Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik doe ook heel veel dingen hetzelfde als mijn moeder. Maar ben misschien wat lakser dan haar. Ben wel een controlfreak en dat maakt het soms moeilijk dingen naast je neer te leggen.

Soms kan ik dat heel goed.

Het ge.boortekaartje in de maak voor Koekie. Blijft altijd moeilijk hoor.

Heb zelf mijn trouwkaart gemaakt en de trouwkaart van mijn broer ook. Erg leuk om te doen.

Es, heb jij mijn kaartje al ontvangen. Wat vind ik het goed dat je toch hebt doorgezet met de bv.

Babeth, Imke ziek. De kleine spruit. wordt ook al weer groot.

Vind dat alle kindjes hier al groot worden. R.uben die een lekker mannetje is. F.iene staat ook al. B.ram en K.aat met grotere maat luiers dan R. Vind het heel apart om het zo mee te maken.

Vanavond ff een paar uurtjes alleen thuis, maar er komt niets uit mijn handen. Komt wel weer.

Meiden toedeloe..

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Euh, nee henne, vin gaf mij ook niet zonder slag of stoot gelijk wbt de naam. (Uiteindelijk uiteraard wel, haha).

hier gister weer een stomme actie: vin kwam thuis met fiene en ik liep de trap af naar beneden. Vergeet ik de laatste tree... Gevolg, door m'n enkel geklapt en nu een zeurenkel. Handig als je het weekend door eurodisney moet sjouwen...

oja, voor de fans: vanavond weer wie is de mol!!!

Geplaatst
Euh, nee henne, vin gaf mij ook niet zonder slag of stoot gelijk wbt de naam. (Uiteindelijk uiteraard wel, haha).

hier gister weer een stomme actie: vin kwam thuis met fiene en ik liep de trap af naar beneden. Vergeet ik de laatste tree... Gevolg, door m'n enkel geklapt en nu een zeurenkel. Handig als je het weekend door eurodisney moet sjouwen...

oja, voor de fans: vanavond weer wie is de mol!!!

Fren heb je zwachtel in huis? Anders even zo'n elastisch steunding halen bij de apotheek of zorgwinkel. Heb je gisteren wel gekoeld? Arnica smeren kan ook helpen.

Jaaa, De Mol, leuk. Zag het net pas, vergeet het vast dus app me maar even ;-)

Hier net de postbezorger. Niet onze vaste, maar een of ander knulletje dat me één pakje gaf toen tot de ontdekking kwam dat er nog iets moest zijn en dat dus niet kon vinden. En ik heb gisteren behoorlijk wat besteld dus wist ook niet precies wat het was, kan zoveel zijn. Had bijna gezegd, laat mij maar even in die bus kijken hihi. Nu gaat hij eerst verder bezorgen en komt dan (hoop ik) terug met de rest. Maar.....tromgeroffel...de bestelde luiertas is goedgekeurd. Dus als J dat vanavond ook vindt, kan dat onding van ons lijstje LOL.

Ruby ik heb erover gedacht zelf het geboortekaartje te maken. Maar 130 stuks.... Had ook wel zelf iets ontworpen op zo'n site, maar we vonden het uiteindelijk toch ook makkelijker om het uit handen te geven. Nu bellen we straks de drukker en wordt het geregeld, anders moesten we zelf nog aan de slag met invullen van de datum ed.

Ik moet nu écht een stapel bonnetjes gaan verweken... Kind is wel duur hoor ;-)

Geplaatst

Heb inderdaad een kous aan, overblijfsel van de vorige keer enkelbanden gescheurd. Hoop dat het helpt.

geboortekaartje is inderdaad echt heel makkelijk als je alleenmaar hoeft te bellen, hadden wij ook.

zit tegen 4 volle wasmanden vouwwas aan te hikken, geen zin, maar aangezien we het weekend weg zijn, dan moet het maar :-(

ben jij trouwens zo georganiseerd henne, dat je ieder bonnetje in een excelletje zet? Wow!

Geplaatst

hallo even binnenkoment

es het is wel gevaarlijk om J.op een aankleedkussen tussen jullie in te laten slapen

meestal zit er om een aankleedkussen een plastic laagje en dat ademt niet!!!

mss kan je een shirt van jezelf met jou geur strak opnder haar hoofdje leggen

in haar wiegje en een uur voor ze in haar wiegje voor de nacht wiegje voorverwarmen

met een warme kruik

succes en geniet van jullie bijzondere meisje

yes

Geplaatst

Henne wil je nou zeggen dat J de luiertas moet goedkeuren? Dat meen je niet! P weet nauwelijks hoe die van ons er uit ziet! kijk, de naam is een van de belangrijkste dingen, kan ik me voorstellen, maar een tas... ;-)

Heb gelukkig een uurtje geslapen vanmorgen, anders had ik het niet gered wat was ik chagrijnig vanmorgen... Vanavond heeft P vergadering vind ik na vannacht stiekem niet zo erg. gelukkig is N een paar dagen bij oma, zodat ze de scene van vannacht niet hoefde mee te maken...

Heb bedacht dat ik vanavond de kattenbak in de keuken zet en de deur, die altijd openstaat zodat ie ook naar boven kan, dicht doe. Dan hoor ik de kat wel miauwen maar Bram hoop ik niet. We zullen zien...

Geplaatst

Haha nou Caro, goedkeuren...ik had er zaterdag eentje gezien die ik wél leuk vond maar waarvan J pertinent weigerde 'daarmee te gaan lopen'. Tja... De verkoper zei nog 'lekker vrolijk meneer' en toen was het helemaal een no go ;-) Uiteindelijk kwamen we toen dus met zoiets saais de winkel uit waar ik op de terugweg al spijt van had. Deze is ook niet gezellig gekleurd ofzo, maar tenminste niet heel saai en hij past wel goed bij de wagen....ik probeer ff en plaatje te plakken. En ja, het is maar een tás he, waar maak je je druk over. En J beweert altijd wel dat ik alles beslis aangaande huis, inrichting etc, maar als hij iets niet wil dan kan ik op mn kop gaan staan hoor, dan komt het er niet. En dat is nu met Koekie net zo. De babykamer is de kamer in huis waar hij het meeste invloed op heeft gehad, is ook het meest richting zijn smaak van alles in huis.

DE tas ;-))

[ATTACH=CONFIG]4958[/ATTACH]

Balen dat jullie (ook) ruzie hebben gehad. Ik zei dit weekend nog: als weinig slaap hebben (J had twee nachten ook wakker gelegen) deze invloed op ons heeft, gaat het nog leuk worden :-(( Maar even afstand is dan ook wel fijn hoor. Gisteren was hij weer gewoon werken, ik heb lekker rond geklungeld en dan zijn we savonds weer helemaal blij met elkaar.

Fren, we hadden een redelijk strak budget dus ik was begonnen met de uitzetlijst is excel en een inschatting van de kosten. Om te kijken of dat een beetje uitkwam heb ik alles idd bijgehouden. Bovendien kunnen we op onze gezamenlijke rekening niet rood staan, dus ik moet alles achteraf of vooraf overmaken van de spaarrekening. Beetje omslachtig, maar zo geven we tenminste niet meer uit dan reeel/mogelijk is. Maar dit soort dingen doe ik alleen met zoiets als nu Koekie, of met de verhuizing, de wekelijkse boodschappen hou ik niet bij hoor ;-) (ooit wel een maand of drie gedaan trouwens om te kijken wat we uitgaven per maand).

Geplaatst

Ohw caro, wat een situatie met jullie kat. Moeilijk hoor en dan ook nog de confrontatie met P.

A zei juist we laten de jongste kat beneden slapen. Ligt hij in bed zegt hij tegen mij, ga de kat halen het is nu zo stil....

We gaan wel het kattenluik andersom in de deur zetten. Zodat alleen de geregistreerde katten naar buiten kunnen en wel iedere kat naar binnen. anders blijft de jongste alleen maar boven leven en dat willen we niet. Ze zit zo vaak voor de tussendeur als wij beneden zijn. Veel visite van vreemde katten krijgen we niet. Dus komt wel goed.

De jongste is nog niet geholpen en ook nog niet buiten geweest.

Heb wel een kat buiten van iemand anders die rond een uur of 5 begint te mauwen. ik wordt wakker, A niet.

Fren succes met je vouwwas, maar rustig aan met die enkel anders hou je het niet vol in disneyland parijs.

Henne, ben benieuwd of J de luiertas ook leuk vind. Hou je echt alles bij wat de kleine jullie nu kost?

Weet dat een kind veel geld kost...

Geplaatst

Nee hoor, Henne is helemaaaal geen control freak!

Maar... hele leuke tas, echt waar! Heb je ook een plaatje van de tas die J heeft afgekeurd, ik vind dit echt grappig, ben benieuwd...

We zeggen altijd hoe mannen allemaal hetzelfde zijn maar er zijn toch ook echt dingen waar ze zo verschillend in zijn! Het kan P echt geen reet schelen hoe tas, babykamer of kleertjes er uit zien, lekker belangrijk zei ie, dat is echt mijn afdeling haha. Af en toe wel lastig want soms wil je gewoon zijn mening weten over iets... maar ja, kan het wel doen zoals ik wil.

Geplaatst

Alles hep zn voor- en nadelen he. Weet nog dat we eettafelstoelen uit moesten zoeken, wat een hel. Alles wat ik mooi vond, vond J niet lekker zitten en alles waar hij lekker in zat, vond ik te lelijk om ook maar te overwegen. Het enige waar hij zich nu niet mee heeft bemoeid zijn dingen als kleertjes, lakentjes enzo. Maar de inrichting is tot op de knopjes op de lades samen uitgezocht.

En financieel ben ik wel een controlfreak ja, 100% :-D Door schade en schande wijs geworden. Weet van mezelf dat ik een gat in mijn hand heb en J heeft totaal geen idee van wat we te besteden hebben. Die is dan opeens verbaasd dat we rood staan ofzo. Dus met grote uitgaven hou ik het behoorlijk precies bij anders gaat het mis.

De door J afgekeurde luiertas:

[ATTACH=CONFIG]4960[/ATTACH]

En degene die ik gisteren gelukkig terug heb kunnen brengen:

[ATTACH=CONFIG]4959[/ATTACH]

Geplaatst

Heerlijk he, zo meegenieten van andermans onzinnige meningsverschillen hihi. Ik kan er nu zelf ook heel erg om lachen, maar zaterdag was ik echt not amused....Kan nu gelukkig de schuld op de hormonen schuiven ;-p en ik moet zeggen dat niet werken hierin ook niet echt meewerkt. Heb gewoon teveel tijd voor geneuzel en te weinig energie om me met echte dingen bezig te houden.

Geplaatst

Oh, die met die kleurtjes vind ik ook erg leuk, zal wel een vrouwendag zijn, haha! Vind jullie compromismodel wel een goede!

vin heeft zich met name met het wagenpark bemoeid (resultaat: 1 combiwagen (joolz) en inmiddels 2 buggies). Kamertje heb ik uiteraard wel door de ballotage moeten gooien, maar daar heb ik met name de leiding in genomen. Kleertjes boeien hem niet, behalve af en toe een shirtje wat hij erg leuk vindt. En ik moet toegeven, hij heeft vorige maand in Dubai erg leuke kleertjes voor F gekocht. We hebben wel dezelfde smaak gelukkig (in tegenstelling tot zijn moeder, er ligt nu weer een foeilelijk broekje in de kast).

Geplaatst

Wij overigens zaterdag nog bonje om de centen... Vin heeft ook geen idee van wat er binnenkomt en -belangrijker - wat er uit gaat. Hij wilde een bepaalde tv bekijken en vroeg mijn mening in de winkel. Nu is dat sowieso al glad ijs, dus ik denk dan drie keer na voordat ik iets zeg. Maar niet lang genoeg deze keer, want ik antwoordde dat ik het nogal zonde van het geld vond, aangezien onze tv nog geen 4 jaar oud is...

gevolg een discussie over het feit dat ik "altijd direct over geld begin". Das een dingetje dat ik van m'n moeder overgenomen heb, maar ik doe de financiën en hij heeft geen idee. Ik probeer hem dus inderdaad in te tomen en vind de meeste elektrische apparaten inderdaad zonde van het geld. Uiteindelijk maar in het heetst van de strijd geroepen dat hij dan de financiële maar moest gaan doen, dan zou hij in ieder geval wat benul van geld krijgen. Oeps...

uiteindelijk waait het wel weer over hoor, maar het zal altijd een punt van discussie blijven.

Geplaatst

Fren, heeft ze de rode kleertjes nog aangehad? Of wachten tot ze er niet meer in past? (ben ik nu erg)

A en ik hebben gelukkig wel dezelfde stijl. Dus niet super veel moeite met inrichting. We hebben besloten dat we dit jaar ook een nieuwe bank willen. De centjes die ik op zaterdag verdien worden voor een groot deel opzij gezet daarvoor. Maar daar zijn wel wel verschillend in van mening. Ik bedoel dan qua bank en vooral kleur. Maar komt goed hoor.

Geplaatst

Vind die 'blije' tas ook erg leuk en die terug gebrachte niet lelijk maar wel een beetje somber... Inderdaad een mooie tussenweg die jullie nu hebben.

Geld is geen discussiepunt bij ons eigenlijk, we hebben het toch niet haha!

Geplaatst

Ik ben geen vrouw waarschijnlijk want ik vind de "blije" tas ook niet mooi, zou er ook niet vrolijk van worden. Sorry Henne hier moet ik J gelijk in geven. Die je nu hebt vind ik wel heel erg super!!!

Geld, de hele wereld draaid erom. Ik doe hier in huis ook de financiën, maar beslissen alles samen. Eigenlijk ben ik meestal degene die water bij de wijn moet doen, maar heb daar verder geen moeite mee.

Fren je enkel, bah!!! Wel fijn dat F niet meer terug naar de kinderarts hoeft.

Caro hoe is het nu met B??

Babeth met I al weer wat beter??

Hier stond ik vanmiddag klaar om te vertrekken. Luiertas, buggy, kind en mezelf eindelijk in de auto, start dat rotding niet grrrrrrr. Na een paar pogingen werd ik witheet, smeet met de deuren, R huilen en dwars doen ik helemaal over de rooie. P ge-smst dat "dat ding" helemaal niet meer starte en toen hij belde was ik zo woedend dat ik bijna niet opnam en toen ik dat deed snikkend opnamen en alles wat me dwars zat eruit gegooid heb. Luchte wel weer op ;)

P de garage gebeld, deze zijn gekomen, kregen hem met moeite aan de praat dus toch maar slepen. Tja geen spullen bij zich dus collega opgehaald en sleepkabel. Toen starte hij natuurlijk wel........ Ze hebben hem meegenomen dus ben benieuwd wat er aan mankeerd en wanneer we hem terugkrijgen. Heb ik ook eens een dagje de auto op mijn vrije dag en van alles gepland. Het ergste vind ik nog dat ik de meds voor poes haar hart niet heb kunnen halen want die zijn op. Dus vanavond waarschijnlijk op de fiets, met R want P kan niet op tijd naar huis de meds gaan halen. Iedereen die zou kunnen helpen heeft late dienst. Oh wat makkelijk af en toe die luxe........

Geplaatst

Hihi Fren, met roep ik dan ook: zorg jij dan dat alles betaald wordt! Zodra we samen gingen wonen heeft hij dat heerlijk aan mij overgelaten. Ook mijn eigen schuld, ik kon er niet tegen dat hij álles via een acceptgiro deed (dus ook vaste maandelijkse dingen) en die dan tot de laatste dag liet liggen omdat anderen er 'de rente niet van trekken'.... :-/

En al die elektronica....tja....J kan een aantal dingen gelukkig zakelijk kopen ;-) scheelt weer discussie. Onze tv heeft hij uitgezocht, ik heb alleen voet bij stuk gehouden over de grootte. Wilde perse niet zo'n enorm ding in de kamer. maar ik moet nog regelmatig horen hoe geweldig een fim, docu oid er op een groter scherm uit zou hebben gezien ;-)

Geplaatst

Garage heeft nog niet gebelt, hopelijk horen we morgen wat. Hebben wel een auto nodig van het weekend, anders kunnen we niet naar mijn vader...... of ergens iets afdroppen :(

Geplaatst

oh San wat vervelend! hopelijk geen kostbare reparatie!

H. interesseert het ook echt geen reet watvoor luiertas, kleertjes, dekentjes enz. dat is mijn afdeling zegt hij. Volgens mij zijn H en P stiekem broers Caro, veel gelijkenissen :-)

ik vind de tas met de kleurtjes trouwens ook heel leuk! maar die je nu uiteindelijk hebt ook!

Geplaatst

Hihi J en Vin dan misschien ook wel...halfbroers ofzo ;-p

San, hoop dat ze nog bellen, stom gedoe altijd. Anders zelf ff bellen? J zijn garage vergeet dat nog wel eens. Of ze bellen een kwartier voor sluiten dat ie klaar is, terwijl het ruim 20 minuten rijden is. Ik haaaat garages :-(

Geplaatst

Hij stond voor dinsdag al met een grote beurt en motorstoring meldigen ingepland. Ze hebben hem nu ff tussendoor opgehaald dus hoop morgen ochtend wat te weten. Gelukkig komt P zo naar huis!! Scheelt al weer R meeslepen vanavond naar de dierenarts op de fiets.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden