Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja wanneer ben je van plan te testen Syl?

Ja arme Brammetje inderdaad. Koorts was vanmiddag gezakt naar 38.3 en voor het slapen weer 38.5 dus valt me op zich mee. Hij wilde niet slapen (zoals de afgelopen dagen) dus maar weer er uit gehaald. Daarna nog best een tijdje gehuild maar nu slaapt ie. Hoorde hem net wel hoesten, wat een rotgeluid is dat toch, een hoestend kind...

En ik heb sinds een paar uur keelpijn dus best kans dat ie me heeft aangestoken. Ik blijf hem natuurlijk knuffelen.

Net Atonement gekeken, indrukwekkende film, had het boek wel gelezen maar lang geleden.

Ga zo maar eens naar bed toe, welterusten!

Geplaatst

Syl, succes! wAT een slopende periode weer..

Babeth, jij gefeliciteerd, 2e mooie echo op rij ; -) wat zul jij opgelucht zijn! mooi!

Hier lekker slapen zo, Es, mooi verhaal over de doop!

Hier alles ok, weinig te melden dus kom maar even aanmoedigen, Ruby sterke bij de kaakchirurg deze week!

Geplaatst

Ik vind het wel spannend hoor syl! Hier draaien de duimen!

Babeth weer een mooie echo: echt heerlijk!! Dit is toc stiekem waar dit hele forum om draait!

Ppffff, ik sta me toch een partij in de file. Laatste werkdag en dit illustreert perfect waarom ik zoooo blij ben om straks in Utrecht te werken. Sta al bijna een uur letterlijk stil (met motor uit, iemand komt ook maar een meter vooruit). Er is een ongeluk gebeurd, dus ik vrees dat het heel erg is. Zit al sinds 6.45 met e in de auto, zij gaat namelijk naar m'n broer in Eindhoven waar m'n ouder op gaan passen. Arm moppie. Lang leve de volkoren soepstengels: dat is lekker lang knaagplezier voor de kleine dame.

Caro: hoe is het met brammetje?

Geplaatst

EDR wat mooi is dat de trouwjurk naar doopjurk en dan ook nog door iemand die voor jullei speciaal is gedoopt worden.

Caro, brammetje nog steeds koorts?

Ivfsh, balen van die file, maar bedenk idd laatste dag en dan lekker in utrecht aan de slag. Succes

Fren, hoe gaat het bij jullie. Geen grieperige dingen meer?

Syl, afwachten. Altijd spannend. Succes meid. Hoop dat die 2 hondjes je een beetje afleiding geven. Gaat het goed met ze?

Babeth, jij rustig aan doen he!!! Lekker 5 december weer een echo..

Hier donderdag naar de kaakchirurg. ja zie er tegenop, is ook niet raar. Het is een hele ingreep. Wel noodzakelijk. Anders heb ik straks echt nog veel meer pijn dan het nu gaat doen denk ik. Wie weet valt het allemaal erg mee. Verder erg moe. Druk weekend gehad en wist dat dit eraan zat te komen. Proberen op tijd naar bed te gaan vanavond.

Moet nog 2 surprises maken en nog 1 kadootje kopen. Ik ben 8 december jarig en vier het zondag 9 december van 14.00 tot 18.00 uur. Denk dat dat voor mij wel even genoeg is. Aangezien ik nu nog niet weet hoe ik me voel. Heleboel mensen weten ook niet dat het gaat gebeuren wat mijn gebit betreft. Maar eerst sinterklaas dit weekend.

dikke knuffel voor iedereen!!!!! En denk aan jullie. Ook al ben ik hier zo super veel...

Geplaatst

Mogge meiden. Aan het wachten op de kastdeuren.....wel gedouched - anders kan dat niet to ze geweest zijn- maar weer lekker in bed. Was me het weekend wel, moet echt bijkomen.

Ivfsh sterkte in de file. Vreselijk is dat.

Syl, je hebt de Iui toch ook eigenlijk in een cyclus gehad, dus lekker de utro schrappen als je er last van hebt! Ook voor de kleine kans blijf ik duimen hoor!

Geplaatst

IVF, wat waardeloos zeg, al ruim 2 uur onderweg dus! Arme E!

Hier alles prima hoor Ruby; de griep was kort maar heftig. Op kantoor vallen de collega;s bij bosjes om, kennelijk heerst het echt op het moment.

Jij succes donderdag!

Geplaatst

Ik geloof dat je toen je die baan kreeg zei dat de A2 tegenwoordig erg verbeterd was? Balen hoor, hopelijk rijd je nu weer en gelukkig laatste dag! Versterkt het gevoel waarschijnlijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt!

Syl ik vind het wel weer spannend, hoop met iedereen hier dat je eindelijk het geluk hebt dat je nodig hebt!

Ruby heftig... alvast veel sterkte!

Hier gaat het gelukkig beter, al hoest ie nog wel, Bram had vanmorgen 37.3 dus ietsje verhoging nog. Hij hoest nog wel veel en heeft al weken dat rocheltje dus het komt mooi uit dat we vrijdag naar het consultatiebureau moeten... Kaat wilde net maar haar halve fles dus ik hoop dat dat niets te betekenen heeft...

Geplaatst

Arme Bram, kleine man. Kaat gelukkig niet ziek.

Ruby alvast heel veel succes donderdag. Hopelijk valt het mee met de pijn.

Ivfsh sterkte met in de file staan en fijn dat je dadelijk niet meer veel hoeft te reizen. Succes met wederom een nieuwe baan.

Geplaatst
Moe maar verder wel goed hoor.Blij als dit klotejaar voorbij is ;-)

Op naar het volgende klotejaar ;-) Nee hoor, 2013 wordt beter. En dat zeggen we al jaren elk jaar hihi. Hoewel wij nu natuurlijk helemaal geen klagen hebben en mooie vooruitzichten.

Caro B gelukkig geen koorts meer, hopen dat K het niet over gaat nemen!

Geplaatst

Nog even syl, 2013 wordt hoe dan ook een beter jaar!!

Nou, ik ben er hoor: 3 uur en 15 min onderweg geweest. Tja, da een mooi record op m'n laatste dag! Rest aan de week vrij en maandag weer aan de bak. Morgen speeldate met fiene en fren: leuk!!

Ruby: donderdag de grote dag. Gaat vast goed meis, goed dat je er doet!!

Geplaatst

Dat is lief Ruby...

Het was in ieder geval een bewogen jaar waar we allemaal het nodige hebben meegemaakt, zowel positief als helaas zeer negatief. Nieuw leven maar ook levens verloren...

Geplaatst

Syl begrijpelijk! Hoop dat je maandag met goed nieuws hier komt!

Caro, b.rammetje ziek, niet leuk! Hoop niet de k.aat ook ziek gaat worden. Beterschap voor allemaal!

ruby, veel sterkte! Denk dat die moeheid ook de spanning is voor donderdag.

Ivfsh, intussen al aangekomen of weer onderweg? Balen van die files, maar hopelijk binnenkort ervan af! Succes met je laatste werkdag daar!

henne, rustig aan meid, maar dat doe je al.

es, jij krijgt ook meldplicht!

fren was je al bij de arts geweest voor je pols?

Geplaatst

Syl zeker een bewogen jaar geweest voor jullie! Wat hoop ik dat 2013 een bijzonder jaar gaat worden met heel veel fijne dingen, liefde en voorspoed! En geen gezeik!!!

Nee joh veelste vroeg om bij mij al meldplicht in te stellen! Dat doen we over een paar weken hoor! Mupske zit nog heerlijk rustig hier!

Geplaatst

Volgens iemand in mijn omgeving is 2012 'Het jaar van de veranderingen'. Nou, voor mij schoot dat niet echt op dit jaar, maar gelukkig hier ook een hoop mooie dingen gebeurd dit jaar :-).

Vandaag fijn aan het werk op mijn vrije dag. Zoontje van collega is ziek. Vandaag de enige dag deze week die ik helemaal voor mezelf had gepland. Helaas pindakaas dus. Rest van de week werken en ook alle avonden afspraken. Vrijdag voor het eerst sinds tijden weer eens stappen met vrienden. Vrees dat ik voor die tijd al knock-out lig, maar ach.

Vandaag gelukkig tot nu toe wel rustig dagje op de praktijk, dus vanmorgen wat patienten gehad en vanmiddag lekker administratie doen.

Sen (volgens mij vroeg jij ernaar), die cursus dierencommunicatie ging over telepathisch communiceren met dieren. Dat doe je live of vanaf een foto. Ik noem het vaag omdat het voor je gevoel niet zo grijpbaar is en vooral omdat mijn omgeving (en vooral manlief) denkt dat ik nu echt begin door te slaan ;-). Ik vind het vooral erg interessant. Erg leuk om te merken dat dingen kloppen.

Geplaatst

Es, nog maar een paar weekjes. Wat spannend! Ben erg benieuwd naar de naam die jullie hebben uitgekozen. Heb je de komende weken wel wat meer tijd voor jezelf? Hoe is het met je zus?

Syl, spannende week weer voor jou. Moe zijn kan natuurlijk ook een positief teken zijn :-)

Ruby, nog een paar dagen tot de behandeling. Het is nodig en je voorkomt latere problemen, maar kan me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet.

Simba, wanneer gaan jullie ook al weer starten? Ook binnen een paar weken toch?

Caro, hoe is het met de kat? Heb je al weer controle van de schildklierwaarde gedaan?

Geplaatst
Volgens iemand in mijn omgeving is 2012 'Het jaar van de veranderingen'. Nou, voor mij schoot dat niet echt op dit jaar, maar gelukkig hier ook een hoop mooie dingen gebeurd dit jaar :-).

Vandaag fijn aan het werk op mijn vrije dag. Zoontje van collega is ziek. Vandaag de enige dag deze week die ik helemaal voor mezelf had gepland. Helaas pindakaas dus. Rest van de week werken en ook alle avonden afspraken. Vrijdag voor het eerst sinds tijden weer eens stappen met vrienden. Vrees dat ik voor die tijd al knock-out lig, maar ach.

Vandaag gelukkig tot nu toe wel rustig dagje op de praktijk, dus vanmorgen wat patienten gehad en vanmiddag lekker administratie doen.

Sen (volgens mij vroeg jij ernaar), die cursus dierencommunicatie ging over telepathisch communiceren met dieren. Dat doe je live of vanaf een foto. Ik noem het vaag omdat het voor je gevoel niet zo grijpbaar is en vooral omdat mijn omgeving (en vooral manlief) denkt dat ik nu echt begin door te slaan ;-). Ik vind het vooral erg interessant. Erg leuk om te merken dat dingen kloppen.

He kaartje wat vervelend dat je enige vrije dag zo loopt! Wat ben jij toch altijd een druk baasje hé! Tenminste dat gevoel heb ik! Pas je wel goed op jezelf?

Ja als je dan zo terugkijkt naar het afgelopen jaar en je kijkt wat iedereen hier stuk voor stuk voor jaar gehad heeft dan is dat wel immens hoor. Dierbaren die weg zijn komen te vallen, enorme teleurstellingen die verwerkt moeten worden, je toekomst verwachtingen bij moeten stellen, geboortes, zwangerschappen, huwelijken...

Poeh als je dat zo op een rijtje zet dan is het veel. Ik hoop wel echt dat er voor iedereen een mooi lichtpuntje is geweest, iets waar je met een warm gevoel op terug kunt kijken en waar je toch diep van binnen blij van wordt. En ik hoop dat voor iedereen waarvoor het een moeilijk jaar is geweest er mooie dingen in het verschiet liggen.

Wb de naam...die voelt zo goed nu! Blij mee. En de komende weken ga ik in de relaxmodus. Wel elke dag afspraken maar voornamelijk leuke dingen en ook echt mogen relaxen van mezelf (zit bv nu nog in joggingbroek...ga zo toetje maken en me lekker optutten voor vanavond...).

Met mijn zus gaat het wat beter. Ze is via de ha gestart met goede medicatie en daar reageert ze goed op. De andere twee zussen hebben andere oplossingen gezocht voor het oppasprobleem wat was ontstaan dus dat is allemaal wat beter geregeld en wat meer ontspannen nu.

Geplaatst

Esther dat klinkt goed.

Kaartje wat balen van je vrije dag! Die dinsdag is voor jou altijd een oplaad-dagje volgens mij.

Ik begon vanochtend opeens weer te twijfelen over de naam....aaaargghhhh....waarom nou? Zal er wel bij horen. Erg moe vandaag. Halve ochtend liggen slapen/suffen en eigenlijk nu nog niet echt wakker. Moet was vouwen en strijken, daarna dan maar weer op de bank.

Geplaatst

Misschien goed om een alternatief te hebben en dan naar je zoontje te kijken als ie geboren is? Zo heb ik het gedaan: we waren helemaal uit meisjesnamen maar jongens eigenlijk nog steeds niet. Zoals ik geloof ik wel verteld heb hier is Bram de eerste dag van zijn leven naamloos door het leven gegaan... Toen vond ik het ineens een echte Bram! Maar ja, geloof dat ik een grote uitzondering ben en Henne-die-alles-wil-plenne gaat dat vast niet doen haha!

Kaartje we gaan maandag weer, dan is het 4 weken. Heb overigens niet het gevoel dat er veel veranderd is, misschien is ie ietsje rustiger maar nog steeds elke ochtend tussen 4 en 6 hard miauwen omdat ie honger heeft en er uit wil... zucht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden