Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel via app, testr...als je niet bij blijft moet je soms wel eens 415 berichten minimaal teruglezen.

kaartje s een lang weekend weg met paard en vriendinnen.

j. Van Henne had vorige nacht verlammingsverschijnselen in z'n gezicht aan de linkerkant. Omdat henne niet kon rijden is hij met een buurman naar het zh gereden en daar bleek uiteindelijk dat t een virus was. Nu predn oa.

Henne is door kaartje en simba 's nachts ondersteund via de whatsapp .

i van Babeth heeft rooie vlekjes enheeft koorts gehad. Houden t effe in de gaten.

V. Van fren ook niet lekker, F. Geloof ik ook niet helemaal.

san heeft lekker vakantie gehad en R. Begint wat nukjes te vertonen.

sen is aan t kijken voor een fiets en ivfsh is nu lekker met vakantie in KRO.atië, elf dagen.

hoe is t bij julie?

hier ng effe genieten van onze laatste vrije dagen. Lekker die twee weken vrij. En bij m'n werk ook te horen gekregen dat mijn functie wordt meegenomen na de reorganisatie en dat ik meteen geplaatst ben. Jippie. Helaas drie collegaatjes de thp-status te herplaatsen personeel.

Geplaatst

Haha Tool, adequate samenvatting :-D Maar het wordt hier idd wel heel stil zo. Op de app gaat het ook nauwelijks over IVF ed dus wat dat betreft...

patrician balen weer....uithuilen en opnieuw beginnen....zucht, zo zwaar.

Geplaatst

@Simba, @Tool: Inderdaad balen, maar ja, het zou toch ook een wonder zijn als het in één keer was gelukt. Wat het balen natuurlijk niet minder maakte, want je hebt toch hoop. Maar goed, we konden wel gelijk door met ronde 2, dus nu met opgeheven hoofd verder.

@Tool: wat fijn dat jij in elk geval gelijk geplaatst wordt op je werk! Wel balen voor je collega's natuurlijk die herplaatst moeten worden...

@Henne: ja zwaar inderdaad. Alhoewel, het was de eerste poging natuurlijk. De klap en het balen was wel heel groot, maar aan de andere kan was er ook wel het besef dat het niet helemaal afgelopen war. En dat we gelijk doorkunnen voor ronde 2 is natuurlijk ook wel heel fijn.

Wat betreft de app... daar volg ik niets haha omdat ik gewoon niemand van jullie op de app heb... O ja, daphnejewel natuurlijk wel ;)

Geplaatst

Dank Tool! Fijn van je baan.

Hier alles goed. Binkie bijna 1, gaan we klein en knus vieren. Aan het afbouwen met bv. Eind volgende week operatie aan neus, na die carcrash staat ie nog steeds scheef en heb ik geen lucht aan 1 kant. Dan zal man ff de kar qua bink moeten trekken, benieuwd hoe dat gaat.

Fijn weekend meiden!

En Babeth ik las het van I, jeetje!

Geplaatst

Oh Patrican en vrouw, balen dat het niet gelukt is. Wel fijn dat jullie meteen doorkunnen. Hoewel ik na elke mislukte ronde echt wel even tijd nodig had om bij te tanken om de teleurstelling aan de kant te kunnen zetten en de batterij weer even op moest laten. Hopelijk de komende ronde raak!!!!

Bink al weer bijna een jaar!! Tijd vliegt soms he? Succes met de operatie volgende week en een voorspoedig herstel!!!!

Tool je beschrijft het leuk. R begint wat nukjes te vetonen. Grappig en luchtig omschreven zo. Moet zeggen dat het de laatste dagen redelijk goed gaat. Hij doet ook weer wat andere dingen. Praat meer en beter, sprongetje vooruit misschien??? Tja het oei ik groei boek is niet meer voor zijn leeftijd...... Soms missen we de gebruiksaanwijzing toch wel, hoewel opvoeden dan een stuk minder uitdagend is denk ik.......

Geplaatst

Ruben lastige buien dus Witje? Bink kan er soms ook wat van. Maar bij ons is het dan vaak honger, daar wordt ie heel sjaggie van (net als ik, haha).

Henne, hoe is met J nu? Hij ook aan prednison, hoe bizar. En met Th en jouzelf?

Patrician, gaan jullie gelijk door? Balen hoor.

Hoe is met JW Simba? Jullie ook gelijk door weer?

Sen, hoe is met jou? Geef jij nog bv? Jullie ventje wordt ook groot!

Wen, ziet er gezellig uit bij jullie.

En Fiene wordt ook al zo'n dame zag ik!

Es, blij dat het zo goed gaat!

Caro, B&K braaf met slapen momenteel? Ik heb sandaaltjes bij prenatal gehaald, leer (blauw), antislip en zachte voerin. Bink vind ze fijn!

Geplaatst

Ja lastige momenten meer. Als wij links willen gaat hij rechts, krijgt hij zijn zin niet, gaat ie languit op de grond liggen dweilen, waar dan ook.

Avondeten is hier ook wat regelmatig.

consequent zijn en blijven is dan erg moeilijk. Het slechte gedrag compleet negeren en goede gedrag complimenteren. De hoek is hier al reglmatig gebruikt........ werk goed moet ik zeggen.

Hij is dus lekker temperamentvol, maar ach, heeft ook wel wat hoor. achteraf kan ik er vaak smakelijk om lachen, maar op het moment zelf voel ik me zeer regelmatig opgelaten. Vooral in een winkel ;)

Mijn mantra blijft" het is maar een fase!" en zo vervalt hij van de ene in de andere. Heeft ook wel weer wat. Maar het blijft een schat!!

Geplaatst

Goeie tip Mik! Kom niet vaak bij Prenatal want het ligt erg uit de route in de stad hier...Maar zal binnenkort eens gaan kijken.

Slapen gaat momenteel weer goed, dank je! Maar kan zo morgen weer anders zijn... geniet maar van elke avond dat hij meteen gaat slapen...

Fase is hier slecht brood eten momenteel, pfff... Zelfs alleseter Bram gooit regelmatig stukken brood op de grond en Kaat haalt steeds stukjes uit haar mond en geeft die aan mij of smeert ze op tafel. Vermoeiend!

Ja heel rustig hier door de app... Doe er nu zelf ook aan mee moet ik toegeven. We hadden het er net nog over hoe bizar eigenlijk dat je 's avonds vaak met meerdere apparaten tegelijk op de bank zit: laptop, tablet, telefoon, het is wat...

Geplaatst

Kalimera,

hihi san, ik wist effe niet hoe ik het anders kon omschrijven.

caro, k. wil haar eten met je delen, schattig. Al zal het een kliederboeltje zijn, hihi. Ik neem aan dat ze het spelletje aan het doen zijn waarbij ze alles op de grond gooien en dat jij (of iemand anders) het weer opraapt en dan weer van voorafaan?

vandaag verder in de tuin. Nu eerst ontbijten. Ben trouwens 1kilo kwijt en 1 cm. Ben me idd wel meer bewuster (nu al) van wat ik eet. En bij het invullen van het eetdagboek krijg je meteen slepen advies. Ik weet nu wel dat ik te weinig brood en vezels eet. Nu was afgelopen week niet zo'n goeie eetweek ivm mijn verstandskiezen hihi. Maar volgende week gaan we zien hoe het zich gaat doorzetten.

fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Zijn we weer aan t verhuizen dames? Had gister nog discussie mrt vin; je zit alleen maar met je telefoon in d'r hand! We zijn een film aan t kijken! Ik heb de bijdehante respons "schat, wij vrouwen kunnen multitasken" maar bedwongen...

Hier trouwens k-weer, blij dat we gister de schuur hebben gedaan, kon alles tenminste buitenstaan.

Oja en een heel dwars meisje... On 5 uur wakker, toch maar de papfles gegeven in de hoop dat ze net zoals de dagen ervoor nog een uur of 4 door zou slapen. Helaas... Om 7 uur vond ze t mooi geweest. Heb haar even in bed genomen, maar dat was t ook niet, dus toen vin eruit geschopt. Nu ligt ze - na een kwartier luid protest - weer te slapen. Benieuwd wat de dag gaat brengen, en of we haar vanmiddag dan ook nog in bed krijgen...

Oh, vraagje; iemand een goed recept voor kaasfondue toevallig?

Geplaatst

Caro vergeet in jouw rijtje de afstandbediening niet he ;-)

fren, ik heb geen recept, zelfs nog nooit gedaan!F is dus weer aan het spoken ' s nachts? Alhoewel, ja uur is voor mij nacht...

Tool, wat goed van je!!

ik ga zo I weer uit bed halen, vanochtend om 7.30 uur!! Geboor bij de buurman, pffff kon dat nu echt niet na 9.00 uur?gelukkig geen koorts meer maar wel een wat opgezet en warm gezichtje door de vlekjes, ik smeer nu een wat verkoelende gel die bij dr waterpokken ook Goed hielp.

henne hoe gaat het met J?en Th?

Patrician, wat en domper, het zou toch mooi geweest zijn! Fijn dat jullie meteen door kunnen gaan, succes!

hier heeft het enorm geregend, nu gelukkig droog en ons wat zon, over en uurtje even een aardigheidje halen voor morgen.

ohhh M net: loopt naar de auto, komt eerst de groencontainer tegen (die net geleegd was), stapt in, rijdt achteruit de oprit op om te draaien en ja hoor, rijdt zo de bak omver en zat dus klem onder de auto!!

Auto weer vooruit, bak er onderuit en vervolgt zijn weg, belt hij later op of ik de auto de volgende keer niet zo onhandig wil parkeren ;-) (natuurlijk schat)

Gelukkig geen schade , maar ik snap niet dat hij dat ding niet zag terwijl deze zo pontificaal in het zicht stond!

Geplaatst

Haha nee ik moest wel lachen eigenlijk, maar ook omdat ik door die opmerking meteen wist dat er geen schade was maar ik vind het zo typisch, l hij iets moet hebben en niet kan vinden is hij nog in staat om te zeggen het ligt er niet, terwijl hij er met zijn neus op staat, ik zeg weleens jij kijkt met je neus !

over neus gesproken, succes met de operatie Testr!! En Binkie bijna 1 jaar, hoe bijzonder deze eerste verjaardag! X

Geplaatst

Hier een krijsende I in bed, ben ik niet gewend, ze voelt zich nog niet lekker.....gelukkig geen koorts meer , net 37.8, toch PCM gegeven omdat ze zich gewoon niet lekker voelt en keelpijn heeft, hoort erbij maar toch, getver wat

sneu!

Geplaatst

Even een update in het kader van dit forum: begin juni gaan we naar DD om te bespreken hoe verder: wel, geen tese, verder onderzoek bij M? Etc.

Simba gaan jullie op korte termijn weer verder of liever even Rust?

Gelukkig ons prulleke slaapt....

Geplaatst

Dat niet kunnen vinden is idd manneneigen. Zijn onderzoeken naar gedaan. Mannen schijnen breed te kijken ivm jagen en dus mogen de vrouwen het nu weer opknappen ;) Nou de enterknop doet het niet??? Hier dus enorme rugpijn, bekken, buik enz en ongi geworden. Deze flauwekul is begonnen na de geboorte van R, maar nog nooit voor hoeven ziekmelden, kon echt geen kant op vanmorgen. Is wel iets gezakt, en de ibu haalt de scherpe kantjes ervan af maar meer ook niet. Morgen toch maar eens informeren bij ha. Dit kan natuurlijk niet zo doorgaan.

Geplaatst

Kalimera op deze regenachtige ochtend.

vandaag weer m'n eerste werkdag, bleeh, zo geen zin. Maar goed. Hopelijk vliegt de dag voorbij. Zal genoeg te verwerken hebben.

morgen sla ik het liefste over, omdat we toen het slechte nieuws kregen dat mijn Hcg gedaald was van 95 naar 5,9. Blijf het nog steeds onwerkelijk vinden.

Vandaag ook intakegesprek met voedingscoach. Na gisteren zit ik weer op mijn begingewixht, whoeahhahahahaha. Twee stukken vlaai, frisdrank, zucht. Nu komt er vanaf deze week ook weer regelmaat in, dus het zal wel allemaal loslopen.

fijne dag allemaal!

Geplaatst

Goedemorgen,

Mijn man is een uitzondering. Hij kan meestal alles vinden. Heb alleen het idee dat hij veel aan zijn hoofd heeft, ook al zegt hij van niet. Kan sommige dingen dus niet meer vinden.

De rollers van het verven. Verdwenen op de een of andere manier. Maar ach we hebben nieuwe gekocht.

Verder gisteren gordijnen opgehangen. Zal morgen de andere stukken even opmeten, dan kan ik plankjes halen om alles dicht te maken. En uiteraard te schilderen. Nog 10 dagen dan komt ons nieuwe bed.

Verder vandaag weegmoment en muziek. En ja Tool ook ik heb geen zin om te werken.

Dikke knuffel voor iedereen en fijne dag allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden