Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl, spannend! Heel vel succes! Word je extra in de gaten gehouden omdat je zo snel tegen overstimulatie aan zit?

ruby, eerste gesprek is geweest. Wat was je gevoel? Over twee weken t 'echte' werk. Succes!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kan best hoor Syl, ik merkte het ook altijd direct. En er ligt nogal wat klaar ook....

Tool neem de tijd, je lijf geeft aan dat het nodig is.

Ruby, ontspanning....dat klinkt wel goed voor jou. Was het gespek wel prettig, was er een beetje een klik?

Sporten ging redelijk, was tenminste lekker warm ;-) en nu is er een vrolijk fluitende loodgieter bezig dus ik heb goede hoop.

Geplaatst

Het is natuurlijk maar een iui en geen Ivf. Dus denk niet dat die follikels er uit gaan knallen. Na de eerste echo weten we meer. Extra controle heb ik wel met Ivf. Even afwachten.

Geplaatst

Syl, toitoitoi in de iui.

Henne, ja leuk mens en gewoon lekker kunnen praten over van alles en nog wat. Maar het woord ontspanning is blijven hangen. Echt iets wat voor mij moeilijk is. Maar daar gaat ze me dus bij helpen.

Denk dat ik van de week een mail naar het bestuur ga sturen van de wpc om te vragen of iemand anders mijn jurytafel over kan nemen wegens gezondheidsklachten.

Denk dat dat een goede stap in de richting is. Dan heb ik het ook niet in de hand en hoef ik niet moeilijk te doen.

Geplaatst

Wat denk ik belangrijk is, is kijken van wélke activiteiten je vrolijk/ontspannen wordt en energie krijgt en welke juist energie kosten. En dan proberen daar het juiste evenwicht in te brengen, evt dus door dingen schrappen. Dus als het jureren jouw teveel tijd, energie etc kost, dan lijkt dit me een hele goede stap!

Dat is wat ik zelf echt heb geleerd bij zowel de psychologe als de haptonome, ik stak alles wat ik had in energie vretende dingen. Hulp in huis was toen een stap, mijn werkuren anders verdelen en ....loslaten....ook gewoon gaan pianospelen, knutselen, lezen als de keuken nog een rommel is bijvoorbeeld. Dat laatste vind ik nog steeds moeilijk hoor, al kan ik nu niet veel anders.

Geplaatst

De gewichtsconsulent had wat mijn gebit betreft op me ingepraat waarom te wacht tot volgend jaar. Ze heeft me net ook nog gebeld dat ik erg goed bezig ben. Doet goed om dat te horen. Ten eerste je eigen risico en ten tweede uitstel. Dus nu geregeld. 29 november gaat het allemaal gebeuren. vind het doodeng. Ga bij de huisarts vragen of hij een rustgevend middel heeft voor me. Enig idee wat ze gebruiken bij de punctie? Kreeg een blauw pilletje. Daar was ik zo relaxed van. Probeer mijn vader te vragen of hij me wil halen en weer naar huis brengen. Dan kan ik zo mijn bed in rollen. Of A moet daar tijd voor hebben. Ga maar aftellen denk ik. Zal veel minder last van mijn hoofd hebben. Denk altijd dat ik bijholte ontsteking heb, maar dat is niet zo. Doet ook zeer als ik niet verkouden ben.

Verder zal het dan wat rustiger aan doen zijn met sinterklaas en verjaardag. Heb mail gestuurd naar vrienden en familie dat ik het op zondagmiddag vier van 14.00 tot 18.00 uur. We zullen zien.

Het houdt me allemaal wel bezig. Morgenavond ga ik lekker aan de knutsel. En donderdag gebitsafdruk laten maken en de fysio. Dus heb het nog druk... Maar allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Vindt mezelf wel heel stoer.

Geplaatst

Rugby, je bent goed bezig!

keuzes maken voor jezelf die ervoor zorgen dat jij je beter gaat voelen! En ik merk t al in je berichtjes! You go girl!

wen, stoer dat jij t niet wilt weten en g wel. Benieuwd of je je bedreigingen moet uitvoeren, hihi en wat deze dan zijn

Geplaatst

Jaaaa, de radiator zit erop en alles doet het. Snel even boodschappen doen, loop echt op m'n tandvlees maar moet toch gebeuren. En dan heerlijk ontspannen warm douchen en daarna lekker op de bank. Hè wat een opluchting zeg :-)

Geplaatst

Tool wat ontzettend rot van A zijn werk zeg en dan je gezondheid, jeetje zeg het mag ook niet goed gaan he???? Sterkte meis..

Ruby idd stoer om je gebit te laten doen. Ik probeer mijn broer al jaren zo ver te krijgen, tot nu toe zonder resultaat. Gaat helemaal goed komen bij je, je bent echt met jezelf bezig. Wie weet wat voor gezondheidsklachten er voortkomen uit je slechte gebit. Daar kun je nog wel eens versteld van staan!! Alvast heel veel sterkte!!

Babeth wat gaaf dat het streepje steeds donkerder wordt!!! Zo bijzonder als jullie jongens en I er een brusje bij krijgen. Je werk kan de boom in (hihi) die lossen het zelf maar lekker op. Jij en ieniemienie zijn het allerbelangrijkste nu. Toppie dat er trapjes gemaakt gaan worden voor I, zo kan je toch het meeste zelf blijven doen, zonder altijd maar iemand in huis te hebben. Moet helemaal goed gaan komen!!!

Syl weer in de race!!! Mijn duimen draaien hoor!!!

Wen al weer zo ver, toppie. Ben ook benieuwd naar de dreigenmenten die je geuit hebt naar G!! Lijkt me ook wel bijzonder om het niet te weten, alhoewel wij dat niet konden laten. Grappig hoe het in je hoofd zit over het al dan niet vlot verlopen met de bevalling.

Henne is je badkamer al klaar?????? Hopelijk sta je nu lekker onder de warme douche, daarna op de bank onder je dekentje en ff tukkie doen.

Es hoe is het met je oma?? Het maakt niet uit hoe oud iemand is als hij/zij overlijd. Het doet altijd pijn en het gemis is er niet minder om!!! Sterkte voor jou en de fam..

Verder ben ik het weer even kwijt, heb globaal bijgelezen. Gewoon voor iedereen een dikke knuffel!!!!!

Hier lijkt het allemaal weer wat beter te gaan. Helpt goed om even van alles afstand te nemen en toe te geven dat sommige dingen even te heftig zijn om toe te laten. Dat gevoel van boosheid en verdriet is stukken minder nu ik er doorheen ben. Begin mijn balans weer te vinden. Kan ook weer oprecht geïntereseerd en blij in en voor anderen zijn.

Vanmiddag lekker vrij en R op de opvang. Zo op het gemakje even boodschapjes doen en daarna op de bank met een boek en kop koffie. Heb ik zo'n behoefte aan om even alleen te niksen.

Was mijn portemonee vergeten mee te nemen dus eerst lekker even bijlezen, reageren en bakkie koffie. Zo weer op de fiets boodschapje doen, het is hier heerlijk weer.

Bij ons staat op het menu. Puree met verse rode kool met appel en verse worst. Hmmmm heb nu al trek....

Geplaatst

San wat klink je goed, fijn zeg! Er zal zeker nog met ups en downs gaan, maar ik ben echt blij dat je je nu zoveel beter voelt.m

Ik heb zoooo lekker gedouched, ga nu heerlijk plat want voel rug en buik behoorlijk. Ribben en middenrif zijn aan de beurt om in de knel te komen :-)

Geplaatst

San, wat fijn om te lezen dat je je weer beter voelt en weer je balans begint terug te vinden! Het zal nog wel op en af gaan, maar laten we hopen alleen nog maar meer bergop dan bergaf.

Geplaatst

San fijn om wat van je te lezen en fijn om te merken dat het wat beter gaat!

Hier een rotdag achter de rug. Eerst naar de tandarts geweest. De verstandskies moet er idd uit maar hij wil dat nu niet doen omdat ik nadien te weinig pijnstilling mag hebben. Dus moet ik nu nog twee maand lopen met een rotterige zere kaak. Ik baal er zo van! Kan hier enorm sacherijnig van worden!!! Als ik bevallen ben mag ik ook nog maar weinig pijnstilling vanwege de borstvoeding. Ik baal zo van mezelf! Ben nooit bang geweest voor de tandarts maar sinds die wortelkanaalbehandeling zonder verdoving doe ik het gewoon in mijn broek. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik hiermee moet.

Daarna bij mijn oma geweest om afscheid te nemen. Dat was bijzonder. Ik heb haar verteld dat we een meisje krijgen en welke namen ze gaat krijgen.

Vervolgens bij mijn ouders geweest, die waren emotioneel vanwege oma en mijn moeder had alle kinderen van mijn zussen waar mijn oudste zus normaal oppast omdat het met mijn oudste zus (die met zeven kinderen) momenteel helemaal niet goed gaat (psychisch). Hardstikke druk voor mijn moeder natuurlijk!

Vanmiddag bij desbetreffende zus geweest. Erg balen hoor dat het zo met haar gaat. Het is haar momenteel gewoon allemaal teveel. Ze is labiel en heeft enorme huilbuien. Gaat w.s. weer aan de antidepressiva. Afgesproken met haar dat ik vanaf volgende week een paar keer per week naar haar toe ga om haar te helpen.

Nou ja...al met al een butdag!

Nu ga ik me zo klaar maken voor een infoavond over borstvoeding...totaal geen zin in!

Geplaatst

Wat bijzonder Esther dat je oma weet dat jullie een meisje krijgen, wel triest de reden van het vertellen. Pittig voor je zus en jullie allemaal en dan nog een zere kak erbij, zit dus even niet mee voor je. Vanuit hier een dikke knuffel. Sandra je klinkt wat beter gelukkig, is ook allemaal niet niets wat er gebeurt is. Even afstand nemen en genieten van kleine dingen is dan heel belangrijk!

Geplaatst

Hihihi, en dan nog een zere kak erbij. Leuke verschrijving weer.

es, bijzonder dat je oma weet dat jullie een meisje krijgen. Alleen de reden is minder. En ook minder dat je een butdag hebt gehad.

heftig van je zus. Lijkt me ook niet makkelijk om je zus zo te zien! Sterkte ermee!

Maar balen van je kaak zeg! Nog langer met die pijn rondlopen grmbl!

A. heeft waarschijnlijk volgende week alweer werk. Heeft vandaag al met de vorige uitzendbureau contact gebeld en die ging er alles aan doen om hem volgende week ingepland te krijgen. Zou mooi zijn. En een zorg minder.

morgen ga ik weer werken. Ga wel rustig aandoen.

Geplaatst

Esther wat een zware dag, kan me zo voorstellen dat zo'n infoavond je nu gestolen kan worden.

Is er echt niks mogelijk met pijnstilling? Misschien kan de gyn overleggen met de tandarts/kaakchirurg? Als jij nu twee of drie maanden flink aan de paracetamol gaat bijvoorbeeld, is ook niet echt ideaal. Weet dat ze na kiezen trekken meestal ibuprofen geven, maar dat is deels toch ook vanwege je onstekingsremmende effect? Misschien kan een hoge dosis paracetamol icm antibiotica?

Geplaatst

San, wat fijn om weer wat van je te lezen! Je klinkt al een stuk beter. Blijf de tijd en ruimte voor jezelf wel in acht nemen, hoor. Er is gewoon even teveel gebeurd. Ben wel heel blij dat je weer wat in een stijgende lijn zit.

Es, wat bijzonder dat je oma weet dat jullie een meisje krijgen en ook de namen al weet. De reden is natuurlijk wel heel naar, maar ik denk dat jouw omaatje heel blij is dat je haar dit allemaal hebt verteld. Lijkt mij heel moeilijk om de wetenschap te hebben dat je afscheid hebt moeten nemen en dat zij mogelijk over korte tijd jullie gaat verlaten, terwijl er over redelijk korte tijd ook weer nieuw leven in jullie leven komt.

Gelukkig heeft jouw oma nog mee mogen maken dat jullie in blijde verwachting zijn van jullie wonder. Sterkte meis, met alles.

Henne, weer verwarming en douchen. Wat een heerlijkheid. Toen ik vanmorgen vroeg uit mijn bed stapte en zo de warme douche onder liep, moest ik even aan je denken. Ik bedacht mij hoe ontzettend but het zou zijn als je de kraan open draait met de verwachting om rustig wakker worden onder een warme douche, terwijl het water koud blijft. brr. Gelukkig is alles weer gemaakt, dankzij de speciale fitting.

Syl, heel veel succes met deze poging!

Tool, wat fijn dat A mogelijk volgende week toch weer werk heeft. Dat zou inderdaad een hele grote zorg minder zijn. Mischien heb ik er over heen gelezen maar wanneer horen jullie of het defintief is dat hij aan de slag kan?

Geplaatst

Ruby, nou vergat ik jou bijna, terwijl ik jouw acties zo ontzettend stoer vind! Even de complimenten voor jou! Kiezen voor de dingen die jou energie gaan geven in plaats van energie ontnemen. Ga zo door, meis!

Geplaatst

Lieve meisjes,

net weer veel pagina's bijgelezen. Het is hier weer een hectische en emotionele week geweest...

san: ik ben blij te lezen dat het bij jullie wat beter gaat!

babath: wat fantastisch dat je testen donkerder worden!!! Vind het zo gaaf!

tool: meis, wat balen dat À weg moet bij zijn huidige werk. Wat is het toch een onzekere tijd zo... Maar petje af voor hem dat hij wrs al ander werk heeft. Dat zegt wel dat hij goede indruk heeft achtergelaten!

esther: wat verdrietig dat het niet goed gaat me je oma. Denk aan je!

Syl: jij echt weer gestart! Toitoitoi

Liefs voor de andere meiden, maar ik even niet te lang reageren. moet het kort houden. Heb tijdens het wachten op de vlucht naar Amsterdam (we zijn via Parijs terug gevlogen) alles bijgelezen en ik zit inmiddels weer in het vliegtuig. Gaan zo betrekken en dan weer heerlijk in NL! We hebben et heel leuk gehad in Shanghai, maar ik kan nu niet wachten om E weer te zien. Dus straks snel de trein naar Utr.echt en dan de auto naar het diepe zuiden om een schattig klein meisje op te halen. Ze heeft het eerlijk gehad bij haar opa's en oma's.

dikke x!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

het is gisteravond tijdens de vergadering geescaleerd. Ik heb gezegd dat als iemand het beter kan die persoon het maar moet gaan doen.

Ik wil gewoon leuk die meiden muziekles geven en zelf ook plezier hebben in het spelen. En niet dit gezeik erbij hebben terwijl ik mijn werk wel goed heb gedaan.

Ben dus erg jankerig en ga straks even een email schrijven aan de overige bestuursleden, dat het zo niet langer gaat. Over 3 weken hebben we sinterklaasfeest. Ik kom ws alleen maar om op een stoel te zitten.

'Zal verder veel pijn hebben denk ik. 2 dagen nadat ik stoer ben geweest zeg maar.

Es, dikke knuffelv oor jou. Wat een dag voor jou zeg.Er is 1 soort anti-biotica die je wel mag tijdens de zwangerschap. Dat is de gene waar ik allergisch voor ben. Kan alleen nieet op de naam komen.

Dikke knuffel voor iedereen en sorry dat ik niet ff op iedereen reageer!!!

Geplaatst

Hai meiden! 27 weken vandaag, vanochtend werd ik wakker met harde buiken en rugpijn dus beetje sjaggie maar toen dacht ik opeens 'het is woensdag, weer een weekje veder!' :-) maakte me toch wel weer blij. Alleen hebben de afgelopen dagen er duidelijk wel ingehakt. Sta in dubio of ik vandaag nog wat zal gaan verven of dat ik een complete bed-en-bank-dag inlas.

Ivfsh welkom terug. Straks heerlijk jullie meisje weer ophalen. Die zal ook wel blij zijn hoor. Ik heb veel opgepast en de kinderen zijn hier echt 'thuis' maar niets klinkt zo gelukzalig als die verzuchting 'mamma/pappa's als die door de deur komen.

Caro hoe gaat het met de kat? Nog steeds vroeg wakker?

Tool fijn dat A waarschijnlijk gelijk weer werk heeft.

Syl gaat het spuiten goed? Minder beladen nu je het sochtends doet? Nadeel van de ochtend vond ik zelf de het dagelijks rond dezefde tijd moet en ik dus in het weekend er op een werktijd uit moest om te prikken. Wanneer heb je de eerste fm/controle?

Geplaatst

Oh Es wat ontzettend mooi dat je dit je oma nog hebt kunnen vertellen, heel verdrietig van de rede. Ze zal jullie meisje zeer zeker begeleiden straks..... Wat moeilijk voor je moeder en je zus en haar gezin. Eigenlijk voor de hele fam. Hopelijk kan je zus met medicatie weer zichzelf vinden en genieten van alles wat ze om zich heen heeft. Lief dat je gaat helpen, maar houdt echt jezelf in acht!!! Jij en je meisje mogen er niet onder lijden en daar is je zus ook niet mee geholpen. Heel veel sterkte de komende tijd!!!!! Heb je wat van de bv info avond opgestoken of is alles langs je heen gegaan????

Ivfsh wat zal je blij zijn dat je straks jullie E weer in de armen kunnen sluiten!!!! Fijn dat jullie bijna thuis zijn.

Hier is het gister allemaal wat anders gelopen. Na de scheiding van schoonzus vorig jaar om deze tijd heeft nu mijn andere zwager besloten om te scheiden. Klinkt eenvoudig maar dat is het niet natuurlijk. Schoonmoeder heeft het er best moeilijk mee en die kwam ik tegen tijdens het boodschappen doen en ben meegegaan voor een kop koffie en praatje (nou ja zware praat). Het heeft haar opgelucht en dat is ook belangrijk. Ik vind het jammer dat er weer 2 kinders door zo'n tragedie heen moeten. Het gaat er straks, eigenlijk nu al, hard aan toe daar in huis. Er wordt naar wat ik hoor behoorlijk gemanipuleerd door mijn schoonzus. Maar ja dat is maar 1 kant van het verhaal natuurlijk. Wil geen partij kiezen, daar ken ik de situatie niet goed genoeg voor. Is P nog de enige van de 4 kinders van schoonouders die getrouwd is.... en was van plan dat zo te houden ;))

Onze kleine man is nu net naar de opvang gebracht en heb nu dus wel mijn handen vrij voor mezelf. Heb net even lekker een boterham met gebakken ei weg zitten peuzelen en nu nog even genieten van een kop koffie. Moet eigenlijk zuigen en dweilen, maar denk dat ik toch mijn boek maar pak om even lekker in een droomwereld te duiken voor een paar uutjes. Hoef pas om 14.45 te beginnen.

Geplaatst

Oh gats Ruby wat naar zeg..... Is één van de redenen waarom ik ben gestopt met vrijwilligerswerk, het was uiteindelijk altijd stank voor dank, werd er zo moe van (ik als totaal niet drinker heb het ooit bestaan de verkeerde rosé in te slaan voor de buurtbbq - horror- en dat werd me echt aangerekend, vooral door mensen die zelf niks deden dan op die avond zitten zuipen, was er zo klaar mee). Het mag best eens minder 'leuk' zijn, maar over het geheel moet je er toch plezier uit kunnen halen. En het stomme is dat er vaak veel te weinig mensen zijn die het willen doen!

Ik vind het echt super hoe jij nu voor jezelf opkomt en keuzes maakt om vooruit de kijken en je beter te voelen. Blijf vooral zo bezig en trek je niet teveel aan van anderen meis!

Geplaatst

Oh Ruby wat ellendig toch zulke taken. Hopelijk kom je er lekker vanaf en kun je je energie steken in dingen die je energie terug geven ipv uit je zuigen. Knuffel meis!!

Henne ik zeg lekker bed en bank dagje. Morgen kun je ook nog verven. Je lichaam roept je terug dus luister daar naar!!!

Ik heb volgende week vrij, als je je goed genoeg voelt...... misschien samen met Syl en dan tussenstop bij Caro???

27 weken!!!!!!! Joepie, zo blij dat die ticker van jou lekker doortikt ;)

Babeth weer donkerder streepje???? :p

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden