Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn dat het niet heel erg is, maar ze heeft het wel.

Dure pyama's zeg!!! Vanwaar zijn ze zo duur?? Materiaal of zo? En gelukkig groeien ze niet zo snel uit hun kledingmaatje......

Wist niet dat ze onder de 5 al een bloedtest hadden voor wat voor allergie dan ook, dat de uitslag ervan niet zo zeker was of zo. Wie weet heeft de wetenschap zich weer verder ontwikkeld. Hopelijk wordt er een oorzaak gevonden. Niet dat kma zo leuk is, maar daar is in ieder geval mee te leven door het uit te bannen of kunnen ze er nog overheen groeien??

Lekker slapen vanmiddag Fren.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby niet zo fijn dus vandaag. Is dat nog van je oorproblemen?? of bijwerkingen Luc.rin??

Hoezo raar dat jullie dat tv programma volgen??? Ieder zijn meug toch, we kunnen niet allemaal fan zijn van hetzelfde. Lekker kijken en trek je nergens wat van aan!!

Ja heerlijk weer zonder die meter. Hoef ik niet op te letten als ik naar de wc ga dat hij in de pot valt hihi.

Geplaatst

Ruby heb je niet stiekem een oorontsteking? En idd, lekker kijken wat je wilt hoor.

Fren zijn dat van die hypoallergene pyjama's met handjes en voetjes? Benieuwd of er iets uit de test komt. Wij zouden idd vanwege de leeftijd moeten gaan provoceren, kijk ik niet naar uit. Je was nu toch bezig met lactosevrije melk? Merk je daar iets van?

Er begint er hier eentje te jengelen in de box, tijd voor bedje....later terug...

Geplaatst

Hier trots op mijn kleine spruit!! Gaat al voor de 4e keer 1x slapen overdag.... wat wordt ie toch groot. Ook wel weer leuk, kan wat vaker en langer weg. Zeker fijn met het mooie weer in aantocht!!

Hij heeft een oude mobiel van ons gekregen. Hij ging steeds vaker op de knopjes van onze telefoon drukken en ja straks belt ie idd ergens naar!! Deze kan op toetsblokkering. Hij is er helemaal blij mee. Staat ook fotootje op het beeldscherm van hemzelf en hij zegt dan steeds baby als die oplicht als hij op de knopjes drukt. Nog even en hij gaat vragen om een simkaartje.......

Geplaatst

hahaha, San, grappig!!

Fren, dat is geen goedkope pyama, jeetje...hoop dat je het via de dermatoloog vergoed kunt krijgen.

Ruby, jij nog steeds dus niet lekker in je vel. balen. Je loopt er nu ook al een tijdje mee rond, ben je nog bij de therapie geweest (ben het alweer kwijt, hoe het heet, ahum)...

Geplaatst

Ik ga morgenochtend even naar het inloopspreekuur bij de ha. Maar misschien is het gewoon een verkoudheidje hoor.

Heb nog nooit oorontsteking gehad.

jong geleerd, oud gedaan San.

Geplaatst

Tool, de cystes kunnen niet erg veel kwaad, behalve dat ze de groei van follikels afremmen, omdat ze in en op mijn eierstokken zitten aan beide kanten.

Ik spuit nu net als vorige keer 300 menopur, alleen nu deca erbij. Vorige keer kwam ik uit de lucrin, en dan hoef je je cyclus niet plat te leggen.

Wat lekker San, 1x slapen. Sanne redt dat al een hele poos, en het is even wennen, maar wel fijn. Ook voor jezelf een rustpunt op de dag.

Je kunt stofzuigen, ramen lappen, de was doen...... de keuken opruimen..... echt een rustpunt..... zucht..

Fren..300 euro voor 2 pyama's, die moeten wel met gouddraad zijn gemaakt zeg.. ik geloof dat ik ook wel even heeeeel goed zou gaan ndenken, of ik dat zou doen.

Geplaatst

Vind het trouwens ook wel typisch....de eczeem niet zo erg vinden, maar dan wel van die duren dingen adviseren. Vaag. Ik ken die pyjama's wel, in mijn pr tijd voor het as.tmafonds gewerkt. Volgens mij moet er idd wel vergoeding mogelijk zijn, maar pin me er niet op vast.

Hier gaat het vandaag redelijk. De 'tussendoortjes' lijken te werken, of het nu maagzuur blust of wat dan ook. Alleen ben ik dus wel de hele dag bezig me voeden-verschonen-spelen-box-bedje etc. Tussendoor slaapt/morrelt hij max een uurtje, heel soms anderhalf. En ja dat zijn dan die rustpunten voor de was, koken, flesjes afwassen, zelf eten, douchen e.d. En dan doe ik echt alleen wat nodig is, de rest vd tijd lig ik op bed of op de bank, maar je doet dan hooguit een keer een hazenslaapje.

Ruby eens moet de eerste keer zijn....maar ik hoop het niet voor je.

Geplaatst

haha wie weet gaat ze 2x vandaag!!!

Simba ik heb zojuist met Ruben samen de hele bovenverdieping gedaan. Hij was toch sneller wakker dan ik in gedachten had dus we hebben samen gestofzuigd, badkamer gesopt en staan dansen op een of andere kinder cd in de tussentijd. Hij heeft zo'n plezier in het meehelpen, soms erg onhandig als hij ook wil helpen wc poetsen hihi. Het duurt langer en het is nog niet helemaal af, maar even samen huishouden is toch ook heel gezellig.

Hij zit nu te genieten van Bob de Bouwer. Heb zelf net de fietsendrager op de auto gekregen ;) weer iets wat ik kan... P ophalen, eten en dan lekker een avondje naar de bios met mijn vriendin!! Helemaal zin in.

Geplaatst
Oef, maar goed dat ik de wekker heb gezet... Heb toch even 2 uur liggen tukken! Heerlijk. Zo f wakker maken en dan etappe 2 van vandaag: dermatoloog.

Oh ohh hoop maar dat Fren er op tijd achter komt ;-)

Geplaatst

Hallo meiden,

simba jij bent weer begonnen! Wat spannend weer hè? Heel veel succes, ik hoop dat de cystes niet al te veel roet in het eten gooien....

Rubster wat sneu van jullie poes, nou een krolse kat is echt erg, pffff afzien, ook voor poes natuurlijk.

Henne gebruik je de puckababy ook al? Ben het even kwijt....vroeg testen is inderdaad niet echt slim. Maar echt hoe ik me voel, dat valt niet te negeren zeg maar.mocht het inderdaad een begin zijn dan ben ik benieuwd als er écht serieuze hcg waarden zijn ;)gelukkig is de testset donkerder , ik had me ng zo voorgenomen om niet meer te testen.

Fren, een dure grap die pyjama's , daar zullen ze toch wel een recept voor uitschrijven!!!? En dan bloedprikken bij F, ik heb ooit bij de bloedafname gezeten en werd er ook een peuter geprikt, pfffff

hoop dat je snel de uitslag hebt.

Geplaatst

Es', jij had het laatst er over dat J. De groenten niet echt lekker vond toch? Voor zover ik weet kun je ook gewoon met fruit proberen hoor? Alleen bij ons adviseerde het cb om niet met fruit ( zoet) te beginnen.

maar verder is het ook niet vreemd als J vreemd reageert: babietjes moeten echt wennen aan de smaak, structuur en andere manier van eten

Geplaatst

Puckababy was geen succes. Veel huilen en protest en daar werd hij helemaal klam van wat ik op moment niet fijn vind aangezien hij toch al telkens warm is.

Ik denk zelf nog steeds aan reflux en als dat onder controle is kon hij wel eens prima slapen

Geplaatst

Logisch dat je er dan mee gestopt bent, I werd ook helemaal opstandig en panisch bijna, ook gauw mee gestopt toen.

De kleine beetjes drinken lijkt ook al te werken toch? Zou fijn zijn!!!

Geplaatst

Voor hem wel en dus voor mij op zich ook. Maar ik hou dit geen weken vol, in je kraamweek elke drie uur voeden is nog minder dan dit. Alleen snachts hoef ik er nu maar één keer uit, maar overdag ben ik om de twee uur bezig: fles, luier, even spelen, box, bedje. Met het tussendoortje is dat bij elkaar een half uurtje, de andere keer met een volledige voeding zo een uur. Tussendoor dus nooit veel meer dan uur 'rust'. Maar goed, die rust is ook al heel wat waard.....ik doe snel even m'n ogen dicht.

Geplaatst

Euh, osteopaat dus. Stond voor de goede deur gelukkig. Hij kon niks meer vinden/doen dus stonden ook zo weer buiten.

Voor de pyjama's wel een recept, maar moet ze zelf betalen...

Geplaatst

Fijn dat de osteopaat klaar is, scheelt ook al weer geld en gelukkig dat je voor de goede deur stond ;). Ga je de pyama's proberen?? Zijn die ook 2e hands te koop misschien??

Henne nog een dutje kunnen pakken??

Hier zit ik al klaar om opgehaald te worden. Eten en Ruben is hier ook weer een probleem, het is maar een FAAAAAAASE, maar wel een hele frustrerende grrrr..... Maar ja adem in, adem uit ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden