Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik merk dat het tempo hier inderdaad hoog ligt hihi. Maar dat maakt niet uit. Ik lees nu voornamelijk nog even met jullie mee, zodat ik een klein beetje een beeld krijg van waar iedereen zit enzo, en dan klets ik (voor zover ik kan) gezellig mee. Want tips over knuffels enzo heb ik nog niet ;)

Geplaatst

Hé wat heerlijk om te lezen henne! Deze dag heb je in elk geval alweer in the pocket!!! Genieten hé en wat kan je je op de een of andere manier in zo'n dagje weer opladen hé?

patrician welkom! Heel veel succes strakjes!

Tool moeilijk lijkt me de situatie met je broer! Ik heb ook een broer en spreek hem weinig maar als er wat is en ik zou hem bellen dat staat hij zo op de stoep. Alleen al de gedachte dat je weet dat het goed is, ondanks dat je elkaar weinig spreekt. Sterkte meid!

Kaartje bezig bijtje! Heerlijk om te lezen hoe energiek jij de dingen aanpakt! Fijn zeg dat jullie mooie tantezeggertje heerlijk bij jou geslapen heeft! Geniet ervan!!!

Sen ik denk nog even afwachten zolang hij geen koorts heeft?

Simba jullie gaan weer van start dus! Spannend hoor! Wat zou het fijn zijn als deze behandeling gaat lukken!

Hier geen melk meer uit mijn borsten gehad na het stoppen met de bv! Een week na het helemaal stoppen was dat over.

Babeth hoe voel je je nu? Buikpijn wat afgezakt? Wanneer mag je gaan testen?

Hier ook bij elk slaapje hetzelfde ritueeltje hoor! Ik baker haar beneden altijd in en zing dan ik ga slapen ik ben moe terwijl ik haar inbaker. Bij het bed hangt een muziekdoosje die hetzelfde deuntje speelt.

Ze wordt dan heel relaxed en weet dat ze gaat slapen. Ik stop haar altijd heerlijk strak in, dekens tot aan de kin, kamer is altijd donker en lekker fris (16 graden).

Voor de laatste fles (tegenwoordig om acht uur) doe ik haar in bad en geef ik haar babymassage. Op de een of andere manier durf ik dat nog niet over te slaan. Veelste bang dat ze dan niet gaat slapen. ergens onzin want nu ligt ze ook nog regelmatig 1 of 2 uur te mopperen/huilen. Er komt vanzelf een moment dat ik dit over durf te slaan.

Het is zo fijn hier nu. Vannacht maar drie x geweest. Vanmorgen om half acht fles gehad en om negen uur naar bed gedaan. Geslapen tot half twaalf (paar x de speen moeten geven). Vanmiddag om 1 uur weer naar bed gedaan en vervolgens weer geslapen tot kwart over drie. Daarna gewandeld en in de draagdoek in slaap gevallen. Ze had anders rond half vijf weer naar bed gegaan maar ze heeft tot kwart over vijf bij mij in de draagdoek geslapen. Toen ze wakker werd was ze nog moe en heb ik haar in bed gelegd. Daar sliep ze een kwartiertje en ze ligt nu al 20 minuten te kletsen in bed. Zo heerlijk om haar zo relaxed en ontspannen te zien! Enorm genieten en geen vergelijk met wat het was hoor!

Morgen laatste x chiropractor denk ik.

Oh en trouwens vanmorgen enorm ongi geworden....brrrrr wat heb ik dit niet gemist!

Geplaatst

hee meisjes!

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?? Zalig! Ik leef echt helemaal op door die zon op m'n lijf, hoop dat we nu echt klaar zijn met de kou.

Henne: ben benieuwd of het inderdaad aan de voeding lag bij Th, fijn dat het nu beter gaat. Wat een te cute filmpje op fb! Echt een heerlijk, knap lachebekje! Wij hebben ook de achterlijk dure slaapzak van little company gekocht. vind het ook echt een fijn ding. Belangrijkste reden om deze te kopen is omdat deze slaapzak 100% katoen is, ook de vulling. Vind ik toch fijner. Daarnaast heel fijn dat het twee lagen zijn, je kunt ze ook afzonderlijk van elkaar gebruiken. E heeft 1 knuffel in haar bed, maar dat is puur voor de show. Ze kijkt echt niet op of om naar knuffels. als we ze wel eens geven dan kijkt ze er een keer hooghartig naar en negeert ze ze vervolgens :-)

Sen: hoop dat jij je snel beter voelt! Bent nu toch al lang aan het kwakkelen met verschillende dingen, hoop je nu op de juiste weg bent. Die J van jou is ook al zo'n schatje! leuk die foto's!

San: jij goed gewerkt vandaag? Het is goed dat jullie naast de emotie ook de ratio laten spreken. Jullie hebben een bewuste keuze gemaakt, ik vind het knap dat je je dat ook tijdens emotionele momenten goed realiseert.

Babeth: jij hebt die kleine in je buik, maar je voelt je niet zo goed.... hoe voel je je nu? Hier draaien de duimen!!! wat zou het mooi zijn he, ik hoop het echt. hoe is het bij jou op je werk eigenlijk? Jullie waren toen weer op zoek naar een nieuwe collega, toch? En met het eigen bedrijf van je lief? Gaat het goed?

Esther: jammer dat je er niet bij bent de 27e, maar wel begrijpelijk natuurlijk. Het blijft afstemmen voor jullie met J, maar wat een prachtig poppetje is het toch! Ga binnenkort locaties bezoeken in jouw buurt, ik laat je wel even weten wanneer ik dat ga plannen. Zou heel graag even binnen wippen om jou te zien en J te bewonderen!

Wen: hoe gaat het bij jullie en met jullie lieve F?

Karin: hopelijk ben je opgeknapt! Wat heerlijk dat het zo goed ging met je nichtje: het blijft bijzonder!

Tool: die $$%^&^$ schoonzus van jou...... blijft bizar hoeveel zo iemand kapot kan maken.... ik weet niet wie het zei, maar wat zou het al fijn zijn als je inderdaad af en toe gewoon eens zou kunnen afspreken met hem, om de band toch wat aan te halen. Wat lijkt me dit ook moeilijk voor je ouders.... Hoe was jou weekend? Nog veel gesport? Ei inderdaad geweest? Vervelend lijkt me dat: wat heb je er dan inderdaad nog aan.... Jammer dat jij er ook niet bij bent de 27e, wel heel leuk als je er in de zomer weer bij bent!

Fren: jij onverwacht een meidendagje, lekker is dat soms. Ik had dat gister met E: heerlijk hoor. Hoe is het met haar plekken?

Simba: joehoe! jullie ook weer van start! Ik deel het duimendaaien eerlijk tussen jou en babeth :-) S doet het allemaal super goed volgens mij he, zie altijd van die tevreden, leuke foto's op fb! Ik heb af en toe ook nog vocht uit mijn borsten, maar het komt er gelukkig niet zomaar uit, dus geen natte plekken gelukkig :-)

Lieve eef: de verhuizing al achter de rug??

Ik ga nog even lekker bankhangen en dan vroeg naar bed: wordt weer een drukke week, dus lekker genoeg slapen, dat scheelt de helft :-)

X!

Geplaatst

@ivfsh: Het weer was inderdaad heerlijk vandaag. Lekker de was buiten kunnen hangen en met een vriend van mij heerlijk kunnen wandelen buiten... Alleen... mijn gezicht gloeit nu, dus ik vrees dat ik zelfs met dit voorzichtige zonnetje al wat verbrand ben haha.

Geplaatst

Henne en Es fijn dat het weer goed gaat!!

Kaartje niet zo fit, lekker vroeg je mandje in. Hopelijk voel je je morgen weer beter dan vandaag.

Simba ook weer in de race!! Toi toi, neem jij het stokje van Babeth maar over strakjes ;)

Fren lekker dagje met je meisje achter de rug?? Nog op de fiets gezeten??

Ivfsh bedankt voor het compliment over hoe wij omgaan met ons besluit. Is idd niet makkelijk af en toe, maar het leven is ook niet altijd makkelijk. We zijn gelukkig en dat is belangrijker dan wat voor (afgesloten) droom dan ook. Wie weet wat er verder nog op ons pad komt nietwaar??

Heerlijk gewerkt hoor, vanmiddag op visite bij vriend van ons geweest en vanavond de kraamvisite gepland bij de buurtjes. De planning is om Ruben mee te nemen en anders gaat de babyfoon met ons mee en gaan we nog een andere keer ook. Ik heb een rugtasje met haar naam besteld. Een rode met witte letters, voor als ze naar de opvang gaat straks. Jammer dat ze het al weet, maar wilde zeker zijn dat ze nog niet zoiets had. Ik geef graag iets waar ze nog wat aan hebben.

Geplaatst

Nee, vandaag niet gefietst, gister wel, ze vindt het super. Wel een eigenwijsje, wil niet met de voeten in de steuntjes... Gister naar de kinderboerderij, vandaag naar de geitenboerderij. Fien is dol op dieren, aait geiten en varkens(!) en gaat dan schateren. Zo leuk!

wel lastig met slapen vandaag, lag er net in toen vin thuiskwam, dus weer huilen. Even eruit, gespeeld en toen weer naar bed -huilen - uiteindelijk n slaap gehuild, maar net weer compleet overstuur wakker. Dus maar een halve fles en het lijkt nu goed te gaan...

had ik al verteld dat vin tijdens m'n afwezigheid de was gedaan heeft? Ik trok fiene vandaag een shirtje aan dat ruim zat... Nu dus niet meer, dus ik vroeg of ie in de droger was geweest. Nee. Hij had - voor de zekerheid - alles opgehangen. Enige wat hij zich afvroeg was, of de wasmachine op dezelfde temp blijft staan als je er direct weer een nieuwe was in doet. Euh, nee... Dan springt hij terug naar 60 graden... Mysterie opgelost, de rode was is dus op 60 graden gewassen en een maatje kleiner. Moe nig ff checken wat er verder inzat :-)

Geplaatst

Haha die mannen en de was doen. P heeft sinds we hier wonen, nu ruim een jaar, misschien 3x de wasmachine aangezet en nog steeds vraagt hij hoe het moet en het scheiden van de was is ook iets wat ik er niet in krijg.

Balen dat het nu wat kleiner is. op de groei is beter dan laten krimpen....

Vervelend zeg dat slechte slapen, er komt een tijd dat het beter wordt, maar ja daar heb je nu zo weinig aan..

Leuk dat F zo gek is van dieren. R heeft het met auto's. P heeft een grote auto van technisch lego gemaakt onlangs en het staat in de kamer, R die staat er naar te wijzen en te springen en auto te roepen. Geweldig!!

Hier zijn mijn beide mannen zojuist vertrokken. Nu een paar uurtjes alleen thuis. Om 13 uur mijn powerpoint presentatie en daarna werken tot 21 uur. Heb wel heel veel last van mijn linkerheup/been. Hopelijk gaat het wat beter de komende dagen. Vanaf vrijdag 5 diensten werken. Morgenochtend mijn 24 uurs kastje voor bloeddruk ophalen. Hopelijk kan de medicatie gehalveerd worden en als ik nog meer afval zelf helemaal stoppen. Dat zou mooi zijn.

Geplaatst

Kalimera,

hier opgestaan met megapijn in m'n onderrug...vorige keer heb ik er een week last van gehad. Mag hopen niet weer nu, want heb vanavond twee spinninguren opstaan en morgen een wow...;-(

Geplaatst

Tool dat is minder :-(

Ik heb slaaaaap, twaalf uur en vijf uur. En dat na twee nachten van negen tot zes/zeven. Beetje jammer. Iemand nog tips voor overgang van zes naar vijf flessen? Hoe vind je weer ritme? Ik volg nu eerst Th, maar wil als het lukt wel graag m'n nacht terug, zelfs is het die van negen tot vier/viijf.

Geplaatst

Henne nog niet zo lang geleden zei je je zorgen te maken dat hij 's nachts niet wakker werd en vroeg of dat wel goed was ;) Het is constant blijven zoeken naar de tussentijden tussen flessen. Als hij meer drinkt zal hij ook waarschijnlijk meer tijd tussen de flessen nemen uit zichzelf al. Althans dat was hier zo. Nachten doorslapen kan je helaas niet afdwingen, maar geloof best dat je na 2 nachten zegt dat je daar best aan zou kunnen wennen.

Het is ook niet zo dat er per se elke keer dezelfde tijd tussen de flessen moet zitten. Soms zat er bij R 3 uur tussen en dan weer 5, ze reguleren het meestal zelf en dan kom je toch uit op het aantal wat je in je hoofd had. De ene dag een beetje meer drinken de andere dag een beetje minder. Wij eten toch ook niet elke dag dezelfde hoeveelheid?? Als je zo snakt naar een duidelijk (redelijk) vast ritme lijkt het me wel frustrerend. Mijn ervaring was, hoe meer ik er "gestressed" over ging doen, kan er geen ander woord voor vinden maar bedoel het niet negatief, hoe gefrustreerder R reageerde op alles wat ik er per se op bepaalde tijden in wilde hebben. Zo klein en al zo dwars doen, eenmaal de touwtjes wat losser en minder gefocust op aantal flessen en hoeveelheden ging het bij ons stukken makkelijker. Tenzij te te weinig drinken, dan is het op den duur wat minder goed en dat vraagt om actie.

Geplaatst

San het gaat niet echt om die nachten, ik ben idd bang om niet meteen aantal flessen uit te komen. Dat komt ook een beetje doordat hij overdag niet heel erg lang slaapt. Als hij dan huilt is het altijd twijfelen bij mij of het honger is of niet. Maar ach, als hij een tijdje zes grote flessen krijgt is ook niet erg, hij heeft wat in te halen.

Elf uur huisarts!

Geplaatst

Je zou kunnen beginnen om de eerste fles ,een 5 flessen per dag, hoeveelheid te geven. Als hij steeds veel in de flessen laat staan is hij er nog niet aan toe. Maar als je flessen nu bijna allemaal leeg gaan (nu met 6) dan zal hij er wel aan toe zijn. Gewoon proberen en de laatste fles een 30 cc meer aanmaken, met een voller buikje meer kans op langer slapen ;)

Overdag slapen ze ook minder lang achter elkaar. Hier was de tip van cb wel wakker worden, fles erin, spelen op schoot, spelen in de box en bij eerste tekenen van vermoeidheid naar bed. De regelmaat methode. Ook als er maar 2 uur tussen de flessen zat. De tijd tussen de volgende flessen was dan meestal een stuk langer. Hij gaat nu ook steeds vaker en langer wakker zijn.

Geplaatst

He meiden,

Veelkeelpijn, moe draaierig en hoofdpijn. Veel geslapen ditweekend.

Wel ff van de zon genoten gisteren. Naar de beurs geweest met vriendinnetje. Leuke stempels gekocht. Van de week weer eens aan de slag.

Verder proberen zo rustig mogelijk te blijven. Slaap slecht vanwege een krolse kat. Gauw een afspraak maken bij de dierenarts voor volgende week als mijn salaris gestort is. Dit vind ik zo zielig.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Rubster beterschap!!! Idd zo zielig voor de kat. Hopelijk zijn die hormoontjes dan snel haar systeem uit en kun je weer rustig slapen en vooral uitrusten. X

Geplaatst
Je zou kunnen beginnen om de eerste fles ,een 5 flessen per dag, hoeveelheid te geven. Als hij steeds veel in de flessen laat staan is hij er nog niet aan toe. Maar als je flessen nu bijna allemaal leeg gaan (nu met 6) dan zal hij er wel aan toe zijn. Gewoon proberen en de laatste fles een 30 cc meer aanmaken, met een voller buikje meer kans op langer slapen ;)

Overdag slapen ze ook minder lang achter elkaar. Hier was de tip van cb wel wakker worden, fles erin, spelen op schoot, spelen in de box en bij eerste tekenen van vermoeidheid naar bed. De regelmaat methode. Ook als er maar 2 uur tussen de flessen zat. De tijd tussen de volgende flessen was dan meestal een stuk langer. Hij gaat nu ook steeds vaker en langer wakker zijn.

Die methode doe ik nu ook, het is dan soms alleen even schipperen idd met de hoeveelheid in de fles. Ik maak nu 150/5, maar net was het dan toch maar weer krap 100 wat hij drinkt. Ja, dan mag er wel een zesde fles bij. Het is natuurlijk ook een overgang,maat gaat niet van de ene op de andere dag.

Wat hier nog wel echt lastig is, is dat hij soms echt al wakker wordt als hij nog heen honger kan hebben, 1,5 uur na 150cc ofzo. Meestal slaapt hij dan vanzelf weer in, zoniet dan probeer ik hem in zijn bedje te troosten, als dat ook niet helpt doen we nog een rondje schoot/box, maar dan zonder drinken.

Hij ligt nu in de box Nijntje een pak rammel te geven, zoals J het uitdrukt ;-) maar begint als te mekkeren dus dat wordt bedje.

Geplaatst

Een kindje dat honger heeft is door niks anders te troosten dan een fles toch?? Tenzij er lichamelijke ongemakjes zijn. Ook weer vaag natuurlijk, want ongemakjes zie je ook niet aan de buitenkant zucht.......... Volg je gevoel, maar ja dat is ook weer niet het allergemakkelijkste.. Gewoon succes dan maar?? Moeilijk om je weg te vinden he in de informatiestroom van tegenwoordig. Alles is ook zo tegenstrijdig dat je alleen door dat feit al onzeker gemaakt wordt. Zou dat "vroeger" ook zo geweest zijn?? Of deed men toen gewoon wat er geadviseerd werd??

Zo te lezen ben je goed bezig hoor!!! Rondje schoot/box zonder fles zonder huilen betekend dat hij geen hongen heeft op dat moment!!

Zo leuk hoe ze nog zo lekker ongecontroleerd ergens mee bezig kunnen zijn. De uitspraak van J vind ik wel top!!

Geplaatst

Ruby, sterkte en beterschap!

Niet leuk een krolse kat, en dan ook nog eens gebroken nachten...weet er alles van. hoop dat ze snel geholpen kan worden en jullie 's nachts weer kunnen doorslapen!

Geplaatst

volgende week donderdag de 18e wordt ze geholpen. Dus nog ff doorbijten die tijd. Komt goed.

tool, jij sterkte met je rugpijn.

Ik heb hele koude handen en van binnen ook echt koud.

Verder vanavond lesgeven en dan lekker naar huis denk ik.

Geplaatst

Vroeg je mandje in Ruby?? Nog even ruim een weekje doorbikkelen.

Denk aan A en je wordt vast weer warm van binnen ;))

Henne succes bij de huisarts straks.

Hier net boodschapjes gedaan. Zonnetje bedriegt lekker. Het is best frisjes nog :) Nu heel huisvrouwachtig wat verstelwerk doen (lees wat vast zetten met naald en draad) en dan is het al weer etenstijd en presentatietijd/teamoverleg en werken. Kom soms echt tijd te kort. Eigenlijk heb ik geen tijd om te werken, zegt ze met een 24 uurs baantje, maar als ik dat tegen de "baas" zou zeggen heeft die er vast geen boodschap aan.... Die heeft het trouwens goed bekeken en zit met haar kont in Egypte te genieten van warme temperaturen hihi

Geplaatst

Het is idd nog bedrieglijk koud... Was lopen naar de ha, maar echt van 'ha lekker' was dat nog niet helaas.

De huisarts dan: Het eczeem vond hij 'normaal' lijken, niet gerelateerd aan evt koemelkallerie. Hiervoor vette zalf gekregen. Doorverwijzen naar ka wilde hij doen als ik perse wilde, maar hij stelde voor eerst deze week de Pe.pti nog te verdikken, kijken hoe dat gaat. En eind vd week weer te wegen. Als de groeicurve afbuigt wordt ik sowieso doorverwezen, als hij nu wel weer meer aankomt kunnen we via de huisarts eerst nog een aantal dingen proberen. Naast verdikken nog medicatie tegen de (mogelijke) reflux. Omdat we al verbetering merken en het gisteren ook heel goed ging, hiermee akkoord gegaan. Donderdag ga ik dan weer wegen en kan ik evt direct bellen voor een verwijzing.

Verder net voor het eerst de puckababy gepakt. Ik ben niet zo happig op inbakeren, al is dit nog 'mild', maar hij slaapt gewoon echt te slecht overdag, al kan dat dan ook weer van de reflux komen. Doordat hij moe is, drinkt hij zijn flessen niet leeg en zo blijven we ronddraaien. Hij protesteerde in ieder geval niet bij het aandoen en heeft maar heel even gehuild voor het inslapen. Ben benieuwd. Moet moed blijven plukken uit gisteren, Th zijn lachjes en het feit dat we bezig zijn dingen uit te zoeken. Flessen gaan vandaag weer wat minder, huilen is weer wat meer, dan krijg ik gelijk weer een knoop in mijn maag.

Ruby sterkte, dat kouwelijke is zo naar. Kun je een kruikje of een hittepit oid pakken?

San, werk ze! Ik snap je helemaal hoor, zou op het moment niet weten hoe ik erbij kan werken.

Geplaatst

Rustig....Was het maar waar :-( hier weer drama. Elke twee uur KRIJSEN, wild om zich heenslaan, totaal overstuur. Hij wil dan drinken maar sukkelt na een paar slokken half in slaap, drinkt weer wat, sukkelt weer weg etc. Tussendoor nog eens de fles uit z'n mond werken, huilen omdat hij hem wel wil, wild en onrustig 'aanhappen'.... Hij is ook weer minder vrolijk en 'aanwezig'. Zostraks had hij 37.4 nu was het weer 37.2. Het is allemaal net niet erg genoeg om de dokter weer te bellen, ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Natuurlijk hebben ze goede en minder goede dagen, maar dit gaat zo toch niet? Of is dit normaal??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden