Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Kennen jullie Het Grote Bos? In Doorn? Daar kun je bungalows huren en kamperen. Ik zal mijn moeder eens vragen, ze organiseren daar contactdagen voor de jongerenvereniging van de M.E.St.ichting. Een van de leden heeft daar een stacaravan, dus dat is makkelijk met rusten enzo ;-)

Maar stel dat een aantal daar een huisje huren/kamperen en we kunnen daar dan bij zo'n huisje barbecuen...zou dat een idee zijn? Misschien voor ons ook wel een idee om dan een weekje/weekendje te doen :-)

like!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es, sterkte voor je moeder! hopelijk zal ze zich snel weer iets beter voelen, voor zover mogelijk!

vervelend dat J. 's nachts weer ieder uur gekomen is. Hoop dat dit ook gauw anders is/wordt.

En of ik stoer ben, weet het niet, voel me nu echt een zielig hoopje, ging het liefst naar huis, potje janken en onder de dekens kruipen. en van de andere heb ik de neiging om tegen dingen te gaan slaan of trappen (maar dan krijg ik pijn aan mijn handen of voeten, dus ook niet zo'n goed idee). naar huis gaan, niet echt een optie, te druk op het werk. En vanavond weer met een vrolijk gezicht lesgeven

Geplaatst
Fren lees in jullie jan/feb/maart topic dat jullie het ook wel zwaar hebben momenteel zeg!!! Sterkte!

ach ja, het is een FAAAAASSEEE, maar wel een heel vermoeiende. Weet ook niet goed hoe we dit nu weer moeten doorbreken. Ik heb vanacht weer nachtdienst, zie er nu al tegenop...

Geplaatst

Ben wezen wegen, Th was gelukkig weer ruim 200gram aangekomen maar zit nog wel onder het lijntje. De verpleegkundige vond op basis van mijn verhaal en wat ze zag dat er toch maar een kinderarts naar moet kijken, alles bij elkaar is het niet wat binnen 'normaal' valt. Huisarts gebeld voor verwijzing, assistente gaat het regelen. Ziekenhuis gebeld, kan over twee weken terecht, pffff, dat is een tegenvaller. Krijg nu van de huisarts in die tussentijd wel iets tegen de mogelijke reflux. Hoop zo dat dat werkt, want dit gaan we echt niet nog twee weken trekken. Maar ja, een spoedplek moet de huisarts regelen en die vindt dat geloof ik niet zo nodig. Anders moet J daar nog maar even achteraan bellen als de zan.tac net weekend niet duidelijk verbetering brengt.

Fren sterkte! Ik werd van de week sochtends wakker en mijn eerste gedachte was 'ik wil niet dat het dag wordt'. Schrok daar zo van. Kan me in ieder geval heel goed indenken dat je dus opziet tegen een nachtdienst. Trekken jullie het samen nog een beetje? Wij grapten gisteren uit pure frustratie dat we gescheiden zijn als dit nog een maand moet duren ( want met drie maanden is aaaaalles over), maar ondertussen zijn we als we allebei zo moe en ongerust zijn niet echt leuk tegen elkaar :-(

Geplaatst

Kmufel tool!

Simba, daar ga je weerrr. Babeth hoe is bij jou?

Edr, Fren, sterkte. En Es, dingen blijven proberen, kindjes veranderen zo snel dat als je op 1 route langer vaart die waarschijnlijk achterhaald is.

Bink ook vaker wakker weer. Het hoort er gewoon allemaal bij, hoe zwaar ook.

Henne, nu wel zantac in huis dus? Paketje ook? :)

Trusten meiden, xxx

Geplaatst

Nog niet Mik, kan het morgenmiddag ophalen bij de apotheek. Pakje ook nog niet bezorgd.

Koekie vanmiddag weer 37.5, vind ik toch niet prettig juist omdat hij op die momenten ook slomer en minder vrolijk is. Ik temp alleen als hij niet alleen warm is, maar ook niet echt zichzelf en dan is het ook idd telkens net wat hoger, maar nooit zo dat het echt verhoging of koorts is. Moet ik daar nou toch weer mee... Kan dat van eczeem komen? of van kma? van reflux? of sluimert er iets anders? Over twee weken dan maar aan de ka vragen. Hoewel J al heeft geroepen dat hij eerder wil....tja, regel het maar lievie, graag.

Iemand nog een goeie tip voor berg en veel haar? Kan er een beetje moeilijk bij met dingen als olie enzo :-D Het arme kind wordt er ook niet mooier op, berg, eczeem, door mamma geknipt haar hihi....

Morgenochtend eerste prikjes, brrr...

Simba ik weet eigenlijk niet meer of ik van de menopur ging snoepen,...tjee wat vergeet je sommige dingen snel zeg!

Babeth.....ik durf het bijijijna niet e vragen... .?? ;-)

Guusje, las dat je geslaagd bent, gefeliciteerd!

Kaartje vandaag weer lekker aan het prikken? Hoe zorg je eigenlijk dat dieren stil blijen liggen? Ik vond acu niet pijnlijk, mits ik rustig bleef liggen. De eerste keer wilde ik m'n been even verleggen en ging ik door het plafond. Moest echt ongspannen blijven liggen. Doen dieren dat onbewust ook?

Ruby daar kun je wel duizelig van worden ja, als de buis eustachius verstopt is. Neusspray zou moeten helpen.

Ceeke hoe is het met jouw oor?

Caro is Bram weer rustig de laatste avonden?

Fren sterkte je de nachtdienst? Es', wie gaat bij jullie de eerste dienst draaien?

Ik mag er vrijdag en zaterdag snachts weer in blijven, al word ik toch (eerder dan J) wakker. Bovendien zul je zien dat meneer dan net die twee namen weer doorslaapt en als vorige week. Mannen onder elkaar, ze spannen nu al samen.

Geplaatst

Henne als ik vroege dienst heb spootk R ook regelmatig en anders bijna nooit!! Waarschijnlijk zenden we onbewust toch wat uit??? Hmm is dat vrouweigen, jezelf de schult ergens van geven hihi.

R heeft ook een periode constante verhoging rond de 37.5 gehad. Nooit achter gekomen waar het van was, dan was ie ook wat anders dan normaal. Frustrerend he, als je de oorzaak van iets niet kan achterhalen.

Ja ja Guusje gebak!!!! O nee is niet goed voor de lijn hihi. Top hoor, nogmaals gefeliciteerd.

Es die nachten he?? Zodra ze de speen zelf kunnen pakken is dat probleem weer voorbij. Kan ze dat nog niet of durf je haar het niet eerst zelf te laten proberen ivm met je allergie voor huilen?? Is niet leuk :( Sterkte voor en met je moeder. Heeft J weer voor een grote glimlach gezorgd??

Mik jij bent vroeg je bed ingedoken???

Ruben ligt al weer hele avond te hoesten in bed, vind ik niet leuk. Merk ook dat hij daar erg moe van wordt. Gelukkig is ie wel vrolijk en drinkt goed. Eten is heel wisselend, maar ja het is bekent dat kinders daar zeer dwars in kunnen zijn hihi. Hij ziet er niet ondervoed uit dus het zal wel meevallen.

Geplaatst

Hier spannen vader en dochter ook samen hoor! Zaterdag had ik ochtenddienst en zat ik om half 8 in de woonkamer. Zondag sliep mevrouw tot half 9 en na de fles tot 11 uur! Wa nou ochtenddienst voor papa!

Geplaatst

San, R heeft toch astmatische klachten? Onze huisarts gaf aan dat astma,eczeem en allergie bij elkaar horen. Ik heb gedacht of die 'verhoging' samen kon hangen met eczeem, die lijkt dan vaak ook heftiger. Misschien bij r dan met z'n luchtwegen? Zonder echte infectie toch een reactie? Th had nu vandaag weer een dik ooglid door eczeem, echt zielig.

Syl, moest even lachen om de echte Sylvino reactie ;-) dacht opeens ook terug aan een schuurtje hihi

Meiden, ik wens iedereen een goede nacht! Knuf!

Geplaatst

Ik ook nachtdienst fren! Was vanavond alleen thuis en dametje heeft er al twee uur huilen op zitten. Wilde ook voor slapen maar dat is dus niet gelukt. Vrees dat het vannacht ook weer bal gaat worden

Geplaatst

Eergister drama, gister Bram braaf, Kaat huilen en vanavond allebei braaf.

Wel heel raar: Kaat wilde vanmiddag niet slapen en P heeft haar er uit gehaald (ik was even shoppen). Ze was alleen zo moe dat ze om alles ging huilen dus om 5 uur nog even er in gelegd tot 6 uur... En om 8 uur naar bed, helaas had ze 38.7, dat was waarschijnlijk de reden, meisje is ziekjes (alweer). Ze zijn allebei nog erg verkouden dus het schiet niet echt op. Ga zo stiekem toch even kijken, doe ik bijna nooit omdat ik bang ben dat ze wakker worden maar als er eentje ziek is... vind ik niet leuk.

Hoe is het bij jou Fren? En de anderen? Is het favoriete onderwerp ook op het jan/feb/mrt topic: slaapproblematiek!

Geplaatst

Tool, pittig denk ik het versturen van die mail. Begrijp ik nou goed dat jij daar weet dat ze zwanger is maar dat zij dat niet weet? Lastige situatie. Jaar verder alweer. Gaat snel he? Misschien juist ook weer psychische drempel over? Dat had ik wel heel sterk. Laatste cyclus dus heel heldhaftig niet getest. Het hele jaar wel getest om zeker te weten dat ik geen bbz kon hebben.

Es, hoop dat je moeder opknapt van knuffelen met je meisje. Moeilijk om je moeder zo te zien denk ik.

Guusje, dubbel nieuws bij jou. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hoop dat je man ook gauw weer een nieuwe baan vindt.

Henne, we zijn op de opleiding vooral nog bezig met theorie. Vandaag t/m zaterdag weer een lesblok. Wel tussendoor regelmatig casus als voorbeeld en oefeningen met honden en paarden om de acupunctuurpunten te leren lokaliseren. Dieren vinden acupunctuur overigens meestal prima. Laten het meestal goed toe en worden er heel relaxed van. Hangt er uiteraard wel vanaf welke punten je kiest ;-)

Dinsdag mijn e-rijbewijs gehaald. Vandaag nieuwe rijbewijs aangevraagd. Officieel heb ik hem dus nog niet. De grap is alleen dat ik officieel voor mijn auto met trailer van de boer hem ook niet nodig heb. Wilde het wel gewoon goed leren. Voortaan is criterium alleen nog of de auto de aanhanger mag trekken. Lekker niet meer afhankelijk van anderen. Morgen v ga ik al voor het eerst op pad. Wil mijn paardje weer laten controlen door de osteopaath. Ze heeft alleen pas in mei plek dus hij gaat morgen mee naar kliniek waar ik opleiding volg. Wordt hij eerst behandeld. Daarna mag hij daar in een stal en ga ik opleiding volgen. Scheelt een keer heen en weer rijden. Bovendien wordt hij daar ook gelijk helemaal doorgemeten. Ben erg benieuwd! Morgen dus gelijk helemaal alleen met de trailer op pad. Toch nog gek idee.

Bbq in combi met weekend of zo lijkt me leuk. Het mag uiteraard ook bij ons, maar dit is ook een goed v idee. Als het Doorn wordt ga ik alleen wel thuis slapen haha.

Babeth, succes met het niet testen ;-) . Hoop dat alle kindjes braaf slapen vannacht. Welterusten allemaal.

Geplaatst

Henne nu je het zegt denk ik heel goed dat die temp verhoging daar van kan komen. R heeft nu ook weer een aantal dagen 37+ en luchtwegklachten.......

Iemand vroeg onlangs of R ook eczeem heeft, ik zei van niet, maar neem ik terug. Hij heeft een paar hele kleine plekjes, maar echt heel klein.

Hij heeft weer hele nacht liggen hoesten met tussenpozen, zo sneu :(

Kaartje top dat je je paard mee kan nemen vandaag, scheelt weer een rit!! Succes met je eerste rit!!

Es was ff vergeten dat J nog ingebakert ligt dus haar speen niet zelf kan pakken, misschien tijd om het af te bouwen? Als ze straks gaat draaien en het moet versnelt ivm gevaar is de overgang veel groter en angstiger denk ik. Misschien wordt ze juist wel zo ontzettend boos omdat ze zich niet goed kan bewegen?? Ik zou daar ook not amused van worden als ik mijn speen kwijt ben en er niet bij kan. Enige optie is dan natuurlijk flink krijsen, wie weet doet ze het er nu ook wel een beetje om, die kleintjes zijn gehaaider dan we denken en we trappen er steeds allemaal met open ogen in.

Zo hier snel naar het werk. Toedels!!!!!!!

Geplaatst

Joehoe! 6 uur was t! En geen gekrijs. Fijn. Lig nu nog in bed, maar vin snurkt dus kan niet meer slapen. Ga er dus zo maar uit, ben ik iets eerder op t werk, maar toch meer dan voldoende te doen.

Es', henne, hoe was jullie nacht?

Vind de verklaring van san wel plausibel klinken overigens!

Geplaatst

Kaartje, ze weet niet dat ik al weet dat ze zwanger is. Dat bedoelde ik ;-).

dus vandaag de eerste keer met de trailer op pad, succes! Ook een beetje spannend toch? Nu zelf rijden met trailer en je paard erin.

Hopelijk heeft iedereen redelijke nachten gehad! Ik heb blijkbaar in mijn slaap midden in de nacht over A.'s bovenlichaam zitten wrijven met m'n hand en die opeens weer weggetrokken. Geen idee wat ik aan het dromen was, hihi. Mss iets van mr. P? Of effe controleren of hij nog naast me lag, ik weet het niet.

morgenavond, ga ik op stap met d chica's! In A.ken. Gezellie! Eerst hapje eten en dan cocktailtime...helaas geen Tom cruises achter de bar daar ;-( hihi

meiden, ik ga eens aan de slag. Fijne dag en tot laters!

x

Geplaatst

Tot half een stil. Tussen half een en drie uur elk half uur en daarna elk uur. Gelukkig viel ik wel elke x heel snel weer in slaap.

Vandaag proberen een arm uit de inbakerdoeken te laten maar hoop dat dit kan met de paccodoeken. Volgens mij is dit lastig. Maar dan is het nog niet opgelost hoor. Speen pakken kan ze echt nog niet. Dat huilen van gisteravond was overmoe en geprikkeld zijn. Smorgens drie uur geslapen. Smiddags een uur bij mijn moeder daarna niet meer. Dat trekt ze niet.

Geplaatst

Weet niet of Tom cruise tegenwoordig zo'n aanrader is Tool hihi. Maar veel plezier alvast. En Mik ook!

Hier was het kwart voor drie, kwart over zeven. Op zich netjes. Alleen net wel weer maar halve fles op, onrustig, schudden met z'n koppie, mondje open, als je dan de fles erbij houdt draaien en kronkelen. De ene keer pakt hij dan heel driftig de fles alsof hij uitgehongerd is, de andere keer slaat hij m met z'n handje weg. En net toen ik J uit bed had gehaald om het te filmen, hield ie er natuurlijk mee op.

Douchen, aankleden en dan prikjes halen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden