Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

sorry ik heb nog niet eerder iets kunnenposten vanwege de drukte!

de fm was redelijk, aan de ene kan groeide er 3 mooie en wat kleintjes die nu er nog niet echt toe doen, links konn hij niet zien, mijn eierstok lag te hoog. Bij de uitgangsecho had hij wel wat gezinnen met de poging van I was dat ook. Gelukkig kon hij er toen wel aanprikken.

volgende echo is donderdag en de punctie of zaterdag :( of maandag. De tp wordt weer indien mogelijk een vroege, mede met het oog op een korte luteale fase.

maar omdat de echo op mijn werkdag valt en het momenteel erg druk is toch maar mijn manager ingelicht, hij begreep goed waarom ik het liever stuk hield maar houdt het voor zich. Donderdag ga ik gewoon na de meting werken.

Henne mbt de hightea, ik ben erbij mits de punctie zaterdag is, donderdag weet ik meer, zodra ik nieuws heb zal ik je sms'en!

Jammer dat niet iedereen erbij is!!

Geplaatst

Tool als de punctie maandag is dan ga ik mee zaterdag! Dan pik ik jou en Ceeke op het station op, tijd spreken we nog af dan, ik zal jou en Ceeke donderdag ook berichten via phone.

Geplaatst

Leuk leuk leuk....! Had vanmiddag dus ivfsh 'even' aan de telefoon en we merkten al dat we hoognodig live moeten kletsen haha.

Hier net zo gelachen. Gisteren met J gehad over de maxi cosi, family fix systeem etc. Komt hij vandaag uit z'n werk, had hij het er blijkbaar met collega's over gehad en hij was erachter: je hebt geen twee maxi cosi's nodig *grijns*... Nee schat, evt twee van die base dingen, in elke auto eentje.... Oooooohhhh. Soms hou ik zo van m hè :-)))

Geplaatst

En dan zo'n collega die nu denkt dat ik heel erg dom ben ;-) Gelukkig ben ik wel mooier zwanger dan dat mens volgens mijn echtgenoot, pheeew, opluchting.

Geplaatst
Babeth we gaan voor de maandag.

Ik ben er ook zaterdag.

Syl dat zou inderdaad erg mooi zijn! Donderdag weet ik meer gelukkig.

Dan wel te hopen, als het maandag wordt,dat we dan echt om 14.00 uit DD kunnen vertrekken, mijn man heeft laat in de middag een erg belangrijke afspraak staan, hij zei net al hoe krijgen we het toch iedere keer zo getimed....:(

Geplaatst
En dan zo'n collega die nu denkt dat ik heel erg dom ben ;-) Gelukkig ben ik wel mooier zwanger dan dat mens volgens mijn echtgenoot, pheeew, opluchting.

En zwanger van een veel bijzonderder en mooier kindje!

Geplaatst

Even tussen alle nies-, snotter- en hoestbuien door reageren op de vraag van Henne. Ik ben er niet bij a.s. zaterdag. maar wens jullie natuurlijk wel een heel gezellige dag

Geplaatst

Haha dat is een goeie Henne!

Had ik hier ooit verteld dat toen ik ging bevallen van de oudste we de maxi cosi uiteraard mee hadden. Ik moest echter een nacht blijven en de maxi cosi moest hij weer mee naar huis nemen omdat ze bang waren dat ie gestolen zou worden (?) en het zh wilde daar geen verantwoording voor nemen.

Belt ie de volgende dag vanaf de bushalte (hij zou me komen ophalen, zouden taxi vanuit het zh nemen maar hij kwam heen met de bus): "Uhm, moest ik die maxi cosi nou ook weer meenemen?" Haha ja hoe wou je de baby anders vervoeren? Had ie 'm dus niet bij zich.

Onderweg terug naar huis kwam hij de buurman tegen en die heeft toen gereden naar het zh en ons ook mee terug genomen. Mét maxi cosi.:-)

Leuk om jullie eindelijk te ontmoeten Eef en Guusje!

Geplaatst

Tijdens de infodag in het ziekenhuis wed op twee dingen gehamerd: altijd een maxi cosi (en idd pas als je kindje naar huis mag) en nooit strings (koop degelijke tenten). Dat staat beiden zelfs in de folder dus kennelijk gaat het nog regelmatig fout :toppie:

Geplaatst

Geen infodag gehad en als het wel zo was had hij het nog gedaan... Toch een beetje in de war denk ik. Tis nogal wat natuurlijk.

Zag in het tweelingtassentopic dat de nesteldrang nu echt hard bij je heeft toegeslagen trouwens Henne :-) :laugh:

Haha strings het idee... Open effe een topic: welke onderbroeken moet ik meenemen? :clap2:

Geplaatst

haha, het idee al : -) hoe kom je er op !!

Leuk idd om jullie ( weer) te ontmoeten zaterdag!! Nu al zin in ; -)

Geplaatst

Haha, nou er komt vast een topic: wat zit er in je vluchttas. Raar woord trouwens.

En ben idd wel steeds meer aan het trutten over spulletjes. Wil daarom ook kijken of ik toch iets erbij kan doen, thuiscursus ofzo. Stomp een beetje af met alleen maar zwanger zijn. Had jij dat ook, jij werkte toen toen ook niet meer? Ben nu ook ietsje minder moe, dus eens kijken waar ik zin in zou hebben. Anders heb ik straks elk rompertje geborduurd met z'n naam ofzo ;-)

Geplaatst

Babeth, is goed. Stuur me maar een sms, want mijn telefoon is nog in reparatie. Die is als het goed is vrijdag klaar...

spannend hoor, het begint vormen te krijgen! Laten we voor maandag gaan, voor de punctie, hihi, dan kun je er zaterdag nog gezellig bij zijn!

Ik heb trouwens vandaag een brief gekregen van dr. S. waarin hij toch een verklaring geeft waarom ik de D.h.e.a ben gaan gebruiken.

Nu opsturen naar de verzekering en hopelijk krijg ik het onderzoek dan toch vergoed...

Geplaatst

Henne ik was wel bezig met zwanger zijn en werkte inderdaad al niet meer maar mijn situatie is toch anders: heb een dochter om voor te zorgen en die had natuurlijk haar activiteiten. Hielp veel op school, rijden met uitjes, was luizenmoeder dat soort dingen. En ik had niet zo'n last van nesteldrang omdat ik het meeste nog in huis had en misschien omdat het de tweede keer was? Maar goed idee om iets te gaan doen!

Dames ga naar mijn bedje... word elke ochtend vroeg wakker... niet door de tweeling maar door onze toch wel licht dementerende kat...

Vanmiddag trouwens lullig, stond een buurman voor de deur of ik wist van wie die kat was die hem 's ochtends om 5 uur wakker mekkerde... uhm... ja, van ons. Had ie niet verwacht, hij was even uit het veld geslagen, dacht in mij een medeklager te vinden niet een veroorzaker.

We hebben dus maar weer de kattenbak neergezet maar veel helpt dat meestal niet; hij wil gewoon een hapje eten en naar buiten 's ochtends vroeg. En dan na een tijdje weer naar binnen maar dan lig ik er weer in en heb dus geen zin of hoor het niet. Tja, lijkt mij ook heel irritant maar kan hem moeilijk een spuitje laten geven...

Kaartje, help me onthouden het daar even over te hebben zaterdag als je het niet erg vindt!

Welterusten!

Geplaatst

Meiden, bedankt voor de uitnodiging maar ik ga niet mee. Ik heb al allerlei andere afspraken word overspoleld door werk. Het wordt me even te veel. Helaas, misschien een volgende keer. Jullie wel heel veel plezier!

Geplaatst (aangepast)

Kalimera!

Freya, jammer dat je er niet bij kunt zijn, misschien een volgende keer?!

Caro, oei, das ietsje minder met jullie kat, maar idd een kattenluikje? Moeilijk hoor, een dementerende kat die d'r in en d'r uit wil. Hoop dat jij en kaartje er een oplossing voor kunnen vinden.

Gisteren alweer twee lessen gegeven, CY.cle en po.wer. Gezellig weer. Vanavond weer een wow les en dan morgenavond knutselen voor de optocht, donderdag weer m'n eigen wow les en dan vrijdag ook weer een uurtje po.wer en yo.ga.

En zaterdag....jaaaaa...dan zie ik jullie weer!! Zal foto's meenemen. Als het goed is, is m'n Foon vrijdag weer gemaakt.

Girls, ik ga eens wat doen.

Henne, hoop dat je iets van afleiding kunt vinden. Schilderen?

aangepast door Tool
opmaak
Geplaatst

Hi meiden,

Even snel want op het werk...

Tool, mocht Babeth niet meekunnen dan kom ik je ophalen van het station in Eindhoven. Ik moet alleen om 16.00uur in Loon op Zand zijn in verband met een verrassingsfeestje voor een collega van manlief. Ik kan je dus niet mee terug nemen en/of op het station van Breda afzetten (dan moet dat al om 15.00uur ofzo en dat is natuurlijk wel erg vroeg;-).

Mocht ik rijden dan wil ik ook best even langs het station van Breda komen om dames op te pikken! Ik ben even kwijt wie daar zou komen??

Afspreken dat we donderdagavond ff contact hebben als Babeth meer weet? Overigens opteer ik voor een punctie op maandag Babeth:-)))) Veel te leuk als je erbij kunt zijn!

Meiden, ik ga weer aan de slag! Fijne dag allemaal...

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden