Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne ik moest echt hard lachen om je berichtje of ik nog getest heb haha echt wel! pffff verschrikkelijk he, zonder de testen geen rust en na iedere test we (eventjes) dus ja dan maar een testje, ze liggen hier toch anders maar te liggen ;)

Maar je hebt een vooruitziende blik denk ik want inderdaad mijn teststreepje is op dag 15dpo ook nog niet donkerder.

Gistermiddag nog een digitale met tijdsind, gedaan en die gaf aan 1-2 weken , dus klopte precies al had ik liever 2-3 weken gezien, daar werd M natuurlijk weer niet goed van. En logisch, maar de gerustheid heb ik steeds maar heel eventjes.

Gisteren nog even bij mijn moeder geweest en het haar verteld, de lieve schat zat met tranen in haar ogen (74 jaar) en zei zomaar spontaan!??, uhh nee mama, compleet met punctie en alles wat erbij hoort. ze was verbaasd omdat ze niets gemerkt had, was ook de bedoeling want zij gaat zich anders alleen maar plaatsvervangend druk maken.

gevoel is dubbel, ik zou zo graag relaxed willen zijn en denk meteen ook, tuthola je hebt een pos.test, wat zeur je nu!

ik probeer het lost te laten maar lukt nog niet echt. sorry.....

meiden ik heb toch nog even een foto erbij hij is weer donkerder gelukkig...[ATTACH=CONFIG]4709[/ATTACH]

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even en vraagje aan ervaringsdeskundigen van V.e.n.t.o.l.i.n. Kan het zijn. Dat dit dunne poepbroeken veroorzaakt? We zijn vrijdagavond er weer mee begonnen en I had gisteren 2 giga poepbroeken dat langs de luier kwam, niet normaal meer. Of het is toevallig maar de vorige keer dat ze het wat vaker gebruikte had ze ook dunnere luiers, ik ben benieuwd.

Geplaatst

Babeth, t lijkt erop dat het bij jullie ook een dieseltje is ;-) en tot de eerste echo is loslaten onmogelijk.

V.e.ntolin geen idee van, staat er niks in de bijsluiter? Anders even huisarts/apotheek vragen. Misschien kan ze dan een ander middel proberen?

Geplaatst

Ooooohhhh, babeth. Weer donkerder. Ik snap dat je het liefst had gezien dat er op de digitale test 2 tot 3 weken had gestaan. Die extra bevestiging is soms zo fijn ( en nodig).

Ik heb hiet ook best lang lichte testen gehad. Ik heb zelfs doorgetest tot de eerste echo.......

Wanneer ga je bellen voor een eerste echo afspraak?

Ik las in het dd topic dat je het aan je mams hebt verteld. Wat ontzettend mooi. Zo te lezen leeft zij enorm met jullie mee.

Lieve babeth, nogmaals gefeliciteerd.!

Geplaatst

Spannend Babeth en mooi van je mam.

Ik heb zelf veel V.entolin gebruikt, ook als kind, maar geen darmeffecten erbij gehad. Kreeg er wel hartkloppingen / hyper buien van.

Net ontdekt, Bink heeft een tandje onderin! Jeetje, dat is best snel geloof ik.

Geplaatst

​Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke: na vakantie cryo's en 13 november afspraak in Gent.

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling:

Wachtweken:

Zwanger:

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Meiske74: uitger. datum 13-7-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Wauw Babeth! Syl, jij kunt ook bijna weer een rijtje opschuiven!

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Ceeke: na vakantie cryo's en 13 november afspraak in Gent.

Voortraject:

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook vitamines slikken.

Behandeling:

Wachtweken:

Zwanger:

EDR (Esther): uitger. datum 21-12-2012

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Meiske74: uitger. datum 13-7-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Spaatje

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Henne bedankt voor het bijschaven van het lijstje, blijft onhandig met de iPad, kan aan mij liggen ;-)

bedankt voor de reacties op V. In de bijsluiter vond ik er niets over terug....

testr Binky zijn eerste tandje, wat schattig !

Geplaatst

Ja henne zal ik eens doen als ik via de Mac inlog.

Dinsdag beginnen met spuiten, vandaag ongi geworden. 7 dagen te vroeg! Ga de iui wel met puregon/Pregnyl en Utro doen, mocht zelf aangeven wat ik wilde.

Heerlijk Babeth dat je een plekje bent opgeschoven!!!

Tool hoe gaat het met jou, gisteren het afscheid van een vriend. Wat kunnen dingen soms toch oneerlijk zijn.

Geplaatst

Officeel hoor Babeth, mooi :)

Syl, retespannend weer. Gedoe met het U.wv (ik schreef Uw Wc, scheelt ook weinig :) Ik schrijf pensioen ook altijd verkeerd, penisoen.. :) We gaan weer keihard duimen voor jullie!

En thanks Caro, Bink is nu 5 maand en een dikke week. Dus rond dezelfde termijn. Benieuwd hoe hard het verder gaat. Tot nu toe nog weinig last, maar kan nog komen. Moeten we nu gaan poetsen of wat? :) Krijgt nog volledige borstvoeding met af en toe een poging tot hapje.

Iemand iets van Fren gehoord?

Geplaatst

Testr, je hebt van N.uby tandenborstel setjes. Ik liet Sanne daar na het eten gewoon een beetje mee spelen. Nu na het eerste jaar en meer tanden, poetsen we 1x per dag met tandpasta.

Maar doordat ze zelf al heeft gespeeld met de borstels maakt ze er helemaaaal geen probleem van. Ik laat haar eerste zlef even vogelen, en doe er dan een beetje tandpasta op, en dan poets ik even.

Sanne had haar eerste 2 tanden exact met 6 maanden.

Ze staat hier nu aan tafel te spelen, heeft een handdoek gevonden die we gekregen hebben van jijn moeder geloof ik.

Is een handdoek met in het midden een hoofdgat en een capuchon. Die heeft ze daarnet over haar hoofd heen gekregen, en nu staat ze dus te spelen met een handdoek cape... Gek kind....

Stoer Babeth.. Mooie aanvullig op de lijst..

Verjaardagscadeautje voor Sanne volgend jaar?

Geplaatst

Ik heb zitten dubben wel of niet in het lijstje maar ja, het is nu raak en nu maar hopen dat het Goed blijft gaan de komende periode! Toch?

fren had vanochtend even snel gereageerd.

Syl, nu loop je toch niet via het u.w.v.?

Geplaatst

Syl, balen dat ze zo reageren. Hoop dat er toch duidelijkheid komt!

Volgende week starten. Komt nu snel dichtbij. Spannend!

testr, Binkie eerste tandje, cool! Geen idee of dit snel is of niet.

eef, leuke dag tot nu toe?

henne, voel je me wer ietsje beter?

testr, fren heeft zich gisteren heel even gemeld. Heeft tijdelijk datacommunicatiestilte en was illegaal hier, hihi. F. Slapt tijdelijk niet door en dus weer gebroken nachtenvoor hun.

babeth, stoer dat je je in t rijtje hebt gezet!

veel aan t denken. Voelt niet goed. Word ik onrustig van. Morgen maar met de hapto over hebben.

Hebben gisteren ook te horen gekregen dat waarschijnlijk toch alle uitzendkrachten eruit moeten bij A.'s werk, dus als t tegenzit heeft ie na vandaag nog maar twee nachtdiensten en dan is t weer voorbij. Kan hij weer op zoek naar ander werk. Zucht. Net nu we dachten dat t een beetje weer op rolletjes ging. T zal ook ns niet zo gaan.

altijd maar die terugslagen. We worden er moe van.

Geplaatst

Oooh meiden wat een ellende hier. Nieuwe radiator past om de een of andere reden niet op aansluiting. Maar bizar genoeg kunnen we de aansluiting, lijkt het, ook niet afsluiten. Al diverse spuitpartijen gehad, gelukkig is het in de badkamer. Daar nu in ieder geval geen verwarming, in het ergste geval in het hele huis niet als we de boel dus bij de meterkast af moeten sluiten. Troep in de badkamer, overal gereedschap, een verroeste radiator op de overloop, een nieuwe radiator (miskoop?) in de babykamer op de grond (lekker in de weg), de logeerkamer vol spullen en daar moeten over twee weken drie kindjes slapen....ik zie even niet meer hoe dit goed moet komen :-((( merk dat ik harde buiken krijg van de stress en dat is natuurlijk helemaaaaal niet goed...kan wel janken...

Geplaatst

Ohhhh Tool wat ren onzekerheid weer, zag het er eerst zo goed uit....balen hoor!! En dan de onrust in je lijf, dat is allemaal echt geen goede combi, dan kun je ook gewoon niet meer helder denken he, veel sterkte meissie!

rubster heb jij morgen niet die afspraak bij de hap?

caro, bezoek van je schoonouders weer achter de rug?

Geplaatst

Ohhhh Henne, de aansluiting ook niet af te sluiten met een afdichtstop? Is toch niet te geloven dat er nig zoveel verschillende aansluitingen gehanteerd worden? Huis is niet eens oud toch? Balen zeg, logeerpartij over twee weken, komt wel goed hoor!!huis zonder verwarming kan nu echt niet natuurlijk, laat de tranen gewoon lopen meid....

Geplaatst

Afsluitdop komt het gewoon doorheen, dat is het rare. We hebben stadsverwarming misschien dat het daarmee te maken heeft maar dan nog.... Nou ja, vanavond dekentje, kruikje en vroeg naar bed en morgenochtend gelijk een loodgieter bellen. Verder de troep negeren en 'ontspannen'. Was net gewoon weer bang en dat is niet goed.

Geplaatst

"(ik schreef Uw Wc, scheelt ook weinig :) Ik schrijf pensioen ook altijd verkeerd, penisoen.. :)"

HAhaha! Maar verder allemaal ellende hier...

ja gelukkig bezoek achter de rug zeg! Ze blijven nooit slapen, breng ze altijd na het eten naar de trein.

Vandaag mijn beste vriendin met haar dochter een paar uurtjes geweest, heel gezellig, over 2 weken komen ze weer met haar man erbij maar die moest vandaag werken.

Lekker hutspot met verse worst!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden