Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fiene na 11 uur niet meer gehoord, tot half 8. Nu al 2 diarreeluiets, dus ff in de gaten houden. Heb vin net uit bed geschopt, ik blijf liggen vandaag!Dusseh... Trusten ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames wie van jullie heeft ervaring met de Sen.seo Sa.rista?? Die met die potjes koffieboontjes. P wil hem voor mijn verjaardag geven samen met de fam, maar lezen zulke verschillende recencies dat we het niet meer weten.. Mijn oude Sen.seo begint mankementen te vertonen en is dus aan vervanging toe.

Geplaatst

Ivfsh VAN HARTE met de 1e verjaardag van jullie mooie meisje!!!!!!

Fijne dag vandaag, ongelooflijk he, vorig jaar op deze dag maakten jullie voor het eerst kennis met haar en nu ken je haar door en door!!!!!!

Geplaatst

Wow, heerlijk tot half 12 uitgeslapen! Wat knapt een mens daarvan op zeg!

fiene heeft net 1,5 bakje fruit op, dus denk echt dat het de worst was waar ze last van had.

ivf, van harte gefeliciteerd met jullie lieve E. Een fantastische (zonnige!) dag gewenst!

Geplaatst

Ivfsh gefeliciteerd met E! Goh, een jaar geleden stonden wij er ook wel heel anders voor zeg.

Fren, hoop dat het bij F idd de worst was. Nu beetje spuit elf, maar ik dacht misschien een stukje droog brood oid om maag wat rust te geven (melk is natuurlijk toch ook weer vet).

Caro zijn jullie naar BB?

Rotgevoel bij blaas heeft gisteren nog tijd aangehouden, na tig keer beetjes plassen was het opeens weg. Vaag. Redelijk geslapen, maar merk wel dat het me met de neus op de feiten heeft gedrukt: het kan écht elk moment beginnen. Merkte ook dat ik twee dingen deed die ik volgens zwangergym dus juist niet moet doen: in de stress schieten en overal spanning op zetten (kaken op elkaar en dat soort dingen). Lessons learnt hoop ik dan maar.... Vanochtend gaat het weer redelijk, al voel ik het nog wel vaag.

Kaartje wat super dat de opleiding bevalt. Wel zwaar zeg, telkens drie dagen achter elkaar. Natuurlijk wel beter om het goed te onthouden enzo. En idd, komt je prikervaring toch nog van pas :-D

Lunch, was vouwen, strijken en vanmiddag nog even 'buik-bezichtiging' door vriendin, is wel weer ruim voldoende voor vandaag lijkt me.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Koekies kamertje:

[ATTACH=CONFIG]4989[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4991[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4988[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]4990[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]4987[/ATTACH]

Zal er op FB van de week nog wat meer zetten :-)

Geplaatst

Leuk Henn, wow!

Ivfsh, van harte, jeetje een jaar!

Fren, vervelend van Fiene. Hopelijk was het de worst en nu voorbij.

Hier Bink heel ziek. Tegen 40 graden koorts. Extreem snot, ogen leken ontstoken ook (zaten dicht vannacht), maar denk dat hij er de oneindige stroom met snot in smeert zelf. Naar hoestje ook en heel erg ijlen (komen in eens hele woorden/zinnen uit en hij zingt ook). Dichtbij ons houden we hem. Wel paracetamol geven we als het te hoog wordt (en hij daar teveel ladt van heeft) in overleg met de hap.

Ceeke, simba baaaalen van de romelige cyslussen en pogingen!!

Tool, er is genoeg gezegd: knuf. Ik vond ecd ook een optie en man niet.

Ik ga mannetje weer aanleggen, gelukkig de productir opgekrikt met al dat gekolf dus er is genoeg.

Es hoe is met jullie meissie?

Kus iedereen

Geplaatst

Oh gatsie weer zo'n hummeltje zo ziek :-( Veel beterschap voor Binkie Mik, hoop dat het snel wat beter gaat. Drinken wil hij wel? xx

Geplaatst

IVF, ook hier nog een keer gefeliciteerd met je meisje

Fren, is F weer helemaal de oude?

Henne, leuk kamertje joh!

Mik, wat zielig voor Bink. Hoop dat hij snel opknapt.

Geplaatst

Sen, jij morgen je 2e werkweek? Sterkte. Best ff wennen weer in het begin! Ook idd je lijf. Shit dat je nog zoveel last hebt! Ik ook van gewrichten nog soms, alles krakt en kraakt.

Geplaatst

Hoi meiden,

ivfsh, van harte gefeliciteerd met jullie meiske!! Leuke foto op fb!

fren, dus toch, bah, ik hoopte al dat het over was....ik vond het al veel uitmaken dat het spugen ophield.sterkte !

Testr bij jullie Binkie goed ziek, jeetje! Heftig he die hoge koorts, ook jullie sterkte, ik moet zeggen dat ik die hoge koorts echt eng vond.

Kaartje wat fijn om te lezen dat de opleiding goed bevalt zover, wel pittig hoor die combi met je praktijk.

Wen hoe gaat het met jou? Wat opgeknapt?

Is er eigenlijk al een poll voor jou gestart? Ik denk dat een stoere meid is.

san ik heb geen idee wat betreft jouw vraag, geen ervaring mee behalve dat wij verse koffiebonen gebruiken, lekker! MAar kan me vorstellen dat deze nieuwe manier vrij kostbaar is?

Henne wat een ontzettend leuk kamertje, ik zie koekie daar al prinsheerlijk liggen en zag ik dat nu goed? Een miniflesje champagne op een plankje?

Tool, hoe gaat het meid? Heb je wat kunnen genieten van het weekend?

en Syl, hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Haha klopt Babeth, met de 12 weken echo waren mijn schoonouders in Duitsland. Toen ze belden hoe het was gegaan heb ik gezegd dat nu de champagne open mocht (wist ik toen veel wat er nog zou komen). In ieder geval kwamen de lieverds toen dus met een kleintje champagne thuis. Die is voor Koekie als hij 18 wordt ;-)

Fren dat is echt dubbel sneu, net hersteld en dan nu buikgriep. Hoop dat het echt snel beter gaat.

Mik nogmaals sterkte met Binkie, hoge koorst is eng :-(

Geplaatst

Henne superleuke kamer!! Kan me voorstellen dat je daar wel eens gaat zitten mijmeren...

Sterkte met de zieke kindjes! Niet leuk dat gespuug en koorts!

Beekse Bergen was best leuk maar koud!! En daardoor veel dieren binnen. Vond de safari wat tegenvallen dacht dat er echt dieren om je auto zouden lopen maar dat deden alleen 2 luipaarden wat op zich wel heel leuk was, maar de leeuwen zaten achter een hek en de giraffen stonden in een groepje bij elkaar. Het lopen door het park was leuker dan de autosafari.

Bram was heel druk vanavond, dacht drukke kinderen zijn ook wel eens gewoon moe, voor half 8 in bed en halleluja! Meteen stil... tot hij 20 minuten later ineens dacht: ja maar wacht eens even, dit wil ik niet! En het alsnog op een brullen zette. Nu ligt hij met P in ons bed... En hij sliep zelfs tot N riep vanuit de douche en de deur opengooide, zucht...

Geplaatst

Koorts inderdaad onderdrukken mik, gelukkig drinkt hij wel, dat scheelt zoooo veel!

Hier - ondanks zieke Fien - een heerlijk dagje! Heb vanmorgen vin om 9 uur uit bed geschopt toen fiene niet meer wilde slapen. Eerst kwam hij met fiene terug en legde haar tussen ons in, toen heb ik hem bijna gesmeekt om naar boven te gaan met haar, argument: ik laat hem al 11 maanden uitslapen. Daar was hij gelukkig gevoelig voor, dus ik werd om half 12 wakker, wat een verschil maken die paar uurtjes zeg!

daarna heerlijk gehockeyd en daarna geborreld bij de buren. Fiene geeft wel om het half uur een gildenrecht, maar daar kan ze ook niks aandoen. Ze heeft honger, maar ik durf haar echt nog niet te veel melk te geven...

Geplaatst

En de magnetron gaat naarrrrr..... Henne :-)

gilconcert inderdaad, ze ligt er net weer in met een dun flesje, de fles van 6 uur is er nog niet uitgekomen, dus fingers crossed!

Geplaatst

Wat een mooi lief kamertje Henne! Hard gewerkt;) En helemaal op tijd klaar!

fren, beterschap met kleine meid!

en voor de rest, een dikke knuffel. Vroeg naar bed want manliefs wekker gaat morgen erg vroeg ivm weekje IJsland voor z'n werk. Drukke week voor de boeg hier!

Liefs,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden