Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lekker handig idd Fren! Arme meissie ook.

Had zij nou ook groene ontlasting op een gegeven moment? Bink net ook. De spercibonen zijn bijna 2 dagen terug, dus dat kan het haast niet zijn geweest. Hij drinkt verder wel goed.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro, jij is er vlot bij he? Nog maar net hoor en niet altijd, maar toch.

Qua koortsstuipen heb ik niet doorgevraagd, ze zei iets van "nu niet vaak meer aan de orde". Ik had zoveel vragen, maar wil het nu ook wel weten!

Geplaatst

Ja is toch gek? Waarom zou het nu niet meer vaak aan de orde zijn en 8 jaar geleden wel? Snap dat je niet hebt doorgevraagd hoor maar als je het een keer hebt meegemaakt vergeet je het nooit meer, is een trauma voor het leven, echt waar...

Heb geen zetpil meer gegeven hij had net 38.4 dus zelfs ietsje lager dan vanmiddag... Ligt nu wat te jammeren maar dat doet ie altijd, is niet anders dan normaal. Hoop gewoon een normale nacht maar bereid me voor op wakker worden...

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject:

Sylvino:

Ceeke:

Simba:

Behandeling:

Dublin:

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013

Wachtweken:

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Geplaatst

Hoi meiden

wat een ziekenboeg zeg met de ukkies!

Testr. ik had op een bepaald moment ook non 60mg voor I maar mij werd echt op het hard gedrukt dat deze bij de leeftijd vanaf 3 maanden niet zouden werken..dus echt de 120mg.en vanaf 1 jaar 240mg.

Ongelofelijk he wat een hoeveelheid snot er uit zo´n ukkie kan komen...

Wat stoer dat hij de eerste pasjes al zet!! hij doet zijn nickname eer aan ;-)

I. had ook het kruipen overgeslagen liep ook met 8 maanden aan de hand en langs de box etc meer echt serieus los met 12m en 1 week.

Erg leuk, vandaag zette het neefje (bijna 21 mnd) zijn eerste losse pasjes, finally maar zooooo schattig!)

Fren, gelukkig spuugt F niet meer maar wat een actie...de auto onder skijten ;-) inderdaad ik had ook huisarrest toen I buikgriep had, had haar soms wel 3x per dag in bad gezet om uit te kleden en te wassen zo erg was het soms.

Beterschap!

Wen hoe gaat het met jou?inmiddels wat opgeknapt?

Tool wat las ik nu?? toch nog de deur op een kiertje voor een behandeling? sjonge, ergens fijn maar wellicht ook weer moeilijk?? hoe voel je je eronder?

Es, je hoeft je niet te verontschuldigen joh maar inderdaad fijn om wat van je te horen! en ook dat J, het zo goed doet in de draagdoek.Wanneer wordt jullie wondertje eigenlijk gedoopt? dat doen jullie toch altijd vrij kort na de geboorte?

Rubster, wat ellendig zeg dat je meteen de uitwerking van de lucrin zo goed merkt....wordt dat gevoel van niets uit je handen krijgen na verloop van tijd wel minder?

Caro, ik kan me jouw angst wel voorstellen mbt een koortsstuip, mijn zus heeft dat ook zo ervaren met haar zoon (tje destijds) maar dat was juist voordat hij paracetamol had gekregen.

Sen, hoe gaat het met jou? is de pijn een beetje vol te houden? wat ontzettend balen en vervelend, helemaal omdat je thuis nu ook niet in de gelegenheid bent om het rustig aan te doen. take care!!!

Eef, Syl, Guusje hoe gaat het met jullie?

Ik heb het lijstje even naar voren gehaald,volgens mij de laatste versie. Vandaag bericht gekregen uit DD. ik mag als mijn menstruatie begint in die cyclus de tp hebben en ik het zal wel binnen enkele dagen beginnen verwacht ik, heb onwijs trek in zoet (lang leve de chocolate mint tea) en heb een puist midden op mijn kin pffff .¨perfecte timing; morgen worden er op het werk foto´s gemaakt voor een "smoelenboek" en werkplekfotos bah!

Geplaatst

Pauze:

Tool: eerst pauze en na onze bruiloft 12-10 gaan we op eigen houtje verder metprednisolon 10 mg/dag en intralipidinfuus iom dr. Pf. en Dhea 75mg/dag.

Voortraject:

Sylvino:

Ceeke:

Simba:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Wachtweken:

Zwanger:

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Geplaatst

Pauze:

Voortraject:

Sylvino:

Ceeke:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Wachtweken:

Zwanger:

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Geplaatst

nee. dit is niet het laatste lijstje want ik had me al in t laatste rijtje gezet.

hebben nog wel n gesprek met dr. s. maar ik denk dat t hierbij blijft.

simba dublin en babeth toi toi toi.

syl wanneer ging jij weer verder?

x

Geplaatst

Pauze:

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Wachtweken:

Zwanger:

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Geplaatst

pffff. Ik ben er hoor! Een uur over een stukkie gedaan dat ik normaal in 15 min rijd. En dat na een rotnacht... niks bijslapen omdat fiene weg is, nee, 'fijn' ook buikgriep. Vannacht gespuugd, nu aan de diarree, maar wel op mn werk. Stomme toeval wil dat ik vandaag de afspraken heb die ik afgezegd heb toen fiene voor de kerst zo ziek was en ik thuis moest blijven. Grr!

Geplaatst

Ik kan je de hand schudden, hier ook een vreselijke nacht waarbij ik uiteindelijk om half 3 (!!) in bed lag. En vannacht ijskoud, vanmorgen helemaal warm, dus zal wel koorts hebben. Opmeten heeft toch geen zin, ik zal toch door moeten, P is door de diepe sneeuw naar zijn werk gefietst voelde zich eignlijk ook ziek maar ja. enige die blij was vanmorgen met de sneeuw is natuurlijk N!

Sterkte vandaag Fren!

En Bram had geen koorts vanmorgen dat is wel fijn. Heeft ie er vannacht allemaal uit gekreund en gezweet, grrr...

Geplaatst

Tool, ik heb het voor je aangepast, hoef je het niet zelf twee keer te doen :-(

Pauze:

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Wachtweken:

Zwanger:

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst

Beterschap allemaal meiden, is niks gedaan zo.

Hier redelijk geslapen, heb verwarming op zolder aangezet en ga straks strijken en linnenkast opruimen. Mij zie je niet buiten vandaag, doodeng dat geglibber.

Geplaatst

Hier wel 5cm, maar bink en ik nu samen ziek. Tot 2u liggen spoken, daarna elk uur kermend wakker. Vanochtend de 4e dag boven de 39 graden koorts. Als zo blijft, morgen weer checken. Vind het zo sneu! Voel me zo machteloos! Gelukkig wel af en toe een goed (gezellig brabbel) moment.

Hoop in de race weer, spannend! Maar ook dubbel voor degene die dat ook haddrn willen zijn.

Knuf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden