Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@EDR, bijzonder van de jurk, maar echt super om zo'n trotse oma te hebben. Ook bij het 20 kleinkind! Volgens mij is het heel goed mogelijk dat de ene dag erger is dan de andere. Omdat je borstvoeding geeft verandert de samenstelling per dag al naar gelang jouw menu van de dag. Dus zal het de ene keer beter te verdragen zijn dan de andere keer, lijkt mij.

Leuk om te lezen wat een ieder voor voornemens had van kleding voor de bevalling. Hier ook 2 shirts/nachthemden gekocht met knoopjes (lange mouwen), want lekker makkelijk om te openen. Maar ook 2 hemdjes mee en die heb ik aan gehad in het ziekenhuis. Het is daar altijd bloedheet, ik kreeg koorts tijdens de bevalling (was gewoon van de inspanning in een keiwarme ruimte) dus was blij met mijn hemdje. Heb geen ziekenhuis tenue aan hoeven doen (ook niet voor de ruggeprik), maar had mijn hemdje aan die heel simpel omhoog ging toen ze er eenmaal was. Maar echt de kleding, hoe je eruit ziet is echt niet aan de orde als je bezig bent met bevallen. Je kan goed zien dat er hard gewerkt is ;-)

Hier een meisje dat sinds een paar dagen bezig is met fronsen, zo geinig om te zien een snoetje dat "gefronsd/boos" kijkt en beseft wat ze doet. Want als mama dat terugdoet begint ze te lachen. Kan wel zien dat ze net zo donker kan kijken als mama :-), dus dat wordt nog wat....

Morgen voor het eerst de hele dag naar het Kdv, ben benieuwd of ze ook daar wilt slapen. Maar het spelen met al die kindjes vindt ze in ieder geval super. Ze is de jongste in de groep die kan lopen, natuurlijk niet klein uitgevallen en voorzien van een bos met krullen wat inhoudt dat ze haar te vaak ouder inschatten dan ze daadwerkelijk is. Iets wat we toch nogmaals gaan benadrukken, want ze verwachten dan ook dat ze meer dingen kan terwijl ze toch echt pas 13 maanden is en ze al zo snel gaat...

Hoop voor Fren en Caro dat jullie een rustige avond/nacht hebben ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier is t al stil va 8 uur. Geen kreet gehoord sinds ze in bed ligt. Ben benieuwd...

Ben jij vrij geweest Dublin, dat je meisje nu pas voor het eerst naar t kdv gaat?

Geplaatst

Heb 10 maanden lang 1 dag levensloopverlof kunnen opnemen. Is helaas nu zo goed als op, dus mag die dag weer werken.....Ouderschapsverlof heb ik nog staan, maar bij deze werkgever is dat onbetaald verlof en tja 1 dag van 8,5 uur niet werken is best veel wat je gaat missen :-( Plus 1 dag is opa aan zet, als wij beide werken. Overige dagen kunnen we zelf regelen, ik 1 dag vrij en de ander 1 dag vrij en 1 halve dag thuiswerken. Dus vandaar nu pas Kdv.

Geplaatst

Hier ook stil sinds half 8! Tweede rustige avond al, moet niet gekker worden...

Zo naar bedje, welterusten! Vanmiddag hadden ze allebei hele rode billen en huilen bij een poepluier dus vertrouw er niet op dat het vannacht ook rustig blijft...

Geplaatst

Lekker Fren! Jij ook helemaal beter?

Hier Bink nagenoeg weer beter, nog wel thuis gehouden van kdv want hoest nog wel (geeft erbij dan ook over soms) en eet nog niet heel veel. Ik zelf nog best ziek. Ouders komen ff helpen zo. Kan ik ff wat werk doen en rustig douchen.

Liefs, xxx

Geplaatst

Fijn Mik, ouders die komen helpen! Hoop dat je zelf snel opknapt, het is hardnekkig want ik voel me ook nog beetje bleh... ben vooral die verkoudheid zat met pijnlijke neus, 's nachts ervan wakker worden etc...

Dat overgeven bij hoesten ken ik, ook bij hard huilen trouwens, ze hebben een lage overgeefgrens zeg maar, om het even netjes te houden...

Geplaatst

Grappig om hier te lezen over wat jullie allemaal aan wilde doen tijdens de bevalling en wat er uiteindelijk van terecht is gekomen :). Ik had bedacht dat ik een hemdje, een joggingbroek en een vestje aan zou trekken. En dikke sokken. En dat is uiteindelijk ook allemaal gelukt omdat ik zo'n relaxed begin van de bevalling had. Ben zelfs voordat we naar het ziekenhuis gingen nog onder de douche gegaan om me te scheren enzo, haha. En ik had ook een beetje mascara op gedaan. Geen idee waarom, normaal boeit het me eigenlijk niet. Zullen de hormonen wel zijn geweest. Ook ik heb niet zoveel foto's van vlak na de bevalling. Maar de foto's díe ik heb zijn prachtig!

Es, complimenten over hoe je omgaat met het huilen van J. Jim heeft in het begin ook heel veel gehuild en ik vond dit echt heel moeilijk en zwaar maar jij blijft zo positief, ik vind het heel knap van je!

Als Jim straks wakker is ren ik naar de winkel voor de Libelle!

Geplaatst

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Sylvino:

Behandeling:

Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema)

Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt)

Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ± 2de helft febr. 2013

Wachtweken:

Zwanger:

Henne: uitger. datum 6-2-2013

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat was er veel geschreven! Bij het lezen van de dresscode bij de bevalling wist ik het van mezelf niet eens meer! Ik ben in een ziekenhuistenue bevallen, er was preventief ook een infuusnaald geplaatst en ik lag te wachten om naar de anaesthesist gebracht te worden voor de ruggenprik....die ik niet gehad heb overigens.

stom he, ik had echt in mijn vluchttas een apart makeuptasje zitten, lekker belangrijk ;-)

dublin ik ben benieuwd hoe de volle dag oo het kdv ging, vast goed!

Fren, wat leuk dat je J live hebt gezien en dat het zo heerlijk was om E. Zo bezig te zien!veel plezier in Vaals!

es, tuurlijk doe je het top, en de belangstelling van je moeder voor F's ontstaan, erg mooi.

Testr, nu jij gauw opknappen hoor, fijn dat het met B beter gaat.

ik wach tot Iwakker is, ligt weer een gat in de dag te slapen en dan boodschappen halen.

het lijstje heb ik aangepast,ik zat op mijn ongi te wachten en na signalen die ik gisteren had een ovulatietest gedaan: licht positief, vandaag 90% positief! Pffff haha inderdaad Henne, cyclus werkt echt nooit mee als het moet....maar goed, als er een cryotp komt dan ergens 2de helft febr.

Geplaatst

Osteopaat geweest. Nekwerfels staan scheef en overstrekt waardoor de nervus vagus overprikkelt is en het middenrif idem. Dit veroorzaakt de refluxklachten. Goed te behandelen. Blij mee!

Geplaatst

Nou... daar zit je dan nog op je werk......te wachten.... en af en toe iemand vertellen dat ze echt nog even niets kunnen doen....

Net zijn er broodjes gehaald, en zodirect nog pizza's.

Duurt nog wel effe.....

Geplaatst

Fijn Esther! Positief nieuws. Benieuwd hoe snel je effect merkt.

Simba sterkte.

Babeth je bent dus lekker van slag met je cyclus, irritant toch.

Hier slechte dag, verkouden, moe, onzeker, onrustig en angstig en zeer hormonaal dus zostraks weer een uitbarsting gevolgd door jankbui van half uur lang. Echt leuk dat soort dagen NOT. Morgen hoop ik weer beter en lekker positief, is toch een stuk leuker ;-)

Geplaatst

het is rustig geweest hier vandaag!!! Makkelijk bijlezen :)

Es goed dat je bij de osteo geweest ben en nog beter dat het goed te behandelen is!!!

Je hebt straks een heel ander meisje!!!

Ik heb net het artikel in de libelle gelezen en ik heb het zeer zeker niet droog gehouden. Ik zat aan de koffie, R liep hier nog te dansen om de tafel heen en hoewel het luchtig is opgeschreven ging er weer een mes door mijn hart. Drie jaar verdriet in 1 pagina pffffff. Ik keek naar ons dansende wonder en had het te kwaad, zoveel verdriet kwam er omhoog en boosheid omdat niet iedereen dit kan meemaken.

Guus nogmaals respect en bedankt dat jij dit met iedereen hebt durven delen. Op dit soort momenten besef ik des te meer hoe wij het getroffen hebben met onze kleine boef.

Geplaatst

Es, wat fijn dat je weer op een opgaande lijn zit en wat goed dat je zo positief onder alle stress bent!

Iedereen, ik lees wel mee maar onthoud niet alles. Wel beetje overzicht wat er speelt, maar ben even te druk met van alles

Het huis staat sinds vandaag te koop ( werk man gaat toch door en start eigenlijk ook direct) en maandag eerste kijker. In deze tijd heel vervelend maar het is niet anders

Van de week allemaal gesprekken over werk. het blijft allemaal erg onzeker en er worden geen beslissingen genomen omdat de reorganisatie nog niet duidelijk is. ondertussen zijn wij er niet uit wat wijsheid is qua wonen, we willen graag naar regio Utrecht, maar als we reisafstanden bekijken is het voor manlief wat handiger om meer richting Breda te wonen...dan wordt het voor mijn werk weer heel moeilijk, en we willen wel weer graag een huis kopen natuurlijk. Dus ga mijn baan niet gelijk opzeggen. Nu bezig met gesprekken om te kijken of ik via een detacheringstraject parttime kan blijven werken en les kan geven. Ingewikkeld verhaal, maar je kunt begrijpen dat het heel lastig is om er allemaal mee aan de slag te gaan zonder nu duidelijkheid te hebben over of het huis snel verkocht wordt, of dat we in Utrecht of Breda regio gaan wonen.

Moe van alle beslommeringen hoor...

Verder ben ik natuurlijk onder de indruk van het mooie, en stilmakende interview wat Guusje gegeven heeft in Libelle, erg bijzonder!

Iedereen fijne avond xxx

Geplaatst

Fren heeft ze ooit een keer goed geslapen als jullie weg waren? Volgens mij niet toch? Dat meisje is een huismus, ze wil haar eigen bedje! Wel vervelend hoor, je moet toch weg kunnen af en toe. Sterkte.

Hier rustig, al heeft Bram wel lang liggen jammeren, in ieder geval niet brullen. Hij is ook echt zielig nu met zijn knalrode billetjes van de tandjes die doorkomen. Is echt wennen voor mij, N heeft al haar tandjes gekregen zonder een centje pijn!

Geplaatst

Hai meiden,

es, fijn zeg dat er iets ontdekt is waar aan gewerkt kan worden, ik hoop dat er snel resultaat is maar als ik de ervaringen van anderen lees dan komt het vast goed!

Henne balen dat je nu zo'n rotdag hebt met alle uitbarstingen erbij....morgen vast een betere dag, alles is klaar dus nu alleen beter worden ;-)

Guusje ik heb jouw interview gelezen, echt wat helder verwoord...inderdaad luchtig maar toch ook bijzonder duidelijk je gevoel er in weten uit te drukken, ik ben echt trots op je! Ben ook erg benieuwd naar de reacties van mensen die wat verder van je af staan.

Simba jij bent er mooi mee ge****** met die stroomstoring!

eef , jee ineens moet er vanalles maar kun je ook niet meteen door , wat moeilijk zeg! Sowieso van H richting Breda, en an de ombi met jouw huidige werk en je plannen.kun je en beetje het overzicht houden en je hoofd helder houden?eigenljk is het toch ook niet te geloven dat een werkgever van je vraagt in deze tijd om direct alles om te gooien en mee te gaan? De meeste zijn hun woning niet een twee drie kwijt! Maandag al en bezichtiging, spannend!!

fren wat klote voor jullie dat F nu weer niet wil meewerken, het moet juist ontspannend zijn...

henne wat mijn cyclus betreft, ik wist ook niet precies wat ik kon verwachten, dit is mijn eerste eisprongna de curetage, morgen 4 weken geleden, dus zal de eerste menstruatie 6 weken na de curetage zijn...wat dat betreft volgens het boekje (toch?) alleen hoe ik me afglopen week voelde dacht ik het dat ik ongesteld ging worden pffff

Geplaatst

Ze is op mijn buik kn slaap gevallen en heb haar toen overgeheveld. Gekke is dat ze bij mijn moeder en schoonmoeder prima slaapt. Zullen de indrukken en drukte wel zijn. Maar ik stond op het punt om de hele bende weer in te laden en naar huis te gaan.

Geplaatst

@Fren, kan je haar niet even naast je nemen in bed tot ze in slaap gevallen is en haar dan in bedje leggen? Vreemde omgeving is voor zo'n kleintje altijd indrukwekkend en F is hier blijkbaar echt gevoelig voor. Hoop dat ze snel haar rust vindt....

@Meiske, ook jij in afwachting van je ongi en dan weer een poging. Je hebt weer een cryo-poging toch? Scheelt weer een hoop toeters en bellen.

@Caro, zo waardeloos die kapotte billen. Hier een meisje dat soms dagen elke luier een poepluier heeft, dus 6 a 7 op een dag is dan "gewoon" en dan ook nog de zure poep. Kan je vertellen dat hoe snel je ook bent met een schone luier de billen daar echt niet tegen kunnen. Hebben het een paar weken terug gehad en dan 2 weken lang, dus checken voor kiesjes, maar helemaal niets. Terwijl het echt tandenluiers waren... Maar nu in haar mondje voelend zitten er wel 3 stuks klaar om door te komen.

Hier ging mevrouw 's avonds in een lauw bad met haar billen (soms zelfs 2 keer op een dag), niet droog maken maar in de blote billen laten rondlopen zodat het vanzelf droogt en een flinke dot sudocreme er telkens op smeren.

Vandaag is onze grote meid een hele dag op het kdv geweest. Pff voor mama best wennen... Bij het weggaan had C even traantjes, maar met de leidster een boekje gaan lezen en gelijk weer stil. Dus wij nog wel gehoord dat het stil was toen we gingen. Om 16.00 uur weer op gaan halen en ze was heerlijk aan het spelen. Het bleek super gegaan te zijn, zelfs nog geslapen tussen de middag. Iets waar we toch wel wat huiverig voor waren, aangezien ze een "moeilijke" slaapster is. De leidsters moeten haar nog leren kennen en zijn dus verrast voor bepaalde dingen die ze uithaalt :-) Bijvoorbeeld bij het zingen van een liedje in de groep krijg je altijd een luid applaus van C. Maakt echt niet uit of het vals, kort of ontzettend mooi is er zal geklapt worden. Als er iemand ook maar kucht/hoest dan klopt C op haar borst, dus niet alleen als ze het zelf doet ook iemand anders. We kregen wel te horen dat ze in alle kasten heeft rondgekeken, maar ja dan moeten ze die maar niet open laten staan. Een ordner met papieren lijkt heel erg op een boekje, dus die moet je dan gaan lezen.... Waar ze wel aan gaan "werken" is de omgang met kleine kindjes. Hier is ze heel lief voor, maar toch ook nog wel onhandig. Er boven op gaan liggen of op het hoofdje tikken is met haar popje niet erg, maar tja kindjes van 6 maanden zijn geen popjes.

Heb ze wel gelijk gewaarschuwd, aangezien C met haar popje het dansje van Nijntje (youtube filmpje "Dans mee met Nijntje") nadoet. Het begin van het refrein is niet "gevaarlijk", maar het eind wel... Dat eindigt namelijk met klap in je handen, stamp op de grond. Dat stamp op de grond doet zij met haar popje en die slaat ze met lijf en leden op de grond, ze weet namelijk niet hoe ze zelf moet stampen :-) Al klopt ze met haar hand op de grond als ze geen popje in haar buurt heeft. Maar ze heeft zelf dit liedje ook regelmatig in haar hoofd en dan is het niet de bedoeling dat ze dat ook met de "kleinste" kindjes gaat doen. Maar goed belangrijkste is dat het goed ging, geen garantie voor de toekomst maar deze is binnen.

Vanavond nog met verbazing staan kijken naar hoe snel het echt gaat. Wezen uit eten met mijn ouders en bij het teruglopen naar de auto wilde C natuurlijk zelf lopen. Ze had tevens mijn sleutelbos in haar handen en liep rechtstreeks met de autosleutel (zitten veel sleutels aan de bos) naar de deur en probeerde de sleutel in het slot te doen. Je kijkt ernaar en staat met verbazing te kijken. Besef wel dat als we niet uitkijken ze met 3 jaar de auto gaat starten en er met de auto vandoor gaat ;-)

Ohh, er komt geluid van boven... dus ga even een speentje zoeken... Zijn toch echt de indrukken van vandaag, dat kan niet anders.

Geplaatst

Dublin verbazingwekkend he hoe het je soms ineens opvalt wat ze kunnen!!

Fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv. De ouders hebben het er doorgaans moeilijker mee dan de kindjes zelf. Goh ik weet nog dat ik jankend op de fiets zat naar mijn werk, me ook nog eens schuldig voelend, omdat ik een vreemd gevoel had dat ik R bij een "meester" achter moest laten van de voorschoolse opvang en niet een "juffrouw" het went meestal vrij snel en het is zeer zeker makkelijk als je ziet en hoort dat je kindje het er naar zijn zin heeft. Wij zeggen tegen R, kom we gaan naar school en die gaat al bij de deur staan!!

Het "werken" aan de omgang met kleine kindjes. Kan me wel voorstellen dat het beangstigend is, zeker met hele kleintjes. Die periode hebben ze allemaal. Gaat helemaal goedkomen. R had het vooral met de poes, als we niet opletten nam hij haar te grazen. Duidelijk maken dat dit niet mag was moeilijk, maar uiteindelijk leren ze allemaal dat andere kindjes/dieren/mensen ook gevoel hebben.

Schattig dat klappen na zingen en kloppen op de borst bij hoesten. Zeer waarschijnlijk doen jullie dit thuis ook en misschien nog wel onbewust. Het zijn echt kleine na-aapertjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden