Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey meiden,

hier gaat alles weer een beetje..

met hand en rug,hahaha

milan heeft om de 3 dagen koorts maar ze kunnen niks vinden

gewoon een verkoudheidje!!

zeggen ze..

volgende week de provocatie test ben benieuwd!!

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Roooos, fijn dat je er weer bent meis!

Gaat het allemaal een beetje bij jullie thuis? Zal niet meevallen he met aldie handicaps en een ziek kind.

Wat is ook al weer die provocatietest?? daar heb ik volgens mij overheen gelezen..

Aman, fijn dat je weer goed geslapen hebt!

Hoe is het met de rest?

Wat een bagger weer he? eindelijk weekend en dat is het zulk K-weer..grrrr

Geplaatst

he roos, bij jullie schiet het ook niet op he, allemaal in de lappenmand.

heb jij nog uitslag van je rug?

die test is volgens mij ivm de allergie van Milan of zeg ik iets raars?!

succes,

cynthia

Geplaatst

Ik wens ook alleen iedereen ff beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben nog steeds aan het bijlezen is gewoon niet te doen....hahahahahahaha

En ik las ff snel dat er straks een speeltuin in de tuin van laura is....gaan we daar spelen.........lekker veilig....hahahahahahahahahah

Geplaatst

he meiden,

wat gezellig is het hier weer.

ja behalve dat er allemaal zieke kindjes zijn natuurlijk. ik zit zelf ook thuis met een snipverkouden ebbe. hij had er koorts van enmoest dus thuis blijven...

straks komt hub thuis en dan ga ik nog even naar kantoor. lekker handig hoor, zo ver van je werk wonen, balen!!! maar wel lief van hub dat ie ook aan mij denkt. gisteren hadden we intake en dus ook al veel tijd gemist!

ik heb meteen een uitstrijkje laten maken, dat vind ik wel weer spannend omdat ik de laatste tijd weer zo heel veel tussentijds bloedverlies had...

hoe is het met len?

en met faasje? ik ga zo even in dat andere topic kijken, staat t vast in.

fijn dat t weer wat beter gaat met alles roos, je bent wel een pechvogel de laatste tijd!

lau, ja, wat gaat de tijd snel. ik kan me dat wel een beetje voorstellen , dat verlangen naar de tijd dat je nog niet met dat verdriet rondliep en je alleen maar verheugde op de tweeling...

hou je taai de komende tijd... de verjaardag van de tweeling is misschien ook een beetje dubbel... maar ik hoop dat de dag erg leuk wordt en die vliegt ook voorbij...

groetjes,

lis

Geplaatst

sab heeft vanaf woensdag weekend die mazzel pik....hahahahahahaha

zo en nu aankleden en boodschappen gaan doen.....tot vanmiddag!

Geplaatst

aankleden joos, het is al middag!!

ben heeeeeeeeeeeel soms wel jaloers, met 2 ga je niet zo snel boodschappen doen.....

ach ze slapen nu,ik moet vanmiddag, morgen en zaterdag werken behbeh

cynthia

Geplaatst

hahahaahah....ja erg hè ben ik.......hahahahahaah

Anne-meya slaapt nu ook.....dus ga ik me nu ff douchen en aankleden....hahahahahah

Ah cynthia je moet nog veel werken...bah...ik alleen vanavond...maar ik moet wel de jaarlijkse belasting gaan voorbereiden voor de boekhouder...altijd druk deze periode...brrrrrrrrrrrrr

Maar ja dat is het nadeel van 2 eigen bedrijven....maar goed er zijn meer voordelen dus ik klaag niet....hahhahahahaha

en nu ben ik weg...hahahahaha

doei doei

Geplaatst

Ja idd weekend he Boke?? hahaha, volgens mij zijn er nog wel meer die al weekend hebben hoor, sorry voor de rest. Bedoel het natuurlijk niet rot.

Cynthia en Joos, heerlijk he zo af en toe lekker lang in je huispak rondsjokken, hmmmmm, ik zit nu ook weer in mijn te grote broek en lange vest, heerlijk warm.

Lis: ik kreeg een oproep voor een uitstrijkje toen ik net bevallen was en die heb ik dus in januari laten maken. Was t helemaal vergeten en ik heb toevallig van de week gebeld voor de uitslag en gelukkig was t weer pap1. Maar kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent, ik ben ook zo'n zenuewelijer hihi. Zou t niet komen door de zwangerschap en bevalling etc...bij mij is t ook allemaal raar in mijn lijf...

Laura: jaaaaaaaa we spreken in de zomer in jullie tuin af hihi.

waar is iedereen verder???? tis zo uitgestorven hier..

Net lekker geshopt voor Carolijn , nog een badpakje gekocht en een badbroekje, scheeeeetig hihi. dat was t weer, ik ga lekker even bankhangen en een keertje niets doen, hmmmmm

toedels

Geplaatst

ach sab ik heb nog bijna 4 jaar iedere dag weekend hoor ahhahahhahah

hubbie en ik zijn het er gelukkig over eens dat ik pas weer ga werken als de tweeling op school zit heerlijk.

Geplaatst

dat is ook nog maar iets meer dan 2,5 jaar! haha Nee dat zou ik niet kunnen. Ik heb vanaf de geboorte van Carolijn tot november niets gedaan maar ik ben wel blij dat ik weer aan het werk ben hoor. Ik vind het thuis drukker dan op mijn werk hahaha

Geplaatst

nou ik heb flink wat bij te lezen!!

pfffffffffffffffffffffff

maar goed

sab dat is de test om te kijken of milan weer tegen koemelk kan!!

dus cynt je zegt het helemaal goed!! 10 pnt,hahaha

hoe is het verder met iedereen?

allemaal weer beter?

groetjes roos

Geplaatst

hoi sab, ik heb het met de oudste gedaan,en nu weer met de tweeling en ik vind het heerlijk.

maar dat is voor iedereen anders natuurlijk,

ik kan ze geen half uur missen die twee boeven hahahaha.

Geplaatst

Hey José,

Je bent al vast weer helemaal in stijl voor de pasen... maar ik vond je dochter van dichtbij toch mooier!!! Sorry!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

kijk...speciaal voor roos...anders vergeet ze straks dat het pasen is....hahahahahahha

Ja mijn dochter is veelmooier...maar de paashaas is ook leuk...hahahahahahha

lief dat je het zegt hoor hilde.

En wat een leuke honden heb je toch.

Geplaatst

Leuke avatar Joos!

Ik hou het verder even kort.

De griep heeft ons ook te pakken gekregen!

(is het blijkbaar ook besmettelijk via de pc :-)?!?!

Hubbie is al dagen ziek, echte griep!

Hij is nooit ziek en krijgt dus nu in 1x wat hij al die jaren heeft "gemist" denk ik.

Ene dochter al dagen niet lekker en de ander heeft het ook overgenomen.

Koorts e.d.

Ik begin nu helaas ook te komen........

Ben al blij dat de meeting niet vandaag was!!!!!!!!!!!

Nou spreek jullie weer meiden, allemaal fijn weekend!

Geplaatst

Nou, Beau, duik lekker je bedje in of op de bank, met een hele dosis vitaminemientjes!!!

Beterschap!!!

Ja, leuke hondjes he? Allebei bakkies vuil.

Ach, als pasen voorbij is krijgen we je dochter weer van dichtbij hoop ik, José!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

hey joos\!!

ja je weet ik ben niet zo van het onthouden he!!

maar waar zou ik zijn zonder jou!!

hahahahha

en beau,jij ook al onder de dekens?

zielig hoor

heel veel beterschap meis!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Boke.. jij ook al.. het is een hardnekkig virus..

Heel veel beterschap.

Hier zijn we weer aan de beter hand gelukkig. Het heeft wel 2 weken geduurd.

ik ga, denk ik, maandag weer werken, al heb ik niet veel zin haha..

Geplaatst

Thanx meiden!

Jullie zijn schatjes!

IK blijf nog aardig op de been (klop het gelijk af!) het is bij mij met vlagen.

Voor de rest is het hier nog 1 grote ziekenboeg.

Hoge koorts en eindeloos verkouden en hoesten.

Waardeloos zeg!!!!!!

En vooral als je kindje zo ziek is, dat vind ik zo zielig!

Zodra je haar al even neerzet begint ze te huilen.

Ze wil echt alleen maar bij je zitten.

Dus geen leuke verhalen hier van dingen die we hebben gedaan.

We zitten inmiddels al 4 dagen thuis!

Wel hoor ik graag van jullie of jullie nog leuke dingen hebben gedaan.

Dus kom maar op meiden met jullie verhalen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden