Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren sterkte! Zwarte ontlasting? Ze heeft niks gegeten al een paar dagen hè? Misschien idd toch even checken. Zal m'n zus vandaag ook vragen over de eczeem.

Hier slecht geslapen, nu even bijkomen na douchen. Over uurtje staat familie op de stoep. Wel zin in hoor, trek me gewoon terug als ik te moe word dus jullie 'horen' me vast nog wel vandaag ;-)

Tool veel plezier vandaag!

Caro wanneer komt je zus ook alweer?

San alle voorbereidingen klaar?

Babeth hoofdpijn minder?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren het KAN oud bloed zijn. Maar ook kunnen komen door ijzerhoudende voeding. Bv sommige soorten ros.e vi.se

Maar omdat ze ook al zo ziek is... better safe than sorry en ze kunnen je misschien geruststellen nietwaar.

Hier de meeste klusjes wel klaar hoor, maak me er helemaal niet druk om. meestal een "zenuwachtig" gevoel van tevoren. Op mijn werk kook ik ook in de avonddienst, welliswaar voor max. 7 personen tegelijk ipv 16 maar je raakt er zeg maar aan gewent. Morgen eerst R naar de opvang brengen, dan naar de bakker onze stol ophalen en op naar de ah voor de verse dingen, de slager en dan de keuken in voor de appelmoes, champignonsaus en stoofperen. We hebben vast genoeg in huis en anders nog wel een boterham pindakaas voor de hongerende na het diner hihi.

Henne dus bezoek straks. Gezellig en je hebt een goede rede om je terug te trekken ;))

Babeth wat een moeilijk moment zal het geweest zijn, jullie kleintje bij het boompje te begraven. Knuf..

Tool redelijk rustige dagen dus. Geniet ervan.

Kaartje geniet van je paar daagjes rust!!!!

Met mijn vader gaat het redelijk goed. Hij heeft zijn momentjes natuurlijk, maar kan zich goed bezighouden. Hij klinkt ook opgewekt en ontspannen. Zo fijn..

Hier is het jongetje weer wakker, maar zijn allebei te lui om op te staan. Hij ligt nog "lief" te brabbelen in zijn bedje. Ik denk dat ik maar snel onder de douche spring, mag P het lekker doen!! Slecht he van me, maar ik wil ook wel eens een heel enkel keertje geen dienst hebben 's morgens en een lekker gewassen manneke in mijn armen gezet krijgen ;))

Geplaatst

Haha san, dat herken ik heel erg... Die ochtenddienst, pfff!

heb de poepluiers nog eens aan nadere inspectie onderworpen (lees, onder het grote licht) en ze zijn heeeel donkergroen, niet zwart gelukkig. Ondertussen probeert vin haar te laten drinken, maar ze huilt alleen maar en kruipt tegen je op en wrijft in haar ogen. Meiske slaapt natuurlijk superslecht door al dat gehoest.

Babeth, mooi gebaar hoor, het boompje en jullie engeltje.

Geplaatst

Fren donkergroen hihi, spinazie???? waren haar oortjes schoon? Toen er in gekeken werd van de week, daar kunnen ze ook zo ontzettend van krijsen en ziek zijn. Oh zou willen dat ik een oplossing voor jullie had, vind het zo sneu voor haar en jullie natuurlijk ook!

Ja die ochtend dienst daar ben ik mooi onderuit gekomen vandaag hihi. Ik heb net eens heerlijk lang onder de douche gestaan en me "mooi" gemaakt voor mijn man......... Mijn haar is echt heel mooi uitgedunt en ik kan er met de gelwax die ik gratis bij de kapper gekregen heb een mooi kapsel zelf van maken dus voel me weer eens even mooi... Jammer dat ik moet werken vandaag. Morgen komen mijn vader en broers logeren, gezellig!!! Heb er zin in om ze weer te zien en dan vooral dat ze R weer eens in zijn eigen omgeving zien, dat is toch anders als we daar op bezoek zijn.

Het giet hier behoorlijk dus ik pak ook eens de auto vandaag, blijft P maar lekker thuis met R.

Geplaatst

Mijn zus is er al hoor, gisteravond aangekomen na een helse rit door de regen want in Belgie is dat echt gevaarlijk met die slechte wegen...

Nooit googlen... herkenbaar en dan toch doen omdat je hoopt dat je gerustgesteld wordt. Volgende poepluier afwachten en beslissen zou ik doen. Kan me voorstellen dat je het zat bent HA en HAP...

Nog steeds kloteweer zeg! Gisteren bijna toilet weer overstroomd, bah! Wil wandelen!

Geplaatst

Net naar de hap geweest; toch antibiotica gekregen voor Fien. En we móéten zorgen dat ze gaat drinken, desnoods onder dwang (doen we sl) anders wordt ze waarschijnlijk opgenomen... Tot nu toe vandaag (va half 5) 270 cc...

Geplaatst

balen Fren, hoop dat de AB aan gaan slaan. Hoeveel moet ze minimaal drinken per dag? Hoop dat het niet zover komt dat ze opgenomen moet worden.

Caro, is het gezellig met je zus?

Volgend weekend commode en bedje bekijken en wrs meteen meenemen. Ik kan daar helemaal blij van worden. Moet je nagaan als het mijn eigen kind zou zijn ;-) haha

Geplaatst

Net een half uur gevochten met een krijsend meisje: 30cc via een spuitje erin, maar dat kwam er met dezelfde rotvaart ook weer uit. Resultaat dus 0.

Ze ligt ju te slapen, arme ding is uitgeput. Hebben afgesproken dat we kijken hoe het straks gaat met de antibiotica en of er dan wat vocht ingaat, zo niet dan bellen we de hap weer, waarsch met de vraag haar op te nemen.

Ze is uitgeput, huilt van de pijn vh hoesten en ik wil m'n kind niet met twee man jn de houdgreep moeten leggen om een druppel melk naar binnen te krijgen. Dat breekt m'n hart werkelijk...

Geplaatst

Wat enorm balen Fren, jullie kleine meid. Misschien raar, maar een water ijsje? Of zeg ik nu iets stoms?

Geplaatst

Guusje ik vind het een geweldig idee!! Omdat ik niet weet of Fen nog online komt heb ik het doorgeappt!

Fren wat ontzettend namelijk zeg...bij mij kwamen de tranen toen ik het las, hoe moeten jullie je wel niet voelen!?heel veel sterkte!

Henne het zag er erg mooi en gezellig uit op Fb, ik hoop dat je genoten hebt van deze bijzondere kerst, voorproefje voor kerst 2013 ;-)

lieve meiden, ik wil jullie via deze weg stuk voor stuk mooie dagen toewensen, ieder zal deze dagen op haar eigen manier ervaren en ik hoop echt dat er ook op een bepaalde manier genoten kan worden.

2011 keek ik met een bijzonder warm gevoel terug op dat jaar en wat jullie voor mij betekenden en 2012 was weer even bijzonder en waardevol, allemaal onwijs bedankt !! Liefs Babeth

Geplaatst

Breek even in..

Jeetje fren, dit klinkt inderdaad helemaal niet goed, arme fiene. Kan me voorstellen dat je je kindje zo ook niet wil dwingen, dat kan toch ook niet goed zijn. Heel veel sterkte met jullie moppie.

Geplaatst

Nou hèhè, fiene net slapend uit bed gevist en voordat ze goed wakker was de penicilline naar binnen gespoten en na een gevecht heeft ze ook 130cc gedronken. Houdt nog steeds niet over, maar het is tenminste iets.

ga nu slapen, ben kapot...

Geplaatst

Ohhhh Fren, wat naar allemaal. Ik hoop dat ze snel opknapt je meisje.

Hier al dagen 'gedoe' met broer die weer slechte episode heeft. Is ook al dagen aan het drinken en niet meer voor rede vatbaar... Gezellig weer :-(

Geplaatst

even snel vanaf mobiel, goede nacht toegewensy, jullie doen t super, doorzetters, hoop dat jullie nu wat rust lunnen pakken! knuf

babeth mooi gesproken!

sen het houdt niet op met je familie, sterkte met alle perikelen, jij en je rigen gezinnrtje mu even op 1..

iedeteen liefs en fijne dagen, zit paar dagen in maastricht dus lastig communiceren met mobiel..leef mee en drnk aan jullie, kus van eef

ps kaartje geniet van de zon :-) hier regen en pluus .....

maar wel fijn even weg en tijd voor elkaar :-)

xxx

Geplaatst

THX meiden!

Ik ga proberen te slapen. Heel moe maar ongerust en veel piekeren. Dus hoop dat ik wat slaap kan pakken.

Slaap lekker allemaal

Geplaatst

Wat vervelend sen... Hoop dat je broer snel tot rede komt... Bah, wat lijkt me dat moeilijk.

Fren: arme f en arme jullie... Hoop dat ze snel opknapt en ook snel meer drinkt. Drinkt ze slapend? Zo hebben we er bij e weleens vocht ingekregen als ze niet wilde drinken.

E is trouwens eindelijk weer beter. Vandaag na bijna 3 weken echt weer vol energie, vrolijk en actief. Gister nog een mooie, maar ook beladen avond gehad. Was bij n goede vriendin waarvan alweer 10 jaar geleden haar vriend volledig onverwachts is gestorven aan een hartstilstand. Was pas 26 toen... Fijne avond gehad met herinneringen, maar ook met plezier met haar lieve kids.

Lieve eef: geniet van het sjoene mestreech :-)

ik moet slapen, morgen weer werken, maar ben nog niet moe...

Geplaatst

Fren fijn dat er bij F wat naar binnen is gegaan. Hopelijk zet het in stijgende lijn voort!!!! Dat jullie alledrie ook maar eventjes lekker hebben kunnen slapen. Kus voor jullie!

Sen wat rot weer een episode bij je broer. En helemaal nu hij niet voor rede vatbaar is. Sterkte deze zware tijd, zeer zeker donkere dagen/momenten nu, ik hoop dat je toch ook nog een beetje rust kan vinden om deze bijzondere dagen door te komen met J!

Eef er even break, veel plezier!!

Babeth jullie ondanks alles ook samen een paar mooie warme dagen samen. Ik bedacht me gister ook plotseling hoe bijzonder ons clubje is en hoe blij ik ben met jullie!!

Henne een lekkere lunch gehad. Hopelijk heb je lekker geslapen en ben je uitgerust voor de komende dagen.

Hier was het gister even heel zwaar door omstandigheden op het werk. Werd weer even teruggeslingerd naar begin oktober en mijn moeder....... gelukkig wel goed kunnen slapen.

Geplaatst

kalimera!

Fren, gelukkig dat er nu wel wat bij F. binnen is gebleven. Lijkt me echt moeilijk om je kindje zo te zien en er (bijna) niets aan te kunnen doen. Hopelijk blijft het steeds beter gaan!

Sen, pff, heftig zeg met je broer, lijkt wel alsof het bij jullie even rustig is en dan komt het volgende alweer. Sterkte. Jammer dat hij niet voor rede vatbaar is. Hopelijk gaat het geen stempel drukken op deze dagen, die toch wel bijzonder zouden moeten zijn, zo een eerste kerst met jullie bambino!

Eef, lekker in mestreech! veel plezier!!! Geniet ervan! En fijne dagen voor jullie!!!

San, kan ik me wel voorstellen dat je het even zwaar had gisteren. Knuffel voor jou

We zijn inderdaad een heel bijzonder groepje, echt fijn om hiervan deel uit te mogen maken!

NOTP gisteren was geweldig! echt genoten, hadden we ook wel even nodig! Ben ook echt trots op mijn zusje.

Dames, ik ga weer werken. Ben de enige tot nu toe hier. ander collegaatje komt ook nog ergens in de ochtend en voor de rest weet ik het niet.

Heb nu de spinningcd opstaan die we gaan gebruiken voor 2e kerstdag. krijg er wel goeie zin van, gelukkig.

tot later meiden!

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden