfs voor onbepaalde tijd maar voorlopig nog steeds als flexer. Maakt qua werk niet veel uit, hij werkt gewoon fulltime.

FIjn dat jouw baan ook leuk is! Nu nog wat aan die file doen... gelukkig hoef je niet iedere dag toch? Die kleine die groeit ook lekker door he, wat een leukerd!

Ga eens kijken hoe het met de bbq staat en even het brood en salades doen.

Geplaatst

Henne wat mooi.

Wij zitten in studio 22. Strictly come dancing. vanmiddag naar fort abcoude geweest. vrienden van ons gingen daar kanon schieten voor open monumenten dag. op dit moment wordt mark van eeuwen omringd door veel meisjes. hij speelt jack in gtst. het is leuk om eens mee te maken. morgen muziek repetitie in amsterdam. Straks nog even naar huis fietsen. weltrusten voor straks allemaal.

Geplaatst

Wat goed dat jullie op de fiets zijn gegaan! Heb tijdens het zappen even gekeken en aan je gedacht... Er zijn wel erg veel van dit soort programma's he, zie door de bomen het bos niet meer, dus kijk er maar niet naar.

Henne wat mooi! Was dat de eerste keer? Graag een buikfoto weer binnenkort!

Bbq was lekker, heerlijke garnalen maar de volgende keer maak ik het mezelf makkelijker. Ze werden wel gewaardeerd en zelfs de oudste moest toegeven dat het best lekker was (ze moest proeven onder protest want het was al heel lang geleden dat ze garnalen gegeten had).

Rommelige dag met de babies, morgen weer want mijn ouders komen... ach ja, maandag maar weer normaal.

Welterusten!

Geplaatst

Zo de betonvloer ligt er in gelukkig. Heb ook met zakken lopen sjouwen tussen mijn andere karweitjes door. Heerlijk gezweten.

Met moeders ietsjes beter. Koorts iets gedaald en is weer verstaanbaar qua stem. Is nog niet helemaal duidelijk war ze heeft zei pa, het is op kweek gezet.

Lig nu uitgeteld in bed.

Triste allemaal!!!!!!

Geplaatst

Heeeee chicas!

Hier een volle kip!! Heb n sudergeslaagxe vrijgezellenparty gehad. Cocktailworkshop, lekker tapes eten en wat drinken daarna. Was gezellig. Ga nu naar bed naar m'n lover

Geplaatst

Kalimera!

San fijn dat t ietsje beter gaat met je moeder!

Leuke foto's op fb van R.!

Henne I like your post over J. En Koekie! Sorry als ik je heb wakker gemaakt gisteren

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ben ik weer eens! Sorry voor mijn afwezigheid. Soms vind ik het lastig hier te zijn, maar lees zo nu en dan zeker mee hoor!

IvfNL, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En wat is de kleine een heerlijk meisje zeg! En wat een haar!

Tool, bijna op vakantie, en jullie trouwdag komt steeds dichter bij. Spannend allemaal. Alvast een hele fijne vakantie.

Henne, nog zo onzeker, jammer dat je niet volledig kan genieten, maar het is zo te begrijpen. Gister heeft J dus koekie kunnen voelen! Wat mooi.

Fren, je schreef van de week over een vriend die een kleine verwacht. Ik had precies de zelfde situatie. Dacht nog even dat het om dezelfde personen ging, maar dat is niet zo ;) Een goede vriendin van me heeft nog geen jaar een leuke vriend, en dacht ik stop met de pil en we zien wel. Na 2 maanden zwanger! Geweldig natuurlijk, maar ik vond het wel even moeilijk. Ze zijn er super blij mee, dus ben ik ook blij voor hun.

Ceeke, een hele dikke knuffel voor jou.

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Soms wat moeilijke momenten, maar "herstel" altijd wel weer snel. Lichamelijk gaat het iets minder, 2 weken geleden de ongi weer eens gehad, het was een drama. Veel pijn klachten, deze zijn nog niet helemaal weg. Ik ben erg bang dat er weer cystes zitten. Er is met de gyn wel eens gesproken om mijn laatste eierstok er uit te halen, maar dan ga ik gelijk in de overgang, daar zit ik niet echt op te wachten. In oktober moet ik weer naar de gyn, eens kijken wat ze zegt.

Ook had ik een sollicitatie intern op werk lopen. Helaas ben ik het niet geworden, maar het was ondanks de afwijzing wel positief. We gaan kijken of ik een opleiding kan doen, en wie weet kan ik later alsnog op die afdeling gaan werken. Ze zijn enorm aan het groeien, duser komen nog nieuwe kansen voor me.

Over ruim 2 weken gaan we heerlijk een week naar Turkije, genieten van elkaar en van het zonnetje. Ik kijk er enorm naar uit.

Ik had (enorm) veel mail voorbij zien komen voor de High Tea ;) Geen crea dag, maar lekker eten en drinken. Ik heb het in mijn agenda gezet, maar kijk tzt of ik kom. Als ik evt met iemand mee kan rijden? Of misschien kom ik met de trein. Ik moet het dan even zien. Komt vast goed dan.

Ik ben vast en zeker iemand vergeten, maar moet het uit mijn hoofd doen :s

Iedereen een hele dikke knuffel!

Eef, ik zal nog even reageren op je mail over onze date, ik heb ruim een week zonder pc gezeten.

xxx

Geplaatst

Sen, vergeet ik jou helemaal! Jullie zijn thuis! En wat een heerlijk mannetje! Lukt het allemaal?

Geplaatst

O Guus die ellendige pijnen. Sterkte meis.

Ruby oefenen dus. Nog wel wat leuks doen daarna????

Hier lekker dagje rust ingelast. Zal om de dag op te vrolijken 2 foto's van R plaatsen.

Geniet lekker allemaal van deze zonnige dag.

[ATTACH=CONFIG]4539[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4540[/ATTACH] R op en in de betonmolen.

Geplaatst

Echt stoer! Maar wat eng zo hoog daar bovenop! Ben jij zo'n makkelijke mama? Of was het even snel voor de foto en er weer heen...

Guusje kan me voorstellen dat je niet altijd zin hebt om hier te komen. Zou wel leuk zijn als je er bij bent met de high tea, jij bent een van de weinigen die ik nog niet persoonlijk heb ontmoet! We horen het wel. Heerlijk naar Turkije, geniet vast van de voorpret!

Geplaatst

Caro P stond net buiten beeld hoor. Maar we zijn idd niet echt moeilijk. Het is ook echt een brokkenpiloot van zichzelf dus de valpartijen zijn er toch wel.... Hij leert nu bv ook al klimmen onder begeleiding. Trap op gaat prima, eraf is moeilijker. En op krukjes klimmen deed hij zelf al. Kunnen we maar beter op tijd mee beginnen voor er echt ongelukken gaan gebeuren. Hem ervan weerhouden gaat toch niet. Op de opvang heeft ie van de week al 2x op tafel geklommen via de banken. Ongelooflijk echt een waaghals.

Geplaatst

Ik weet niet of het zo is maar heb het idee dat jongens daar toch vaak stoerder in zijn. Ik heb het idee dat Bram net zo'n knul wordt als Ruben, als ik nu zie hoe hij beweegt en al van alles wil, terwijl zijn zus nog rustig op haar rug ligt. Ze doet wel van alles met haar armen en benen maar omdraaien ho maar. En dat was met de oudste ook zo.

Dus bij ons is het echt dat de meiden het rustig aan doen en voorzichtig zijn en de knul, dat gaat nog wat worden denk ik... We hebben bij de oudste ook nooit veel hoeven aanpassen in huis die sloopte niks, trok geen boeken uit de kast... denk dat dat straks wel anders is...

Geplaatst

Hey meiden, hoe gaat het hier? Heb een heel stuk bijgelezen maar heb een hoofd als een zeef dus niet alles is blijven hangen. Vergeef me als ik niet op iedereen reageer.

Henne, wat geweldig dat je koekiemonster kan voelen en J. Ook. Zo groeit langzaam aan steeds meer het vertrouwen.

San, jeetje je mams weer opgenomen. Ik hoop dat het geen longontsteking is en dat ze snel weer een beetje opknapt.

Wen, hoe voel je je? Moest wel glimlachen om M. die het nieuws op school heeft rondgebazuind. Zie het al helemaal voor me.

Ivfsh, leuke verjaardag gehad zo te zien aan de mooie foto op FB. Wat is E. toch cute zeg

Fren, nog steeds last van die rotpols?! Hopelijk gaat het snel beter. Hoe gaat het met F.

Es, hoe gaat het met jou? Ben benieuwd naar je kamertje

Tool, Binnenkort lekker maar jullie eilandje. Heerlijk meis, ga lekker genieten!

Ruby, hoe gaat het met Truli! Hier is Iggy alweer Eem paar dagen pleite, geen idee hoe lang precies want wij waren natuurlijk niet thuis. M'n broer heeft hem vorige werk zondag nog gezien maar kan zijn dat hij in de tussentijd ook nog wel thuis is geweest natuurlijk. Tot nu toe is het steeds zo dat als wij van huis zijn, we hem steeds moeten gaan zoeken als we thuiskomen. Alsof hij het bewust doet ofzo. H. Is al 2 avonden in de duinen bij z'n stekkie wezen roepen maar geen gehoor. Vanavond gaat'tie weer. Zit je toch niet lekker

Syl, hoe gaat het met jou en de pups?

Guusje, jij ook lekker binnenkort op vakantie. Heerlijk, geniet ervan.

Caro, hoe is het met k en b?

Hier is het nog behelpen. Jimi heeft krampjes. Heb infacol gehaald. Kijken wat dat doet. Hij groeit als kool en zit waarschijnlijk al in de regendagen (had ik nog nooit van gehoord). Gisteren zat ik er even doorheen en was ik steeds aan het janken en voelde ik me angstig en onzeker en verdrietig om m'n moeder. En was zo moe van een paar gebroken nachten. Alles kwam opeens op me af. Vandaag gaat het stukken beter. Heb tot morgen nog een paar uurtjes kraamhulp en dan moeten we het echt zelf gaan doen. Best wel een beetje eng. Caro, petje af dat jij het zo goed doet met 2 babies!

Nou ik ga ff kijken of ik meneertje in bed kan leggen en dan ga ik zelf ook even uitrusten.

Geplaatst

Sen komt allemaal goed! Kan me voorstellen dat je je moeder mist, die had er gewoon bij moeten zijn! Maar je wordt steeds zekerder hoor, vergeet niet dat ik er al eentje heb he, dus ik weet hoe het werkt. En dan nog ben ik soms wel even wanhopig als ze allebei brullen, zo van: wat doe ik eerst? Gelukkig steeds minder. Gaat prima met ze! Mijn ouders waren er en die hadden ze alweer een tijd niet gezien en wisten niet wat ze zagen!

Het cliché is zo waar: het gaat zo snel. Nu kan ik niet wachten tot ze wat ouder zijn maar straks vind ik het vast wel jammer ook... Succes, hij ziet er goed uit dus volgens mij doe je het prima!

Geplaatst

Sen, alle kraamhormonen ook aan de haal met jou..dikke knuffel, wat een schatje hebben jullie op de wereld gezet! Leuk dat je af en toe wat foto's op fb zet ; - )

Hier gaat het ok, hele drukke weken, en ik heb besloten om even te stoppen met het vrijwilligerswerk voor een maand. Het werd me allemaal een beetje teveel, te samen met het bekijken van mogelijkheden om iets met extra werk te doen. Naast een hele drukke maand op werk, en onrust op de werkplek, even behoefte aan rust. Ik ga wel na het atelier voor mezel op de do avond, maar even niet naar de kinderen. Ene kant jammer, aan de andere kant heb ik het gevoel, als ik het weer oppak, dan wil ik zelf meer sturing kunnen geven, en niet alleen maar ondersteuning. De gene waar ik het vrijw werk bij doe, weet er van, en snapt het, ben benieuwd of er in de toekomst wel wat mogelijk is, anders ga ik toch zelf heel langzaam kijken of ik er wat mee kan doen, maar doen moet het ook op het werk rustiger zijn, nu is een onmogelijke tijd

van weekend met werk manlief een weekendje limburg gedaan, was bezemwagen voor mensen die aan mtb tocht meededen. Mooi dat er 1 dus viel na 6 km, en naar op schouder viel, dus hele zaterdagmiddag met diegene op eh in azm gezeten............... kan zo langzamerhand wel mystery guest worden ; -) ( weekend ervoor met manlief) gelukkig viel het mee ondanks pijnlijke gebeurtenis, en de rest van het weekend 2 mannen met 1 arm in een sling rondgereden haha. bloedje warm, gezellig en nu dus weer thuis.

Geplaatst

Kalimera!

Kaartje, moest aan jou denken vanochtend! Heb je al kunnen testen? Of wanneer kun je testen?

Eef, denk een goeie beslissing om even voor jezelf te kiezen , hoe leuk t vrijwilligerswerk is.zeker met wat er nu allemaal bij jou speelt, zorg manlief, zorgen op werk. Effe Eeftijd, goed zo!!

Guusje, leuk weer iets van je te horen! Hoop dat je erbij kunt zijn de 20e! En nog n leuk vooruitzicht voor de boeg, vakantie! Heerlijk! Geniet ervan!

Sen, zal beslist allemaal goedkomen. Tuurlijk is t moeilijk dat je moeder je niet kan helpen, maar ze is zeker bij jou en haar kleinkind! Knuffel meid. Laat die hormonen maar de vrije loop!

Henne, n bijzonder moment tussen koekiemonster en J. Super! Hoop dat je t meer ontspannen/rustgevend kunt blijven vasthouden. En geen paniek of ergernis als t niet lukt!

Ivfsh, leuke verjaardag gevierd! Top! En fijn dat de baan zo bevalt!

Syl, jammer dt t op beide vlakken niet zo soepel loopt. Wel afleiding door de pups, hoop dat jullie ook samen genietmomenten hebben.

Hier n dame die gewoon op is. Komt voornamelijk door m'n vrijgezellenfeest nog en de nodige liters verschillende alcohol die genuttigd zijn en dat ik gisteren drie uur gesport heb wil ook meewerken.

wel nog vakantiese.x gehad (we se.x.en ons wat af nu hihihi). Vandaag laatste dagje thuis. Dadelijk naar huisarts, dan nog laatste restjes strijken, koffer pakken en vanavond naar eind.hoven voor n Herba.life avond tot tien uur. En rond twaalf uur vertrekken we. Jippie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden