Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren hoe is het vannacht met F gegaan?

Ivfsh, jeetje wat erg zeg! Zo jong en onverwachts! Mooi dat jullie deze dag herdacht hebben. En wat fijn dat E weer de oude is, jeetje allemaal hardnekkig bij die hummels hoor! Ik zei gisteren nog tegen M dat I ook rond de 9/10 maanden flink last had van benauwdheid, verkouden, koortsig , bleef ook best lang aanhouden maar zij kwam we nog goed vanaf vergeleken bij E en F! Ik ben er echt van geschrokken!

Meiden die nog moeten werken, werkte! Ik hoop dat de dag voorbij zal vliegen!

M ligt nu ik de naaldenman, I en ik zitten aan het ontbijt en straks even laatst cadeautjes scoren...x ben benieuwd of hij die plotselinge koorts kan verklaren...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Tool dat was ook een mogelijkheid,ik bedoel bij de acupunctuur.

Ik vind het fijn te lezen dat je ook weer van kleine dingen (cd) en grote dingen (optreden zus) kan genieten, fijn!!

Pfff mijn iPad doet heel irritant, de tekst die ik typ verschijnt pas later, en ik ben echt niet supersnel hoor!

Geplaatst

Vanmorgen om 6 uur penicilline gegeveb met een spuitje en daarna was ze helemaal over haar toeren dus niks gedronken. Ik heb haar net weer slapend uit bed gevist eb heeft ze 120 gedronken. Ligt nu weer in bed. Vanmorgen wel voor t eerst weer een echte plasluier. Moeten maar zien hoe t verder gaat vandaag...

Geplaatst

Mogge meiden, hier nog steeds erg moe. Gisteren was idd gezellig, maar heeft wel veel energie gekost. Slaap slecht, kan niet lekker liggen, veel harde buiken, vaak plassenl af en toe flinke kramp in benen/rug. Ik word er heel onrustig en onzeker van (whats new ;-)).

Fren ik hoop dat het lukt voldoende vocht bij F naar binnen te krijgen.

Sterkte allemaal vandaag met laatste boodschappen etc. Knuf!

Geplaatst

Goeiemorgen! Fren ik heb steeds aan Fientje gedacht, of ze was opgenomen, gelukkig niet... Hoop dat het beter blijft gaan. Ze zal ook wel veel slaap nodig hebben nu.

Vanmiddag naar mijn ouders, straks maar beginnen aan de grote volksverhuizing...

Geplaatst

Ik kom ook weer even buurten hier op het forum, na enkele klusdagen op zolder. De electriciteit is getrokken, isolatiemateriaal aangebracht en er is een start gemaakt met wandplaten en plafondplaten. (Tja, die moeten dan ook nog eens allemaal afgwerkt worden...). Hier dus geen kerststress maar verbouwingsstress.

Fren, jeetje wat is Fientje ziek! Arme zij en jullie. Ik hoop dat ze snel weer een beetje beter gaat drinken en de penicilline snel haar werk gaat doen. En als je twijfelt over haar gezondheid: beter een keer teveel bij de huisarts / hap als te weinig. Beterschap!

Caro, succes met de volksverhuizing!

Kaartje, lekker genieten van betere temperaturen. Heerlijk!

Tool, werk ze nog even die laatste paar uurtjes.

Henne, goed uitrusten, hoor!

Bbaeth, jij blijft maar in mijn gedachten zitten. Zoveel aandacht voor iedereen terwijl je zelf een heftige periode hebt. Geef ook de nodige aandacht aan jezelf, lieverd!

Sen, balen met je broer. Je hobbelt van het een in het ander. Slapeloze nachten en dan daarna de familieperikelen. Nu wordt het even tijd voor wat rust en je eigen gezinnetje. Sterkte daar.

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Hier is het even stil geweest na een paar hectische dagen op kantoor vorige week en daarna de Noren op bezoek... Het was al chaos want alles moest op het laatste moment af en vervolgens kreeg ik bericht uit Gent dat de AMH-waarden van mijn zusje toch wel laag was (1.1.) en of we deze opnieuw konden laten prikken... in Gent ja;-) Dat was dus het programma van vandaag, uitslag uiterlijk 3 januari. Eiceldonatie met een laag AMH kan maar dan moeten we wel rekening houden met wellicht minder eicellen dan gehoopt... tja, de kwaliteit is in elk geval beter als mijn bejaarde eieren denk ik dan;-) Nu maar afwachten en hopen dat ze hier de instructie niet goed gevolgd hebben;-) En verder druk met cadeautjes kopen, gedichten maken, deel van het kerstdiner voorbereiden. Ohhhh wat zal ik blij zijn als het de 27e is; eindelijk een paar dagen dat we niets moeten en tijd voor samen!

Ik probeer straks nog even terug te lezen maar ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven voor de komende dagen. Voor ons allen dagen met een dubbel gevoel, met een lach en een traan. Meiden, ik schrijf dan wel niet zo veel mee maar jullie hebben een bijzonder plekje in mijn hart! Nu snel m'n tulband uit de oven en dan neefje ophalen bij m'n ouders.

Dikke kusssss,

Geplaatst

Net terug van een rondje huisarts- kinderarts, gelukkig wel met F thuis.

waarschijnlijk heeft ze het rsvirus te pakken. KA vond haar nog niet uitgedroogd, ademhaling was wel aan de snelle kant en bloeddruk wat hoog, dus we hebben een belafspraak voor morgenochtend. Gelukkig dronk ze zonder een te heftig gevecht net 130cc, dus we kunnen er weer even tegen... Hoe blij kun je zijn met 130cc melk...

Geplaatst

Fren, wat fijn dat Fientje nu toch weer wat wil drinken. Zo rot om haar in ziekenhuis te moeten laten opnemen. Hoop dat ze vanaf nu gaat opknappen. Hebben jullie nog plannen met kerst? Kan me voorstellen dat die nu een beetje in het water vallen. Maar ach, helemaal niet zo belangrijk natuurlijk,want jullie meisje gaat voor.

Ceeke, fijn familiebezoek dus. Hoop dat de amh-waarde nu toch netjes gaat zijn. Gaan jullie het anders in ieder geval wel proberen met de eicellen van je zus of raden ze het dan af?

Babeth, jullie nog plannen deze kerstdagen? Trekken jullie het nog een beetje of is het na het begraven toch een soort van rust gekomen (denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).

Henne, al bijgekomen van je lunch gisteren? Je naambordjes en zo zagen er in ieder geval gezellig uit.

Eef, veel plezier in Maastricht. Geniet ervan!

Hier erg gezellig bij mijn ouders. Weer zit natuurlijk enorm mee nu. In de zon is het gewoon echt warm. Zodra de zon weg is wel echt naar binnen, want dan koelt het enorm hard af. Je hoort mij niet klagen. We genieten enorm hier. Lekker beetje lezen en zo. Heb ook het 'huiswerk' voor de eerste dag acupunctuuropleiding half januari alvast voorbereid. Denk dat ik er de komende weken niet aan toe kom, dus fijn om dat nu vast gedaan te hebben relaxt in het zonnetje.

Vanmorgen bericht van degene waar we volgende week naar commode en bedje gaan kijken. Spullen zijn voor ons gereserveerd. Ben erg benieuwd. Op de foto ziet het er erg mooi uit. We hebben in dat kamertje al paarse gordijnen hangen, dus denk dat ik wat paarse spulletjes neerzet zodat het een geheel wordt. Iemand nog suggesties voor leuke adres voor paars spul? Binnenkort ook even afspraak maken met vriendin die veel babyspul van haar tweeling van nu 4 jaar weg gaat doen. Kan ik daar denk ik wel aankleedkussen en dat soort basisspullen regelen. Gok dat zij ook wel het een en ander in het paars heeft.

Geplaatst

fren. Bah, het RS virus. Daar kunnen zo zo ziek van zijn! Goed in de gaten houden. Zeker mbt uitdroging, suffigheid.

M heeft, toen hij drie maanden oud was, ook dit virus gehad. Hij is toen ruim een week opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege de uotdroging. Even extra f in de gaten houden. Heel veel beterschap!

Geplaatst

meiden,,

Ben enorm moe. De hele dag op mijn benen gestaan op het werk. En ja rudolf was er ook weer even. Wel zonder bril. DAt is even wennen. Nu lekker 4 dagen vrij.. Zaterdag weer werken.

dikke knuffelv oor iedereen. Duik lekker onder de douche en dan mijn bedje in.

Geplaatst

Fren, moet de hele tijd aan F denken. RS virus is inderdaad heel gemeen, hou het goed in de gaten hè...,nou ja, doen jullie natuurlijk.

Wen, las in het andere topic dat je last heb van harde buiken die soms pijnlijk zijn. Even mee oppassen meid! Ik loop al vanaf week 16 met harde buiken en behalve ik zelf (ahem) maakte niemand zich er erg druk om zolang de maar niet pijnlijk waren of met regelmaat kwamen. Met andere woorden: pijnlijk is niet goede rustig aan!!

Kaartje wat leuk om een kamertje in te richten hè :-) Paarse dekentjes, aankleedkussenhoezen ed kun je bij elke grote babyzaak krijgen of bestellen, kijk maar eens op baby.dump of baby.park e.d. En voor dingen als een kussentje, plaid e.d. zou ik ook eens bij de bouwmarkten kijken, leen.bakker, trend.hopper.

Ik ben nog steeds erg moe en moeheid triggert hier de onzekerheid. Vanmiddag weer zitten huilen, ben zo in de war soms. Erg bang dat Koekie (te) vroeg komt en ik er nog niet aan toe ben. Wil aan de ene kant dolgraag die buik kwijt, me gewoon kunnen bewegen, omdraaien in bed etc, me weer beter voelen, maar tegelijk kan ik het zwanger zijn helemaal nog niet missen. Ik wil er zo vreselijk graag nog even van genieten, maar ondertussen ben ik alleen maar al maandenlang bang, moe en onzeker en daar ben ik zo vreselijk klaar mee. Maar goed, de beloning zal ernaar zijn denk ik dan maar... De laatste loodjes, nog even volhouden.

Sen, heel veel sterkte met je broer. Ik weet een soort van hoe het is en het vreet aan je, terwijl jij die energie zo hard nodig hebt voor jezelf.

San, hoop dat jullie het heel gezellig hebben, ondanks dat jullie zeker allemaal het gemis zullen voelen.

Ruby ook moe, beetje bijkomen de komende dagen?

Tool, dank je wel voor jullie leuke foto/kaart!

Ceeke wat balen van die amh waarde, weer onzekerheid dus. Hoop voor jullie dat het idd niet helemaal goed gemeten is.

Babeth beginnen jullie een beetje bij te komen van de afgelopen heftige tijd?

Esther hoe is het bij jullie?

En natuurlijk bij de rest :-) Voor allemaal een dikke knuffel en ik hoop fijne kerstdagen, ondanks....

Geplaatst

Heb zo te doen met jullie meisje, helpt het om te stomen? In de badkamer gaan zitten en de douche warm zetten?

Ivfsh wat fijn dat E eindelijk weer echt opgeknapt is trouwens! Die heeft het ook goed te pakken gehad.

Geplaatst

Gaat gelukkig beter. Net gedronken zonder strijd. Wel maar 100cc, maar dan is t totaal vandaag 480cc. Pfff! Pak van m'n hart.

Net kwam vin z'n zus een kerst outfit voor F brengen... Weer te kitch voor woorden, lees lakschoentjes, panty (!!!), rode pofjurk en rood jasje met strikken. Alleen t jasje is ok eb zal ik haar wel vaker aandoen, maar de rest...

Fijne dagen meisjes, dank voor t meeleven. Zo fijn jullie als klankbord te hebben, maar ook als vriendinnen!

Geplaatst

:-)

Ik ga proberen te slapen meiden. Laatste nachten veel last van harde buiken, ligt niet lekker en maakt me onrustig. Hopelijk vannacht weer eens paar uur achter elkaar pakken. En dat gekdt niet alleen voor mij :-) truste!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden