Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es die slaap komt echt wel een keer. Straks gebeurt het zomaar dat jij door je vermoeidheid door het gehuil heen slaapt en G dienst heeft hihi. Fijn dat je zo kan genieten, die kraamtranen lekker laten vloeien. Er is ook zoveel nu in eens!! Heb je fijne kraamverz???

Testr schrikken zeg van die stoel!! Wij hebben hier de I.kea en zijn er helemaal weg van. In het begin idd de zitverkleiner, anders viel ie om, maar erdoor zakken is onmogelijk met dat vaste stukje tussen zijn benen. Ook heerlijk makkelijk mee te nemen, poten en tafelblad eraf en dan hup in de auto, ideaal!!

Jeetje zeg wat een prijzen van die slaapzak!! Sta er soms echt versteld van hoe achterlijk duur sommige dingen zijn. Het is maar een stuk stof met wat ritsjes!! Maar ja extra zuur als het ( nog ) niet werkt voor jullie binkie. Hopelijk hebben jullie er straks veel plezier van.

Babeth ik hoop dat jullie de nacht een beetje door gekomen zijn. "gelukkig" is het begonnen. Hopelijk na morgen helemaal "schoon". Sterkte....

Nog even over weinig drinken en plassen. Mensen denken onterecht dat als je minder drinkt dat je ook minder moet plassen. Dat is dus absoluut niet waar. Hoe minder je drinkt, hoe geconcentreerder de urine en dan geeft je lichaam een signaal dat je moet plassen, terwijl er niet veel in de blaas zit. Dus minder drinken betekend dan ook meer plassen.

Hier was R gisteravond moeilijk in slaap. Heeft ie bijna nooit gelukkig. Heeft wel doorgeslapen en voor de verandering slaapt ie nu nog. Jammer dat ik er al weer even uit ben. Van het hoesten nu al hoofdpijn en door dichte neus last van holtes. Dus zo maar weer eens sprayen. Door het hoesten wel heel gevoelige buik, daar waar het litteken van kz zit, schaambot doet ook weer zeer. Nu ben ik ook mega ongi deze maand dus alles is tegelijk. Heb ik daar met de feestdagen geen last van.

Ik heb besloten geen kerstkaartjes te sturen dit jaar. Heb er geen zin in en mijn geliefden komen allemaal hier eerste kerstdag. Nu ik zelf al wat kaartjes gehad heb voel ik me daar weer beetje "schuldig" over. Nou ja volgend jaar maar weer.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

witje, ik ben altijd heel makkelijk met kertskaartjes. Ik wacht af van wie ik er krijg en stuur dan een nieuwjaarsgroet naar degenen van wie ik een kaartje heb gehad.

Geplaatst

Ursela dat is ook een idee. Normaal stuur ik ook kaartjes, maar omdat mijn moeder er nu niet meer is en het met mijn oom niet zo goed gaat heb ik er gewoon geen zin in. Volgend jaar gewoon weer..

Geplaatst

Trouwens Es ze mogen na de geboorte 10 % van lichaamsgewicht verliezen, je borstvoeding moet ook nog goed op gang komen en op de vraag van jullie meisje afgestemd raken. Als ze maar genoeg poep en plasluiers hebben, niet suf wordt en geel maar dat zal de kv je vast allemaal wel verteld hebben.

Geplaatst

San hier hetzelfde idee, we hadden een 'beperkte selectie' gemaakt...mensen die we echt niet over kunnen slaan (oude tantes enzo, die begrijpen dan niet waarom ze geen kaart krijgen). Maar sinds ons trouwen staan we bij veel meer kennissen en vrienden op de 'kerstlijst' dan ervoor, dus ik krijg nu ook al kaarten van mensen die wij voor dit jaar geschrapt hadden...lastig. Op zich is het weinig werk, ik heb de adressen in excel staan dus print etiketten in een minuutje. Maar het kost ook weer een smak geld en voor de geboortekaartjes loopt de lijst ook al flink op....zit al ruim over de honderd...

Esther, jeetje joh...helemaal nog niet geslapen, de schrik slaat me dan even om het hart als ik eerlijk ben. Maar dan zo mooi erachteraan 'maar ik geniet wel', alsof we daaraan zouden twijfelen lieve meid. Ik kan me jou nu exhtnniet anders voorstellen dan genietend. Zoals je de hele zwangerschap en de bevalling zo positief en dankbaar hebt doorgemaakt, zo ga je deze dagen ook doorkomen. Maar neem vooral alle tijd voor jezelf en je meisje. Wij horen graag van je, maar dat is echt het minst belangrijk ;-)

Babeth hoe is jouw nacht verlopen?

Geplaatst

Ik stuur al een paar jaar geen kerstkaarten meer maar krijg er nog steeds best veel. Nou ja, mensen weten het inmiddels wel en als ze dan zelf blijven sturen prima maar zo niet, ook goed. Ik vond het zo'n verplichting worden en eigenlijk vind ik bv een verjaardagskaart veeleuker want die krijg je bijna niet meer.

P heeft gister iets met mijn laptop zitten doen en nu heb ik mini kleine lettertjes, pfff... Was goed bedoeld want hij is vrij langzaam dus we vroegen ons af of er een nieuwe batterij in moet dus hij ging even wat dingen uitproberen, maar hoewel ik voor dichtbij goeie ogen heb is dit wel heel klein... Weet effe niet hoe ik ze groter krijg. Zo zelf maar even wat proberen.

Geplaatst

caro: ctrl-key ingedrukt houden en op + drukken. Ik had vorige week hetzelfde :-)

Ik ben vanmorgen met F naar de HA geweest, en doorverwezen naar de KA: toch wel heel veel slijm en gepiep in haar longetjes en de eczeem wordt ook erger. Kon in eerste instantie 28-12 terecht, maar heb even op mn strepen gestaan, dus nu as donderdag :-)

Essie, ik heb rond mn bevalling ook 3 nachten niet geslapen. Is die oerkracht die het overneemt, aangevuld met een lekkere dosis adrenaline. Komt vanzelf. En probeer gewoon te slapen als de kleine slaapt.

Ik heb vorig jaar ook geen kerstkaarten gedaan, maar zag nu een leuke aanbieding langskomen, dus toch maar een kaartje gemaakt. Hoop wel dat ze vandaag geleverd worden...

Overigens: vin is al weer thuis hoor, hij moest gister voor zn werk even op en neer naar Parijs.

Geplaatst

Goed dat je op je strepen bent gaan staan, je hebt toch geen zin om zo de kerstdagen in te gaan! Ben benieuwd...

Het is gelukt met de letters bij Instellingen, je kan daar kiezen tussen 100 % en 125 %, waardoor niet alles op je scherm komt maar dat is toch stukken beter! Blijkbaar had P het veranderd in 100 %...

Ik heb voor mijn ouders een kerstkaart gemaakt met de drie kids er op, die worden naar het Kruidvat bij hun in het dorp gestuurd. Nu we het er over hebben, vraag me af of oma ze al heeft opgehaald? Had wel een melding gekregen dat ze over een paar dagen klaar waren maar daarna niet meer?

Geplaatst

he Fren wat vervelend voor F. Klinkt als peuterastma zeker met die eczeem erbij. Maar kan natuurlijk zoveel zijn. Is ze er ook "ziek" bij of is ze haar vrolijke zelf verder??? Temp?

R had ook heel erg borrelen en piepen en is dus een happy Wheezer. Vandaar dat hij voorlopig aan de ontstekingsremmer zit. Gelukkig groeit ie daar weer overheen, wel met kans om het op latere leeftijd weer terug te krijgen. Nu heeft hij het niet zo heel heftig dus hoop dat het allemaal mee zal vallen als hij volwassen wordt.

Ik zou niet eens zoveel kerstkaartjes hoeven te sturen. Het voelt alleen niet zo happy allemaal. Ik mis mijn moeder en dan vind ik het moeilijk om "vrolijk kerstfeest" te wensen. Hoort bij mijn verwerking denk ik. Ergens moet ik tegenaanschoppen en boos om worden, nu zijn dat de kerstkaartjes ;)

Geplaatst

San, het jaar dat mijn moeder overleden is heb ik kerstkaarten gemaakt. Een zwarte kaart met een stempel met witte inkt. Wel een kerst tafereeltje. Dit was voor mij de manier om toch wat te doen.

MAar snap je helemaal.

Dikke knuf voor iedereen!!!

Geplaatst

hoi dames

hier even een teken van leven van mij

Es, wat heftig dat je geen mogelijkheid vind om te slapen!!! Ik kan me herinneren dat I ook juist bij mij wilde slapen, ik ging dan op mijn rug liggen Meer onderuit zitten) en ze lag dan op mijn borst, zo pakte ik dan toch wat uurtjes.

Ik kan me voorstellen dat je het akelig vind dat J teveel afvalt,. juist omdat ze al zo fijntjes is!! als je het niet vertrouwd is het mogelijk een idee om kv erbij te geven? wellicht slaapt ze ook moeilijker vanwege honger?? best pittig zo in het begin he meid, maar vertrouw op je eigen gevoel hoor!!!

I kreeg bij ons hypoallergeen kv omdat dat het meest in de buurt van bv zou komen.

Mogelijk kun je eens kolven en via een flesje geven, dan zie je ook precies wat ze binnenkrijgt en wat jouw productie doet.sorry klinkt niet zo romantiesch maar je volgt me wel he?

San, begrijpelijk dat je geen zin hebt om kaarten te versturen!!

Fren, wat akelig bij F zeg, goed dat je nu snel terecht kan maar ik hoop dat het allemaal mee zal vallen, inderdaad hangt het eea wel samen met elkaar. sterkte ermee!

hier gaat het erg op en af...

gisteren begon ik inderdaad rond 17,00 krampen en soort van (rug)weeen te krijgen, op advies van Ceeke was ik al begonnen met paracetamol en rond 19,00 heb ik er aleve bij gepakt. Het ging op en af in heftigheid, ook vloeide ik en verloor ik stolsels.

rond 22.00 ging ik naar boven,mijn bed in met paracetamol en wonder boven wonder viel ik in slaap en werd ik pas vanmorgen om 7.00 wakker van I.

Voor de zekerheid had ik die nacht mijn lenzen in gehouden voor het geval dat...moest even naar het toilet, gewoon even plassen, en ineens hoorde ik plons!!! ik schrok me rot, enigste wat ik kon denken was niet doorspoelen!!! gauw een pollepel gehaald en ben gaan vissen....gelukkig kon ik het vruchtje er uit halen.

Ongelofelijk, echt behoorlijk groot, ik had daar geen idee van! en hoe kon ik dat zomaar verliezen zonder een krampje of wat dan ook!!ik heb het onder lauwwarm water schoongespoeld en in een potje met water gedaan.helemaal lamgeslagen terug naar bed, zonder enige traan of wat dan ook, zo gek!!!

maar na een uurtje toen we beneden waren toen kwamen de emoties en de boosheid, mijn hemel!! mijn man kreeg ook de volle laag, niet om de miskraam, gewoon iets onbenulligs waar hij in mijn ogen totaal verkeerd op reageerde.

Vervolgens ging het met poes helemaal niet goed, liet weer zijn urine lopen, kreeg vervolgens weer een aanval, reageerde vreemd...dit was teveel. de d.a.gebeld maar toen ik de assistente aan de lijn had kreeg ik er geen woord uit, kon alleen maar huilen. Mijn man belde ze later terug en een afspraak gemaakt voor 17.30, bewust wat uren later.

Vanochtend nog de laatste cytotec ingebracht (hoog!!!) maar totaal geen reactie, ik kan me niet voorstellen dat ik alles aan weefsel kwijt ben, maar goed, de echo donderdag zal mogelijk meer duidelijkhied brengen, ik vloei nagenoeg ook niet.

het is een hefitge dag zo, jeetje, en ondanks het feit dat we al (bijna) 2 weken dat het mis is gegaan voel ik me nu echt heel ellendig en leeg, ongelofelijk.

Ik moet nog op zoek naar een mooi doosje, maar heb bedacht om het kleine(opkweek) kerstboompje dat I laatst kreeg bij de boer in de tuin te gaan zetten en bij dat boompje ons wondertje dat in wording was te begraven...ieder jaar zullen dan daar ook lampjes branden en niet een dag maar een week of 3 lang. Heb het iniemienieboompje nu maar even in een pot met zand gezet.

meiden ik ben op! ik duik op de bank en M heeft net een bakje B&J ijs voor me neergezet....x

Geplaatst

Lieve Babeth, ik zit met tranen naar jouw emotionele verhaal te kijken. Pff wat een heftige dag! Ik weet even niet de juiste woorden te vinden.

Ik wilde nog wel even kwijt dat ik het idee met het boompje en het wondertje dat in wording was, verschrikkelijk mooi vind.

Lieverd, Heel veel sterkte en neem jezelf even goed in acht! Knuffel X!

Geplaatst

Hi meiden,

Zojuist zusje gesproken. AMH waarde is 1.1... Nu ben ik ff het spoor bijster maar dat is toch prima voor een 28-jarige?? Wie heeft hier wat meer verstand van? Nu mail naar het UZ Gent schrijven en daarna ff googlen.

@Babeth, hier ook nog een hele dikke knuffel voor jou! Wat een dag...

Liefs,

Geplaatst

Lieve Babeth, zit net met tranen je berichtje te lezen, wat een ongelofelijke #$@ dag, en het enige wat ik kan bedenken...de tranen komen in ieder geval...vind je idee van het kerstboompje en de lichtjes heel mooi!! denk aan je, kaarsjes hier aan, en hoop dat je jezelf en je lieve gezin een beetje comfort kan geven de komende dagen. Knuffel lieverd!

Hier einde van het jaar en gewoon emo. Probeer het er te laten zijn en te snappen wat er speelt. Werk blijft prut, en werk manlief en evt verhuizen NOG STEEDS onzeker...hoop nu begin januari meer te weten, maar eerlijk is eerlijk, ben er zelf nu wel van overtuigd dat ik zelf een andere baan moet zoeken, want ik kan gewoon niet tegen de situatie, de cultuur en de keuzes die gemaakt worden.

Verder ga ik een andere keer wat schrijven over die moederkwaliteiten workshop dat was echt bijzonder, maar het moet allemaal even bezinken..

Ceeke, ik heb geen verstand van die waardes, hoop er gewoon maar het beste van, kus!

Guusje, jij ook een moeilijke week voor de boeg, knuffel!

Es, wat heb je toch een lief popje met Gerard en wat hebben jullie haar een mooie naam gegeven. Ik snap dat het zwaar is nu. Hoop dat je een beetje steun kan toelaten. LIeverd ook voor jou dikke knuffel.

Ben ook nog druk met van alles nog wat, leer veel, maar oo o wat kost het allemaal tijd en moeite

Tool, ik moet aan jou denken regelmatig, hoop dat je jezelf ook nu kan toestaan de gevoelens die er zijn toe te laten, boosheid,...etcetera, verdriet...achteraf denk ik wel eens...had moeten gaan kickboksen of goedkoopservies moeten kopen om stuk te slaan. Moeilijke tijd voor jou, heb ook nog steeds het gevoel dat je geen keuze kan maken ergens. Knuffel kus en en veel liefs en mildheid en zachtheid voor jezelf, xxx EEF

rest ook een knuf natuurlijk...!iedereen ook dank voor alle fijne foto's van de babes op facebook, daar kan ik echt van GENIETEN!!!

Henne..nog effies ; -))! good luck en liefs ook voor jou xxx

Geplaatst

Babeth wat rot allemaal, eerst het vruchtje en dan Poes. Wat ontzettend triest, maar wel heel mooi gebaar met het boompje..... Knuffel voor jou.

Eef wat onzeker toch allemaal. Dat speelt al een poos, hopelijk snel duidelijkheid voor jullie en anders misschien zelf knopen doorhakken?? Makkelijk gezegt natuurlijk, maar jullie moeten aan jullie zelf denken nietwaar??

Hier vanavond samen de buitenkabel eindelijk gelegt. Willen frituren met kerst dus maar wel in de schuur. 2 frietpannen tegelijk binnen is niks natuurlijk. Eindelijk weer een klusje van het lijstje. Morgen kapper en dan 5 avondjes werken. Gelukkig is R weer helemaal beter het boefje. Het lijkt met mij en P ook de goede kant op te gaan. Schorheid van P is virus dus uitzieken. Zijn verkoudheid slaat altijd op zijn stembanden, kan geen kwaad. Wel lekker rustig, hij moet zo min mogelijk proberen te praten.

Geplaatst

Ik breek even in.....

Oh Babeth meis een hele dikke knuffel! Wat heftig zeg om dit mee te maken, ik was net zo blij dat je zwanger was.

Heel veel sterkte! X

Liefs Roossie

Geplaatst

Babeth, heftige dag voor jullie. Vruchtje en Poes op één dag verliezen is wel heel pittig. Zou het vruchtje niet toch al los hebben gezeten aangezien je geen krampen had? Maakt ook niet uit. Hoop alleen dat donderdag op de echo alles weg is zodat jullie deze periode kunnen gaan afsluiten.

Eef, voor jullie nog steeds onzeker allemaal. Erg vervelend. Mochten jullie toch mijn kant op komen dan help ik graag indien mogelijk. Als je er aan toe bent hoor ik ook graag meer over die cursus.

Ben het verder even kwijt. Collega was ziek vandaag dus onverwachts werken vandaag. Had een hoop regeldingen op mijn lijstje en paardrijden, verjaardag etc. Plan moest dus even aangepast. Gelukkig heel rustig vandaag dus kon in A.lmere onder werktijd mijn inkopen doen. Vanavond nog op bezoek geweest en later thuis dan gepland. Daarna van high tea bon, thee, choco en wat decoratie kerstpakketjes knutselen. Ik heb alleen per post maar vier van de acht high tea bonnen ontvangen. Erg irritant. Hoop dat de rest morgen komt anders kan ik het voor kerst niet uitdelen.

Nog twee dagen werken. Morgenavond ehboexamen afnemen en meteen nakijken. Wordt dus nachtwerk terwijl het nu ook al weer veel te laat is :-( . Donderdag hond na werk wegbrengen naar oppasadres en dan vrijdagochtend naar Spanje vliegen. Daar even lekker bijkomen want deze week is veel te druk. Zeker met ook nog extra werken vandaag.

Vandaag op praktijk ook nog eens lekker lomp gedaan. Deur opentrekken en er te snel doorheen lopen levert een flinke blauwe plek tussen oog en wenkbrauw op. Zo dom. Ben benieuwd hoe erg het morgen is.

Nu gauw slapen. Welterusten allemaal.

Geplaatst

Babeth, wat een heftige dag gisteren poes en vruchtje. Mooi hoor zo met het boompje van I. Heel mooi.

Kaatje, ja niet ecfht handig met die deur opentrekken., Jij ook een beetje rustig aan he!! Geniet lekker in Spanje

San, lekker rustig dat P niet mag praten. Boef R is alweer opgeknapt.

Hier druk, vanmiddag wel vrij, maar helemaal vol gepland. Na het werk postzegels halen en de laatste kerstkaarten de deur uit. Dan naar de tandtechnicus voor controle en haptotherapei. Vind het moeilijke oefeningen die ze geeft,. Moet ook niet verwachten dat ik het in 1x kan.

Vanavond kerstdiner van mijn werk.

Ik was al om half 5 achter mijn bureau te vinden om, de kerstkaarten af te maken. Mijn ahnden zijn blauw van het inkt. Maar komt goed.

Eef jij bent ook druk, ook een workshop gevolgd las ik..

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Kaartje dat heb jij weer!! Met een blauw oog aan het kerstdiner verschijnen hihi. Hopelijk trekt het snel weg. Nog even druk dus voor je weggaat. Alvast veel plezier en vooral even rust in jullie weekje Spanje.

Ruby nog eventjes lekker druk dus vandaag. Maar vanmiddag niet bij de baas, dat scheelt weer natuurlijk. Hopelijk alles in orde bij de tandtechnicus en succes bij de hapto. En nog een kerstdiner vanavond, jou kerst is echt begonnen!!

Babeth hebben jullie een beetje kunnen slapen, na de zware verdrietige dag gister.....

Hier heerlijk een nachtje doorgeslapen van 22 tot 7 heerlijk. R ligt ook vandaag nog te slapen om deze tijd. Wat een luxe. Even lekker wakker worden met bakkie koffie, nieuws en het forum op het gemakje. Ik heb morgen kerstdiner op het werk, voor het eerst doe ik eens mee. Heb het helpen organiseren. Ben benieuwd hoe het loopt, maar zal vast wel goed gaan. Als het maar gezellig is, doet lekker eten en de geregelde muziek de rest.

hopelijk allemaal een goede dag vandaag!!

Geplaatst

Kalimera!

ooh Babeth, wat een moeilijke dag gisteren. En afscheid moeten nemen van Poes na 14,5 jaar en van jullie lieve wondertje. Wat een mooi gebar dat jullie hem/haar bij de minikerstboom gaan planten. Zo is hij/zij er toch altijd bij! Knuffel voor jullie!

En dat je tegen M. bent uitgevallen, heel begrijpelijk. Dat zijn de spanningen toch van de afgelopen weken.

Eef, nog bedankt voor je lieve en mooie woorden op het andere topic. Weet niet of het ook iets voor mij is. misschein zal de tijd het leren. Maar jullie ook nog steeds in onzekere tijden. Durt ook al lang he meid? Hoop dat jullie binnenkort duidelijkheid krijgen! Knuffel ook voor jullie!

es, vermoeid, maar wel aan het genieten, zo hoort het! Tenminste, het genieten. De vermoeidheid zal beslist overgaan, voor zover dat van toepassing is.

san, fijn dat jullie je allemaal weer wat beter beginnen te voelen! Hoe vordert het met het kerstdiner? Ook heel begrijpelijk dat je geen kerstkaarten wilt sturen. En voel je vooral niet schuldig omdat je van anderen wel een kaartje hebt gekregen.

Verder ben ik het even kwijt. Hier is de boosheid iets gezakt, maar voel m nog wel sluimeren net onder de oppervlakte. Niet echt leuk voor de collega's hier op het werk, want mijn lontje is wel korter dan normaal. Vooral een collega gaat me hier hendig op de wekker. Grmbl....maar goed, dat is bij haar bij iedereen het geval.

verder niet veel t melden. Ben me een beetje aan het terugtrekken, want zit weer veel eraan te denken dat ik nu bijna met zwangerschapsverlof had kunnen gaan als alles gewoon goed was blijven gaan. Dat is nu niet zo, en dat doet pijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden