Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi meiden,

lief noor, wat je schrijft, je omschrijft het mooi. Maar inderdaad, er zit al wat historie helaas... tooltje: knuffel meis!

Ceeke: jullie gaan weer door! Mooi! Leef echt mee: hoop zo dat alles goed zal gaan!

Babeth: wat schattig om te lezen zeg van I. Is dus echt al een dametje :-). Totaal hebben we 1200 medewerkers, dus 160 is best veel. Heftige sfeer op het werk afgelopen week, heel wat betraande hoofden gezien.

Zelf ook een heftige dag, 1 van mn allerbeste vriendinnen heeft vandaag de uitslag gekregen of ze gendraagster is van een bepaald erfelijk, agressief type borstkanker. Haar moeder heeft het en heeft ook kanker met veel uitzaaiingen, haar zus is draagster en bij haar was de uitslag ook slecht: ook zij is draagster. Heel heftig, had zo gehoopt en daardoor bijna verwacht dat de uitslag goed zou zijn. Lang gebeld vanavond, moeilijk allemaal. Zet dingen weer eens keihard in perspectief. Zij is op zich een heel nuchter en positief mens en ziet dit oa als 'meer inzicht in haar eigen lichaam'. Hele goede benadering natuurlijk, maar ze heeft wel heel wat om over na te denken.

Ik ga lekker slapen, morgen komt ar weer terug van een week zakenreis. Heb m gemist!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kalimera.

kan toch niet wegblijven ;-).

lieve noor. ik snap helemaal hoe je t bedoelt en als t ook ging deed ik dat. maar helaas, zoals de dames al aangeven, is er er n historie met zn vriendin en de rest van onze familie waardoor wij dus geen/nauwelijks contact meer met mn broertje mogen hebben. en als er al contact is dan doet zij daar achteraf weer moeilijk over. en verder heeft ze nog iets proberen uit te halen op de dag van onze bruiloft gericht op mijn moeder en dat kan echt niet. begrijp echt niet hoe iemand moedwillig zo'n mooie dag wil verpesten. met mn broer blijf ik wel contact houden, zij t minimaal zeker nu want daarvoor ben ik (en mijn broers en zussen overigens ook) te pissig. helaas zijn mijn ouders de dupe door dit hele gebeuren. kind kan er niets aan doen.

verder wil ik t er ook niet meer over hebben hier voordat zij weer een of andere zoekactie gaat doen.

x

Geplaatst

Lief Tooleke dat wist ik idd niet. wat naar allemaal meid. pfff het is ook wel veel op je bordje allemaal. Hoop dat je nu inmiddels met je voeten de bodem kunt voelen en je je af kunt zetten om de weg naar boven weer te vinden.

Hang in there!

Geplaatst

Oh ivfsh wat erg van je vriendin. Sterkte voor alle betrokkenen. Zal een zware tijd zijn/worden.

Tool alles is al gezegt XXX

babeth ik las dat je een klimmertje hebt?? Ik ben blij dat R daar allemaal nog niet bij kan hihi.

Het boefje hier is weer naar zijn bedje, was vroeg op. Erg moe van het spelen bij oma en opa gisteren denk ik. Vanmiddag naar kdv en ik werken. Ga een kwarktaart maken voor de bewoners, hebben ze morgen eens iets anders bij de koffie dan een koekje. Heb er helemaal zin in. Kan merken dat ik redelijk goed in mijn vel zit. Ik verzet bergen werk daar en kan niet stilzitten. Kan ook weer meer hebben van de bewoners die een 6e zintuig hebben voor overvolle hoofdjes van personeel. Ik hoop dat dit zo doorzet dit jaar bij mij. We hebben wel wat rust verdiend een poosje.

Geplaatst

Tool...wat een shitbericht! Kan me heel goed voorstellen dat je hier goed van over de rel bent. Wat Noor zegt is natuurlijk helemaal waar maar wat Henne zegt klopt ook, het is helaas nogal een ingewikkelde situatie en dit 'nieuwtje' maakt het alleen nog maar heftiger en ingewikkelder. Heel veel sterkte!

IVfsh, wat een leuke foto van E! Ze heeft inderdaad wel een heerlijke bos haar zeg, en heeft ze nou ook zulke donkere ogen! Lief! Wat een rotbericht van je vriendin..Ze gaat onzekere en moeilijke tijden tegemoet. En het zet je zelf ook altijd weer even met beide benen op de grond he, zulk nieuws. Heel naar.

Henne, goede echo, mooi! Het gaat nu hard he? Bedenk me net dat ik nog de adreslijst moet aanpassen, ga ik zo even doen.

Guusje, ik lig de 18e voor de deur van de Bruna hoor :)!

Ik ben gisteren met Jim naar het CB geweest, hij heeft zijn 14 maanden prikjes gehad en weegt nu 9.2 kilo en is 78.5 cm lang. Niet zo groot en vrij slank dus. Maar verder helemaal goedgekeurd! Morgen een leuke dag, vriend en ik zijn 15 jaar samen en we gaan een nachtje in een mooi hotel slapen met daaraan voorafgaand een comediner (stand up comedy en diner). Mijn ouders slapen bij ons thuis. Zin in!

Geplaatst

Laika wat leuk dat jullie er een avondje/nachtje op uit gaan om jullie samenzijn te vieren. Alvast gefeliciteerd en geniet er lekker van met zijn tweetjes en J zal flink verwent worden door opa en oma!! Fijn dat hij weer helemaal goedgekeurd is. De laatste prikken voorlopig!!!

Geplaatst

he sjatties,

effe een berichtje van mij....boosheid is heel langzaam aan het zakken. gisteren nog een telgesprek met mijn zus gehad en dat heeft wel opgelucht. effe ons gal spuien tegenover elkaar.

Met mijn ouders praat ik er wel over, voor hun is het dubbel zo moeilijk.

Vanavond gaat onze d.oe m.aar avond niet door. snik...de zanger is geveld door griep. verplaatst naar 15-2. dus dan gaan we waarschijnlijk maar naar de film ofzo. toch effe eruit.

dikke knuffel terug voor jullie, want jullie zijn lieverds en wil ik voor geen goud missen!!

xx

Geplaatst

ha lieve Tool, er is al veel geschreven en ik sluit me daar maar gewoon bij aan... Het blijft soms gewoon zo ongelofelijk oneerlijk allemaal en zeker als een relatie al moeizaam loopt, is dit net de druppel. Kan ik me zo goed voorstellen. Hahaha zit te denken: misschien samen op markplaats?! (de szn dan hé?!). Gewoon even een hele dikke knuffel voor jou. Lekker samen naar de film en nog een concert te goed = ook best een goede deal toch? Geniet lekker ff samen uit!

Ivfsh, ohhh wat een heftig nieuws voor je vriendin. Weer een hoop beslissingen te nemen waar je eigenlijk helemaal niet over na wilt denken. Fijn dat je zo'n lief luisterend oor biedt, dat zal vast veel voor haar betekenen!

San, fijn te lezen dat je lekker in je velletje zit! Ik herken dat wel hoor... perioden van bergen kunnen verzetten tot tijden dat je maar niet vooruit komt. Gezien alles wat er is gebeurd niet meer dan logisch maar soms wel lastig. Nu genieten van deze tijd en ik weet zeker dat een kwarktaart erin gaat als.... hmmm zoete koek. Of kwartaart;-) Lief van je in elk geval!

Caro, ik ga met je meedoen... Ik las het eergister geloof ik maar toen had ik net een zak geroosterde nootjes achter mijn kiezen! Die moet ik gewoon niet halen bij de boodschappen want wat ik haal gaat op en vooral als het ff niet meezit. Dus bij deze! Ik ga niet streng lijnen maar wel bewuster kiezen voor gezond eten!

En toen was ik het ff kwijt;-( Vanochtend zijn we bij onze arts in NL geweest, bloedonderzoeken zijn geprikt en nu op naar 19 maart voor de gesprekken in Gent. Waarschijnlijk weten we dan eind april of we verder kunnen met het traject. O ja, meteen een echo gemaakt bij zusje: 6 follikels links en 1 follikel rechts. Ook hier het advies arts om te starten met maximale dosis. Komt goed meiden, nogmaals dank voor jullie lieve woorden!

Nu op naar de supermarkt voor boodschappen, dan bezoek van de makelaar, nieuwe bril ophalen in de stad en lekker genieten van een relaxed weekend! Waarin ik maximaal 3 uur ga spenderen aan het doorlezen van de OR fusie stukken! Voor iedereen een dikke knuffel en een fijn weekend gewenst.

Liefs,

Geplaatst

Heel goed Ceeke, join the club!

Er was bij mij al een paar ons af, ik weet dat het vocht is maar toch motiverend!

Het hoeft niet snel, maar het moet wel!

Dat was mijn eigen tekst maar San haalde dat zinnetje er zo mooi uit. Goed motto!

Geplaatst

Ha stelletje snoepkonten ;-)

Niet veel te melden en in de reacties is alles eigenlijk al wel gezegd. Wij zijn nu echt bezig met het afronden van al die voorbereidende dingetjes. J heeft net de iso.fix in de auto geplaatst, max.i cos.i staat klaar met warme wikkeldeken, bedje is opgemaakt (wat een puzzel is dat zeg, ik hou overal laken en deken over LOL), ziekenhuistas is gepakt voor zover dat nu kan. En dus lekker het boxkleed afgemaakt (zie fb), het is zo leuk geworden zelfs J moet dat toegeven. Hij moest van mij mee de stof uitzoeken en vond dat uiteraard onzin, maar nu we dan een boxkleed hebben met autootjes en vliegtuigjes vind hij het toch wel erg leuk. Mannen...

Geplaatst
Ohhh wij zijn in ikea geweest en daar cappuccino op met een cocaïne

Euh...Babeth...gaat alles wel goed? Met jullie en met I.kea????

Geplaatst

Leuk he zo'n tablet. Ik heb er nog geen een. Denk ook niet dat het verstandig is. Anders zit ik de hele dag met dat ding in mijn handen.

Hier vanavond alleen. Moet gaan bedenken wat ik wil eten. Denk dat ik lekker vies ga doen. Kant en klaar poffertjes. In de magnetron en hele zak leeg eten.

Zit niet zo lekker in mijn velletje. Gisteravond bij het prikken van de lucrin in een bloedvaatje geprikt. Behoorlijke druppel bloed. Maar ja. Het is niet anders.

Verder veel last van mijn buik en onderrug. Ook even lekker warm douchen vanavond.

Verder nog ff oefenen voor de lyra en achter mijn bureau kruipen om nieuwe markers uit te proberen. Lekker kliederen met inkt. Dan voel ik me net een klein kind. Schort voor en gaan... Denk dat ik soms toch nog te voorzichtig ben met dat soort dingen. Experimenteren met kleuren op papier...

Zit nu nog op mijn werk, zo geen zin meer. Heb alles gearchiveerd en ben trots dat ik dat klaar heb. Meiden fijn weekend als ik niet meer langskom, heb weinig op de planning staan. Geen werk alleen de zaterdag middag/avond waterpolo.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst
Euh...Babeth...gaat alles wel goed? Met jullie en met I.kea????

Haha wat een verspreking! Cupcake... Alhoewel met cocaïne is het mogelijk erg goed afvallen?

Geplaatst

Haha was een goeie! Zou het maar niet proberen toch.

Ik braaf 3 mandarijntjes op... Weet het nog niet voor vanavond, oudste is ziek en ik mocht niet weg van haar om boodschappen te doen. Denk boerenkool want mijn zus komt en die eet dat niet zo vaak natuurlijk. Hoop dat N morgen beter is want we zouden met zijn drieen naar de Beekse Bergen morgen... Anders zondag nog een kans want zus blijft het hele weekend. Wel koud buiten, voor zo ver ik buiten geweest ben vandaag!

Geplaatst

Zooo meisjes, wat een rust hier. Goed teken? Iedereen lekker bezig met eigen dingen? Hoe ging het met de verleidingen op de bank gisteravond dames? ;-) Ruby lekker poffertjes gegeten? Tool hoe was de film?

Dublin dank voor je pb, ik zal de adreslijst aanpassen. Spaatje is inmiddels ook verhuisd en vroeg me om de lijst, dus dat kan dan in één moeite door. Laika jouw adres staat er niet op, als je graag een kaartje hebt op me dan je adres even (hoeft dan alsnog niet op de lijst natuurlijk)

Ik heb zowaar een ruk van vijf uur aaneen geslapen vannacht. Prompt daarna wel een uur wakker, maar het was toch lekker. Heb het idee dat ik na het gesprek donderdag en de afrondende dingen gisteren écht eindelijk wat meer ontspannen ben (t zou tijd worden hè). Gistermiddag op de bank ook al in slaap gevallen.

Esther hoe is het met jou? Nog last van de buikgriep? En hoe gaat het met het slapen van J?

Ga er weer vandoor, straks bezoek van vriendin met dochtertje. Morgen andere vriendin met man en kinderen. Iedereen wil 'mijn buik nog even zien', blijft grappig.

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!!

Geplaatst

Hoi meiden!

hier heerlijk uitgeslapen! Ar was gister teruggekomen, heerlijk dat hij er weet is. E was er heel vroeg uit en ar heeft haar lekker meegenomen naar de woonkamer en daar hebben ze lekker gespeeld en ik tot 10 uur!! Geslapen. Nu liggen ze beiden weet te slapen en ga ik even naar de stad voor laatste dingetjes voor verjaardag van onze kleine meid.

Hennr: fijn dat jij je goed voelt. Heerlijk om die buik te showen, ben er nog steeds 'jaloers' op als ik het bij andere vrouwen zie. Vind het zo mooi!

caroline: N beter?

fijne dag mesjes!

x

Geplaatst

Inderdaad, wat een rust hier. En ik doe er zelf ook aan mee....

Gisteren geveld door het griepvirus. Ik was M aan het halen op school en werd helemaal naar. Misselijk, duizelig en totaal niet lekker voelen.

Eenmaal thuis bleek ik koorts te hebben. Ik lig nu op bed en de bank. Een paar dagen uitzieken dus. Ik kom later weer wat meer actief meeschrijven.

Geplaatst

Henne fijn dat je nu lekker kan ontspannen!!! Geniet dus van de laatste loodjes, voor zover mogelijk. Het duurt echt niet lang meer voor iedereen jullie zoon komt bewonderen!!!!!!!

Hier geen verleiding in huis (( normaal is er in het weekend altijd chips, maar omdat we vandaag schoonmoeders verjaardag hebben heeft P niks meegenomen. Heel verstandig, maar zo balen toen ik thuiskwam van late dienst. Dan heb ik altijd trek en zeker op vrijdag want dan "mag" het.

Net met het jongetje boodschapjes gedaan en P staat voor zijn moeder oliebollen te bakken!! Zijn wel lekker die van hem ;)) Het is nu echt mooi weer, frisjes maar ik ga straks als R lekker slaapt het onkruid echt wieden en even schoffelen en harken. Ziet ons tuintje er ook weer mooi uit.

Dames geniet van het weekend. Gaan wij hier ook doen. X

Geplaatst

Man is vanmorgen ontploft dat het hier een zwijnenstal is... Ik wilde namelijk het Nijntje bankje naar beneden van zolder, omdat ik de box naar beneden wil nu Bram kan staan. Al het speelgoed dat op de onderste plank van de box lag kan dan in het Nijntje bankje, hartstikke handig. Maar op de een of andere manier staat dat ding voor hem symbool voor rotzooi... En hij kan slecht tegen rotzooi en laten N en ik nou allebei niet bepaald netjes zijn. Dus hij ging uit zijn plaat en eigenlijk heeft hij wel gelijk. Dus we hebben als een bezetene op lopen ruimen en weggooien, pfff, zweet me kapot!

N voelde zich nog niet lekker dus morgen pas naar de Beekse Bergen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden