Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hij eet gelukkig wel gewoon. Ook nog paar slokken andere melk gedronken en over zijn koekje gedruppeld. Valt moeilijk in slaap. Wij denken tandje(s)..

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daar willen ze inderdaad ook wel eens opeens koorts van/bij krijgen.

Maar bij jou is ondertussen niet meer duidelijk waar de koorts van is.... ziek of tandjes..

Vervelend meid!!

Geplaatst

Hoi hoi,

es het is in te horen dat jullie je weg (Eigen weg) aan het vinden zijn!

het advies van de kraam was destijds bij ons ook om haar wakker in bed te leggen zodat ze alleen zou leren in slaap te vallen, mij lukte het niet! Slapend wegleggen wel, nadeel was dat toen mijn kwam oppassen zij het niet voor elkaar kreeg hihi ze heeft heel wat uurtjes met een slapend meisje op de arm gezeten...dat veranderde wel hoor.en vanaf dat I een maand of 8 was konden we haar alleen nog maar wakker wegleggen...maar lekker genieten van de momenten dt ze echt alleen bij jou wil zijn!

heb je het boekje eigenlijk al binnen gekregen?.

henne, leuk om te horen dat de plannen en ideeën van J concreter worden, uiteraard.

fijn dat in ieder geval geslapen hebt vannacht, misschien is dát een voorteken?

Tool, hoe gaat het met jou? En Kaartje ook weer wat opgeknapt?

brave Wen! Netjes eea afgesproken en bijna echt rustig aan don, tenminste...hoe gaat het met de verbouwing?

Ceeke, ik duim enorm voor een goede dooiing en tp morgen!!

Testr, die Binkie toch, wie weet Inderdaad van de tandjes maar die akelige koorts erbij.toch apart hoe ze van het een op andere moment koorts kunnen hebben.

I. Hoest hier weer enorm, vanavond voor het slapen gaan de ventolin tevoorschijn gehaald maar nu even wakker van het hoesten, M is erbij.

Rubster ik las dat je gevallen was met de fiets, wat ellendig, ik hoop niet te veel pijn? En schade?

Ivfsh, hoe is het nu met E?

Morgen heb ik een echo, puur om te kijken of het Bms mooi opbouwt.

Geplaatst

Kan natuurlijk prima testr dat er tandjes doorkomen. Geen rode wangen?

Babeth ik heb het boek binnen hoor en ben al een heel eind met lezen! Super bedankt, ik ga hem eens goed doorspitten!

Geplaatst

Es, lekker schrijven over je dochter en wat je denkt/voelt. Kan geen ervaringsadviezen geven, maar leef graag met iedereen mee. Alle D&D kindjes voelen toch ook een klein beetje als 'onze' kindjes (als je begrijpt wat ik bedoel). Straks ga ik jullie ook uitgebreid lastig vallen met verhalen en vragen over mijn oppaskindje ;-)

Ik ben weer opgeknapt. Was volgens mij echt het eten van maandagavond dat slecht was gevallen. Gisteren nog wel dagje rustig thuis gebleven ipv gewerkt. Wilde namelijk graag weer fit zijn voor acuopleiding vandaag t/m zaterdag. Was weer erg interessant.

Geplaatst

meiden, heb wat last van spierpijn, maar verder gaat het goed hoor.

Ff lekker bij de fysio geweest.

A is al weer aan het werk. Dus ga zo lekker in bed liggen met een boekje denk ik.

Weltrusten alvast

Geplaatst

Knalrode wangen ook ja. :) Ben wel blij dat ie blijft eten erbij. Alhoewel hij zich vaak verslikt in die stukjes, we doen Rapley methode. Dan komt de melk er ook weer uit.

Syl, al iui stappen kunnen maken? Sterkte met alles.

Geplaatst

Uhm... je blijft Rapley methode doen ook als hij zich vaak verslikt en zelfs spuugt? Wauw, dan moet je er echt in geloven!

Ook nog rode billen erbij en dan moeten het wel tandjes zijn denk ik? Maar balen hoor en ook steeds zo hoog! Beetje verhoging ok maar Binkie is meteen hup 40 graden! Niet leuk, wat de reden ook is...

Geplaatst

Als er ook rode wangen bij zijn, zou ik toch gokken op tandjes.

Ik heb nog geen test in huis, Babeth.

Ik denk dat we zondag ochtend gaan testen

Geplaatst

Lekker WIDM gekeken, alles nog rustig, zo naar bed.

Mik arme Binkie toch weer. Hoop tandjes en niet toch weer ziek.

Over ziek, mis Tooltje...hoop dat het beetje met je gaat lieverd!

Simba wat een zelfbeheersing!

Babeth succes morgen met de echo.

Truste meisjes!

Geplaatst

Ruby vergeet jou, gelukkig niet al teveel last van die val. Morgen zul je wel stijf zijn vrees ik, maar misschien heeft fysio dan n al deels voorkomen. Had je eigenlijk die badges nog opgehaald in Soest?

Geplaatst

Dank je Henne, ik vind het toch wel fijn die extra check.

daarna meteen mijn auto ophalen, was een dagje later klaar , fijn een flexibele man thuis.

Inderdaad Simba, knap! En JW? Kan die zich ook zo goed beheersen? Hihi is natuurlijk van jou afhankelijk maa je snapt 'm wel he ;-)

testr dat klinkt inderdaad verdacht veel op doorkomende Tandjes

ohh onze hond werkt ons echt bijna het huis uit met haar gestink pfffff

wen, wil je eeigenlijk nog steeds het geslacht niet weten?

Geplaatst
Uhm... je blijft Rapley methode doen ook als hij zich vaak verslikt en zelfs spuugt? Wauw, dan moet je er echt in geloven!

Ook nog rode billen erbij en dan moeten het wel tandjes zijn denk ik? Maar balen hoor en ook steeds zo hoog! Beetje verhoging ok maar Binkie is meteen hup 40 graden! Niet leuk, wat de reden ook is...

Hij at uberhaupt weinig. Blij dat hij dat nu wel doet, welke methode dan ook. Maar hij geeft zelf nu echt de voorkeur aan uit het vuistje. Voor de lepel blijft de poort vaak dicht. Gaat meestal goed, maar vandaag ff niet. Ik moet zorgvuldig voedsel kiezen dat zacht is. Maar hij leert al aardig kauwen nu, met z'n rij tanden (en nieuwe onderweg?)!

Ja rode billen ook..

Geplaatst

Hier ook knalrode billen en wangen. Maar dat heeft ze wel vaker en tot op heden geen tand te zien!

Iemand nog tips voor sites met leuke meisjesjurkjes mt 86?

wil iets leuks voor fiene haar verjaardag volgende week maar kan het op de voordehandliggende sites niet echt vinden...

Geplaatst

Ik weet het niet Fren, heb besloten dat ik niks nieuws ga kopen als ik er niet tegenaan loop, koop eigenlijk ook nooit iets voor ze online jij wel? Wat kleding betreft bedoel ik.

Ging net de laatste poepluier in de kliko gooien... sneeuwt het keihard! Hadden we helemaal niet door. Pff hoop voor P dat het niet blijft liggen die moet er morgen weer doorheen op de fiets.

Hier weer een heerlijk rustige avond, vanaf kwart voor 8 en meteen stil...Komt misschien nog door nasleep van de prikjes want ze hadden nog verhoging.

Meiden slaap lekker allemaal!

Geplaatst
Hier ook knalrode billen en wangen. Maar dat heeft ze wel vaker en tot op heden geen tand te zien!

Iemand nog tips voor sites met leuke meisjesjurkjes mt 86?

wil iets leuks voor fiene haar verjaardag volgende week maar kan het op de voordehandliggende sites niet echt vinden...

Fren, kijk eens op hummbee.nl

Hele schattige kleren daar... :)

Geplaatst

Inderdaad Simba, knap! En JW? Kan die zich ook zo goed beheersen? Hihi is natuurlijk van jou afhankelijk maa je snapt 'm wel he ;-)

Beheersen.... ik heb hier niet zo veel op in te brengen hoor. Dit zijn de momenten dat ik echt op het tweede plan sta. Bovendien ben ik redelijk nuchter, als we nu zouden testen en de test is negatief zegt het niets. Braag wachten dus ;-)

Geplaatst

Nou meiden ben ik dan, oud stijf en nog lang geen 80. Alles doet zeer. napijn van de fysio ook nog.

Henne, ik was ze eigenlijk vergeten. Zal de mail opzoeken en direct een afspraak maken.

A was dus rond 20.00 uur gisteravodn aan het werk. om half 4 de wekker en hij wilde er niet uit. Zeg ik zet je wekker een uurtje later of 2. Gaat om 4 uur de telefoon. Hij was echt niet wakker hoor. Pakte mijn telefoon eerst. Maar dus weer zijn ronde gedaan. Nu zijn eigen werk weer aan het doen.

Ik hou vocht vast vanwege de lucrin denk ik. Vanavond injectie zetten.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft...

Geplaatst

Kalimera,

wat is er veel geschreven.

ceeke en syl in de race. Hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt ceeke! Syl,hoe was de tweede fm?

dublin, hoe is t bij jou? Jij was nog bezig met de deca? Al iets bekend over dat je bms opeens zo was verdund?

testr, jullie Binkie weer ziek, balen zeg. Hoop dat t deze keer door de tandjes komt en niet door een griepvirus!

sen, bij J. Ook al tandjes aan het doorkomen. Snel hoor (denk ik, heb er geen ervaring mee en bij mezelf weet ik t niet meer). Hoop dat jouw hoofdpijn ook minder aan t worden is. Je staat wel stralend op de foto, maar looks are deceiving, lijkt mij. Sterkte meid!

fren en ivfsh, jullie meiden lekker samen gespeeld. Lief de foto van hun twee! Beterschap voor catootje! En jij op je werk, kan me wel enigszins voorstellen dat t stressige tijden zijn.

san, hoe is t met je keelontsteking? Al iets beter? En heeft R. Nog nukken gehad, zoals koffie over je heen stoten?

simba en JW, de killing laatste wachtdagen. Je voelt alles, maar toch ook weer níet. Ben benieuwd zondag! Zal pas laat kunnen checken want we moeten al vroeg weg omdat we de optocht meelopen en we al vroeg geschminkt moeten worden. Maandagmorgen vroeger op...ben nu al moe, lol

kaartje, voel jij je ook alweer ietsje beter?

ruby, hoop niet dat je veel last vandaag hebt van je val van gisteren. Sterkte vandaag als t niet zo gaat.

henne, over de veertig weken.whoepie! Koekie komt wanneer hij er klaar voor is, al kan ik me wel voorstellen dat jullie hem nu liever eerder dan later in jullie arm willen sluiten. Geniet nog van die laatste momentjes samen en toch alleen.

babeth, heeft I. haar pakje nog aan willen doen? Hoe is t met m en z'n nieuwe bedrijfje?

es, je doet t goed en blijf lekker schrijven meid! Ik kan er niet over meepraten omdat ik zelf geen ervaring ermee heb, maar t komt uiteindelijk wel allemaal goed! Trust me!

caro, hebben b. En k. Nog koorts gehad? Gaat jullie oudste vandaag ook verkleed naar school? Is P. Nog veilig op z'n werk gekomen met de fiets?

ik ben sinds gisteren aan het opknappen. Vandaag blijf ik ook nog maar thuis. Meld me na de carnaval wel weer beter, vind t goed zo. Blij dat ik er voor de carnaval van af ben. Ben ook flink ongesteld geweest, dus absoluut een week om te vergeten.

verder niet veel te melden. Babeth nog bedankt voor je lieve kaartje.

fijne dag allemaal en tot later!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden