Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even inbreken... Meisje, wat verdrietig! Ik had nog best de hoop dat het goed zou gaan! Sterkte en neem de tijd voor dit nieuwe afscheid.

Liefs, zomer / esther

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden,

Helemaal afgedraaid van ruim 4 uurtjes verjaardag en de nodige schoonmaak die daaraan vooraf ging.

Begon in de avond de vaatwasmachine ook nog te lekken. Ja, gaat goed. Maar het rubber zit los en zat niet goed. A doet meestal dat soort dingen dus ik had dat niet gezien.

Hopen dat het laminaat wel rechtblijft lag behoorlijk wat water. Maar we hebben gelukkig nog planken liggen.

Vanmorgen gebak gehaald voor mijn werk. En nu aan de bak. Veel te doen. vanavond nog ff muziekles geven en dan lekker naar huis.

Hopen dat ik me wat beter ga voelen. Zit nu op bijna 2 pijnstillers per dag.

Wat betreft lichtjesdag gisteren. Ik heb geen kaarsje gebrand, maar met schoonmaken kwam ik de laatste echo van ons kleine kindje tegen van 5 /01/2009 tegen, Wat was dat weer confronterend zeg, maar ga er wel wat mee doen. Mooi lijstje erom heen met wat spulletjes die we hebben gekregen.

Weet van gene zijde dat het een meisje zou zijn geweest. Dus dan toch maar de naam onthullen en een mooi plaatsje aan de muur geven. Denk dat het goed is.

Verder druk met de kerstkaarten.

Dikke knuffel voor iedereen. Denk aan jullie....

Geplaatst

Jeetje Ruby heftig moment... doen waar jij je fijn bij voelt.

Heb gister aan jullie allemaal gedacht...

Hoe is het met je tanden Ruby?

Ik moet vanmiddag ook weer: wortelkanaalbehandeling, brrr! En ik weet al dat het drie kwartier duurt want zo lang moest ik worden ingepland, bah! Krijg altijd zo'n kramp aan mijn kaken...

Geplaatst

Oh Ruby, wat een verdriet weer even extra gister. Mooi gebaar voor jullie meisje.......

Dublin ook een mooi moment gehad. Dit soort dingen geven me altijd zo'n warm gevoel, jammer dat de achterliggende rede zo ontzettend veel verdriet en pijn doet.

Caro succes bij de tandarts!!

Hier is het een lekkere ziekenboeg. Gister voor de hele week nog even boodschappen gedaan. R is nog steeds verkouden, P is er gistermiddag ook mee begonnen en tja dan zal ik ook wel volgen, voel het al aan mijn ogen en neus. Net nog even een boodschapje gedaan, vitamientjes en hoestdrank voor R. Kom ik thuis en zie ik dat het niet geschikt is voor kindjes onder de 2 jaar. Moet ik straks weer terug... zo som van mezelf.

Zo dadelijk de kip yambalaja klaar maken, hoeft P niet meer te koken als ie thuiskomt met R. Ik heb late dienst en dan gelukkig 4 dagen vrij. Kan R lekker uitzieken en ik proberen wat uit te rusten voor de drukke kerstdagen.

Geplaatst

Caro, veel sterkte en succes vandaag met de behandeling.brrrr. Fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden voor het bed! hopelijk is het snel bij jullie en kun je weer beter uit je bed stappen.

Ruby, heftig momentje dus, maar wel een mooie gedachte om het zo te verwerken/een plaatsje te geven. Doe waar jij je fijn/prettig bij voelt!

Hoop dat je je straks beter zult voelen. Hoe gaat het met je tanden? Al minder pijn?

heb bij ons de kaarsjes iets later aangestoken, omdat ik toen nog in de auto zat op de terugweg van Leuven.

Leuke lessen gehad en best pittige lessen ook. Blij toen ik weer thuis was wel. En lekker bij de McDrek gegeten, lol.

Vanavond nog eens een bo.dy bal.ance les volgen bij een andere sportschool. Mis die les toch eigenlijk wel, ook al geef ik nu de CY. toch net iets anders.

Ceeke, fijne verjaardag vandaag! Leuk gevierd gisteren?

Babeth, aah, das ook een confronterend moment zeg...weten dat het niet goed zit en dan toch nog een megapositieve test hebben. Ik zou dan toch weer hoop krijgen en me afvragen, zouden ze zich niet toch vergist hebben? Door al dit twijfels heb ik het op een gegeven moment niet meer volgehouden en zelf gevraagd om een curretage.

Sterkte meid!!! wanneer moest je terug, woensdag?

Verder ben ik het kwijt.

fijne dag allemaal en tot later!

liefs,

Tool

Geplaatst

Met mijn tanden gaat het wel goed. maar best nog wel pijn. Dus 2 of drie pijnstillers op een dag is heel normaal en dan al die rare verschijnselen erbij van niet kunnen bukken.

Overigens net lekker een gebakje gegeten op mijn werk. Maar moest ook nog ontbijten. Kan nog geen muesli in de yoghurt eten. probeer wel steeds meer te eten, maar lukt niet altijd.

Soms ben ik gewoon te moe om te kauwen. Dus denk vanavond toch maar lekker vloeibaar.

Geplaatst

Wat een rust hier de afgelopen dagen! Iedereen even bezig met zichzelf en de komende kerstperiode en zo denk ik?

Ruby, zo te horen nog wel veel last van je gebit. Vervelend zeg. Hoe laat staat daarvoor? Ook even confronterend momentje met de echofoto. Lijkt me mooi om daar iets mee te doen als ik je zo hoor. Wil je de naam ook met ons delen of houden jullie dat voor jullie zelf?

Caro, jij ook een behandeling gehad vandaag. Hoop dat het is meegevallen.

Dublin, nog gefeliciteerd met je meisje. Mooi wat jullie hebben gedaan.

Afgelopen zaterdag mijn zusje verhuisd. Jeetje wat een berg spullen zeg. Maar goed, alles is over en het lijkt inmiddels ook al weer op een gezellig huis. Babykamer krijgt ook al vorm. Leuk! Nu eigenlijk tov andere verhuisonderdelen geen prioriteit, maar zaterdag wel met mijn zusje samen alle babyspullen uitgepakt en in de kasten gedaan. Gewoon voor de leuk. haha.

Es, bij jou allemaal nog rustig?

Henne, je bent zo stil. Alles ok?

Twee weken geleden was zoontje van mijn collega ziek en moest ik extra werken. Nu is dochtertje ziek (precies dezelfde klachten ook). Gelukkig na wat rondbellen een van de vaste waarnemers kunnen regelen. Morgen dus gelukkig niet werken. Heb afspraak bij osteopaath waar ik erg aan toe ben. Zeker na verhuizen zaterdag doet alles pijn. Ik heb enorm opgelet met tillen. Alleen lichte spullen getild, maar ongemerkt doe je toch teveel. Met name mijn onderrug wil dus niet helemaal nu. Morgenmiddag met mijn zusje mee naar de echo. Leuk, zin in! Ben erg blij dat ik die twee afspraken niet af hoefde te gaan zeggen. Ben bovendien ook enorm moe. Zit ook aan einde van mijn cyclus. Dan ga je je stiekem toch afvragen waarom je zo moe bent... Merk verder niks aan mijn lijf, maar toen met de bbz was ik ook alleen maar heel erg moe. Zo moe ben ik nu ook. Ben benieuwd. Ga nergens van uit hoor, maar ben wel verdacht moe. Meer slapen helpt tot nu toe nog niet echt. Nog deze en volgende week werken en dan volgende week vrijdag voor een paar dagen naar mijn ouders in Spanje. Lekker even paar dagen niks doen. 2e kerstdag vliegen we dan in de avond weer terug. Lekker hoor.

Geplaatst

Kaartje, toch weer (zij het bewust of onbewust) hoop. Ik duim voor je. Hier hetzelfde. Zit ook tegen einde van cyclus aan, tegen het weekend, maar ik ga ook nergens vanuit. Ben wel moe-er dan normaal, maar ik denk dat er bij mij ook nog veel moeheid bij zit van het gemaal van de afgelopen weken.

ik duim voor je. En volgende week lekker naar Spanje! Heerlijk!

fijn dat je morgen je afspraken niet hoeft te verzetten! Veel plezier bij de echo morgen! Echt bijzonder hoe je zo alles bij je zusje meemaakt. Hoop dat zij het ook een keertje bij jou zo mag meemaken.

Hier verder niet veel te vertellen.

Geplaatst

Kaartje je weet nooit...En Tooltje...

Wortelkanaalbehandeling is gelukkig goed gelukt en deed geen pijn! Wel rot drie kwartier met je mond open, verkrampt zitten, pijn in mijn nek maar het is weer klaar. Jaren geleden was het niet goed gedaan waardoor het derde kanaal te ondiep was en daar een ontsteking achter zat. Ze heeft hem nu dieper gemaakt en een nieuw stiftje er in. Ze moest een bochtje om en eerst lukte het niet, moest tweede stiftje aan te pas komen.

Deed me denken aan mijn laatste TP: lukte ook ineens niet, moest ook een bochtje om (?) en er moesten meerdere artsen aan te pas komen... Maar het was wel de beste!

Oh, ik moet eten, tot later!

Geplaatst

Hi meiden,

Dank voor alle lieve felicitaties! Gisteren erg gezellig maar ook erg druk: 14 man plus neefje van 15 maanden die allemaal blijven eten... Zo leuk maar wat een puinhoop! Gelukkig kon m'n hulp vandaag komen dus toen ik vanavond thuis kwam (na werk, begrafenis, nog meer werk, borrel met team, etentje met manlief...pfffff;) was het weer helemaal schoon!! Schandalig verwend met heel veel leuke cadeau's. En voor het eerst in jaren een fijn jarig gevoel... Nu geen zwaard-van-damocles-gevoel zeg maar! Nu op bank met wijntje en morgen op pad ivm verjaardag schoonmoeder.

@dublin, alsnog gefeliciteerd met jullie kleine meid! Jullie ook een leuk feestje gevierd?

lekker slapen allemaal en morgen een fijne dag!

Liefs,

Geplaatst

Klinkt als een fijne dag ceeke! Ook hier nog van harte gefeliciteerd! Ik vind het vooral fijn om te lezen dat je gevoel goed was dit keer. Bijzonder hoor! Ik hoop dat het komende jaar een heel mooi jaar gaat worden met fijne dingen!

Dublin gefeliciteerd! Wat gaat het hard zeg! Gezellige dag gehad?

Caro brrrr een wortelkanaalbehandeling...minder! Nu geen last?

Kaartje vind het zo leuk om te lezen zoals jij meeleeft en geniet van de zwangerschap van je zusje! En nu wat spanningen over je eigen cyclus?

Geplaatst

Nou ik kreeg wel wat pijn ineens vanavond, voelde mijn kies 'kloppen' zeg maar... Heb preventief een paracetamol genomen voor het erger werd en nu gaat het wel, beetje zeurderig meer niet.

En het goeie nieuws is dat Brammetje maar kort heeft gehuild en vroeg is gaan slapen! Nog wel ineens allebei even gehuild aanstichter was Kaat maar na 5 minuten weer stil dus een rustige avond... IS ook wel eens lekker.

Ik hoop dat morgen mijn bedpoten komen, vandaag helaas nog niet. Was ook wel te mooi geweest want ze zijn pas zaterdag op de post gedaan. Volgens 'Track en trace' zijn ze nu in het sorteercentrum dus kan het dan morgen? Nou ja anders zeker woensdag. Ben het wel zat nu op de grond slapen! Maar zit niks anders op dus ga mijn matras opzoeken, welterusten!

Geplaatst

Weltrusten allemaal!

caro, fijn dat de behandeling meegevallen is. Hopelijk zet de pijn niet door. En hoop dat de poten morgen komen.

es, mooie foto's op fb, je profiel en omslag

Geplaatst

Caro zijn de poten er al??? Zou toch wel heerlijk slapen denk ik als je niet eerst op je knieën hoeft voor je kan gaan liggen. Hopelijk zetten de rustige avondjes door!! Hoe is het met je pijn???

Es slechte nacht na een paar goede las ik op ander topic?? Balen zeg. Nog 2 weekjes en dan uitgerekende datum. Pfff kan me voorstellen dat jullie erg nieuwsgierig zijn naar jullie meisje!!

Henne hoe is het met jou??? Aan het cocconnen?? Hopelijk geeft het je rust en ben je lekker aan het dagdromen over jullie boy!!

Ruby nog niet pijnvrij dus. Je verjaardag is weer achter de rug. Hopelijk heb je het niet te druk de komende tijd en kun je lekker opknappen en uitrusten.

Kaartje spannend. Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar je moeheid!! Hoe houd je het toch vol al die volle lange dagen zeg!!

Tool jij toch ook weer beetje in spanning. Lijkt me zo slopend elke maand. Dikke knuffel voor jou!!

Voor de jarigen die ik vergeten ben Van Harte (alsnog) Ruby, Ceeke en kleine van Dublin. Nog iemand vergeten???

Hier heel druk met een ziek manneke. Gisteravond op het werk kreeg ik een mms-je en op dat fotootje stond een jongetje met dichtgezwollen oogjes. Zo zielug om te zien...... Dus vanmorgen ha gebeld, werd er even tussengezet en kon binnen half uur komen. Even racen maar was precies op tijd. Longen zijn gelukkig schoon, het zit hoog dus dat is goed nieuws. Zijn trommelvliesjes zien er onrustig en rood uit, daar heeft hij nu AB kuurjte voor gekregen en neusdruppels om zijn neusje goed open te houden en zo ook de buis van eustagius. Het manneke ziet er echt niet zo fitjes uit, slaapt en drinkt gelukkig wel goed. Eten is al een hele week drama, maar dat is niet erg. Haalt hij straks wel weer in. Als het goed is dan is hij voor de kerst weer helemaal het vrolijke manneke zelf. Bij de dokter zat ie ook te geiten tussen het hangen door. Ik ga weer snel een hangerig jongetje troosten. Tot later!!!!!

Geplaatst

Heb je al sterkte gewenst op FB maar nogmaals San...

Pijn is weg, wel gevoelig maar dat geeft niet, ze is ook drie kwartier bezig geweest met de klopboor dus logisch...

Kindjes braaf doorgeslapen tot half 9.

Nu de bedpoten nog vandaag en ik ben blij.

Oh nee niet helemaal want keelpijn en beginnende verkoudheid... aapjes hebben me toch nog aangestoken. Hoop dat het niet te erg wordt en zeker niet te lang duurt want zaterdag naar de Winterefteling...

Geplaatst

oh lekker zo komen jullie ook aan je ontspanning en rust toe ;)

3 kwartier, pfffff je dan "mag" het nog wel beetje gevoelig zijn.

Lekker he die verkoudheid, wij hebben het ook allemaal hier in huis, er komen donderdag 2 vrienden eten, zal xe de vraag voorstellen of ze in een bacterie nest willen zitten of dat ze het liever uitstellen hihi.

Geplaatst

San, beterschap voor de kleine man, met jouw moederliefde zal hij er beslist snel weer bovenop zijn! hoe is het met je grote man? Voelt hij zich al wat beter?

Henne, hoop dat je lekker aan het genieten bent van je zwangerschap, of in elk geval een goeie poging doet om er van te gaan genieten.

Sen, hoe voel jij je? gaat het weer beter na je buikgriep?

Ik heb vandaag weer zo'n bui dat ik zoiets heb van, laten we er maar mee stoppen. Zoals je al zegt San, het is slopend iedere maand. Ik probeer er niet aan te denken, maar het gebeurt toch en toch ga je weer rekenen.

De enige manier waarop het niet slopend zou kunnen zijn is of niet meer vrijen rond de vermoedelijke eisprong (maar dan ben je ook weer aan het rekenen) of de pil weer nemen of helemaal niet meer vrijen...

Geplaatst

Caro, dat is fijn!!!

Nog even op Tracktrace gekeken en er staat dat de bedpoten vandaag bezorgd worden tussen 1 en 3, jippie!
Geplaatst

Oh Tool zo slopend idd. Je kan wel tegen jezelf zeggen dat je niet moet rekenen ed, maar onbewust ben je er meer mee bezig dan je vermoed. Als de tijd rijp is voor jullie om een definitieve beslissing te nemen, dan voelt dat op dat moment "goed" ondanks je verdriet. Ik wens jullie veel wijsheid toe, welke kant jullie ook kiezen. Het is allebei zwaar....

Mijn grote man is aan het werk, bijna geen stem, snotje verkouden en hoofdpijn. De gebruikelijke klachten bij flinke verkoudheid. Bij mij is het ook doorgezet. We zijn er net met de kerst vanaf denk ik maar. Nu ligt R uitgeteld in bed en ik uitgeteld op de bank met dvd-tje. De huishoudelijke klusjes liggen er straks en anders morgen ook nog wel vermoed ik zo..

Geplaatst

Moeilijk Tool... Weet hoe het is, jarenlang 'op de klok' gedaan en vaak wilde man dan niet meewerken op het goeie moment (heb jij geen last van volgens mij :-)) dus weer gefrustreerd etc...

Zucht, kan niet voor jullie beslissen, moeten jullie zelf doen, bleh!! Rotsituatie toch.

Geplaatst

pfff, weer 2 keer wakker geweest vannacht. Vin is met F bij de dokter geweest; nieuwe creme voor de eczeem en een puf voor de verkoudheid geloof ik. Maar hij was bloedchagerijnig, fiene heeft nog niet geslapen, nauwelijks gegeten en ik belde haar weer wakker. Gezelligheid...

Geplaatst

Meld me even met een update: echo en controle waren oké. Manneke heeft zeker geen groeiachterstand, integendeel hij is juist aan de grote kant. Echoscopiste noemde het een tevreden kind dat er goed uitzag. Maar aangezien ik ook ruim in het vruchtwater zit moet ik wel nog een keer suiker prikken. Duim heel erg dat die oké is en dat het 'gewoon' een groot kind is. Bloeddruk ed verder prima, Koekie is idd weer gedraaid en ik was m'n lijstje vergeten dus de rest vergeten te vragen. Zal ook wel niet belangrijk zijn geweest dan.

Cocoonen....dagdromen.....ik heb meer het gevoel dat ik weer door een fase van verwerking heen ga. Het besef dat er nu echt een kindje gaat komen, maakt veel los. Geeft niet, moet je toch doorheen, maar daardoor wel wat meer teruggetrokken. Babeth wat die toekomst betreft: we realiseerden ons dat de afgelopen jaren alle toekomstplannen om IVF hebben gedraaid, de rest sukkelde zo'n beetje door, en dat we nu dus moeten gaan kijken hoe vanaf nu en na de geboorte verder willen. Niets dramatisch, maar wel een omslag en goed om over na te denken.

Esther, krijg jij nu vandaag de bloeduitslag?

Babeth, denk aan je!

Tool, veel sterkte, het is zo k***

Beterschap voor alle zieken!

Geplaatst

henne fijn dat je checkup weer goed was. zou balen zijn als je suiker niet goed is, goed dat het in de gaten wordt gehouden. En over hoe je straks na de gboorte verder wil, daar kun je nog zo weinig over zeggen. Dat volgt tzt wel. Te veel plannen nu vooruit geeft alleen maar stress als blijkt dat de kleine met wat dan ook roet in het eten gooit, wat zeer zeker gaat gebeuren. Waarom laten jullie niet nu dit alles op je afkomen en zien straks als koekie er is wel hoe verder?

Fren ook al een ziek hummeltje. zielig he, het heerst echt heel erg. de fabrikanten van druppeltjes ed zullen blij zijn met onze zieke kindjes.

Wat ik overigens wel grappig vind. Ik zei tegen de ha dat ik voordat ik aan de hoestdrankjes wilde beginnen toch graag even wilde dat hij naar de kleine man keek. Hij zei dat een hoesdrank een verzachtend en zoethoudens drankje was wat effectief niet werkt en echt letterlijk zoethoudertjes zijn vanwege de vele suiker die er in zit. Lekker dan zit ik hier met 2 verschillende ongeopende verpakkingen. Iemand intresse???? Moet zeggen dat toen ik het zelf gebruikte ook niet echt het idee had dathet echt iets deed. Commerciele placebo's dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden