Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joh wat heftig!!! Wist ik ook niet hoor! Ik heb echt hoge doseringen geslikt! Kan me voorstellen dat je het nu niet meer wilt gebruiken, deed je dat nog?

Henne wat vervelend toch dat die pijn een probleem blijft! J heeft vorige week ook spruw gehad en het duurde echt zeven dagen voordat ik zag dat het wat opknapte. Misschien nog heel even aanzien totdat de kuur af is gelopen?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther bij Th zie ik niet echt wat dus daar kan ik moeilijk op af gaan. Bij mij zou het met 48 uur beter moeten gaan, dat is zo'n beetje nu en ik zat net alweer jankend aan te leggen. Ik hoef natuurlijk ook niet meteen te stoppen, maar wil wel weten hoe ik dat aan moet pakken. En ik ga sowieso afbouwen en niet cold turkey stoppen dus als het opeens veel beter gaat kunnen we altijd nog kijken of we deels terug kunnen of een tijdje op een combi blijven hangen. Maar als ik afbouwen uitstel en het wordt niet beter zit ik alleen maar langer met pijn.

Geplaatst

Henne waarom ga je anders niet even een kolf lenen bij de thuiszorgwinkel? Kijken hoe dat gaat. Zou zo zonde zijn als je zou stoppen ivm een tijdelijk probleem.

Dublin wat een onzekerheid meid. Ik hoop dat het goed zit.

Es, wat goed dat deze aanpak z'n vruchten afwerpt!

Ik moet opschieten. Ga zo een campingbedje en aero.sleep opgalen bij iemand via MP en daarna door naar de oogarts. Opticien durft het niet aan om m'n sterkte op te meten voor nieuwe bril en lenzen en hij zag veel irritatie.

Kan het zijn dat je na bezoek osteo eerst een soort van terugval krijgt? Klachten lijken weer erger te worden incl plasgedrag

Geplaatst

Dublin jeetje wat raar? En spannend? Bloedtest lijkt me inderdaad het beste.

Henne kun je niet 50/50 doen? Dat doet mijn Noorse vriendin nu ook omdat ze te weinig melk heeft en dat gaat heel goed. Heb je in ieder geval meer rust.

Sen P is twee keer geweest voor zijn rug en die had twee dagen daarna meer last en daarna trok het weer weg. Helaas heeft het niet echt geholpen.

Es wat heerlijk! Hopen dat het vaker zo goed gaat maar dit heb je binnen en krijg je meteen weer wat energie van, toch?

Hier vanmiddag twee prikken halen met N, ze ziet er erg tegenop maar gelukkig is ze morgen jarig dus de blijdschap van dat vooruitzicht overheerst! Wordt weer een lekker drukke dag morgen en dan hebben we het gelukkig weer voor een klein jaar gehad (P viert zijn verjaardag nooit en meestal gaan we dan naar Frankrijk, in juli).

Geplaatst

Heb niet veel hoop hoor... Als ik dit bloedverlies heb, dan kan er haast geen fatsoenlijk "huisje" voor onze emmy overblijven. Maar goed, moet zodadelijk met de verpleegkundige bellen en verder afwachten.

Geplaatst

Ik ga morgen naar het cb om de opties door te nemen. Kolven, deels kolen, deels fles etc. En dan beslis ik daarna wat ik ga doen. Met afbouwen vervang je elke paar dagen een voeding voor een fles, dus zelfs al begin ik daarmee, dan zit ik over een week nog 'maar' twee flessen. Mocht de bv dan opeens geweldig gaan, kan ik altijd niet verder afbouwen of zelfs proberen weer terug te gaan naar bv. Want als het echt een tijdelijk probleem is, moet het met een week ook beter zijn.

Kolven kan een optie zijn, maar vraag is of dat minder pijn doet. Bovendien kost het alsnog energie die ik domweg niet meer heb. Ben al door vier artsen/therapeuten 'gewaarschuwd' dat ik meer rust nodig heb, lijkt me dat ik dat toch ook serieus moet nemen. Aan een ingestorte moeder heeft Thomas helemaal niks.

Dublin, wat zei de verpleegkundige? Laat me raden: afwachten, het kan beide kanten op gaan en we kunnen er nu niks van zeggen en niks zien :-) aaaaarrrggghhhh

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Even een teken van leven... Niet uit het zuiden van NL maar nog steeds vanuit Curaçao;( Vorige week vrijdag probleem gehad met opstijging na duik en afgelopen maandag een vliegverbod van KNO-arts gekregen. Na een weekend van duizelig zijn, toenemend gehoorverlies en bloed uit oor, eerst naar huisarts geweest. Die dacht aan een gescheurd trommelvlies maar twijfelde. Maandagochtend wakker met duidelijk minder gehoor dus doorverwezen. Einde van de dag diagnose: virale infectie op trommelvlies en mogelijk schade aan binnenoor. Advies: rust houden, stootkuur Prednison en Acliclovir en niet vliegen. Inmiddels ook contact met Duikmedisch Centrum in Den Helder. Zij zijn erg bang voor scheurtje in ovale of ronde venster in het binnenoor. Omdat uit te sluiten moet er geopereerd worden want trommelvlies moet daarvoor geopend worden. In dat geval zit ik nog een tijdje hier. Nog even niet aan denken hoe we dat gaan organiseren! Manlief blijft in elk geval tot na nieuwe testen a.s. maandag. Daarna kijken we verder. Kortom, een vreemd 'eind' van een heerlijke vakantie! Nu op bedje in schaduw op terras rustig aan doen. Gelukkig kan ik wel lezen en word ik vooral duizelig bij bewegen. Doofheid lijkt sinds vanochtend wat minder.

Gister ook mail van zusje gekregen. Zij is onverwacht en onbedoeld zwanger dus donatietrject schuift daarmee op. Voor hun ben ik erg blij, voor ons is het een domper. Heb eerlijk aangegeven dag ik niet weet of wij over een jaar nog steeds willen, we zijn her wachten en hopen zo ongelofelijk moe. Dit boek gaat vooralsnog even dicht. Merk aan de andere kant ook dat ik door de laatste dagen met doof- en duizeligheid besef dat mijn gezondheid boven die wens gaat. Dus dit bericht zorgt ergens ook voor rust. Nu dan! Geen idee of dat over een paar weken ook nog zo is.

Afgelopen weken wel wat mee gelezen maar weinig tijd gehad om te reageren. Nu goed internet en alle tijd want ik mag niets anders doen;) ik probeer weer een beetje aan te haken meiden!

Sterkte daar met kou en sneeuw! Ik stuur jullie met liefde wat warmte en zonnestralen!

liefs,

Geplaatst

Ohw ceeke, wat een verhaal. Succes meid. Hier wel zonnestralen, maar wel koud.

Kan het ook niet zo zijn dat je evenwichtsorgaan beschadigd is? Klinkt ook zo namelijk. Hou je haaks...

Hier last van mijn mond. De prothese moet opgevuld worden. Anders krijg ik nog meer pijn. Dat kan pas over 2 weken. Dus veel schoonhouden en spoelen met corsodyl. Dan loop ik wel een dag zonder gebit rond. Dat vind ik wat minder. Deur dicht op kantoor en niet telefoneren. In de middag weer ophalen.

Ik ga met de kids van de club pomponnen maken met wol. Dus op zoek naar wol.

dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

Effe snel, zit in het ziekenhuis te wachten bij oogheelkunde. Jeeeetje Ceeke wat een verhaal. Doet het erg pijn? Ohhhh wat een toestand weer. En dan nog het nieuws van je zus (per mail?!) ik kan me voorstellen dat je nu echt even goed van slag bent, ook al klink je heel sterk. Knuffel voor jou en ik hoop dat wat je oor betreft het met een sisser afloopt

Geplaatst

Dublin jeetje zeg, voor een hcg test moet je wel 2 waardes hebben, anders weet je nog niet of het stijgt of niet . Pfff meer dan afwachten zit er niet op, frustrerend zeg. Sterkte.

Ceeke wat een afsluiter van je vakantie zeg. Hopelijk geen blijvende schade verder?? Je zusje onbedoeld zw, blij voor haar, maar balen van de donatie. Pff het zit niet mee.

Es dit heb je in de pocket!! Nu gaan we met zijn allen voor vervolg hiervan!!

Henne die pijn is kl*te he? Ik had die ook nog steeds met kolven, juist omdat ik tegen het voeden/kolven opzag door de pijn. Ik ben er toen mee gestopt en dat gaf heel veel rust. Hopelijk wordt het snel minder, je hebt ook echt je rust nodig.Knuffel.

Caro wat een schattige foto van die kussens op fb. Hopelijk alles goed gegaan met N en de prikken.

Sen durft de oogarts het wel aan?? hihi

Lekker dan dat van die domperidon, dat heb ik ook geslikt om de bv op gang te houden. Ik werd er dus juist heel beroerd van. Goed dat ik toen gestopt ben zeg. Scheelde wel dat de bv toen ook helemaal terugliep dus ik niet echt hoefde af te bouwen. Heb 2 dagen met dikke (.) (.) gelopen en daarna was het klaar.

Hier weer klaar met werken, nu dagje vrij morgen. Heerlijk, ben kapot.

Geplaatst

Jeetje ceeke, wat een verhaal. Had al op fb gelezen dat jullie langer moesten blijven. Hoop niet dat er blijvende schade is!

en dan het nieuws van je zus. Kan me je gevoel goed voorstellen. Het geeft ook wel rust, maar is ook weer een domper dat het op de wacht wordt gezet voor nu. Knuffel meid! Rust nu maar uit en kom weer veilig thuis. Xx

ruby, niet leuk met je gebit! Hoop dat het snel voorbij is zodra je bent geweest!

sen, waarom zat/zit je bij de de oogarts? Heb ik geloof ik gemist.

hoop by the way dat je je snel wel beter voelt nav de osteo! X

Geplaatst

Wat is het rustig hier!!!!

Hopelijk heeft iedereen een rustige en gezellige avond.

Wij zijn na het eten nog even naar de G.amma geweest en de supermarkt. Was niet echt een succes na een dagje opvang van R. Hij was een beetje erg moe en daardoor onhandelbaar. Lekker inteligent weer van ons..... Gelukkig is hij redelijk makkelijk naar bed gegaan en ligt voor nu te slapen als een roosje.

Geplaatst

Ceeke, heftig en frustrerend. Sterkte, duimen dat meevalt!

Esther, fijn goede berichtente lezen!

Henne jullie komen "er" ook wel.

Witje, gelukkug slaapt ie nu :)

Hier man weg gebracht, weekje wintersport. Vind dat best moeilijk. Maar Bink en ik een goed team. Duimen dat ie fit blijft.. Komt bijna elke dag een vriendin gelukkig! Zelfs ook 1tje gezellig slapen.

Trusten meiden, xxx

Geplaatst

Oh Mik een weekje alleen met Bink. Jullie zijn natuurlijk een geweldig team, maar papa thuis is wel het fijnste nietwaar. Gezellig dat er elke dag wel iemand komt!!

Hij slaapt nog steeds!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ceeke wat een enorm vervelende situatie. Je oren maar bovenal het feit dat jullie donor nu even op niet actief staat zeg maar! Wat zal het moeilijk zijn dat jullie voorlopig wat dit betreft geen verwachtingen moeten hebben maar wat zal het ook pittig zijn dat er sprake is van een zwangerschap. Hoe voel je je daarbij? Meid ik heb het zo met jullie te doen zeg! Heel veel sterkte samen! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...

Hoe moet dit nu met jou daarginds?

Miki jakkes bakker bleeeeeggghhhhh!!!!!!! Een week zonder manlief! Ik moest er niet aan denken hoor! respect voor jou en wat enorm lief van je dat je hem dit gunt! Fijn dat je elke dag een vriendin hebt! Ik hoop echt dat binkie het beregoed gaat doen deze week! toi toi toi bikkel!

Hier echt genieten! Heb ik het dan zo verkeerd gedaan de afgelopen weken? Ze slaapt gewoon!!!! Oke wel regelmatig even de speen geven maar ze slaapt gewoon! Af en toe even huilen...We weten gewoon niet wat ons overkomt hoor! Dit is zo bijzonder!!! Ik ben blij! En Jedidjah ook!!!

Henne ik snap dat je af moet bouwen hoor mocht je besluiten om te stoppen! Ik hoop gewoon echt voor je dat dit niet nodig is! ik mis het nog dagelijks...dat ik geen bv kan geven!

We gaan ons meiske douchen en kijken of ze vannacht ook weer lekker slaapt! Trusten iedereen!

Dublin hoe is het nu trouwens? Zet het door of niet? Meid wat is dit spannend! Ik hoop zo voor jullie dat het toch goed is!!!

Tool dikke knuffel! Wilde zo graag dat het anders was voor jullie!

Ruby wat een gedoe toch met je lichaam die niet meewerkt! Dikke knuffel!

Pffff voor iedereen een knuffel! Ik heb een wijntje teveel op! morgen een wortelkanaalbehandeling en verstandskies trekken en die fles wijn stond er nog en moest leeg want de komende twee dagen mag ik geen alcohol! Trusten!!!

Geplaatst

Haha die Es :-) wat goed dat J lekker slaapt. J ligt nu hier naast mij in z'n bedje met z'n hoofd tegen z'n bedrand te bonken. Even gegoogled, schijnt vrij normaal te zijn.

Tool, ik moest naar de oogarts omdat ik een nieuwe bril en lenzen moet hebben en de opticien het niet aandurfde om m'n sterkte te meten. Ik was naar een nieuwe opticien gegaan en vertelde over mijn klachten (niet goed kunnen zien met bril/lenzen, droge brandende jeukende ogen enz), nou de sterkte van mijn huidige bril en lenzen klopt niet. En ik maar steeds terug gaan naar m'n oorspronkelijke opticien om te klagen dat ik nog niet goed kon zien en zij maar zeggen dat de sterkte toch echt klopte. Uiteindelijk wel goed dat ik Naar een andere opticien ben gegaan en ben. Doorgestuurd naar de oogarts. Vrijdag ga ik dus nieuwe bril en lenzen bestellen

Nu ga ik slapen, m'n ogen vallen dicht

Slaap lekker allemaal

Geplaatst

Ceeke wat een verhaal... ook van je zusje moeilijk om blij te zijn voor haar lijkt me...

Hier een toestand vanmiddag: N had de prikken gehad, lopende bandwerk, vreselijk, in een sporthal en we liepen weg en ze werd niet goed, viel bijna flauw! Moest 2 x gaan zitten en als we opstonden zakte ze door haar benen, best eng. En ze hoorde en zag slecht. Kennelijk een heftige schrikreactie, we hadden ook een stom mens dat die prikken er in jaste en hup de volgende, pfff...

Uiteindelijk met een bekende moeder haar naar de auto gebracht, pakje drinken en het ging wel weer. Thuis nog een half uur op de bank gelegen en ze was weer de oude maar dat wel effe heftig!

Moet eigenlijk al lang in bed liggen, morgen is ze jarig, drukke dag met best veel visite, poeh.

Welterusten!

Geplaatst

Kalimera!

jeetje Caro, das schrikken idd. Gelukkig dat het nu weer goed is met N. Effe nog in de gaten houden!

es, wat fijn om te lezen dat t zo goed gaat nu! Jullie wisten het gewoon niet en nu kunnen jullie nog meer gaan genieten! Succes met de behandeling bij de tandarts! Moest wel lachen om je wijnverhaal!

Testr, een weekje zonder lief, hoop dat Binkie en jij t samen ook heel gezellig zullen hebben. Fijn dat je vriendinnen je komen helpen en meteen dan natuurlijk ook bijkletsen. Twee vliegen in een klap dus. Hals und beinbruch voor je man!

mijn zus vertrekt vandaag voor een paar dagen ook met wintersport, samen met een vriendin. Haar man is dan met drie kids alleen. Komt goed!

A. vandaag al om 5.30 uur begonnen. En morgen waarschijnlijk ook weer. Dus weer twee vroegertjes voor mij.

sen, duidelijk. Ik moet volgens mij ook weer gaan. Heb voor mijn gevoel net al een nieuwe sterkte en geloof dat ik nu weer sterker moet gaan ;-(.

fijne dag allemaal!

Geplaatst

Also het zo moet zijn. Bink nu weer om de 2u brullend wakker, na 1,5 week van maar 1x drinken in de nacht.

Hij gooiden ook weer alles eruit vanavond, terwijl hij juist zo gretig toehapte. Moet dan hoesten, alsof iets in zijn keel zit en spuugt dan alles eruit. Toch nog zijn reflux denken we.

Geplaatst

Es wat fijn dat het nu zo goed gaat!!!!! Snap je reactie maar jullie hebben niks verkeerd gedaan!!! Lekker genieten hiervan en vooral bijkomen en bijslapen voor het mooie weer begint en jullie lekker op pad kunnen.

Caro wat eng zeg met N gisteren, Van harte met je grote kleine meisje vandaag!!! Het zonnetje schijnt al!! Gezellige dag vandaag.

Ceeke hoe voel je je vandaag????

Oh Mik balen zeg van vanacht. Kan het ook niet zo zijn dat Binkie het aanvoelt dat papa er niet is?? Daar zo overstuur van is en dan alles er daardoor weer uitgooid?? Hier is het bijna standaard als ik vroege dienst heb dat ie 's nachts loopt te klieren, ze voelen meer aan dan we denken.

Hoe dan ook heel erg vervelend zeg, hopelijk was dit maar eenmalig deze nacht...

tool Man 2 vroegertjes dus jij ook. Morgen is het weekend!!!!!!!

Hier het spookje gelukkig wel doorgeslapen, vandaag niet te druk doen, morgen weer hele dag opvang. Hij is nu de keukenstoelen naar de huiskamer aan het verhuizen. Kan maar wat te doen hebben zal ik maar zeggen.

Geplaatst

Idd caro, gefeliciteerd met N! Fijne dag vandaag en veel plezier! X

San, fijn dat jullie sprookje heeft doorgeslapen! En ja, het houdt hem bezig zeg maar, hihi. Hij begint al vroeg met krachttraining, hihi

Geplaatst

Goeiemorgen!

Ze kwam om 10 over half 7 al bij me liggen, papa was er net uit, met de smoes van: oh, ik dacht dat het half 8 was! :-) Tja, dus toen zijn we om 7 uur maar cadeautjes gaan doen. Voordeel was dat Bram en Kaat nog sliepen dus in alle rust alle aandacht voor haar. Nu is ze naar school met haar traktatie: paashaasje op een prikker met daaronder een paar druiven, combi van snoep en gezond hè...

Zometeen naar de Hema taarten halen, eerst maar eens douchen, wordt een lange dag!

Geplaatst

Caro gefeliciteerd met N. Maak er een leuke dag van. Ook al is het zwaar met de twins erbij. Heb respect voor je hoor.

Tool, vroeg op. succes.

Es, wat goed dat J het zo goed doet met de tips van kaartje haar moeder. Morgen kinder fysio. Ben benieuwd

Mik, Binkie niet zo lekker geslapen vannacht. Maar jullie zijn een top team dus komt helemaal goed lijkt mij.

Henne, hoe ishet bij jullie. Gaat Th. goed?

Sen, heb jij wel lekker geslapen en J je ook laten slapen?

Simba, hoe is het met jullie?

IVFsh, gaat het goed met jullie?

Hier redelijk geslapen. Op ziekenbezoek geweest in het ziekenhuis.

Dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

Ons spookje heeft gespookt van 230-415 uur... Gelukkig was vin nog op (???) en heb haar dus zo overgeheveld en ben weer gaan slapen. Vin was nogal brak vanmorgen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden