Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Van mijn huidige bril word ik draaierig en misselijk, doordat de cilinder dus niet goed is. En dat was al zo voor de zwangerschap. Sterkte is in vijf jaar ofzo ongewijzigd, terwijl ik nu zwanger ben. In overleg met de opticien dus toch gedaan nu, om straks met een bril te moeten waar ik draaierig van word is ook geen optie. En doordat de cilinder niet meer hoeft, zijn de glazen niet heel duur, ik heb daarin weinig eisen. Het montuur was vooral prijzig, maar daar kan ik jaren mee toe. Krijg hoop ik ook nog wat terug van verzekering.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen, hier wat info: http://www.kattengedragcentrum.nl/139-Oud-en-nieuw.html. Staat ook info over valeriaan. Heb er zelf geen ervaring mee. Adviseer altijd feliway, maar daar moet je eerder mee beginnen.

Henne, ik weet al waarom ze die uitkering krijgt. Na het revalideren heeft ze de gewone opleiding gevolgd en ook stage gelopen. Dat ging allemaal prima zover ik weet. Had inderdaad al bedacht om na te vragen hoeveel uur ze mag/kan werken.

Geplaatst

Ik nam aan dat ze dat idd wel verteld zou hebben als ze open is over de wa.jong. Ik vertel het zelf ook altijd gewoon.

Pfff, net weet een aan aanvaring met J. Of meer: J met mijn hormonen. Not nice :-(

Geplaatst

Oh jee, ben je een hormonster aan het worden ;-) .

Wel altijd lastig dit soort dingen. Je kunt niet uitsluiten dat ze ooit weer ziek wordt, maar dat hoeft natuurlijk niet. Wel heftige ziektegeschiedenis, maar vind haar vechtlust en motivatie erg inspirerend eigenlijk.

Geplaatst

Bij mij is het bij alle werkgevers goed gegaan behalve de laatste. En daar werd iedereen gek of overspannen of ze waren met een jaar weg :-) Garanties heb je natuurlijk nooit, ik ben persoonlijk van mening dat als je er beiden met reële verwachtingen aan begint het prima moet gaan. Een supergezond sportief iemand kan bij het skiën z'n been breken en zes weken thuis zitten....

Hormonster, nogal ja... Vind mezelf dan echt niet leuk en toch kun je het om de een of andere reden niet tegenhouden.

Hadden jullie nog naar de meubeltjes gekeken of is dat voor morgen?

Geplaatst

He dames,

alles goed hier?

Heb een beetje bijgelezen. Druk met mr. G.r.ey. En mr. PA.ff.e.n hahahahaha.

ivfsh, nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag? Aan de foto's te zien een leuke dag/avond gehad.

henne. Niet leuk een hormonale aanvaring met J. Hoop dat je ook wat beter slaapt.

kaartje, welkom terug en meteen alweer druk aan het werk. Benieuwd hoe het gaat met je nieuwe werknemer!

we hebben vandaag een kattenluikje geplaatst in de woonkamerdeur. Ze snappen het alleen niet. Iemand tips?

ben weer weg. Mr. G.r.ey roept, maar nu in het Engels. Lol is btw goed voor ons se.x.leven.

Geplaatst

Hee meiden!

kaartje: net terug van vakantie en meteen zo druk... Wat goed van je dat je diensollicitant een kans geeft, dat je er open voor staat!

henne: zet J maar flink aan het werk met die hormonen van je: hele lijstje afwerken, daarna komen die hormonen van jou ook weer wat tot rust :-) kan me voorstellen dat je nu alles af wil hebben. Ik had dat gevoel ook heel sterk. Ik dacht telkens dat E te vroeg zou komen, dus wilde alles echt af hebben. Maaaaaar E liet zich niet haasten, kwam een week e laat :-). Hoop echt dat je de laatste weken oké doorkomt.

Eef: ik ben echt heel erg benieuwd naar de workshop die je hebt gevolgd!!!

Esther: wat moeilijk dat je ziek bent en de bv niet goed op gang komt nbij mij ging het op zich goed, maar ik moest vooral heel veel blijven drinken. Daarnaast elke ochtend havermout gegeten. Hoop voor je dat het gaat lukken, je wil het zo graag en je doet er zoveel voor. Ik hoop echt da het snel beter zal gaan! Heb je nog een fotootje van J?

simba gelukkig weer beter: wat wordt S al groot!

fren: heel fijn dat F beter is aan het worden! Ik ben ook zo blij dat E nu weer beter is, ze was echt wekenlang helemaal niet lekker. Het is echt een ander kind nu.

Sandra: hoe was het allemaal gegaan met jullie kerstdiner?

guusje: wat fijn dat je op deze manier naar 2013 kunt kijken: als nieuwe start.

Tool: have fun met mr. Grey, hahaha

Syl: ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat!! Hoop dat t oke gaat met jou en je lief!

Liefs voor alle anderen: ik hang op de bank en mijn hersens slapen geloof ik al: ben weer veel vergeten...

mhier gister een heerlijke avond gehad met A. Erg leuk om ons 5 jarig trouwen te vieren. Hadden een bruiloftsfeest van vrienden, helemaal top. E was uit logeren dus ook nog heerlijk uitgeslapen :-)

xxx voor allemaal!

Geplaatst

Tool jij neemt het er lekker van!!! Groot gelijk je bent tenslotte en nette getrouwde dame. Hebben jullie ook zo'n kamer????? hihi

Kaartje lekker verwent door mams. Heerlijk uitgerust dus, maar gelijk flink aan de bak. Veel om over te denken en keuzes over te maken. Hopelijk is de nieuwe assistent goed voor de praktijk.

Henne een hormoonaanvaring. Nooit leuk, achteraf kun je er om lachen vaak, maar de momenten zelf....pffff Foto van nieuwe montuur volgt natuurlijk wel toch??? Wie weet ook minder moe door betere bril? daar kan je ook heel moe van worden.

Simba je vroeg wat R al voor woordjes zei?? mama (mooiste woord van de wereld!), Bumba is ook favoriet, Die, Boe in alle vormen en lengtes, oma, en soms ook papa, opa en koek. Hij snapt wel heeeeeeeeeel veel en omdat hij nog niet kan praten vergeten we dat wel eens wat uitmond in een ruzie zeg maar. Hij doet net als S alles na, het is echt een aapje hihi.

Geplaatst
Tool jij neemt het er lekker van!!! Groot gelijk je bent tenslotte en nette getrouwde dame. Hebben jullie ook zo'n kamer????? hihi

Neeeeeeee, hihihi. Zo'n kamer hebben we niet, hahahahaha.dat gaat me weer net te ver....

Geplaatst

Ivfsh een feest op jullie feestdag! Toppie en zo lekker he uitslapen. Fijn dat E weer wat beter is nu, dat gekwakkel he. Na zo'n periode springen ze weer vooruit in ontwikkeling, zo bijzonder.

Ons kersdiner was heerlijk!! Het was heel gezellig en het eten was lekker en natuurlijk veel te veel. Alles liep gesmeerd. We eten nu nog van wat er over is van de kerstdagen.

Geplaatst

Morgenmiddag meubels kijken en waarschijnlijk meteen meenemen. Ben erg benieuwd. Kamertje bij mijn zusje begint ook vorm te krijgen. Erg leuk!

Net verjaardag van zwager dus ook weer even buik geknuffeld :-) . Nu onderweg naar huis. Zo lekker slapen. Ben kapot.

Geplaatst

Kaartje, bedankt voor de link. Staan handige tips bij!

Mr. Grey doet jullie goed Tool ;-) Ben begonnen met deel 1 maar steeds als ik even wil gaan lezen komt er weer wat tussen. Ben nu bij het gedeelte waar ze er net achter is wat z'n 'hobby' is en hij haar gaat ontmaagden. Dus het echte werk moet dus nog komen neem ik aan...

Geplaatst

Commode en bedje staan inmiddels in mijn huis. Kleine relatiecrisis doordat ik de commode in spiegelbeeld wilde hebben (aan één zijkant zitten plankjes), maar het staat :-) Het is commode tur.ijn en bedje ar.osa. Blij mee.

Caro, met mijn zusje gaat het goed. Wel wat last van bekken en onderrug. Vanaf vrijdag heeft ze verlof.

Geplaatst

ziet er leuk uit kaartje! Vind het zo fijn dat je het geluk kunt delen met je zusje! Dat kindje gaat het wel heel erg goed krijgen: lieve papa en mama en dan ook nog eens tante kaartje ;-) We moeten trouwens nog ns snel proberen af te spreken! Wonen zo dicht bij elkaar! Binnenkort ruil ik mijn vrije woensdag voor een keer met dinsdag, op dinsdagen ben jij vrij, toch?

Mooi dat het allemaal zo gezellig en lekker was witje!

Wij zijn vandaag naar L.oods.5 geweest, erg leuk weer! was jaren geleden, maar we zijn ook dit keer weer goed geslaagd: nieuw vloerkleed en nieuwe kussens voor de bank. Super blij mee. Hele woonkamer ziet er op slag anders uit. Nu nog nieuwe stoeltjes :-)

Geniet van jullie zondag meisjes! Iedereen vrij morgen? Ik wel, vind het zalig :-)

Geplaatst

Ivfsh, gezellig om een keer af te spreken! Maand januari zit alleen erg vol. Daarna even kijken hoe het loopt ivm overspannen collega. Als ik mijn schema een beetje weet laat ik het je weten. Gezellig!

Heb bij de meubels voor een prikkie ook nog een duodeken en wat lakentjes overgenomen. Handig!

Geplaatst

*trekt zich met moeite weg bij mr. Gr.ey lol* yep, het echte werk gaat nog komen...

*en is weer weg* lol

Mr. Grey doet jullie goed Tool ;-) Ben begonnen met deel 1 maar steeds als ik even wil gaan lezen komt er weer wat tussen. Ben nu bij het gedeelte waar ze er net achter is wat z'n 'hobby' is en hij haar gaat ontmaagden. Dus het echte werk moet dus nog komen neem ik aan...

Geplaatst

Kaartje wat heerlijk om te lezen dat je zo meegeniet en leeft met de zwangerschap van je zusje! hey en geen relatiedipjes hé!!! kunnen we niet hebben hoor!

Ivfsh leuk idd loods 5 hé! Kan er uren rondneuzen! Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Bij wie heeft jullie kleine meid gelogeerd?

Tool waar ben jij toch allemaal mee bezig? Zal wel een muts zijn hoor maar ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt? Een of ander boek met een bijzondere inhoud geloof ik?

Henne meid wat een onzekerheid bij jou weer de afgelopen paar dagen! Pittig voor jullie hoor! Hoe is het nu? Vandaag een wat rustiger dagje? Tot op zekere hoogte wel herkenbaar hoor, ik kreeg ook met regelmaat de kriebels de laatste paar weken! Wat gaat het hard hé? Het is nu echt bijna aftellen!

Ik heb hier een beddagje. Het blijft een beetje veel moeizaam lopen met de bv alhoewel er wel wat vooruitgang in zit hoor! Ik ben eergisteren heel intensief gaan kolven en ben domperidon erbij gaan gebruiken. Gisteren ook heel intensief gekolfd en ik houd nog steeds bij hoeveel en wanneer ik kolf/voed/bijvoed etc. De cijfers laten in elk geval vooruitgang zien, alhoewel het vaak nog niet zo voelt. Het is een enorm gepuzzel en karwei al met al!

Ik ben nu zo ver dat ik gisterennacht madame nog 1 x flesvoeding heb gegeven, verder de hele nacht gekolfd en vanaf gisterennacht tot aan vanmorgen tien uur heeft ze het gered op mijn borstvoeding (aan de borst en gekolfde voeding via flesje). Vannacht kwam ze om de drie uur en heb ik haar elke x aangelegd. Vanmorgen waren mijn borsten in 1 x leeg!!! Ik was weer zo verdrietig en teleurgesteld! Toen 40 ml flesvoeding bij gegeven en de rest van de dag in bed gaan liggen met haar en elke x als ze komt direct aanleggen.

Nou ja, lang verhaal kort te maken...er zit vooruitgang in maar het gaat langzaam. Ik begin echter wel echt een klein beetje hoop te krijgen dat het me nog gaat lukken! Het kost om heel eerlijk te zijn wel bloed, zweet en tranen hoor! Heb het er echt voor over maar ik had niet verwacht dat het zo moeizaam zou gaan!

Verder maak ik me een beetje zorgen om het aantal plasluiers en haar poepluiers. Ze heeft heel erg waterige groenige poep en ik ben gaan zoeken en nou blijkt dat ik haar w.s. te snel aan de andere borst leg waardoor ze de laatste melk niet binnenkrijgt wat zorgt voor goeie poepluiers. Dus haar veel langer aan 1 borst laten drinken. En het plassen...dat moet echt wel beter worden, gisteren had ze maar vier plasluiers en tnt zit ze om drie.

Sorry als ik jullie verveel met deze verhalen maar serieus...dit is mijn wereld de laatste twee weken! Bizar wereldje hoor! Maar o zo mooi...als ik me maar iets minder druk kon maken!

Dikke knuffel voor jullie allemaal! Ze meld zich weer, begint te pruttelen!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4939[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4940[/ATTACH]

fotootje van gisteravond en gistermiddag voor het eerst naar buiten geweest boodschappen doen!

[ATTACH=CONFIG]4941[/ATTACH]

Geplaatst

Es je wereld bestaat nu eenmaal uit voeden, tabelletjes bijhouden, poep en plasluiers ;)) Je geniet echt wel tussen de bedrijven door, wacht maar tot je over een tijdje hierop terugkijkt. Ik dacht ook nooit genoten te hebben in het begin, omdat ik er geen tijd voor had, ik voelde me een kolfkoe op dat moment. Maar achteraf erop terugkijkend was het echt wel genieten.

Fijn dat het beter gaat, geen wonderen verwachten hoor in 2 dagen, dat is de lat te hoog leggen. Zoals je nu doet met kolven, vaak aanleggen en domperidon en beddagje ben je heel goed bezig!!! Je komt er wel.. Wat een schattige fotootjes!!

Es Tool is aan het lezen in een roman met, hoe zal ik het netjes zeggen, flink gedetaileerde scenes erin van sm.bondage. Dus als je sexleven straks een boost nodig heeft gewoon de trilogie van 50 tinten lezen hihihi ( hoewel ik niet het idee had dat Tooltje haar sexleven een boost nodig had.....;))

Kaartje lekker dat je kamertje nu echt vorm krijgt met de meubeltjes. Geen ruzie maken om plankjes hoor!!!

Hier vanmiddag lekker uitwaaien in Vlissingen. Heelijk. Ruben viel plat op zijn gezicht dus tand door zijn lip en bloedbad, maar zijn nieuwe vriendje Muck van Bob de Bouwer liet hij echt niet los!! Nu lekker op de bank, nog even 2 wasjes wegvouwen en wat strijken en dan is het bedtijd. Ik heb 2 vroege diensten met oud en nieuw....

Geplaatst

Trouwens poepluiers van bv kindjes kunnen alle kleuren van de regenboog hebben. De vette achtermelk waar je het waarschijnlijk over hebt, dat schijnt al weer achterhaald te worden. Borsten produceren tijdens het drinken steeds nieuwe melk. Maar zoals met zoveel zijn de meningen hierover erg verdeeld. Als je meisje goed aankomt is dat het enige dat telt!! Maar als je daar onzeker van bent/door wordt even de lactatiekundige bellen met je vraag!!

"De eerste melk die bij een voedingssessie wordt gegeven, de voormelk, is dorstlessend. De melk die later tijdens een voeding gedronken wordt noemt men achtermelk en bevat meer vet. In normale gevallen, als de baby op verzoek drinkt en net zo lang aan de eerste borst mag drinken als hij wil, dan zal hij vanzelf voldoende achtermelk krijgen. Alleen als een vrouw een zeer grote productie heeft, dan kan de hoeveelheid melk zo groot zijn dat er relatief minder achtermelk gedronken wordt. De baby kan hierdoor last hebben van kramp, de ontlasting van de baby kan veranderen naar groen met veel onverteerde melkresten in de vorm van sliertjes of brokjes, en in sommige gevallen kan het zijn dat de baby niet goed groeit ondanks het feit dat hij veel drinkt"

Dit komt van Wikipedia en volgens mij is de kleur groen niet zo'n probleem (had R trouwens ook) maar meer de onverteerde melkresten.

Als je je meisje je eerste borst laat "leeg"drinken en je 2e borst als "toetje" krijgt dan krijgt ze wel genoeg binnen volgens mij.

Geplaatst

Hee esther, hoe lang drinkt J gemiddeld aan een borst? Joh, het is logisch dat je wereld uit niet meer bestaat nu. Het is gewoon even heel intensief. Ga er in mee, ik vind het echt super wat je er allemaal voor over hebt!! Jij dus ook een fan van loods5. Vond het echt leuk om weer rond te neuzen en zit nu op de bank blij te zijn met ons vloerkleed :-)

E was bij A's zus gaan slapen, ze heeft het er heerlijk gehad met haar neefjes en nichtje (die kids zijn 4, 6 en 8). Volop spelen en aandacht :-). Ze had ook voor het eerst pannenkoeken gegeten en dat ging erin als zoete koek, haha.

Die arme Ruben! Tand door z'n lip: ocharm!

e is vanavond trouwens helemaal platgeknuffeld door t zoontje van vrienden van ons van 2,5 jaar. Hij was helemaal weg van E en bleef maar knuffelen en kusjes geven. E was er soms minder van gediend. Haha :-)

Geplaatst

Es, wat een mooie foto's weer en wat goed dat de bv steeds beter gaat.

Die relatiecrisis was een grapje hoor. Manlief was een beetje moe en beweerde dat kast niet in spiegelbeeld kon. Tja, dat wist ik nou juist zeker ;-) . Gelukkig heeft die kast geen gevoel. Er is flink op gescholden. Haha.

Net heerlijk indonesisch gegeten met zusje en zwager als dank voor al onze klushulp. Erg lekker en gezellig.

Morgen tot vier uur werken. Dan alle administratie verzamelen zodat ik dinsdag thuis kan werken. Moet aan het eind van het jaar altijd weer even gebeuren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden