Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

jeetje wat is er weer veel geschreven...

es, wat ontzettend moeilijk met je oma zeg, fijn dat je haar nog hebt kunnen zeggen dat je zwanger bent van een meisje en dat je alvast zoveel mogelijk met haar gedeeld hebt, maar wat moeilijk, en dan de situatie met je zus, heftig. Jij bent gelukkig de reddende engel maar kan me voorstellen dat het icm met jouw huidige omstandigheden zwaar is, zeker met die ellende van je verst.kies, ah zeg. Ik ben het eens met Henne, zou er echt niets mogelijk zijn? Sterkte meisje!!wat je verlof betreft, dat komt wel echt oo het juiste moment he.

Rubster wat balen zeg dat het zo moet lopen, in ieder geval vind ik je een kanjer met al je genomen stappen!!

ivfsh wat heerlijk dat jullie vandaag weer E in de armen kunnen sluiten!! Rijden julle vandaag dan ook weer terug naar huis of zelf even bijkomen in het zuiden en morgen terug? Kan ik me voorstellen na een lange intensieve terugreis....

Ceeke sterkte vandaag bij de kaakchirurg! X

san, wat heerlijk dat jij rustig aan ook weer jezelf aan het terugvinden bent, er zullen ook nog wel moeilijke momenten komen maar daar ontkom je niet aan, en geeft ook niet dat ze er zijn.fijn dat je weer kunt genieten!!x

Henne fijn joh dat alles weer gemakt is en dat er ook al een wand geschilderd is, de rest wordt behangen nietwaar?

syl, vandaag de 2 de stimulatiedag, kan heel goed dat je al wat voelt, heb ik ook altijd al bij spuit 1 en als ik dan de eerste fm had viel het mij tegen, dan dacht ik die moeten wel al heel groot zijn....was dan natuurlijk niet het geval ;-)

Tool al weer wat opgeknapt? Wat fijn dat A Weer snel aan de slag kan zeg, weer een zorg minder...is dat dan ook weer in ploegendienst?

Guusje hie was de fotosessie gegaan?

eef, hie gaat het bij jou?

hier vandaag de laatste test gedaan, heb ik M beloofd..., was weer de digitale met tijdsind. Nu 2-3 weken, komt exact overeen gelukkig. Vandaag is dag 18 dpo en deze test had ik bij I gedaan, zelfde uitslag op dag 16dpo.het blijft heel eng moet ik zeggen, mede omdat ik ook zoiets heb van het ging allemaal zó soepeltjes...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne 27 weken, super!! Enne jij vraagt je af wat te doen? Bankhangen!! Schilderen kan morgen ook, lekker Henne-koekietijd!

kan me voorstellen dat jij er destijds klaar mee was.....

Zelf zit ik nog in het bestuur van de pv maar we hebben het zo ontzettend druk op het werk dat ik blij bendat nu collega's aangeboden hebben iets te willen organiseren...

san wat een toestand weer, dat is niet niks, zeker zo voor de kinderen , triest!zo te horen kwam het voor jullie wel als een verrassing.

Geplaatst

He getsie ruby, dat het gisteren zo gelopen is. Je gaat erheen met de bedoeling om in overleg ermee te stoppen en dan dit gezeur. Jammer jammer jammer. Hoop dat het toch nog goed afloopt en dat het afscheid niet kwaad zal zijn.

blijf bij je zelf en laat je niet door deze tegenslag tegenhouden op het pad dat je bent ingeslagen! Bijf de keuzes voor jezelf maken en niet teveel aantrekken wat anderen ervan zeggen.

Doet me denken aan het gesprek dat ik met mijn toenmalige fitnessbaas heb gehad toen ik wilde ophouden en dat ik opeens allemaal verwijten naar me toe gegooid kreeg. Alsof het opeens allemaal mijn fout was.

dat was en ishet natuurlijk niet, maar het was meer de onmacht van de ander dat hij zo reageerde.

ivfsh, welkom terug en nu lekker naar jullie meisje!

henne en san,lekker terug en boekje lezen!

Geplaatst

Babeth joepie mooie tijdsaanduiding!!!! Tuurlijk blijft het eng, maar waarom mag het niet eens een keer soepeltjes gaan????? We slepen je er wel doorheen!!!

Eerlijk gezecht ben ik niet verrast dat ze uit elkaar gingen. Heb van het begin dat ik in de fam kwam het gevoel gehad dat dit er nog wel eens van ging komen, maar je gaat mee in de familie dus verdwijnt dat naar de achtergrond. Hopelijk sparen ze de kinders een beetje, dat vind ik het belangrijkste.

Oh Ceeke kaakchirurg vandaag. Succes!!!!

Geplaatst

Hmmm, ja schilderen kan morgen dus niet. Morgen tandarts, echo, vk....denk dat ik dan wel total loss ben. En mijn vader komt morgen dus helpen, hoe meer ik vandaag gedaan heb, hoe verder hij kan komen.... Maar juist ook vanwege die drukke dag morgen wil ik mijn lijf vandaag niet teveel belasten. Frustrerend....

San, ik heb met J afgesproken dat ik na morgen beslis wat ik nog wel/niet ga doen. Ik merk dat ik van autorijden en lang zitten (ook gewoon thuis als ik bezoek heb), last van mijn buik krijg. Ook trek ik geen 'hele dagen' meer, ik ben dan domweg te moe. En op en neer naar Terneuzen gaat natuurlijk niet in een half dagje. Ik wil heel erg graag, maar ik moet wel reëel blijven. Als de echo (dus groei) morgen goed is en de vk vindt de harde buiken etc niet erg, dan kan ik nog wel wat inplannen, anders wordt het gewoon 'huisarrest' , tot de bevalling.

Geplaatst

San, wat een nare toestand bij je schoonfamilie! Fijn dat je even een luisterend oor kon bieden aan je schoonmoeder, maar leuk is het niet. En ieder verhaal heeft uiteraard twee kanten. Jullie blijven ook getrouwd, daarvan ben ik overtuigd!

hier weer aan t werk. A. was behoorlijk aan het balen toen hij thuiskwam vanochtend. Hij niet alleen,ook alle andere die eruit vliegen.

Mocht t daar weer aantrekken qua werkzaamheden dan worden zij wel meteen weer gebeld om terug te komen. Nu maar duimen dat dit gaat gebeuren.

ga snel aan weer terug aan het werk. Blijft toch wel veel liggen als je een paar dagen afwezig bent geweest.

Geplaatst

Henne je hebt helemaal gelijk, we zien wel hoe het loopt en regelen wel wat.

Oh morgen weer echo!!! Groeiecho toch?? Dat gaat snel dus probeer er toch beetje van te genieten!! Drukke dag morgen, dus lekker nikd doen vandaag hoor!!!! Het komt echt wel af ook al gaat het ietsje langzamer dan je graag zou willen zien. Het komt echt wel goed allemaal!!

Geplaatst

Henne dat is inderdaad een druk programma morgen, ik weet niet of het veel werk is maar misschien anders nu even plat, wat doen en als het klaar is volledig rust nemen? Of tijdens het werk wat extra pauzemomenten? Kan me voorstellen dat je het ook erg fijn vind als je pa lekker vooruit kan....

san ook wat dat jij er toen al niet zo'n goed gevoel bij had...

Geplaatst

He meiden, ik wil niet stoppen met het bestuurswerk hoor, maar zoals het nu gaat kan het niet langer. Heb het idee dat ik overal over na denk en niemand actie onderneemt(of hoe je het ook schrijft).

Ik kies op dit moment voor mezelf. En kan het niet aantrekken wat anderen zeggen, dat is mijn manco. Ja ook al hebben we alleen gepraat gistermorgen, er is heel veel duidelijk geworden. En dus veel stof om over na te denken.

Ben op de goede weg dat weet ik, maar heb nog veel te gaan.

Dikke knuffel allemaal en sorry voor het ego bericht.

Geplaatst

Lig toch maar weer lekker in bed. Probeer vanmiddag nog wel wat te doen in het kamertje, maar geen muurtjes verven. Bedacht dat als ik de ramen lap en kozijnen schoonmaak, mijn vader deze misschien kan schuren :-) Het lastige is dat ik geen idee heb hoeveel hij morgen kan doen, hangt er helemaal vanaf hoeveel tijd het kost om de scheuren in de muur te herstellen.

San, rot een scheiding in de familie. Hier natuurlijk vorig jaar een hoop ellende meegemaakt en schoonzus...nooit leuk.

Babeth lekker een 2-3 weken test :-) heerlijk toch, dat het soepeltjes ging. Niets achter zoeken hoor!

Geplaatst

Ruby wat vervelend allemaal, ellende zeg maar. Je bent nog steeds stoer en je komt voor jezelf op meid!!! Heel irritant ik krijg geen ruimte tussen de regels daarom staat alles aan elkaar. Ik heb maandag de eerste echo. Goh Sandra de 2de die al gaat scheiden, heftig hoor voor de kinderen dan vooral en je schoonmoeder. Jammer als dingen zo lopen, je kan nooit bij iemand thuis kijken maar in sommige gevallen misschien maar beter voor kinderen vooral als er veel ruzie en spanningen zijn. Maar dat weet je nooit wat er in huis gebeurt. Babeth heerlijk zo'n zw test met tijdsindicatie, hoop ik dit jaar ook nog te gebruiken.

Geplaatst

Nou hier weer een levensteken van mij.

Ik heb zo weinig te vertellen, dat ik eigenlijk alleen maar meelees. Sorry.

EDR, mooi dat je je omaatje nog wel hebt kunnen vertellen van jullie meissie. Natuurlijk hoop je dat ze je meissie nog even kan zien, maar nu is er in ieder geval even geen 'los eindje'.

Ruby, wat een stap zeg, om de boel te laten trekken. RESPECT!!

Babeth.. ik duim voor een soepele zwangerschap. Ik gun het je zo!!

Henn.. gewoon rustig aan.... Ik weet dat iedereen het kamertje klaar wil hebben voor de kleine er is. Dat is ook wel logisch.. maar bedenk.... de eerste periode slaapt koekie vermoedelijk wel bij jullie. Dat is ivm voeden vaak toch wel het praktischte. Dus dan heb je nog wel even om de laatste klusjes te doen.

Ceeke, succes bij de kaakchirurg..

tool, ik hoop echt at A. weer snel ergens aan het werk kan. Ze kunnen wel een hoop beloven, maar eerst zien...

San. Je klinkt weer iets meer als jezelf. Fijn! Vervelend van de scheiding, maar als het een doordachte scheiding is, worden de kids er waarschijnlijk alleen maar beter van.

(uiteindelijk)

Ik moet vanmidag weer naar de osteo, dus mijn moeder komt vanmiddag oppassen.

En ik ga maar eens beginnen aan het opvouwen van de Mount Everest hier naast me op de bank...

Oh.... ik kwam gisteren trouwens opeens 2 bovenkiezen bij Sanne tegen.....

Geplaatst

Je voelt pas hoe moe je bent als je eraan toegeeft hè? Heb liggen slapen, nu wel aangekleed en gelunched maar nog steeds zo duf als een konijn. Nou ja, dagje bijna niks dus. En je hebt bekijk hoor Simba. Als er een plankje niet hangt of een schilderijtje, daar wordt dat kind niet ongelukkiger van ;-) ik schat alleen in dat ik ná de bevalling nog minder of zal hebben dan nu haha.

Sen hoe is dat inmiddels bij jou? Al iemand gevonden voor fysio/bekken?

Simba naar de osteo, ik zweer daar nog steeds bij voor m'n rug.

Esther helpen de oefeningen jou een beetje? Had je nog verder gezocht naar een fysio?

Geplaatst

Staat hier voetbal aan :-/ Maar moet zo ook naar bed, morgen om half negen al bij de tandarts zijn. Duidelijk afgesproken toen ik nog werkende en niet zwanger was ;-)

Geplaatst

Hier ook uitgeteld van een drukke dag. Ga zo ook mijn bedje opzoeken.Morgen weer werken dus vroeg op. fijne avond en slaap lekker allemaal.

Geplaatst

Kalispera!

idd erg rustig geweest vanmiddag/vanavond.

Goed nieuws, A. heeft voorlopig weer werk. Morgenavond nachtdienst bij zijn vorige werk, al.pro so.ya. En volgende week is ie ook al ingepland, maar hij hoort vrijdag dus wat voor dienst hij heeft. Dag of middag. Waarschijnlijk geen nachtdienst. We weten het niet.

maar balen doet ie wel nog steeds.

ga naar bedje toe.

henne, veel succes bij de tandarts morgen en met koekie kijken!

liefs,

tool

Geplaatst

Ben ik ook weer even. Wel steeds meegelezen, maar even geen tijd gehad om te reageren. Vandaag gewerkt en EHBO les gegeven. Net thuis, dus nog even met kopje thee op de bank en dan mijn bed in. Dat op tijd naar bed gaan is op deze manier niet echt haalbaar ;-). Bedacht trouwens dat als het geen bbz was geweest ik nu uitgerekend zou zijn. Raar idee hoor. Voel er verder eigenlijk niks bij, dus niet emo of zo. Het is nooit een serieuze optie geweest aangezien we het pas wisten toen het mis was. Het is meer dat het een soort bizar feit is. Gek hoor.

Es, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je oma. Hoe was ze er verder aan toe? Verwacht je inderdaad dat het niet lang meer gaat duren? Balen hoor. Ook nog zorgen om je zus erbij. Het is inderdaad goed dat je verlof hebt. Zo te horen even geen tijd voor werken meer. Als je maar je eigen lijf ook in de gaten houdt.

Syl, ben benieuwd naar je echo. Hoop voor je dat niet al die follikels mee gaan doen. Hoeveel mogen er max zijn om de IUI door te laten gaan? Geloof dat ze in Amersfoort 3 of 4 aanhielden (denk ik).

Ivfsh, lekker jullie meisje weer opgehaald. Wat hebben jullie allemaal gedaan in Sh? Vrienden opgezocht of ook werk en/of adoptie gerelateerd?

Caro, hoop dat jullie kat straks weer op een beschaafde tijd wakker is. Jullie zijn net gestart met de medicatie, dus gewoon even afwachten. Die schildklierkatten zijn vaak heel onrustig. Dat miauwen zou daar dus goed mee te maken kunnen hebben. Andere optie is toch dementie. Nu te vroeg om wat van te zeggen.

Henne, toch rustig dagje vandaag. Als het niet gaat gaat het gewoon niet toch? Kan me voorstellen dat je alles gewoon af wilt hebben, maar als jullie kindje inderdaad maar een bed heeft straks kan indien nodig de afronding later nog wel.

Wen, jammer dat je het geslacht niet wilt weten. Dan weten wij het namelijk ook niet ;-). Ik zeg een jongetje voor jou (en ook voor Babeth trouwens).

Fren, nog even lekker vakantie aan het vieren. Geniet ervan!

Ruby, wat ben jij goed bezig! Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om meer voor jezelf op te gaan komen. Als je omgeving er eenmaal aan gewend is wordt het veel makkelijker. Lekker focussen op waar jij energie van krijgt en waar je lol in hebt. Nu moeten anderen maar eens de rottige klusjes opknappen.

Babeth, op naar de eerste echo. Niet druk maken over hoe voorspoedig het gaat tot nu toe, maar er lekker van genieten.

Nu gauw naar mijn bedje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden