Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha privé hier hetzelfde hoor Ruby, maar zakelijk zoekt hij het echt zelf maar uit ;-) alleen nu gaat privé toch net even een beetje voor dacht ik zo...

Geplaatst

Haha wat een koekie verhalen...

Ceeke hoop dat je duidelijkheid hebt!

Hier net terug en weer in de race... gelijk starten met de meno omdat ik al die tijd al aan de deca zit. Bloed was goed, echo was goed, wel nog de cyste maar 2, 5 cm dus nog klein. Oorzaak van instorten is misschien cyste geweest of de endo dat de deca niet werkte. Pure pech en geen garanties voor deze poging. Dus weer opladen en gaan!

Gaan nu eten maar blijf de koekieverhalen volgen!

Geplaatst

Hier nog een "koekie" fan! Ook omdat wij ons zoontje regelmatig koekie noemen hihi;-)ook tijdens zwangersch. Leuk al die verhalen mbt strippen. Hier bij 40,4wkn gestript(2cm) en bij 41. Als dan niks kwam 41,1 inleiden. Die nacht toch zelf begonnen! Henne veel succes.. Bijnaaaaa

Geplaatst

Even snel, Ceeke, ik heb 1x. Helder bloedverlies gehad van een innesteling, was de cryopoging in sept.2010.

was een veeg zeg maar..ik hoop dat je nieuws hebt x

Geplaatst

Ceeke, ietwat laat: maar rechtstreeks mailen hoor! Dat vindt ze voor dit soort dingen niet erg. Wij liepen ook bij de S en ik heb haar zelfs een keer in het weekend gemaild. Uiteraard met mn excuses dat ik haar op die manier lastig viel, maar ik kreeg als antwoord dat de begrip had voor mijn mailactie en kreeg nog op zondagavond bericht terug. Succes! ( en ik hoop ook dat het een innestelingsbloeding is.).

Geplaatst

Stoute schoenen aangetrokken en gemaild... Zojuist al antwoord gehad. Prof heeft geen idee waardoor dit gebeurt. Advies is om voor cryo/eiceldonatietraject een normale cyclus te monitoren en een cyclus met prognoses en utrogestan. Om dan te kunnen zien wat er gebeurt en een plan te kunnen maken. Hoop dat de Crinone gel een goede vervanging is voor de utrogestan... Zet niet door en was vandaag eenmalig maar genoeg om mijn wankele hoop te laten verdwijnen. Tja, ipv 3 weken strand ga ik uit van 3 weken de prachtige onderwaterwereld can Curaçao bekijken... Ook leuk maar ik wil zooooo graag dat andere!

Meiden, dank voor alle lieve woorden. Ik koester ze! Henne, zet h'm op! Dublin, nieuwe kansen! En voor de rest... Een dikke knuffel!

Geplaatst

kalispera!!!

hier volledig uitgeteld. rugpijn en zo stijf als een plank. en dat voor een sporter.

optochten warwn super. morgen nog kloonetrekke en dan is t weer voorbij. zelf niet zoveel foto's gemaakt. zeg maar eentje. de rest komt via anderen.

ceeke. das snel. hoop toch innesteling en dat je lekker op t strand dooebrengt!

koekie. we zitten allemaal met smart op je te wachten. henne fijn dat de cyste weg id.

dublin weer in de race. succes!

verder ben ik t kwijt. ga me douchen en bankdrukken.

x

Geplaatst

Tool, zo te lezen was de carnaval echt topsport ( en erg leuk). Nu lekker bijkomen van alles.

Ceeke, ik blijf nog even stug voor je doorduimen, hoor.

Koekie, waar blijf je nou??? Je laat een heel forum in spanning.

Geplaatst

Ja, ze heeft alleen het begin niet geschreven, het stuk tot de eerste witregel, dat was de 'inspiratie', de rest helemaal zelf. Leuk he en dat voor een achtjarige, ben wel trots!

Geplaatst

Hoi meiden,

Henne met spanning hield ik het forum in de gaten ik kon alleen nog niet eerder reageren...het begin is er ohh meid ik ben zo benieuwd! En gelukkig stelde de cyste niets voor.

niet heel erg belangrijk nu maar ben toch blij voor J en zijn compagnon dat het project niet afgeblazen is!

Dublin wat goed dat je toch weer door mag, al ben jij natuurlijk voorzichtig met je enthousiase...

Ceeke ik blijf ook nog duimen hoor!is het gestopt? Maarre, die persoon op je werk had natuurlijk geen idee dat hij speelde met zijn leven met dat gezever ;) knap dat je niet ontploft bent!

Pfff ben het even kwijt

Geplaatst

Hier ook een trotse mama: het lijkt erop dat fiene haar eerste woordje (na 'die') BOEK is. En ja, daar gaat mijn uitgevershart natuurlijk wel sneller van kloppen, haha

Geplaatst

Vorig jaar had ze ook al meegedaan maar toen was ze eigenlijk te jong. Nu wist ze precies wat ze wilde, ik wilde nog helpen maar dat mocht niet! Heb alleen een witregel en een paar aanhalingstekens toegevoegd verder niet.

Ze is helemaal blij dat ze nu op nummer 1 staat! Dankzij jullie stemmen. Het is vandaag pas begonnen dus de kans is klein dat ze er echt door komt maar voor nu is het wel leuk en wie weet.

Geplaatst

Geweldig Fren! De meeste smelten bij de eerste "mama"

I. Zingt, maar het enige wat verstaanbaar is is Hi hi hi ha ha ha ( van ik zag twee beren) en ze houdt zelfs toon ! Nou dat heeft ze zeker niet van mij!

Laatst (donderdagavond rond 23.00 lag ze op mijn borst te slapen omdat ze zo verdrietig en niet lekker was, ik dacht dat ze sliep, ze lag al zeker een kwartier stil en ineens hihihi hahaha, ik moest zo ontzettend lachen!

Geplaatst

Haha...... niks slapen dus..... maar ook niet meer verdrietig....

Ik zette hier vanavond voor het eten de tv uit. En de radio aan.

Toevallig was dat nog peuter kleuter radio. Sanne liet prompt datgene vallen wat ze in haar handen had, en begon prompt te dansen....

Ook aan tafel zat zet te swingen.

Nu heb ik dus al de hele avond het liedje in mijn hoofd van het gasfornuis dat leeft.....

Zoek maar eens op YouTube...echt een leuk liedje..

Geplaatst

Es, heb jij helemaal geen last meer van je wortelkanaalbehandling? En beterschap met G!!

toen I echt nog klein was was in bad doen s avonds ook geen optie, zij werd er hyper van....maar ja datze tegendraads is daar ben ik inmiddels wel achter.

Succes met het echte inbakeren, Ik heb er geen ervaring mee maar in ieder geval doe je het top!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden