Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Simba, ik hoop het niet. Zolang geen helder rood, dan is er nog een kans. Ik duim voor je!

hier de laatste hand aan ons carnavalspakje aan het leggen voor de optochten. Nog niet echt de sfeer te pakken maar dat komt nog wel!

27 april laat ik schieten. Ben twee dagen later jarig en denk dat we t samen gaan vieren al in dT weekend. Bij de BBQ zijn we weer van de partij!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee, ik denk echt dat het gewoon mis is... als ik mijn buik zo voel..... het is 2 dagen voor mijn testdatum zo'n beetje

Opmaken voor een nieuwe ronde.....

Geplaatst

Simba, klote meid!

Fiene net op de hoek vd straat in slaap gevallen in de wagen. Normaal gesproken wordt ze wakker als ze stilstaat, maar nog steeds stil. Heb haar maar in de gang geparkeerd... Huis is stil, wang papa ligt er ook weer in. Die was opgebleven omdat fiene toch wel wakker zou worden... Om half 5 dus naar bed, gekkie. En ik schopte hem er om 8.15 weer uit omdat ie ochtenddienst had, oepsie 😜

Geplaatst

Hihi aan die pruik van Beatrix ben je wel een bol wol kwijt LOL

Aardige tactiek van Vin, jammer dat het niet werkt haha.

Wat ook niet werkt: ramen lappen, keuken schoonmaken.... ;-) Begin me eigenlijk al helemaal in te stellen op dinsdag of woensdag inleiden, vind het nu wel best. Met hulp erin, met hulp eruit. Niks is in deze zwangerschap spontaan of natuurlijk gegaan dus ach...

Simba wat onwijs *** :-(

Tool veel plezier!

Geplaatst

Dat wachten lijkt me ook waardeloos henne. Ik was blij dat ik de 40 weken net niet haalde. Maar je hebt in iedere geval nog humor! Ik denk echt de 14e hoor LOL...

Geplaatst

Humor....galgenhumor... Gisteren zat ik er enorm doorheen, heftige jankbui gehad, ik kon echt niet meer, nou ja dat weten jullie ;-) En eigenlijk was dat een soort omslag: we doen nu gewoon lekker ons ding en gaan uit van inleiden. Kan het alleen nog een spontane verassing worden. En door dat gedoe met die koortslip en keel vind ik het dan ergens ook weer niet zo erg dat het misschien pas na maandag wordt. Ga zo nog even achter de ramen doen (twee nachten goed slapen scheelt toch ook een hoop) en dan lekker op de bank.

Geplaatst

Inleiden is echt niet zo erg hoor en wat je zegt, wat maakt het uit als je wat hulp krijgt?

Simba oh wat jammer! klein sprankje hoop hou ik nog tot je schrijft dat het echte menstruatie is!

Ceeke sterkte, ik kan je niet helpen geen verstand van al die dingen maar gelukkig genoeg ervaringsdeskundigen hier!

Ga even een kwartiertje powernap proberen te doen. Oh ja, ik sla 27 april ook over, aangezien de meivakantie dan begint en we naar mijn zus in Frankrijk gaan. Misschien een paar dagen later maar dat weet ik nog niet.

Geplaatst

Hee meiden!

Simba, mmm, das minder nieuws. Ik blijf als altijd optimistisch doorduimen en hopen dat het stiekem toch raak is! Hoop het zo voor je!!!

Ceeke: geen idee, heb echt helemaal geen ervaring hiermee. Mijn duimen draaien wel volop! Hoe is het bij jou op je werk eigenlijk? Die reorganisatie is ook al lang bezig, of niet? Pittig hoor.

Tooltje: Alaaf alaaf alaaf! Veel plezier meis, hoop dat je er vol in kunt duiken en lekker lol zult hebben, hopelijk kun je de IVF perikelen even helemaal uit je hoofd verbannen.

Sandra: hoe is het met Ruben dit weekend? En hoe voel jij je?

Babeth: wat een leuke foto's van I op fb :-) Wat een heerlijk guppie is het toch! Ben nu gelinkt op linkedin met je lief en vond het wel grappig dat hij eerst werkte in een facilities bedrijf en dat ik nu als facility manager werk bij een arbodienst :-)

Fren: die Vin: die heeft een stevige nachtdienst gehad dan zeg.... F toch... hoop dat het snel weer gewoon lekker doorslapen is. Als we toch eens zouden weten waar het aan ligt he.

Caroline: slaap ze :-)

Wen: jij bijna helemaal klaar met werken! Alle rust en aandacht voor je ijsbeertje :-)

Ruby: hoe is het met je? Na de val? Wat minder pijnlijk?

Henne: dat wachten he.... ik ging vorig jaar ook telkens hoopvol naar bed: hopend dat het s nachts zou beginnen :-). Maar ik voelde me naar mijn idee de hele tijd ook nog veel te goed. Iedereen zei dat catootje pas zou komen als ik het helemaal had gehad, dat moment kwam dus niet :-). Tot het moment dat ik 'opeens' werd opgenomen om ingeleid te worden kon ik nog volop dingen doen en er op uit gaan. Gekke dagen vond ik dat. Jouw koekie gaat heel snel komen!

Hier nog steeds een zieke E... het guppie. Melk houdt ze sowieso niet binnen, dat komt er direct weer uit. Hoopte vannacht dat het wel goed zou gaan, maar dat resulteerde in E volledig verschonen, ons hele bed verschonen. enz. Vandaag eigenlijk verjaardag van moeder van Ar, maar hij is alleen gegaan, ik ben thuis gebleven met E. Ze heeft diarree, is hangerig, maar ook met vlagen super vrolijk en daarna zakt ze weer als een plumpuddinkje in elkaar.

Geplaatst

He meiden,

Heb ff gedouched. 1e carnavalsoptocht gehad. De hele route sneeuw. Mijn picollo had er ook geen zin meer in. Morgen op de lyra. Wie weet gaat dat beter. Heb wel even de muziek verkleind. Zodat ik die meekan nemen.

Vanmorgen om 7 uur al ind e vrachtwagen voor het strooien. A is nog steeds aan het werk. Vanmiddag een paar uurtjes geslapen geloof ik.

De pijn wordt al minder gelukkig.

Morgen nog 1 carnavalsoptocht dan is het weer klaar.

dikke knuf voor iedereen...

En Simba, ik blijf toch nog duimen hoor!!!! Sterkte meis.

Geplaatst

owwwww....sinds gisteravond megakiespijn. Vanmorgen met lood in mijn schoenen de tandarts gebeld en kon vanavond om kwart over zeven terecht...

Een wortelkanaalbehandeling! Gelukkig dit x met verdoving (vorige x een draak van een tandarts die hem zonder verdoving deed)!

Simba hoe is het nu? Meer bloed gespot of is het hierbij gebleven?

Ivfsh jak wat rot dat ze ziek blijft!!! Naar als zo'n kleintje zo gammelig is of niet?

Geplaatst

Ruby: weer druk met de muziek, en A druk met strooien: bikkel hoor!

esther: auw... Klinkt niet fijn...

Ik heb inderdaad echt te doen met m'n meiske als ze zo gammel is. Energiepeil is laag, ze is hangerig en huilerig, dus ik hou haar lekker bij me. Ik hoop dat het overgeven nu in elk geval over is, ze heeft vanavond 80 cc melk gedronken en dat heeft ze tot nu toe binnen gehouden. Ik zit trouwens op zaterdagavond op de bank m'n jaarplan te schrijven : ppffff, kan me wat leukers voorstellen: tooltje staat bijvoorbeeld lekker te feesten :-). Maar ben blij als het af is, gedurende de week kom ik er gewoonweg echt niet aan toe. Nog een uurtje en dan ga ik tukken. Ar is met vrienden naar Vitesse-PSV en daarna biertjes drinken, die zal straks dus wel een keer binnen komen rollen :-)

slaap lekker meisjes!

Geplaatst

Es, gelukkig nu wel verdoving. Verdoving al uitgewerkt? Hoop dat je niet teveel napijn hebt. Hoe gaat het nu met J? Blijft de stijgende lijn er nu in?

Ivf, wat sneu dat E nog steeds ziekerig is. Jij dus rustig dagje vandaag gehad met haar.

Simba, hoop zo dat het loos alarm is. Anders voor zekerheid testje doen?

Tool, veel plezier met carnaval vieren. Je klinkt weer vrolijker de laatste paar dagen. Hebben jullie al een plan mbt wel/niet afspraak in DD?

Koekie, waar blijf je nou???

Drie dagen acupunctuur opleiding gevolgd. Erg interessant, maar jeetje wat is het allemaal ingewikkeld. Moet echt aan de studie. Over een jaar schijn ik dit allemaal niet meer zo ingewikkeld te vinden ;-). Ik hoop het, dan hoop ik mijn diploma te halen. Merk wel dat ik het echt super vind om op een totaal andere manier naar zieke dieren (en mensen) te kijken. Tot nu toe had ik nooit een specifiek onderdeel van het werk waar ik nou extra interesse in had. Sommigen zijn bijvoorbeeld geen op opereren of op bijvoorbeeld oogheelkunde etc etc. Dat had ik nooit. Bedacht gisteravond dat ik misschien 'mijn dingetje' nu wel gevonden heb :-). Daar word ik blij van.

Heb zulke leuke dingen gekocht via marktplaats. Erg leuke paarse schilderijtjes met uiltjes. Ben nu druk op zoek naar een paarse deken en paarse lakentjes. Heb namelijk al wel een witte deken. Voelt aan de ene kant raar om nu ongegeneerd bezig te zijn met het kamertje inrichten, aan de andere kant klopt het voor mijn gevoel ook gewoon. Ondertussen is het kindje dat er gebruik van gaat maken nog niet geboren ;-). Morgen komen ze eten. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is afgelopen week.

Ik had volgens mij pas verteld over dat gedoe met voeren van de paarden en zo. Mijn paard stond dus nu dus een week in een andere wei. De boer heeft besloten dat een van die meiden maar een andere plek moest gaan zoeken (opstapeling van kleine dingetjes). Uiteraard wordt mij nu verweten dat ik dat aangesticht heb. Nou weet ik zelf wel beter, maar toch irritant. Zij heeft gisteren haar paard opgehaald. Vanavond kreeg ik van haar een zeer onaardige sms. "Ik had nu eindelijk mijn zin met mijn gezeur....En zij was er altijd als ik ivf had gehad... of alweer op vakantie ging... ". Echt te kinderachtig voor woorden. Ga er dus ook gewoon niet op reageren.

Geplaatst

Hee kaartje, wat super dat je opleiding zo bevalt. Mooi is dat hoe je zegt 'volgend jaar schijn ik dit niet meer zo ingewikkeld te vinden'. Het is altijd ongelooflijk hoe je je in korte tijd eigen kunt maken met iets. Is een mooi iets: brein aan het werk, jij weer verder ontwikkelen en het ook nog eens heel leuk vinden!!

Heb je trouwens fotootjes van het kamertje? Zou het graag willen zien! Zo leuk dat je er zo van kunt genieten!

en die mutsen van de paarden: typisch vrouwengedrag.... Kerels zouden zich niet zo gedragen. Vermoeiend... Goed dat je er nu niet op reageert!

Geplaatst

Zal wel foto's maken als het klaar is. Ik had in die kamer al paarse gordijnen (erfenis van de vorige bewoners). Eigenlijk wel leuk paars kleurtje, dus zoek nu spullen in diverse paarstinten in combi met wat grijs om het niet te bont te maken. Ik loop lekker op schema, want ga pas vanaf mei oppassen ;-) Wil de basisdingen nu alvast hebben. Weet dat mijn zusje als de kleine er is ook al af en toe bij ons wil langskomen om haar alvast af en toe te wennen bij ons. Mooi excuus om nu lekker spulletjes te kopen haha.

Geplaatst
Humor....galgenhumor... Gisteren zat ik er enorm doorheen, heftige jankbui gehad, ik kon echt niet meer, nou ja dat weten jullie ;-) En eigenlijk was dat een soort omslag: we doen nu gewoon lekker ons ding en gaan uit van inleiden. Kan het alleen nog een spontane verassing worden. En door dat gedoe met die koortslip en keel vind ik het dan ergens ook weer niet zo erg dat het misschien pas na maandag wordt. Ga zo nog even achter de ramen doen (twee nachten goed slapen scheelt toch ook een hoop) en dan lekker op de bank.

Goedemorgen! Ik stalk je een beetje, dus was even aan het kijken wanneer je laatste post was, maar die was gisteren om 20.00 uur.... Nou ja, er wordt aan je gedacht! Liefs!

Geplaatst

Ja dat is waar kaartje, laten we hopen dat koekie onderweg is.

Wij al een rondje strooien gedaan. warennom half zes op pad.

Straks richting hoogland.

Geplaatst

Welnee meiden, niks aan de hand hoor. Beetje uitslapen mag toch nog wel ;-)

Kaartje leuk dat je zo met het kamertje bezig kunt zijn, lekker rondsnuffelen naar passende spulletjes :-) En super dat de opleiding zo goed bevalt. Dat leren gaat straks opeens weer vanzelf joh.

Ivfsh jaarplannen...aaaarrgggh, vreselijke dingen vind ik dat. Kwam er trouwens op werk ook nooit aan toe. Maar jij zult wel een afdelingsplan moeten maken, of gaat het om een persoonlijk plan? Zo sneu dat E nu aan het kwakkelen is, hoop dat de melk binnen is gebleven?

Miki hoe is het met B zijn koorts en tandjes?

Simba hoe is het bij jou? Menstruatie doorgezet of toch (hoop ik!) niet?

Ceeke nog keelpijn?

Babeth hoe was jouw echo eigenlijk? Heb ik daar overheen gelezen?

Esthernveel napijn? Gelukkig deze keer wel verdoving. Hoop dat slapen ook goed ging met J.

Wen hoe vordert het klussen? In een ander topic hadden jullie het laatst over hulp vragen: echt gewoon doen hoor! Ik heb daar zelf ook moeite mee, alleen mijn ouders vraag ik dan wel. Maar J belt gewoon een vriend 'kun je dan en dan komen helpen met dat en dat' en meestal doen ze dat dan graag, zeker voor een baby ;-) Één vriend van hem heeft hier zeker drie zaterdagen geklust, ik had zoiets van we mogen hem onderhand wel betalen haha. Maar wat ik zeggen wil: niet vragen is dénken voor anderen (ze zullen wel niet kunnen/willen of geen nee durven zeggen), en we weten allemaal hoe irritant het is als iemand voor jou denkt ;-)))

Caro en Tool, jammer dat jullie er 27 april niet bij zijn. Maar met de bbq dan wel hè!

Gisteren superveel gedaan samen, dus vandaag lekker 'vrij'. Kruip nog even terug in bed, straks misschien iets lekkers bakken ofzo....Koekie lokken ;-)

Fijne zondag meiden

Geplaatst

ivfsh E nog steeds ziekjes, zo sneu. Beterschap. Jaarplan op zaterdagavond. Je moet iets idd, tv is ook niks tegenwoordig.

Simba wat rot zeg. Jij kent je lijf het beste. Hoop dat ie je voor de gek heeft gehouden deze keer....

Henne nog niks, zag je post in ander topic. Weer braaf afwachten vandaag, ben benieuwd wat jullie morgen gaan beslissen. Nog een paar dagen en jullie leven zoals je nu kent is voorgoed anders!!

Tool aan het feesten. Hoop dat het droog blijft in ieder geval, have fun nog een paar dagen.

Es je bent hopelijk van je pijn af nu. J weer lekker geslapen en jullie ook?

Sen hoe waren je choco repen?

Kaartje idd vrouwen iets met dat sms van het paardenmeisje. Gelukkig weet jij wel beter! Fijn dat je je opleiding zo leuk vind! Bijzonder om te lezen hoe je met zw van je zus bezig bent en het kamertje.

Babeth toch nog iets gevonden wat I aan wilde??? Hopelijk wil ze dat vandaag ook nog!! Anders toch gewoon lekker als zichzelf? Dat verkleden komt echt wel in de toekomst of is dit nu weer iets dat ik als niet carnaval liefhebber niet snap hihi.

Hier alles goed hoor. Gister realiseerde ik me plots dat ik nu rond deze tijd ook onze 2e in mijn armen had kunnen hebben.....dat is helaas anders gelopen. Ik probeer me niet teveel op datums te richten van wanneer ik evt uitgerekend had kunnen zijn, dan hebben we het hele jaar door down momentjes, hebben immers 15 mislukte tp's gehad, zoals de psych een keer zei dat je een mislukte tp ervaart als verloren kindje en daar dus om rouwt is heel normaal, ik heb altijd geprobeerd om daar niet in te blijven hangen. Soms treft het alleen als een hamerslag toch even.

R is gelukkig weer zijn vrolijke zelf, is veel met praten en met alles helpen bezig. Leuke fase nu.

Geplaatst

Henne lekker " vrij " dus vandaag. Lekker nog even genieten samen van het terugkruipen!!! Oh lekker iets bakken. Koekie wil geen gebak, maar MELK straks hihi en jullie nabijheid.

Hier ook iemans die niet kan de 27e april. Zit dan met schoonfamilie op een konijnenheuvel of zoiets ;)

We streven natuurlijk wel weer voor aanwezigheid bijde bbq natuurlijk!!!!!!

Geplaatst

Hee meiden,

lekker geslapen allemaal? Ik wel, en ik lig nog in bed: E slaapt nog.... Ben natuurlijk wel al een paar keer gaan kijken, want dit is echt niets voor haar.

koekie: kom je spelen????? Kom maar lekker: tis super gezellig bij papa en mama!

san: wat fijn dat R weer helemaal in z'n hummetje is: leuk al die fases!!! En poeh, als je het zo weer schrijft: 15 terugplaatsingen... Wat blijft het toch een wonder dat jullie R hebben mogen krijgen!

oh ja: jaarplan is inderdaad afdelingsplan. Leuk om te doen, maar wel een behoorlijk pittige opgave als je net binnen bent, er een interim directie zit die vooral zegt hoe dingen NIET meer aangepakt moeten worden en die nog geen nieuw organisatiebeleid hebben afgegeven :-). Ach ja, je moet een beetje uitdaging hebben in het leven :-).

Ik lig echt te wachten tot E wakker wordt, ar slaapt heerlijk door: mannen pakken de dingen toch vaak beter aan, haha!

Geplaatst

Nou die man van mij lag om 4 uur al te kreunen en te steunen. Ze zouden toch bellen? Gelukkig om half zes ging de telefoon. Vanavond weer, blijft nu rest van de dag droog. Maar het zout moet ingereden worden door de automobilisten.

Ik zo nog ff voeten warmen en dan naar Hoogland. Wel warm aankleden want de gevoelstemperatuur ligt een stuk lager vanmiddag heb ik gehoord.

Simba, hoe is het?

dikke knuffel iedereen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden