Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo onze tim is alweer 5,5 maanden oud

heb nu fruithapjes geprobeerd 3 dagen lang maar

hij wijgerd het gaat zelfs kokhalzen!!!! zelfs zonder dwang

hoe hebben jullie dat gedaan????????

vanavond voor het eerst potje worteltjes geprobeerd hij heeft

er een hap of 10 van op gelukkig

heeft iemand tips

groetjes steph

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha Steph, die Tim!!

Welk fruit heb je geprobeerd?

Wel knap dat hij wortel lekkerder vind dan fruit!!

Ik zou gewoon elke dag een hap of 3-5 proberen, hij moet wennen aan de nieuwe smaken, heeft tot nu toe alleen maar melk gehad!

Kokhalzen is een normale reactie.

Geplaatst

Gelukkig ben ik niet de enige dus met lastige melkdrinkers.

Ik heb ook aan chocomelk of drinkyoghurt gedacht, maar ja, de caloriën hè.....

Maar goed, vandaag dus groeimelk geprobeerd. Thomas drinkt echt alles, Iris dronk het omdat je honger had haha. Pyamapap vanille vind ze trouwens ook wel te pruimen.

Steph, Amanda heeft gelijk hoor. Gewoon blijven aanbieden. Komt vanzelf een moment dat ie het gaat snappen.

Rustig hier trouwens, iedereen aan het zwijmelen met mannen? Behalve Beau, die is ook alleen haha

Geplaatst

Nou Laura, hier is nog iemand die niet zit te zwijmelen met haar mannetje hoor!

Die zit één of ander actiefilm te kijken... niet mijn favorieten!!!

Dus ik zit lekker hier!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hahaha die Lau; ik vind valentijnsdag zo'n onzin!

Vroeger (en nou praat ik over lang terug :-) hahaha vond ik het wel leuk, spannend of je nog een kaart kreeg. Maar nu is het zo commercieel dat ik het boycot gewoon!

Fijn dat ze vandaag wel hebben gedronken, Lau!

Steph, net zoals de meiden hiervoor al zeiden gewoon blijven aanbieden.

Komt vanzelf goed!

Het moet inderdaad gewoon wennen!

Geplaatst

oh steph,

wat leuk, het begin met fruit en groente.

knap hoor meteen al zoveel wortel.

en fruit, dat zal ook nog wel komen toch? wat heb je geprobeerd? bij ons was t zomer,dus ik begon met heel fijne meloen, lekker waterig en zoet. maar t maakt denk ik niet zo veel uit. gewoon blijven proberen. het happen gaat dus wel goed?

hier was en is appelmoes favoriet (met de magnetron, lekker makkelijk).

en ik vind het zelf ook zo lekker ruiken!

succes!

verder hier een beetje verjaarsstress zoals jullie kunnen lezen... maar dat komt allemaal goed, t wordt vast erg leuk.

cynt, ja spannend maandag. sterkte hoor!

beau, lekker dat t goed was, wat een opluchting.

hebben jullie nog gelezen dat t goed gaat met kata en plukje? nog maar 1 weeenremmer en ze mag ook al weer wat mobieler worden. pfew!

lau,

wat lastig, geen melk! eten ze wel goed andere dingen? die babies he, die hebben van die willetjes!!!! hier af en toe geen avondeten, nou, dan maar niet. dat eet ie sowieso slecht hoor. hij houdt meer van brood en fruit. tja. zelfs pannekoek met heel veel zoetigheid vond ie niet lekker. gekkie.

ik hoop dat t straks weer beter gaat met de melk. voor jou als voedingsdeskundige is het misschien moeilijker om zoete varianten te geven, of valt dat wel mee? ik bedoel er niks verkeerds mee hoor. als je kind niks anders wil ... ja wat moet je dan? je wilt toch melk binnen krijgen... maar je hebt toch een bepaalde achtergrond natuurlijk, hihi. ik hoop dat t een paar dagen was!

groetjes!!!

lis

Geplaatst

Lis alvast gefeliciteerd met ebbe morgen....maak er een mooi feest van meis...en foto zien we daarna hier wel weer.

Heb je weer rustig kunnen werken zonder ruzie op de achtergrond....hahahahahah

Erg hoor!

Sab veel plezier zaterdag ik hoop dat je een paar mooie foto`s zult hebben erna!

Dag meiden...ik spreek jullie weer!

En Hilde...nou een goede actiefilm vind ik wel leuk hoor....hahahahahah

xxx

Geplaatst

haha, ja gelukkig was alles weer rustig. wat ruzie betreft dan. t is wel flink bikkelen.

ik werk 21 uur over 3 dagen (veel reistijd) en dat is best wel weinig. dat realiseren mensen zich niet altijd...

hoe is het met anne- meya, ik heb al even geen foto's meer gezien... loopt ze al? vind ik wel wat voor haar... of heb ik t gemist?

ik ga even bij de foto's kijken of er nog n ieuwe zijn!

lis

Geplaatst

Hey José... Dit keer was het een film met errug veel racen en erg veel schieten....

Dan haak ik af. Maar een goede actiefilm wil ik nog wel mee kijken....Dat vind ik ook nog wel eens leuk. Van de week The Net gekeken, dat vind ik wel leuk!

En ben ook wel zo'n supermuts... dat ik op sommige momenten, bij net wat te veel spanning, toch nog naar een kussentje grijp!!!!

Maar ik geloof dat je me met andere films meer een plezier doet. The green mile bijvoorbeeld. Dat vind ik echt een toppertje!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

joos, veel plezier, lekker uitrusten en genieten, het is heerlijk weer!!

Ik kan er niets aan doen, hier eten en drinken ze alles, liefst flessen melk....als ik met de fles kom gilleeeeeen echt erg ook joghurt, vla, pannenkoeken(net gegeten met kaas.en jam 1,5 stuk de man hoor.)brood, alle groenten vlees fruit, echt alles...soms te erg hoor

ze poepen wel 4 x per dag dus aankomen homaar...

in de bios is de Kiterunner, die wil ik wel zien, en ook No mens Country of zoiets van de broers Coen..maarja geen tijd..hubbie gaat de kroeg weer in vanavond dus mama weeeeeeeeeeer thuis!

Geplaatst

Beau wat fijn dat het heupje ok is zeg...pfffffffff gelukkig!

Maandag idd gaat faasje naar t AZM...brrrr beetje eng, vanmiddag een nieuwe pyama met ridders gekocht, moet toch een beetje stoer zijn ...(vind mama)

cynthia

Geplaatst

hier ook geen gezwijmel hoor.. net als Bo, boycotten die commerciele handel!! hahaha

Ik heb wel een mooi boeketje bloemen staan, van vorgie week.. hihi.

Nog steeds ziekenboeg hier....

Hans is iets beter, met mij gaat het niet echt vooruit.. ben vanmorgen naar de HA geweest, nadat ik zowat van mijn stokje ging hier. Mijn bloeddruk was bij de HA 94/70. Veel te laag dus.

Kan door de griep komen en door de hevige menstruatie van afgelopen week...

Moet rusten.. Gelukkig was Hans vandaag thuis en staan alle opa's en oma's paraat.

Met Len gaat het heel goed, hij is een echte clown, ondeugend aan het worden..

Hij kan sinds gisteren alleen op de bank klimmen.. en doet dan ook niets anders dan bank op, bank af, bank op, bank af..

Cynt, heel veel sterkte maandag!!!!!!!!!!

Ik ben er weer vandoor.. tot snel!

Geplaatst

he Amanda,

dat is niet fijn zeg....pas goed op jezelf en de rest hoor! Ik heb van nature een lage bloeddruk(90/60) dus rustig aan doen en niet te snelle beweginggen of inspanningen anders word je duizelig/misselijk.

sterkte voor jullie.

cyn

Geplaatst

hier nog een ziekenhuis bezoeker!!

2 dagen geleden de helft van mn vinger afgesneden!!

ze hebben de huis terug geklapt en gelijmd

en nu is mn hand ontstoken...

lang leve het afwassen zonder vaatwasser!!:hello2:

Geplaatst

Jeetje roos...hoe krijg je dat voor elkaar????.....shit joh...dat is heel errug lastig....zeker met een klein knulletje die je constant met je handen moet verzorgen....je zult behoorlijk pijn hebben denk ik.....hopelijk ben je gauw van de ontsteking af...pas maar goed op dat het niet erger wordt meis....sterkte ermee.....

Amanda...jij ook lekker rustig aan doen hoor...is wel makkelijk gezegd als je een klein kind hebt..(dan kun je haast niet rustig aan doen)...en dan ook nog hubby die zich nog niet helemaal lekker voelt.....

Hopelijk knapt iedereen weer snel op.....

Geplaatst

AUW ROOS!!!!!! Wat vreselijk zeg!

Heb ik ook ooit gehad en daar wordt je niet blij van inderdaad. Sterkte.

Joos, lekker weekendje weg. Vandaag was mooi, maar koud. Kom maar op met die leuke verhalen.

Amanda, balen zeg, van je bloeddruk. Zo te horen veel hulptroepen, dus laat je lekker verwennen. Gaaf dat Len al zo actief op en af de bank gaat.

Cynt, wat een goede eters zeg! Melk weigeren ze allebei. Nu dus Nutrilon groeimelk en pyamapapje. Was altijd tegen dit soort producten; commercieel geleuter vond ik altijd.... Nu ben ik er ook ingestonken. Maar ja, als ze maar iets drinken is mijn motto nu.

Lis, hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad!

Wij gaan morgen met vrienden (van die andere tweeling) naar de 9-maanden beurs. Vorig jaar liep ik daar nog als een zeekoe rond te puffen en steunen. Was een week voor mijn bevalling. Nu gaan we lekker neuzen en kijken voor autostoelen vanaf 1 jaar. Heb er al twee, maar we willen beide auto's b emannen met die dingen.

Nu verder Idols kijken.

Doegie!

Geplaatst

hey laura,

mn schoonzusje is vandaag ook geweest naar de 9 maanden beurs

maar het was belachelijk druk!!

flinke file en echt super druk!!

succes morgen!!

groetjes roos

Geplaatst

Oepsie Roos... Pfffffffffffffft... zere rug... ontstoken hand... 't Gaat goed daar in Brabant zeg!!!

Wees voorzichtig met jezelf!!!

Kalmpies aan en laat lekker voor je zorgen!!!

Laura, veel plezier op de beurs! Ik las ook al ergens dat er flink file was die kant op... dus ga op tijd!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Jeetje Roos!!! Wat een pijn zal je hebben gehad!!!

Mooi kl*te zeg!

Hoe is het trouwens met je rug?

Cyn: heel veel succes morgen!!!! We duimen voor jullie!

Amanda; doe het rustig aan! Denk goed om jezelf hoor.

Hopenlijk zijn Hans en jij snel weer helemaal de oude.

Verder niet veel nieuws hier.

Ik had uitslaapdag vandaag joehoe hahahaha.

Nou echt uitslapen kan ik niet meer maar lekker uitgebreid gedoucht en lekker in bed tv gekeken; heerlijk!

Nu maar ff aankleden en er lekker op uit!

Tot later!

Geplaatst

heerlijk, een uitslaapdag, Lekker Bo!

Roos?? Hoe krijg je het voor mekaar?? hahaha Foto foto.. ik ben gek op bloederige details hahaha.

We kunnen onze lol op hier.. NOT..

Len is ook ziek.. ik vind het zó zielig!

Ik vole me iets beter, maar ben doodmoe, ik heb de halve nacht opgezeten met Len, hij heeft geschreeuwt en gegildvan 1 uur tot half 4, was niet stil te krijgen.. wat voel je je dan machteloos zeg.

Uiteindelijk heeft hij, en ik dus ook, geslapen van 4 uur tot half 9.

De hele dag op mijn schoot gelegen..

En nu van half 6 weer naar bedje.. nog steeds 39.4C koorts..

IK WIL LENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weg met al die ellendige griepvirussen!

CYNTH: Sterkte morgen voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van Amanda, met zo,n ziek kereltje...en dan vooral s, nachts, als je zelf ook wilt slapen.....slopend is dat....hopelijk kan je vannacht beter slapen...maar het belangrijkste is natuurlijk dat Len snel opknapt en hijzelf lekker doorslaapt s,nachts....

Dayenna is ook behoorlijk verkouden...flinke snottebellen iedere keer....en o wee als je ze af wilt vegen....gillen, brullen en janken geblazen.....heel zielig...maar gelukkig is ze alleen verkouden...hopelijk blijft het daarbij.....

Roos...hoe gaat het bij jou?....lijkt er verbetering te komen met je rug en je hand???.....heb je iets voor de ontsteking gehad??.....

Beau; lekker he ff een keer wat uitslapen....ik mag van Rob in het weekend ook blijven liggen...maar ten eerste wordt je toch rond dezelfde tijd wakker als doordeweeks en als Dayenna eenmaal wakker is, slaap ik toch niet meer....het echte uitslapen is voorbij....

Laura; hoe was het op de beurs...ben je geslaagd....t,zal idd wel enorm druk zijn geweest daar.....zijn de kits ook mee geweest???...

Wie ben ik verder vergeten?????.......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden