Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7


Sab

Aanbevolen Berichten

Tjonge Liesbeth, ook al een zielige snotteraar in huis!! Succes er mee!

 

 

 

Nou, vanmiddag de hele middag in een sporthal gezeten om naar een dansuitvoering te kijken van de dochter van mijn man. Pfffffffffffffft... ruim 2,5 uur gezeten voor 3 minuutjes.

 

En... we zaten zo ver weg dat ik niet eens kon zien welke zij nou was, hihihi. Later op het filmpje (mobiel) hebben we zitten puzzelen en zijn we er uit... Filmpje ook nog effe naar haar gestuurd...

 

Helaas haar niet gezien of gesproken. Maar gelukkig komt ze het aankomende weekend weer.

 

Verder weinig bijzonders hier...

 

Groetjessssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Roos!!! Gatsie zeg, hoe gaat het nu met je?? Dat moet echt pijn gedaan hebben, kun je alles wel weer doen als ie genezen is?

 

Boke, heerlijk uitgeslapen?

 

Lau, wat hebben jullie gekocht? was t druk?

 

Amanda, wat een rotnacht zeg. Gaat t weer een beetje nu? Of is t nog steeds prut?

 

Weet ff niets meer....

 

ga ff bijlezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jee, ik lees hier wel wat minder leuke berichten.

 

 

 

roos, jeminee, dat kan er ook nog wel bij he? hoe gaat t nou? kan je nog wel genoeg. ik hoop dat t snel beter gaat. werken je pijnstillers goed voor je rug, is dat nog een beetje te doen?

 

 

 

en dan weer zieke kindjes? ik hoop dat t ondertussen al beter gaat! klinkt erg ellendig. brrr, wat is dat toch naar!

 

 

 

groet,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update; IK GA NOOIT MEER NAAR DE 9MAANDENBEURS / HUISHOUDBEURS!!!!!!!!!!

 

 

 

Ging tegen 12.30uur die kant op. Moesten een eind weg parkeren. Stonden 2 stands met stoelen, dus gewoon even info meegenomen. Verder retedruk dus fout idee om daar met 2 tweelingwagens te lopen.

 

Kindjes waren wel heel zoet. Iris ging steeds achterstevoren in de wagen zitten, wat erg lachwekkend eruit zag.

 

Niets gekocht dus, wel info dat je een combistoel kunt kopen voor 1-12jaar voor 250,- per stuk.

 

 

 

Ga nu weer "werken"

 

 

 

Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dayenna ook al snotteren.. arm meiske..

 

 

 

Cynth, hoe gaat het met Faasje, is hij al geopereerd?

 

 

 

Hier nog alles hetzelfde.. vannacht vanaf half 3 opgezeten met Len..

 

Hij blijft koorts houden, 39,5C. En de paracetamol werkt soms pas na 2 uur??

 

Morgen een afspraak gemaakt bij de HA.

 

 

 

Hij ligt nu weer in bed van 6 uur.. is erg onrustig maar slaapt wel nog..

 

Een goeie nacht zal hem goed doen.. dus.... laten we het hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh laura, wat een nachtmerrie!

 

brrr, mij niet gezien. en jou voorlopig ook niet meer, haha.

 

 

 

amanda: len nog steeds koorts...bah, wat naar joh!

 

fijn dat je morgen even naar de ha kan!

 

 

 

hier een verhaal waarvan ik niet weet of ik het wel zal vertellen. jemig wat voel ik me een slechte moeder zeg!!!!

 

 

 

ik zal t toch maar uit de doeken doen...slik...

 

 

 

ik had ebbe aangekleed na zijn middagslaapje en trek m overeind. hij is heel sterk en doet meestal zn armpjes al omhoog en trekt dan aan mij... maar dit keer niet en ik trek m toch omhoog. meteen denk ik oh jee, dat is niet zoals het hoort!!!!

 

en ja hoor, huilen!!!!!!!!!!!!!

 

ai, ik hoopte nog even dat t een soort driftaanval was, want meneertje kan er soms wat van.

 

 

 

maar ook een liga deed m niet stoppen met huilen. bumba wel, ,maar ik had ondertussen toch maar de ha gebeld want ik had wel ns gehoord dat op deze manier je heel snel iets uit de kom trekt (ja, slim he, ik wist het en toch deed ik het...)

 

die belde gelukkig heel snel terug en zei dat ik meteen kon komen, maar dat hij over 20 minuten weg moest. ik rennen en ja hoor, hij kon de arm bij de elleboog weer 'goedzetten'.

 

ik schaamde me dood, maar hij zei dat t heel vaak voorkwam en ze het een zondagsarm noemen omdat veel kinderen dan aan de armen van de ouders zwaaien.

 

 

 

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, wat een stress. toen hij zo huilde (echt heel lang en hard met van die gillen) werd ik er helemaal misselijk van...

 

 

 

nou, lach me maar uit hoor, geeft niks.:sofa:

 

ik ben blij dat ebbe weer heelhuids in zn bedje ligt...

 

 

 

cynth, hoe is t bij jullie gegaan????

 

 

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah Lis...wat een schrik voor jou en Ebbe.....jeetje zeg....maar wat fijn dat je toch ff langs de ha kon gaan.....maar meis...verwijt je zelf niets hoor...dit zijn van die dingen die kunnen gebeuren...je deed het niet expres....maar ik zou me ook schuldig voelen hoor.....hoe is het nu met Ebbe???...zijn jullie al van de schrik bekomen???.....

 

 

 

En dan die arme Len...en mamma ook een beetje natuurlijk....wat vreselijk sneu zeg....en dan ook nog steeds die hoge koorts.....trek je het nog een beetje Amanda???.....je zal zelf ook wel bekaf zijn....hopelijk slaapt hij vannacht een beetje door...maarja...zelf slaap je heel licht waarschijnlijk...je gaat toch liggen hanewaken....Sterkte ermee....

 

 

 

Haha...Laura...leuk he, die 9-maandenbeurs????....een echte aanrader he???....haha....je kan het ook wel verwachten eigenlijk dat het stikdruk zal zijn...maarja,meis...je hebt het in iedergeval geprobeerd....jammer dat je niet geslaagd bent....dan was het toch nog ergens goed voor geweest.....volgende keer beter...of komt er geen volgende keer meer????:icon_shaking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, Amanda... Wat balen zeg, dat dat menneke nog zo ziek is en je s nachts uit je slaap houdt! Pffffffffffffft... Hopelijk slaapt ie vannacht beter. Zou plezierig zijn voor jullie allemaal. Kan je zelf ook weer wat aansterken.

 

 

 

Brrrrrrrrrrr Lis... Nou, dat probeer je dan niet snel meer.

 

Ik weet nog dat ik vroeger met mijn zusje (nakomertje) op schoot zat (ze was nog een babietje), en dat ik me draaide en haar armpje achter de leuning bleef hangen. Ow, wat heeft dat meissie toen ook gehuild... En ow wat kreeg ik de huid vol gescholden van mijn ouders. En dat terwijl ik het zelf ook zo erg vond!!!!

 

Ik geloof dat het allemaal wel weer vanzelf terug geschoten was, hoewel mijn ouders wel met haar naar de dokter zijn geweest, natuurlijk.

 

Brrrrrrrrrrrrrr.

 

Als ik het haar nu vertel, lacht ze er om. En gelukkig heeft ze er helemaal niets aan over gehouden.

 

Groetjesssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

lis lis lis...wat lees ik nou.......kan je niks aan doen hoor meis..hoef je je echt niet voor te schamen......hier gaat ze ook wel eens aan 1 arm omhoog...zal ik niet meer doen!

 

En nee lis anne-meya loopt nog niet gelukkig...moet er ook nog ff niet aan denken!

 

 

 

Amanda....hoe is het daar meis...wat een ellende.

 

 

 

Hilde ik heb mijn nichtje vroegen tegen een hoek van een schuurtje aan laten vallen met haar hoofdje...als ik haar nu zie moet ik er steeds weer aan denken hoe erg ik het vond toen die tijd!

 

En al ongi meis....hahahahahah

 

 

 

Roos.......koop een afwasmachine meis.......auw auw auw...hoest nou?

 

 

 

Beau lekker uitgeslapen...heerlijk joh!

 

 

 

Sab hoe zijn de foto`s geworden???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

 

 

Laura...wat moet je in godsnaam op de 9 maandenbeurs.......hahahahahaha...ik zie jullie al lopen....hahahahahahahahahah

 

 

 

Liesbeth...joou meisje ook al snotverkouden....gaat het al beter?

 

 

 

Cynthia...hoe is het met faasje?

 

 

 

Hier een heerlijk weekend gehad........anne-meya op de glijbaan geweest...helemaal geweldig.

 

Zeehondjes gezien....lekker in de sauna geweest

 

Heerlijk einden wezen lopen in de zon!

 

Het was echt heerlijk.

 

Foto`s volgen.

 

Anne-meya heeft er weer een tandje bij...score nu n 4 boven en 3 beneden...bijna 4 beneden.

 

Ze is nu wakker...de rest komt nog.

 

En dan nog ff 400 berichten lezen.....hahahahahha

 

 

 

Tot gauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh Lisje toch, is toch helemaal niet ergom te vertellen hier!? Kun je niets aan doen hoor. Ik laat Carolijn ook weleens slingeren aan haar armen, nou dat doe ik natuurlijk ook niet meer. JIJ wist het tenminste nog, ik wist niet eens dat dat zo makkelijk ging, iekssssssss.

 

Joos: heerlijk heb jehet gehad dus! Fijn dat je er weer bent! Foto's!!!!!! Wij gaan vrijdag naar de foto's kijken, owww spannend hihi.

 

Ben even een vergiet en weet t weer niet meer.....

 

groetjes voor iedereen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lis.. kan toch gebeuren? Je bent echt geen slechte mamma hoor!

 

 

 

Cynt, hoe is het met Faasje?

 

 

 

Gisteren had Len opeens 40.3C koorts. Toen heb ik de HA-post gebeld en moest ik met hem komen. Alles nagekeken, er zit een flinke verkoudheid vast in zijn hoofd, gelukkig dus niet op de longen ofzo.

 

Wel een geïriteerd oortje.

 

Hij heeft antibiotica gekregen. Gisteren heb ik weer elk half uur uit bed gekund..

 

Vandaag, met de antibiotica, gaat het iets beter, hij ligt nu net in bed. Hopelijk slaapt hij vannacht wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meiden, goed te lezen dat ik niet de enige ben die 'aan de armpjes trekt'... en wel grappig, weer 5 meiden die dat dus niet meer doen. zo heeft t nog enige zin he...:toothy2:

 

 

 

joos, klinkt heerlijk zeg, je hebt echt gemazzeld met dat weer ook! lekker gewandeld, zucht, heb ik ook zin in, maar weer ns een weekendje plannen.

 

 

 

amanda, jemig, wat kan dat toch ineens hoog zijn he. en dan denk je, nu over met die koorts, wordt t alleen maar erger! bah, kan me voorstellen dat dat vreselijke nachten zijn. fijn dat je nu antibiotica hebt. je geeft t liever niet, maar t helpt meestal errug goed!

 

 

 

groetjes!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sab, het merk weet ik even niet meer, maar die stoelen leken ideaal.

 

Decadent detail is dat er ook geluidsboxjes in zitten, dat ze dus ieder hun eigen muziek kunnen luisteren. Vond ik een beetje overdreven hoor, maar we kijken gewoon nog even veder. Carolijn nog steeds in de maxi cosi???? Iris ook hoor, maar die weegt pas 8 kilo. Thomas zit al een poosje in de vervolgstoel en weegt nu 9,5kg.

 

Jullie weer aan de snottebellen? Wij zijn sinds vandaag weer aan de multivitaminen en vit C. Misschien ook iets voor jullie? Al is het feit dat Carolijn naar de creche gaat natuurlijk ook niet bevorderlijk voor jullie weerstand, net als hier.

 

 

 

Amanda, jeetje wat erg zeg, nog steeds koorts bij die verkoudheid? Goh, wat zul jij intussen op je tandvlees lopen met een ziek mannetje en weinig nachtrust. Werk je hier ook nog bij?

 

Hopelijk slaat de antibiotica snel aan (zoals je al dacht) en wordt ie snel beter. Dikke kus van Iris en Thomas hoor!

 

 

 

Lis, wat zal jij je rot gevoeld hebben zeg!!!! En Ebbetje natuurlijk ook met zijn ontwrichte elleboog. Gelukkig geen erge gevolgen, maar kan me voorstellen dat je je ontzettend schuldig voelt. Neemt niet weg dat jij er niet veel aan kon doen. Alsof je je kind express verkeerd omhoog trekt. Had mij ook kunnen gebeuren met Iris. Die rolt en draait ook alle kanten op altijd. Gelukkig kan je er alweer om lachen en heeft Ebbe het je vast al vergeven.

 

 

 

Liesbeth, vorig jaar waren we ook op een zondag geweest en was het veel minder druk. Toen liep ik daar hoogzwanger, maar hoefde niet door die massa’s mensen steeds. Een man die langs liep in een restaurant daar zei tegen zijn vriend bij het zien van onze tweelingen “goh, maak je 1 wip, heb je er twee!” Ik kon nog net inslikken dat ik er niet eens voor gewipt had haha.

 

 

 

José, ik wilde kijken voor die stoelen en wilde eigenlijk nog wel een keer in goede conditie over die beurs lopen. Beetje heimwee naar het gevoel van toen (laatste gelukkige weken voor het overlijden van mijn vader…., 5 maart is het al een jaar geleden dat hij overleed).

 

Wat doe je toch allemaal leuke dingen met je meisje. Moet ik eigenlijk ook meer gaan doen, alleen wonen we best afgelegen van speeltuinen etc. leuk is dat we hopelijk april-mei gaan verbouwen. De tuin wordt dan ook weer gedaan en er komt een reuzentoestel, wipkip etc. nog even geduld dus.

 

 

 

Cynth, hoe is het daar met Faasje? Of staat dat in een ander topic? Ga weer even verder neuzen.

 

 

 

Hier alles goed. Gaan ziektes, nieuwe tandjes of andere veranderingen. Wel druk bezig met voorbereidingen voor hun verjaardag. Taart is al besteld. Nu nog een kado voor hen. Zal betreffend topic even nalezen.

 

 

 

Groetjes weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola! Lau , ze mogen in de maxi cosi tot 13 kilo en tot de kruin de bovenkant raakt. Ze weegt denk ik 9 kilo nu (veel afgevallen met al die ziektes) en haar benen zitten er ruim overheen maar haar kruin raakt nog niets.

 

Ze wordt wel erg zwaar nu hoor, dus dat zou een reden zijn om over te stappen. Maar achteruit vervoeren is 5x veiliger las ik laatst en dat vind ik toch wel een groot verschil...Net voor de witnersport gaan we een ander stoeltje erin zetten.

 

Carolijn snottert voor de verandering eens niet hoor, bedoel je Len niet misschien? Of is het gewoon een tip hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik weer alles in bad geweest, gezogen enz..

 

 

 

hier heb ik de stoeltjes sinds 3 weken in de auto(2de handsjes van mijn nicht maar prima)

 

faas was echt uit de maxi gegroeid, Lieve weegt ook 9 kilo maar past er ook goed in en ze vinden het wel leuker, kijken enz...

 

 

 

Hoe gaat het met Len...a; iets beter?

 

 

 

Lis, wat een verhaal...ook hier balanceren ze wel eens aan een armpje...goh schrikken zeg!

 

 

 

Hoe was de verjaardag, of staat dat in een ander topic..

 

 

 

Joos, lekker weekend gehad, wat leuk voor jullie, lekker uitgewaaid, en leuk de zeehondjes!

 

 

 

xxx cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden....

 

Sorry...maar vandaag reageer ik alleen ff op dit topic...heb zoveel berichten, dat ik daar ff geen tijd voor heb om overal een reactie op te geven...daarbij komt dat ik nu zelf ook weer de griep heb...pfff....hier wordt ik dus niet vrolijk van....Dayenna is ook nog steeds verkouden...en op deze manier verdwijnt het virus niet echt uit ons huis!!!!...Maargoed, er zijn ergere dingen....

 

 

 

Seetje...wat een heerlijk weekend heb jij gehad zeg!!!...en lekker veel gedaan....Heeft Anne Meya het ook naar d,r zin gehad???.....hopelijk kun je er nu weer ff lekker tegenaan.....

 

 

 

Hoe gaat het verder met de zieke kindjes onder ons???...Len?...en Faasje??....

 

 

 

En Bri...de zenuwen nog een beetje onder controle????....Nog ff meis...en dan moet je er aan geloven...:happydance1:....

 

 

 

Nou, verder voor een ieder hier die ziek, zwak of misselijk is.......beterschap....

 

Ik ga ff op de bank hangen, voordat m,n meissie weer wakker wordt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik heb een hoop gemist zeg!

 

 

 

Joos; wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben!!!

 

Texel is en blijft een geweldig eiland!

 

 

 

Lis; wat een schrik zeg!!!

 

 

 

Amanda; hoe is het nu met Len?

 

 

 

Liesbeth: beterschap!

 

 

 

Lau; ben je al een beetje uit je cadeau voor je schatjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben vannacht lekker geslapen!! Heerlijk hoor.

 

 

 

Vandaag gaat het redelijk, alleen nu is meneer aan het huilen, dus ik hou het kort..

 

 

 

Bedankt voor jullie beterschapswensen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden