Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne die koortslip van jou brengt heel wat teweeg hihi. Lekker geknoflookt??

Babeth zo zie je maar dat I helemaal niet van carnaval houdt. Ze is al grappig van zichzelf. Wacht maar, over een aantal jaren "mag" ze misschien niet hihi.

Wen 2 zieke mannen, ja mannen die ziek zijn pffffff. Sterkte, jij bent toch ook nog niet opgeknapt of wel?

Ben wel jaloers op degene bij wie zo'n doorgesneden ui wel werkt tegen verstopte neusjes hoor. Hier geeft het alleen maar een smerige muffe lucht in het kamertje maar een open neusje echt niet. Tja wij hebben dan ook een heel eigenwijs jongetje natuurlijk.

R net naar de opvang gebracht dus lekker alleen tot ik moet gaan werken vanmiddag, HEERLIJK!!!! Dus mijn hoofd loopt al weer over van de klusjes die ik nu goed zou kunnen doen. Zucht waarom kan ik nou gewoon niet met een kop thee op de bank kruipen??? Ach volgende week heb ik 2 middagjes rust alleen in huis dus als ik nu alles doe dan heb ik dan lekker tijd??

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gisteravond niet meer gedaan, was beetje moe na inhaalden zwangergym. Moet zeggen dat ze zalf wel lijkt te helpen, je ziet het nauwelijks en het brandt niet meer zo. Is alleen wel heel erg raar om m'n vent niet eens te kunnen zoenen, merk nu las hoe vaak wij dat eigenlijk doen hihi.

San, kun je nie bieden doen? Eerst wat klusjes en dan nog even op de bank? Volgende week zijn er weer nieuwe klusjes.... Opschrijven wa je wilt doen en dat verdelen over die drie dagen en meer gewoon ook niet doen (want je komt altijd weer iets tegen dat ook nog wel even...).

Tool hoe is het vandaag met je? En Miki hoe gaat het bij jullie?

Babeth lekker eigenwijs meiske die I haha, en idd over 16 jaar ben je misschien wel blij dat ze geen carnaval wil ;-)

Fren en Caro hebben jullie een beetje rustige nacht gehad? En Sen?

Esther hoe is het gisteren gegaan met J bij cb en osteo?

Simba hoe is het met de krampen? Korte krampjes waren bij mij meestal een goed teken, vooral als het krampjes waren waar ik eigenlijk wel gewoon mee door kon lopen. Voor een naderende menstruatie moest ik vaak meteen paracetamol nemen bij de eerste krampjes, bij zwangerschappen niet. Dat was het eerste waar ik het aan merkte.

Hebben jullie ook zo'n enorme bui gehad vanochtend vroeg? Onweer vlak boven ons, regen, hagel keihard tegen het raam. Daarna niet veel meer geslapen. Straks maar beetje inhalen, die luxe heb ik dan. Nu eerst even opschieten, moet zo naar vk.ben benieuwd want hoorde gisteren bij zwangergym dat ziekenhuis grens aanhoudt van 41w5d terwijl mij is gezegd 41w. Zal er wel weer net vanaf hangen welke gyn of vk je spreekt.....vaag.

Geplaatst

ik heb een heerlijk rustige nacht gehad, meiske sliep nog een extra nachtje bij oma... Toen vin haar ging halen - later dan gepland omdat een training uitliep - lag ze al in bed. En de laatste weken wordt ze steeds rond half 10 wakker, maar nu uiteraard niet.

Vin is vrij en gaat haar zo halen, mis mn meisje (ondanks dat ze snachts een spookje is)!

Geplaatst

Ja zo'n enorme hagelbui hadden wij ook, uur of 5? N wordt altijd wakker van harde regen en kruipt dan bij ons in bed. helaas voor haar stuur ik haar terug zodra het weer rustig is, het is wel krap... babies hebben gelukkig goed doorgeslapen tot 8 uur..

Hoorde gister dat het van 't weekend weer heel koud wordt, bleh, we zijn er nog niet van af!

Geplaatst

Hier geen krampen meer gehad... wel een rauwe strot, maar dat komt denk ik door het gal spugen zondag met de migraine.

Gisteren op de fiets naar huis, was ik bijna zover dat ik de hobbelklinkers probeerde te ontwijken..(dus om zou gaan rijden) stel je voor dat Guppie net vast zit en dan los gehobbeld wordt??!!

Ik weeeeeet het... dat kan niet....... maar het idee.....

pppfffttt.....

Bij ons was de hagel/sneeuwbui vanochtend. Sanne was vroeg wakker, dus JW en Sanne hebben mij naar mijn werk gebracht...

JW was nog even niet helemaal helder, en grumpy vanmorgen.... Hmm.. is de eerste keer in anderhalf jaar dat ik op dinsdag opeens een fles moet geven..

Die was echt niet helder... ik mag toch hopen dat hij dat al vanaf half oktober elke week doet.... zucht.... Doet ie ook hoor...

Maar ik stond wel even raar te kijken toen hij opeens mopperig was dat ik de fles niet had gegeven vanochtend...

Ik hoor net van een collega dat het hier in de vroege ochtend ook gehageld heeft.

Sanne slaapt overal doorheen.....

Geplaatst

Simba wat schattig!!!!

Henne succes bij de vk!!!! Vuur al je vragen en onzekerheden op haar af!!

Hier boven aan het rommelen. De logeerkamer is weer omgetovert tot was ophanf kamer en de strijk is bijna klaar, nog 2 tafellakens en dat is zo not mijn hobby. Jullie zouden me eens moeten zien zitten, op mijn bed met de ipad op het bedtafeltje en bakkie koffie erbij. tv aan met filmpje op die ik al 100 x gezien hebt. Oh het is zo heerlijk om eens lekker te rommelen in huis zonder dat er een jongetje wil helpen wat ook wel weer heel schattig is natuurlijk.

We hebben 2 logeerafspraakjes voor R staan. 1 voor een verjaardag, kunnen we eens lekker lng blijven plakken en de week daarop 29 mrt zijn we al weer 2 jaar getrouwd en willen we ergens lekker gaan eten en misschien daar overnachten. Iemand leuke niet al te dure tips??

Geplaatst

Wat een rust hier!

Prettige controle gehad bij de vk. Waren weer twee nieuwe (eentje werd ingewerkt op de poli) en vond ze allebei fijn. Is ook wel een rustig idee dat ik tot nu toe slechts eentje heb gehad die ik niet zo prettig vond. Je weet toch niet wie er straks aan je bed staat... Koortslip vonden ze beiden heel erg meevallen, als het niet erger wordt dan dit hoef ik me niet heel druk te maken. De crème die ik heb gekregen werkt ook wel erg goed moet ik zeggen. Blij mee.

En Koekie heeft hem domweg nog heel erg naar zijn zin lijkt het. Bloeddruk is netjes (130/80), hij ligt goed, hartje klopt superkrachtig, maar....het kan zomaar opeens beginnen ;-) We hebben goed besproken hoe nu verder. Als er met 41 weken nog niets is gebeurd is het beleid inleiden. Ik mág als ik dat zelf wil dan afwachten, maar dan we met strikte en regelmatige controles, ctg etc. Of ik dat wil, weet ik nu nog niet.

Voor het weekend zit ik nog te vroeg in de veertig weken om iets te doen, dus heb nu een afspraak voor maandag. Dan doen ze ook inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat. Evt kunnen ze proberen te strippen en anders gaan we afspreken om in te leiden (of dus nog af te wachten maar dat denk ik niet). Strippen wilde ze nu ook wel voor kijken, maar gezien mijn lip leek het ons eigenlijk beter het nu niet te gaan versnellen. Veertig weken is tenslotte nog een hele keurige termijn en ik heb verder geen klachten oid.

Ben wel blij met de uitleg en de gemaakte afspraken. En we zullen zien wat Koek besluit te doen ;-)

Geplaatst

Top Henne, ik lees de opluchting uit je schrijven. Laat koekie nog maar een paar dagen lekker bij je zitten. Het is altijd beter als het vanzelf begint toch?? Dus een oproep aan Koekie, dien je aan in de nacht van zondag op maandag!!

Zo na een poosje bankhangen ga ik nu ff lekker onder de douche, kijken of ik nog een beetje schoon kan worden.

Geplaatst

Ja ik hou wel van duidelijkheid ;-) En vooral dat er nu een 'eind' aan zit. Uiterlijk volgende week woensdag/donderdag ben ik (aan het) bevallen. Dus dan ga ik nu maar rustig hutspot koken voor vanavond hihi.

Geplaatst

Ha ha zelfs de "natuurlijke" bevalling wordt gepland, net als het hele traject met planning te maken heeft. Zou wel bijzonder zijn een vierling met 1 jaar ertussen. De D&D vierling!!!

Geplaatst

Pffff, hier nog steeds gammel...geen puf om ergens op te reageren.

Allemaal veel succes en sterkte bij wat jullie doen of gaan doen.

x

Geplaatst

Beterschap Tool!

Henne, fijn dat je bent gerustgesteld. Nu afwachten. Zijn je schoonouders al gearriveerd? Komen ze nu bij jullie logeren?

Mik, hoe gaat het met jou en Bink?

Es, hoe gaat het met J?

Had ik al gezegd dat J z'n eerste tandje doorkomt?

Geplaatst
Wat een rust hier!

Prettige controle gehad bij de vk. Waren weer twee nieuwe (eentje werd ingewerkt op de poli) en vond ze allebei fijn. Is ook wel een rustig idee dat ik tot nu toe slechts eentje heb gehad die ik niet zo prettig vond. Je weet toch niet wie er straks aan je bed staat... Koortslip vonden ze beiden heel erg meevallen, als het niet erger wordt dan dit hoef ik me niet heel druk te maken. De crème die ik heb gekregen werkt ook wel erg goed moet ik zeggen. Blij mee.

En Koekie heeft hem domweg nog heel erg naar zijn zin lijkt het. Bloeddruk is netjes (130/80), hij ligt goed, hartje klopt superkrachtig, maar....het kan zomaar opeens beginnen ;-) We hebben goed besproken hoe nu verder. Als er met 41 weken nog niets is gebeurd is het beleid inleiden. Ik mág als ik dat zelf wil dan afwachten, maar dan we met strikte en regelmatige controles, ctg etc. Of ik dat wil, weet ik nu nog niet.

Voor het weekend zit ik nog te vroeg in de veertig weken om iets te doen, dus heb nu een afspraak voor maandag. Dan doen ze ook inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat. Evt kunnen ze proberen te strippen en anders gaan we afspreken om in te leiden (of dus nog af te wachten maar dat denk ik niet). Strippen wilde ze nu ook wel voor kijken, maar gezien mijn lip leek het ons eigenlijk beter het nu niet te gaan versnellen. Veertig weken is tenslotte nog een hele keurige termijn en ik heb verder geen klachten oid.

Ben wel blij met de uitleg en de gemaakte afspraken. En we zullen zien wat Koek besluit te doen ;-)

Wat goed zeg! Goed en duidelijk nieuws zo zo alles bij elkaar! Nu snel die koortslip in orde en dan lekker strippen (hoewel het bij mij niet hielp ;-). Lekker gevoel toch, dat je nu een beetje concreet weet waar je aan toe bent? Ik hoop dat Koekie gewoon heel goed aanvoelt wanneer je koortslip over is en dan snel komt. Spannend hoor! Geniet de laatste dagen van je buik. Nu ben je die buik misschien zat, maar straks is het ook best raar als ie weg is.

Geplaatst

Tool lekker in je bed en uitzieken meis, beterschap!

San, ja straks wordt dit ook nog gepland, zou wel het toppunt zijn.

Sen, mijn schoonouders zijn er gelukkig nog niet nee! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ze van plan zijn. Ik wacht het maar gewoon af, we kunnen nu in ieder geval al skypen etc nu zij een iPad hebben, dus ze kunnen hem wel direct al zien. Als ze komen logeren ze sowieso hier ja, mijn schoonzusje heef geen ruimte.

Grappig toch dat alles zo verschilt hè, tandjes, eten, praten, lopen...ach zolang alles maar binnen een bepaalde bandbreedte valt toch?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden