Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pfffff, net helemaal ondergespuugd door fiene. Zonder enige aanleiding kwam alles er in een grote straal weer uit. Ik helemaal onder, fiene helemaal onder, vloer van de babykamer helemaal onder... Maar ze slaapt nu, benieuwd voor hoe lang...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He getver Fren, balen is dat! Ze kunnen zo snel spugen, om niks lijkt het soms? De oudste deed dat heel vaak... Hoop dat het alleen een verslikkinkje was ofzo.

Ja het zijn slaapkoppen, zo moeder zo dochter en zoon haha! Ze gaan toch tussen half 8 en 8 naar bed hoor dus misschien hebben ze veel slaap nodig? Het is wel alleen de laatste 2 dagen he, kan dus heel goed met de zomertijd te maken hebben, ga er niet van uit dat het zo blijft. Trouwens weer meteen gaan slapen vanavond, ben ik blij mee.

Es ik zou het advies van het cb opvolgen en kijken hoe het gaat. Succes in ieder geval, ik hoop dat je een betere nacht hebt!

Zag dat er vanavond weer Babyboom begint... heb in het voorstukje op internet alweer heftige verhalen gehoord, pfff... En realiseer me dat ik uiteindelijk vergeten ben de laatste 3 afleveringen van vorig seizoen te kijken.

Geplaatst

Hoi meiden,

Wen, hoe gast het bij jullie en hoe reageerde lieve m? Ohh wat zal hij ook dolgelukkig zijn.,

fren wat ontzettend balen van F zeg, hoe kan dat toch zo ineens hè? Gelukkig slaapt ze nu, hoop dat ze nu niet wakker gast worden van een leeg maagje!

ik zit net te denken, zou de melkfles niet gewoon teveel zijn geweest icm. Avondeten?

es, wij maakte I ook vanaf een maand of 4 niet meer wakker, eigenlijk hetzelfde als bij Fren, ze I nooit gekomen ivm honger al ga ik dat toen wel verwacht.

ik voegde aan de laatste fles bambix rijstebloem toe, extra melkpoeder nooit gedaan, is " zwaarder" te verteren werd mij ooit verteld omdat het zo voedzaam is.ik voegde volgens mij 2 à 3 lepels toe.

http://www.nutriciavoorjou.nl/onze-producten/Paginas/Bambix-Rijstebloem-vanille.aspx

henne volgens mij een goede stap om naar het cb te gaan, dat th nu minder aangekomen s zou dat te maken kunnen hebben met de afbouw van bv? Dat de bv " (calorie)rijker /gevuld" is?

Tool, we zouden gebruik maken van de embryoscope bij 3 embryo's of meer, om zo de beste te kunnen selecteren, echter selectie is nu niet mogelijk....

Morgen op Nasr DD, ben als de dood dat we morgen een belletje krijgen...sorry maar pffff

maar het stomme is dat een vroege tp ook weer goed voelt, "I" werd ook op dag 2 na de punctie teruggeplaatst en dan een tp op dag 5 ben ik nog nooit zwanger geraakt ;)

ik ben ook weer klaar voor baby-boom ben benieuwd!

Geplaatst

Babeth het kan dat hij op kv wat minder hard gaat dan ok bv, maar 100gram in een week is sowieso niet erg veel. Dat moet niet zo blijven. Denk dat dit mede reden voor de vk was om andere voeding te adviseren. Bijkomend drinkt Th gewoon al twee/drie dagen ca 150/180 minder dan bij zijn gewicht zou horen. En waar dat door komt weten we dus nog niet. Opvallend is wel dat hij na twee flessen pe.pti een keurige poepluier had vanavond, het zal toch niet waar zijn?

Geplaatst

Th moet ook nog wennen aan veranderingen in zijn voeding. Zijn darmpjes zijn nog niet "af" dus heeft het daar meer moeite mee. Fijn dat ie een lekkere kakbroek gehad heeft, dat kan ook heel goed dwars gezeten hebben.

Babeth, waarschijnlijk zitten jullie al in de auto om jullie emmy op te halen!! Succes en hopelijk niet teveel vertraging met een volle blaas ;)

Hier erg zitten snotteren gister bij babyboom. Pfff, op zulke momenten ben ik zo ontzettend dankbaar dat we een gezonde knul hebben. Hoewel de wens voor een brusje dan ook weer heel erg aanzwengelt. Bedacht me van de week ook nog dat we nog 6 rietjes zaad hebben liggen en die dit jaar vernietigd gaan worden. Werd er even heel verdrietig van.. Als die "weg" zijn is het ook echt helemaal klaar..

Geplaatst

oh San, wat moeilijk! Knuffel meid!!

Ik heb gisteren ook met gemengde gevoelens gekeken. Heb het niet helemaal vanaf het begin gezien, viel er eigenlijk in, toen C. in gesprek was met dat koppel die aan het vertellen waren over hun te vroeg geboren zoontje ivm die ziekte.

Het werd me even te veel toen er werd gezegd dat ze per ongeluk zwanger waren geworden. Tuurlijk, kan altijd gebeuren en ben blij voor ze dat het nu goed gaat en niet weer een zwangerschap moeten afbreken, maar had niet het hele verhaal mee gekregen.

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben nog niet onderweg hoor, vertrek om 9.30 en hou nu angstvallig mijn telefoon in de gaten pfff

babyboom was inderdaad pittig! Ondertussen was ik met Caro wat woordjes aan het leggen dus had wat andere afleiding zeg maar maar goed, het bericht van na de geboorte en hoe het kindje stierf was wel echt heftig, natuurlijk ontzettend herkenbaar maar ook " fijn" om te horen dat zij toch ook een gevoel van trots had naast het verdriet n het gevoel van het onmogelijke....ik vind dat nog steeds moeilijk om daar de juiste woorden voor te vinden. Ondanks de verschrikkelijke afloop heb ik ook nog steeds een gevoel van een soort trots, dat ik wel van ze heb mogen genieten en dat wij tastbare herinneringen hebben....

san die worsteling bij jou lijkt me zo moeilijk, juist omdat er nog reële kansen zijn, ik wil je niet op het verkeerde been brengen of aan het twijfelen brengen maar jeetje!

Tool ook voor jou een knuffel, hoe dat woord "per ongeluk" je raakt, begrijpelijk,! X

Geplaatst

Babeth ik duim voor je!

babyboom....niet gekeken, helemaal vergeten. Wel weer heftig dus? Misschien ga ik het terugkijken. Wij hebben ook nog altijd de dvd met de compilatie van de docu waar wij toen aan meegewerkt hebben. De opnames die gemaakt waren toen het werd stopgezet hebben ze voor ons wel verwerkt, maar ik heb het nooit durven kijken. Te confronterend denk ik.

San over confronterend....vernietiging van het zaad. Terwijl je er zoveel moeite voor hebt moeten doen. Net zoiets als het aan de pil gaan van Tool. Je weet dat je de kleine kansen die er zijn geen kans meer laat krijgen, dat met zo tegenstrijdig voelen. Ook als is het rationeel gezien 'goed', emotioneel zal het altijd tegen je gevoel in gaan denk ik.

Hier lijkt het beter te gaan! Durf nog niet te juichen, maar was zo blij toen Th vanochtend een fles van 90 leeg tukte en er best nog 30 achteraan wou, lachte en zonder veel huilen weer is gaan slapen en nu ook alweer twee uur slaapt!! Zou dit dan de oplossing zijn? Het zou haast te mooi zijn om waar te zijn. Maar als ik mijn eigen mannetje weer terug heb, hoor je mij niet klagen :-D

Nu even doorwerken, over uurtje weg naar osteopaat met Thomas en moet nog douchen, aankleden, voeden en durf te wedden dat meneer over precies een uur een dikke poepluier heeft en gaat plassen zodra z'n luier uit is ;-)

Geplaatst

hier zowaar een goede nacht! Heb fiene niet meer wakker gemaakt, en hoorde haar pas om 6 uur! Uiteraard zelf te laat gaan slapen omdat ik lag te wachten, maar goed. Babyboom was inderdaad heftig.

Babeth, heel veel succes!!!

Geplaatst

babeth, ik denk niet dat ze gebeld hebben en dat je over tien minuutjes in de auto zit! hopelijk heb je geen vertraging onderweg en loopt het spreekuur en de afspraken bij dr. S. niet uit. Weet nog bij onze laatste keer, dat het gigantisch uitliep en dat ik effe een beetje verlichting heb moeten zoeken.

henne, fijn dat Th. vanochtend goed gedronken/gegeten heeft! hoop dat het doorzet!

Es, hoe is het met J? Hoop dat bijvoeden de oplossing is. Zou het gewoon proberen.

Geplaatst

Meiden,

Ik heb babyboom niet gekeken omdat ik niet thuis was. Vergadering van de muziek. Bionda is een lid van de endo stichting. Dus dat wist ik al dat ze mee zou doen. Ga morgen even terugkijken denk ik.

Straks even naar de tandtechnicus. Moet wat afgeslepen worden. Doet zeer.

Verder gisteravond de schuifdeuren erin gehangen. WAt een ander gezicht dan die gordijnen zeg. Nu de kast even opnieuw indelen. En alle kleren die te groot zijn, maar weg doen. Toch niets meer aan.

A gaat morgen nog werken en ik moet naar zaandam voor een waterpolo wedstrijd. Vanavond alles maar klaarleggen denk ik.

Babeth succes straks.

Henne jij succes bij de osteopaat.

San, snap dat het confronterend was Babyboom. WAt betreft vernietiging zaadjes, dat hebben wij ook gedaan. Lag nog in de vriezer en hadden zo iets van we zijn er klaar mee.

Dikke knuffel voor iedereen..

Geplaatst

Fren wat fijn dat F een goede nacht heeft gehad, jammer dat jij dan weer te laat in slaap bent gevallen. Hopelijk zetten de goede nachten door!!

Henne dat geregel voor je weg gaat he?? In het begin, oh ik weet het nog heel goed, zo chaotisch en gestressed was ik dan hihi. Ik zorgde altijd dat de luiertas klaar stond, als ik weg moest hoefde ik daar niet meer naar te kijken. Maar het gaat makkelijker worden hoor en je gaat er vooral zelf makkelijker in worden.

Dat plassen als de luier uitging heeft R niet zo lang gedaan, maar wel meestal vlak voor we weggaan (nu nog steeds) zeer regelmatig een volgekleide broek. Ach hij kan het maar kwijt zijn en nu calculeren we het gewoon in hihi.

Over ons zaad vernietigen. We hebben onze keuze meer dan eens besproken en in onze situatie is het de beste keus. Die wens zal altijd blijven denk ik en met momenten opborrelen. Mijn buurvrouw is net bevallen, Wen een 2e kleintje en meerdere dames bezig met hopelijk een brusje als resultaat!! Mijn vriendin zw van de 4e nog heel pril. Dan komt dat duiveltje weer op mijn schouder zitten en de jaloezie om het hoekje glippen. Hoewel ik weet dat er nog kansen zijn, willen wij de risico's niet meer en de spanning en het wachten en vooral geen verdriet meer om verloren emmy's. Daar hebben we er al genoeg van gehad en wij willen dat niet meer. Stiekum hoop ik dat als onze rietjes er niet meer zijn ik meer rust zal hebben, hoewel ik weet dat dat het geval niet zal zijn.

Geplaatst

Oh boy, door de vele zieken op het werk ben ik gevraagd om zondag extra dienstje te draaien. Dat kan leuk worden de komende periode...... Het noro virus is hier in de buurt ook weer actief. Vorige uitbraak geen last van gehad, ook niet op de woning. Hopelijk sluipt het deze keer weer netjes onze deurtjes voorbij......

Het wordt echt tijd voor zeer veel beter weer...... :((

Geplaatst

Zie je Fren! Gelukkig heb je haar laten slapen. En ja dan ga je liggen wachten helaas, herkenbaar.

Th ook weer beter, combi van andere voeding en keurige, mooie poepluier? Wie zal het zeggen maar fijn.

Babeth misschien heb je geWhatsappt, tel ligt beneden op de oplader, maar weet je al wat? Moet wel om half 11!

Wen gaat alles naar wens?

San kan me zo goed voorstellen dat het blijft kriebelen, jeuken zelfs! En jaloers... ja... ik betrap mezelf wel eens op een steekje als iemand zwanger is, hoe raar!! Komt door de jarenlange wens denk ik, dat mijn brein misschien eventjes vergeet dat die meer dan vervuld is! Mens zit raar in elkaar...

Hier weer keurig tot kwart voor 9... Wordt wel stiekem steeds een kwartiertje eerder dus.

Geplaatst

haha jeuken is een leuk woord!!

Ojee stiekum weer kwartiertje eerder?? Maar deze afgelopen dagen nemen ze niet meer af!!

Geplaatst

Ze zit nu te wachten en flink te drinken...hield t niet meer...hoop níet dat t uitloopt, geen pretje met een volle blaas

Geplaatst

San, ook al hebben wij geen kind(eren), de wens blijft idd bestaan en ja, het jeukt mij ook. Owkee, effe een limburgisme erdoor heen gooien, hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden