Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohhh meiden wat hebben jullie veel geschreven!!

volgens mij kan M zich ook aansluiten,,,heeft geen idee wat de kosten zijn van...bemoeit zich weinig met vanalles en nog wat maar gelukkig wel dezelfde smaak.

Henne bij ons ging at net zo met de tv! Het werd en middenmaat 101cm? Naar daardoor ook meteen een ander merk, waar toevallig een kleiner exemplaar een cadeau was en die zag ik al op de slaapkamer ;-)

Fren, nu bij jullie een nieuwe tv en jij een taak minder? ;-), baken zeg an je enkel! Beterschap n wat fijn dat F weer helemaal goedgekeurd is!

caro wat heerlijk voor je vriendin een jaar thuis maar kan me voorstellen dat het ook wel pittig is om er echt alleen voor te staan.

ik ben vandaag wel gaan werken maar pas om 10.00 uur toen ik zag dat met met I echt beter ging, nu net voor het slapen gaan 37,9. Ze eet nog niet veel, sneetje brood, wat druiven , een banaan maar drinkt gelukkig goed dus prima. Onverwachts kwam haar neefje nog even hier dus was wel leuk.

Ik ben overigens ook net over op maatje 5, ze weegt nu 11,5 kg maar lekte nu met maat 4 regelmatig door.

bij de M.a.k.r.o. Weer een aanbieding dus weer inslaan.

Henne een mooie tas hoor, vond die met kleurtjes wel leuk maar de uiteindelijke ook! Mooie keuze.

Ceeke, bedankt voor je onwijs lieve Kaartje

san, ik hoop dat het meevalt met de auto!! Wat onwijs balen zeg, klaar voor vertrek en dan,....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames even een vraagje voor de zelfstandigen onder ons: nog tips mbt een w.a. Verzekering en een a.o.v ?

we neigen mbt het laatste Naar M.o.v.i.r.maar mogelijk hebben jullie suggesties?

Geplaatst

Henne ik wil J niet op de kast jagen maar mbt je hormonen: is hij er zich wel van bewust dat je tzt ook nog moet ontzwangeren? En dat dat best eventjes duurt ? ;-)

Geplaatst
Dames even een vraagje voor de zelfstandigen onder ons: nog tips mbt een w.a. Verzekering en een a.o.v ?

we neigen mbt het laatste Naar M.o.v.i.r.maar mogelijk hebben jullie suggesties?

Testr is daar idd mee bezig geweest. J is verzekerd bij m.o.v.i.r. Weet geen reden of motivatie ofzo.

Geplaatst
Testr is daar idd mee bezig geweest. J is verzekerd bij m.o.v.i.r. Weet geen reden of motivatie ofzo.

Ben er nog niet uit! Movir qua voorwaarden top, maar best prijzig. Ik twijfel nu over OHRA, ook goede voorwaarden en Reaal. Laatste goedkoper nog, maar via adviseur (+kosten). Let vooral op dat ze overal rekenen met no claim korting op lange termijn. Als je wel claimt vervalt die vaak.

Geplaatst

Fiene Fiene!! Jeetje wat goed van haar! :clap2: Kan me voorstellen dat je trots bent! Heb nog geen foto voorbij zien komen op FB, of beter nog een filmpje? Cool!

Bram gaat haar vaak redelijk snel achterna maar kan me toch nog niet voorstellen dat hij snel gaat lopen. Hij is net in de zelf-op-de-knietjes- gaan zitten fase nu... En staan doet ie op zijn teentjes, dus hij heeft het nog niet helemaal door...

Geplaatst

Fren terecht trots!!!! Goed zo Fientje!!!

Es hoe gaat het met slapen nu???

Er is gister niet meer naar de auto gekeken. P heeft afgesproken dat hij vanmorgen rond 10 uur telefonisch contact zou hebben. Zou wel balen zijn. Zou de eerste keer zijn dat we zonder rede naar mijn vader gaan na overlijden van moeders op haar verjaardag na die 18 dagen erna was. Ik hoop zo dat ze hem in ieder geval aan de praat krijgen zodat we van het weekend op pad kunnen. Hebben geen mogelijkheid om er 1 te lenen van iemand of geen geld om er 1 te huren helaas. Ik zou zo balen...... Zorg gewoon dat alles klaar staat straks als ik ga werken en hopelijk kunnen we zaterdag ochtend vroeg alsnog vertrekken.

Hier al erg actief geweest, bed afgehaald, was in de machine, gedouched, keuken opgeruimd en nu even een bakje koffie en dan bedje maar opmaken en wasje wisselen. Hopelijk blijft R nog even een kwartiertje slapen...

Geplaatst

Gisteren naar de gyn weer geweest.

Nog steeds mooi dik bms????? En geen ei te vinden, maar ja, het is ook wel een zootje, zitten wel weer cystes, waarvan ze niet met zekerheid kon zeggen dat die er al zaten.

Maar weer bloed geprikt, om te zien waar ik zit in de cyclus.

Misschien ei gemist? Maar wat was dan dat vloeien?

Word vervolgt dus.....

Geplaatst

Oh Simba balen zeg dat het allemaal niet duidelijk is. Hopelijk is alles weer snel op de rit.

Hier staat er 1 op de muziek te dansen, zo schattig. Daarna was er van alles aan de beurt om onder de hamer te gaan van de xylofoon, inclusief het scherm van de tv :(

Ik heb de camera maar weer eens uit het stof gehaald en in de aanslag gelegd.

Geplaatst

Pfff Simba wat een onduidelijkheid zeg. Niks gedaan zo :-(

San wat ben jij al actief!! Jij bent wel echt een ochtendmens hè! Of lijkt dat maar zo?

Zo leuk van Fientje, ik kan het filmpje alleen op de iPad niet afspelen dus dat komt later. Je hoort het wel vaak hè, dat ze na flink ziek te zijn geweest opeens enorme sprongen maken. Of zomaar een paar centimeter langer zijn. Dat was met die kerstoutfit wel goed uitgekomen ;-p

Hoe is je enkel Fren? Veel plezier alvast in ED!

Caro hoe is het met de kat gegaan vandaag? Met P weer een beetje bijgelegd? En heeft Brammetje nog verhoging?

Ester hoe gaat het bij jullie? Loopt de bv nu goed? En lukt het een beetje met in slaap krijgen?

Ik slaap redelijk de laatste paar nachten (laat ik het afkloppen), maar het wordt fysiek gewoon zwaarder. Er zit twaalf kilo aan en ergens anders dan op m'n buik (oké en twee kilo tiet) zit het niet. J gisteren even uitgelegd dat ik dus zeker tien kilo extra buik meesjouw....zo had hij het nog niet bekeken :-D Het mag een mooi buikJE zijn, voor mij is het inmiddels best veel. Achteraf nog extra bewondering voor Caro en andere tweelingmamma's!!

Geplaatst

Enkel lijkt gelukkig beter. Vandaag nog ontlasten, dan komt t zaterdag vast goed.

Logisch dat t fysiek zwaarder wordt henne, je sleept inderdaad heel wat mee. Op welke toon heb je J dut uitgelegd ? LOL

Simba, wat een gedoe! Kun je niet een maand aan de pil om de boel te herprogrammeren?

San, bezig bijtje!

Geplaatst

Ik ben idd een ochtend mens. Poets ook het beste in mijn pyama maar die ligt in de wasmachine nu, dus toch maar gedouched en aangekleed. Midden op de dag komt er meestal weinig uit mijn handen om vervolgens eind van de middag weer te knallen en na het avondeten in elkaar te storten op de bank.

R wil niet met zijn moeder spelen........ hij wilde per se Bob de Bouwer kijken. Ik zei eerst drinken en dan tv kijken, ja hoor hij luisterde zomaar en weet ook precies waar de dvd in moet. Hij kan en begrijpt veel meer dan we denken. Komt denk ik ook omdat hij nog niet kan praten. Dat is soms ook wel een zegen nog hihi. Hij brabbeld soms de oren van ons hoofd, jammer dat we het nog niet begrijpen.

Geplaatst

Sanne snapt ook heel erg veel. Zelfs de gastouder was onder de indruk van de begrippen die ze snapt. *gepaste trots*

En Sanne zingt en brabbelt ook veel. Onverstaanbaar. Af en toe denk ik wel iets te horen, maar volgens mij is de wens de vader van de gedachte...

Geplaatst

R begint nu wel steeds vaker iets na te zeggen, althans hij probeerd het. Het nadoen is echt begonnen. P gaf me een tik op mijn achterwerk afgelopen week en R kwam aanlopen en deed het even na. Het is nu oppassen geblazen met wat we doen en zeggen haha.

Geplaatst

Hihi San, die is mooi. Mijn neefje had laatst ook iets van 'lekker ding' ofzo tegen m'n zus gezegd. En m'n nichtje zat hier aan de ontbijttafel te zingen 'you sexy lady'.....je moet echt wel oppassen idd. Trouwens....sláát P jou? ;-p

Fren, dat was zonder uitbarsting ;-) heel gewoon dus. Nu J weer is werken en ik me realiseer dat we het waarschijnlijk voor de 36 weken wel afkrijgen, zitten we weer in rustiger vaarwater. Ik heb wel de kriebels nog steeds, veel last van kramp in rug en benen en af en toe steken van onderen....zal allemaal normale voorbereiding zijn, maar ik vind het toch spannend.

Geplaatst

Wist je dat niet Henne. Wij hebben ook een kamer net als in het boek van Mr Grey, R moeten we er maar niet meer mee naar toe nemen. Die ziet te veel ;)

Geplaatst

kalimera!

Fren, wat goed van F!!! had het filmpje gezien, te enig gewoon (niet te engi, hihihi).

Simba, balen zeg dat er nu nog niet duidelijk is wat en hoe...nog langer wachten op jullie eskimootje :-(.

vandaag een dagje vrij....lekker veel tijd dus om te oefenen voor de nieuwe releaseweek van volgende week. Als ik me van mr. G. kan houden, hahahaha.

A. heeft vandaag zijn laatste middagdienst van deze week. is kapot, heeft weer veel last van zijn voeten en door die stomme middagdienst ligt alles weer op een laag pitje ;-X

meiden, ik ga eens wat eten. Ben overigens al 4 kilo kwijt sinds medio december...dus wel een beetje trots op mezelf ;-)

Babeth, hoe is het met I?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden