Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther, wat spannend, zo te horen ben je begonnen :) Toi toi toi Gerard en Esther!!! Ik ga duimen draaien dat alles goed mag gaan en jullie snel jullie kleine in jullie armen zullen hebben.

Ben vanavond alleen weg, dus als iemand mij op de hoogte wil houden als er iets gebeurt, graag :)

Succes Es!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik vind het een leuke naam Henne. Alleen in combi met jullie achternaam inderdaad niet echt geschikt als roepnaam ;-)

Kun je als planken niet gewoon van die strakke planken doen die je zo bevestigt dat je alleen de plank uit de muur ziet komen? Die hebben ze bij bouwmarkten en ook bij I.kea. Simpel en strak en volgens mij ook betaalbaar.

Geplaatst

Lieve meiden,

tussen alle drukte door even spieken hier! Spannend Es, wens je een goede prachtige bevalling toe! Nog even en dan heb je je meisje in je armen !

@all, hoop morgen weer meer te lezen. Nu snel omkleden om vanavond uit eten te gaan! Dikke voor allen

Geplaatst
Ik heb gekeken, zijn inderdaad leuk!! Ohhhhh wat geweldig Es, het is zover.....

Ik kan niet zeggen dat ik er aan toe ben maar wil anders uiterlijk maandag de meds gaan gebruiken en daar zie ik tegenop, bang dat het niet volledig werkt.daarom de hoop op spontaan maar het is echt rustig nu, geen druppel bloedverlies, kramp of wat dan ook....en ja daar baal ik wel van.

Er aan toe zijn is misschien ook verkeerd geformuleerd van me. Ik bedoel meer dat het me zo meoilijk lijkt om te weten dat je een miskraam gaat krijgen maar niet te weten wanneer. Ik kan me gewoon niet goed indenken hoe dat moet zijn voor je! Wat dat betreft bedoel ik dat het me voor jullie fijn lijkt als het loskomt zeg maar. Snap je wat ik bedoel?

Geplaatst
Es, wat spannend! Wat heb jij nog een humor tijdens je bevalling. Haha, zit hier gewoon lachend op de bank. Heb ook even op de site gekeken. Die pompons zien er leuk uit. Wat ga je ermee doen? Voor het raam plakken of zo? Kun je die vk niet alvast bellen? Wij zitten hier allemaal in spanning nu ;-)

Ik heb speciale dingetjes zodat ik ze voor het raam aan het plafond kan hangen! Was er helemaal weg van! Ik houd ook niet van teveel poespas, geen gedoe in de tuin etc. Dit vind ik leuk staan. En ik heb een krans aan de voordeur waar ik met de kerst altijd drie ijzeren kerstbellen in het rood/groen in hang. Van die nostalgische dingen. Die heb ik roze en wit geverfd...

Meer komt er ook niet in hier hoor!

Uurtje geleden kwam schoonvader langs...kon niet verbergen dat ik weeën had. Sneu voor de arme man, stikzenuwachtig natuurlijk! Vervolgens een half uurtje later mijn schoonmoeder...komt even een knuffel brengen. Vind het niet erg dat ze weten dat ik bezig ben maar meer sneu voor henzelf...nu zitten ze zo in de zenuwen!

Ik heb nu om de vijf minuten, dus ik wacht nog even met bellen! Sorry meiden!

Henne lief van je dat je zo rekening houdt met de buren!

Je maakt ons wel nieuwschierig hoor wb die namen!

Geplaatst
hmz nu ben ik dus alle automerken aan het afgaan :-)))

btw, hoe maak je een bokkenpootjestaart? lijkt me wel wat, ben gek op bokkenpootjes

ik ga a.s. maandag naar de kerstlunch op mn werk (ben afgelopen maandag even met J langsgeweest) en ik ga daarvoor de x-mas icebomb van J.amie O.liver maken

Ik heb een recept op papier staan. Zal hem je weleens mailen! Bokkepootjestaart is heeeeeel erg lekker!

Ze hebben bij de action regelmatig van die grote pakken restbokkepootjes...die had ik dus gekocht maar die heb ik van de week al opgegeten...

Geplaatst

Yummie bokkepootjes..... Soms is een suiker en tarwe eten best irritant.

We waren trouwens toch al nooit aan plan enorme ooievaars ed neer te zetten hoor. En de andere overburen, die normaal best uitpakken hadden ook maar heel bescheiden één ding op het raam. Hoorde achteraf dat ze dat vanwege hun buren (die dus toen net hun kindje wagen verloren) en ons hadden gedaan. Vond dat zo lief. Beetje rekening met elkaar houden zo in de straat kan een hoop schelen.

Geplaatst

Moest er niet aan denken om volledig suikerloos te moeten eten hoor! Respect!

Ik hou ook helemaal niet van al die bombarie in de tuin. Nu is het wel zo dat vrienden deze week visten of de buren wat zouden doen mocht het zover zijn. Ik zei nee...oh zeiden ze...goed dat we het weten. Ik heb ze zo tactisch mogelijk geprobeerd duidelijk te maken dat ik dat liever ook niet heb! Ik hoop dat ze dit begrepen hebben!

Idd bijzonder als men in de straat op die manier rekening houdt met elkaar!

De vk belde net zelf om te vragen hoe het ging. Ze komt om een uurtje of 8 kijken. Weeën worden wel heftiger...zal je maar gebeuren dat ik nog geen ontsluiting oid heb! Whaaahhhhhh....dat lijkt me zuur!

Geplaatst

Ach Esther dat went vanzelf. En bedenk dat ik er ook gewoon naar van word, dus dan laat je het vanzelf wel op den duur. Geen suiker betekent nog niet geen zoet ;-) Na de bevalling wil ik wel wee contact opnemen met de diëtiste om te kijken of we tarwe kunnen toevoegen of definitief uitsluiten. Zelfs al zou het alleen met mate kunnen, zou al erg fijn zijn.

Spannend, nog twee uurtjes dus voor we meer weten....euh, voor jullie meer weten ;-) Vk gaat eerst nog even lekker eten hihi. Zou idd wel zuur zijn als je na een middag weeën nog niks bent opgeschoten. Maar ik heb zomaar het idee dat hè gij jou straks opeens hard gaat, juist omdat je zo relaxed nog bent /lijkt.

Moet gaan koken, totaal geen zin, weet niet wat en ben moe.

Oh Kaartje, die planken heb ik wel aan gedacht maar vind ik eigenlijk te dik. Zit nu op marktplaats rond te struinen. Wie wee vind ik wel wat.

Geplaatst

lieve syl hoe is het met je?

Henne we wachten wel af...kunnen er toch niks aan veranderen! Zit aan een bak met yoghurt...Gerard eet chinees van gisteren...vies joh! Stinkt enorm!

Mijn zusje belde net, kreeg net een wee...ook zenuwachtig!

Op de een of andere manier doe ik wat verkeerd...van mijn zussen weet ik nooit of ze bezig zijn en nu weten al verschillende mensen om ons heen dat we bezig zijn!

Geplaatst

Es, bikkel: dikke knuf! Zet hem op lieverd. Bij voorbaat al zo trots op jou!

Ben er best een beetje emo van. Ongelooflijk mooi dat jullie dit mogen meemaken.

Zal best ff pittig worden, maar met zoveel kracht en liefde als waar jij mee onringt bent, komt dat zeker goed.

Xxx

Geplaatst

Oh Es wat geweldig, je klinkt zo ontspannen!! Zet hem op, nog even en jullie kunnen kennis maken met jullie langverwachte meisje van jullie samen!!!!!!

Hier helemaal brak, lange dag geweest. Gelukkig is R helemaal opgeknapt, dat kan ik van P en mijzelf nog niet zeggen. Maar R weer vrolijk en ondernemend bezig zien doet heel goed!!

Meiden allemaal een dikke knuffel, we zijn allemaal zo benieuwd hoe het met Es en G gaat en leven zo met ze mee. Geweldig!!!!

Geplaatst

Het gaat de 16e worden denk ik hoor!

Vk is net weg. Heb nu weeën om de drie minuten ongeveer en vier cm ontsluiting. Het gaat prima! Ik kan ze fijn opvangen en moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon nog volop aan het genieten ben eigenlijk. Raar hé!

De vk komt om half 12 terug. Ons meisje doet het heel erg goed volgens haar.

Vier cm vanaf 12.00 vanmiddag vond ze helemaal prima. Ze verwacht dat ze er vannacht/morgenochtend is.

Meiden ik vind het fantastisch dat jullie zo meeleven! Dikke knuffel voor degenen voor wie dit allemaal heel erg moeilijk is!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden