Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, knap hoe je ook tijd vrij kunt maken voor het forum, fijn joh, en wat super dat de bv goed op gang gekomen is, snel!

Heb je al een idee wanneer je schoonouders zullen arriveren?

Auwahh Testr!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

T is tot nu toe voorbeeldig Babeth, hij slaapt tussen de voedingen door en ik lig in bed en hoef niks. Slaap zelf ook uurtjes en verder idd wat iPad geklooi. Zal wel minder worden als de kraam weg is en/of T meer aandacht gaat vragen dan de voedingen en af en toe een kroel- of huilmomentje. We krijgen nog stuwing en kraamtranen etc dus .... ;-)

Wie vroeg er naar J? Die is apetrots, zielsgelukkig en geniet. Neemt na het voeden T bij zich voor een knuffelmomentje, rent de trap op en af voor mij en maakt continue foto's. Vanmiddag samen zitten huilen van blijdschap. Maandag moet hij wel weer aan het werk, maar nu even helemaal pappa.

Moet trouwens wel zeggen dat teruglezen nog niet echt lukt, dus zijn vooral ego berichten...

San, zag jouw berichtje ook op fb. Wat rot zeg, beterschap voor R. En die cyclus...buikpijn, tussentijds bloedverlies....is dat wel goed? Even na laten kijken anders hoor!

Geplaatst

San toch! Sneu voor R maar ook voor jullie, wat een vreemde klachten bij jou, misschien toch even naar de huisarts?

sterkte en ik hoop dat R snel beter zal zijn.

Geplaatst

Ik vroeg er naar inderdaad, ohhh alleen al bij het lezen van jouw bericht wordt ik even emo: even 1.5 jaar terug in de tijd ;-)

Ik ben echt ontzettend blij voor jullie!

Jammer dat hij zo snel weer met werken , werkt hij ook vanuit huis met wat flexibiliteit?

Geplaatst

Helaas gaat het ook deze ronde niet lukken. Elke dag helderrood en vandaag meer als eerder deze week... Na vakantie een proefcyclus met progynova en crinone gel in de hoop dat daarmee de luteale fase wordt verlengd. Vreemd hoor, heel erg balen maar geen tranen...

syl, ben er stil van. Sterkte en een dikke knuffel voor jullie.

@all, even geen puf om te reageren. Ga chocolade zoeken en dan op de bank. Dikke X

Geplaatst

He Ceeke verdorie toch!!!! Weet even niet goed wat ik kan zeggen om je te steunen. Sterkte en dikke knuffel.

Henne ik zie helemaal voor me hoe trots J rondloopt met T. Ik vond het al zo ontzettend ontroerend toen hij met Ruben de eendjes op de piano ging bekijken en naar achter in de tuin. Ben echt zo blij voor jullie!

Over mezelf. Vraag me niet waarom, maar durf hier niet mee naar de ha, dit is al zo sinds de kz en begon te denken dat het er bij zou horen, tot het bloedverlies erbij nu.....

Geplaatst

lieve San, dit hoort echt niet hoor! Je hoort wel vaker dat er na een bevalling veranderingen koen in de hormoonhuishouding maar tussentijds bloedverlies hoort niet! Heb je schrik of ben je " klaar" met de onderzoeken?

Geplaatst

Begrijpelijk maar dit is toch niet prettig en wie weet stelt het niets voor?

na de bevalling bleef ik na mijn eerste menstruatie maar tevreden houden, minimaal maar werd er niet van, even B de gyn geweest, bleek mijn cyclus te blijven "hangen" , na wat pilletjes was het over!

Geplaatst

Ceeke wat rot nou toch weer :-(

San kan me voorstellen dat je niet durft, maar dan juist gaan lieverd.

Voedertijd, daarna hopelijk slapen tot volgende ronde

Geplaatst

Henne, wat heerlijk om zulke relaxte berichten van je te lezen! Heel verstandig om lekker in bed te blijven. Ik had daar de rust niet voor en heb dat later moeten bekopen... Heb je een fijne kraam?

fiene vandaag voor het eerst op de dreumesgroep. Was wel leuk, ze gaan met haar voor het raam staan om te zwaaien, dat kon bij de babies niet. Ze heeft het super gedaan, kwam direct gehavend thuis... Gekrabt door een ander kindje, dus nu een soort rugbystreep onder haar oog. Verder ging T prima, ze heeft zelfs 2x een uur geslapen, dat is een unicum!

net de verjaardagsboodschappen voor morgen gehaald en zo lekker naar bed. Heftige dagen achter de rug... Gister op het werk een gesprek met de twee directeuren en de marketingmanager; het zit er dik in dat de andere uitgever ontslagen gaat worden. Hij functioneert al maanden niet meer, en ze wilden ons (van mij en de marketingmanager) weten wat ons geoel was over zijn functioneren. Moeilijk hoor. Zakelijk en verstandelijk kan ik hun beweegredenen volgen, maa gevoelsmatig en menselijk niet. Voelt ook als klikken en verraad. Gelukkig was hij er niet vandaag, hoef ik ook niet te huichelen. Maar heb er behoorlijk buikpijn van...

Geplaatst

Henne, fijn dat de bv toch al zo snel op gang is gekomen. Je klinkt inderdaad een stuk relaxter nu T. er is. Misschien kun je nu pas een beetje geloven dat hij echt bij en van jullie is? Heeft T. nog last van de vacuumverlossing of is dat nog niet te zeggen?

Ceeke, wat balen weer. Je klinkt er heel nuchter onder, maar toch weer teleurstelling voor jullie.

Syl, voor jullie ook teleurstelling. Wat gek dat jullie eerst het advies IUI kregen ipv IVF en dat jullie nu weer zo'n slechte opbrengst hebben. Wat gaan jullie nu doen? Toch weer IVF/ICSI?

Fren, nooit leuk dat soort dingen. Als collega echt niet functioneert is het niet anders, maar toch altijd heel vervelend.

Es, nog steeds last van je kies. Waarom willen ze hem er niet uit halen? Zou er inderdaad op staan als dit zo door blijft gaan.

Mik, succes met je vinger.

Babeth, voor jullie ook weer spannend. Wanneer horen jullie of het ontdooien goed is gegaan?

San, inderdaad toch even naar de ha meis. Klinkt inderdaad niet goed. Hopelijk net zoals bij Babeth simpel op te lossen.

Hier nog steeds rustig (ahum) aan het wachten tot mijn nichtje zich gaat melden. Deze week alvast via marktplaats mooie lakens en dekentje gescoord voor mijn babylogeerkamer. Erg leuk. Verder eigenlijk niet zoveel te melden op dit moment.

Geplaatst

R heeft vanacht wel aan het spoken geweest. Aan 1 stuk doorkrijsen van de pijn. Gelukkig werkte na een uur de zetpil en kon hij na een poosje weer in zijn eigen bedje slapen. Zo sneu als je niks kan doen en hij zelf ook noet weet hoe hij wil zitten of hangen. Dan kunnen wij zelf ook niet rustig stilzitten en wiegen/troosten. Hopelojk slaat de AB nu snel aan. Ga zo naar het werk, ook ik aan het verkouden worden en is nu ook op mijn luchtwegen geslagen. P ook flink aan de hoest dus het is weer een gezonde boel hier!!!!!

Voor allen een fijne dag. Fren en Caro met de verjaardagsvisite en Henne en J met jullie Koekie!!!!!

Kus voor de rest!

Geplaatst

Hee lieve meiden,

het zijn weer turbulente dagen hier !

ceeke en syl, ik vind het echt heel erg naar voor jullie... Bij beiden het gevoel: hoe kan dit nu toch??? Wil jullie graag een dikke knuffel geven!

henne: hoe ging t met T vannacht?

San: succes met werken en beterschap voor R!

voor iedereen: fijn weekend meisjes!

wij zijn een week op vakantie :-). Gister vertrokken, zijn nu in het weekend bij vrienden en daarna richting Heidelberg, daar hebben we n appartementje in de stad. Zo'n zin in: hele week met m'n liefies.

X

Geplaatst

Fren, een fijne verjaardag vandaag met F en de visite!

Rot he als je mening gevraagd wordt en je weet wat de gevolgen kunnen zijn....ik ben er ook niet goed in!

bij ons op het werk ook een lastige situatie....

kaartje wat spannend bij jullie, het eerste wat ik nu nog steeds doe is het forum checken ;)

Ivfsh een fijne vakantie!!

San wat ontzettend sneu voor R, 2 kindjes in mijn omgeving ( die net zo oud zijn als I) hebben a

buisjes gekregen vanwege heel veel oorontstekingen, schijnt echt pijnlijk te zijn, beterschap!

wij gaan zo boodschappen. Doen, als M onderhand een keer beneden is...., vanavond een etentje met een hele lieve meid en diens hubbie en morgen op visite bij kennissen, weekend is wat mij betreft vol genoeg!

ow ja....straks DD bellen natuurlijk ;-)

Geplaatst

Ceeke dikke knuffel.

Henne wat fijn dat het goed gaat. Je klinkt idd erg relaxed.

Arme R. Sandra, misschien gaat het vandaag wat beter.

Kaartje spannend, over korte tijd jij tante!

Geplaatst

Babeth, spannend! Duimen draaien.

San, hoop dat R. gauw opknapt. Zo zielig als hij zoveel pijn heeft :-( .

Vandaag eens uitgeslapen. Nu nog in bed, maar al uur wakker. Net dus eens de berichtjes hier van vorig jaar maart rond bbz teruggelezen. Best heftig. Wat een lieve berichten kwam ik weer tegen. Blij met jullie. X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden