Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha Boke, ik heb wel wat leuks te vertellen.. hubbie vind het helemaal niet leuk....:

Vanochtend dacht ik, ik ga even het krantje uit de brievenbus halen. Ik loop naar buiten, kijk.. HUH?... kijk nog eens, een beetje dichterbij...

Het zag eruit alsof er sneeuw op de (bevroren) vijver lag, hé? dat kan niet dacht ik, het heeft niet grvroren en zeker niet gesneeuwd.. dus dichterbij gaan kijken...

Had er iemand badschuim of zo in de vijver gegooid, door de pomp is het enorm gaan schuimen... hahaha grappig gezicht hoor, maar hubbie was woedend..

Meteen het water weggepompt en de vissen in een andere bak.. nieuw water erin moeten doen, heel gedoe..

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ai bootje, wat naar zeg. kindjes zo ziek, brrr, en dan snachts ook zo vervelend, je moet zelf toch ook slapen he...en dan vind ik t zo moeilijk om m alleen te laten...

ga ik ook maar een grappig verhaal vertellen

(die van amanda is trouwens wel veel grappiger hoor)

vandaag hebben we ebbe mee laten eten en geprobeerd m zelf te laten eten. nou da's nog best lastig met couscous, haha. de gehaktballetjes kon hij zelf pakken. maar verder moest t toch met t lepeltje. vindt ie niet meer zo leuk als wij dat doen. liever zelf (raar hoor, met de fruithap mag t wel) af en toe een hapje mag wel maar liever gaat ie met zn handen erin.

ook met t lepeltje probeerde hij wel te eten. maar opscheppen gaat natuurlijk nog niet.

nou ja, t is dus een flinke smeerboel geworden, errug grappig.

dit is wel een beetje zo'n verhaal van 'je moest er bij zijn',haha.

veel beterschap bij jullie beau!

lis

Geplaatst

Thanx meiden voor jullie verhalen!

Amanda; ik kan me voorstellen dat Hans er niet blij van werd. Maar het moet wel een mooi gezicht zijn geweest jullie vijver hahaha. Hebben alle vissen het overleefd? Ik hoop het wel!

Werkze morgen weer, was toch weer je 1e dag morgen als ik het goed heb?

Lis; wat heerlijk zo'n smeerboel he?!

En wat kunnen ze dan al eigenwijs zijn op jonge leeftijd!

Precies weten wat ze wel en niet willen; prachtig vind ik dat om te zien.

Inmiddels liggen de meiden alweer ruim 1,5 uur in bed.

Nog steeds koorts.

Hub gaat al ietsje vooruit, dus hopenlijk zijn we er met een paar dagen vanaf.

Fijne avond allemaal, ik ga lekker mijn bedje in!

Geplaatst

Op Len's weblog staat een foto Bo.

http://www.lenbrummer.web-lg.nl

Gelukkig gaat het al beter met hubbie. Knuf voor je meiden en beterschap!

Lis, heerlijk hé dat eigenwijs zijn.. haha. Ik zie het al helemaal voor me, Ebbe met een bord couscous, en er maar met de hamden in graaien.. zou Len ook doen hoor.

Ik vind het heerlijk als ze zo aan het ontdekken zijn!

Cynt, hoe is het bij jullie?

Geplaatst

thanks amanda zie ander topic!

wat een giller dat verhaal van de vijver maar wie doet nou zoiets....

ik check effe de foto.

cyn

Geplaatst

Hey daar!

Kom me alleen even melden hoor.

Weekend met verjaardagen gehad, en vandaag die van de tweeling gevierd (dinsdag pas echt jarig).

Erg druk geweest, dus sorry dat ik niet heb gereageerd....

In de taart slaan was een groot succes, foto's volgen.

Nu ga ik met de benen op de bank.

Kus voor alle zieken en een dikke knuffel voor de rest.

Geplaatst

Laura, leuk hun eerste verjaardag! Bijzonder hé?

Zijn ze goed verwend? Ik ben benieuwd naar de foto's!

Trusten..

Geplaatst

he beau, lekker geslapen? ik hoop t wel!

en dat t vandaag maar weer wat beter mag gaan!

laura: je hebt t al gevierd!!! ja well logisch om t in t weekend te vieren!

morgen is het dus echt zo ver. ik ben heel benieuwd naar de foto's!!!

nu even uitrusten zeker?

meiden, ik dacht dat driftbuien pas bij 2 jaar begonnen? hier heeft er eentje de hele ochtend (nou ja ik bedoel van de fles tot ie weer ging slapen) zitten gillen. boos boos boos. en af en toe wel iets doen, maar wel bij mama of papa. en als er 1 de kamer uit gaat heeeeeeeeeeeeeeel boos. zit ie echt zo zn handjes te ballen en te gillen. argggg. nou ja, misschien een sprongetje? ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

vreselijk hangerig ook. poe, hopelijk gaat t straks beter...

lis

Geplaatst

Boke: beterschap meis en ik hoop dat het bij jou voorbij vliegt en dat jij er niet zo'n last van zult hebben. Sterkte hoor, en dikke kus!

Laura: jaaaaaaaaa leuk, foto's zien! vooral die van de taart slaan hahaha. Lekker bijkomen nu, zal wel nodig zijn he? Wat hebben ze nu eigenlijk voo kado gekregen?

Lis: Jeetje meis, ik hoop idd dat het een sprongetje is. Kan het niet van zijn kiezen komen? Ik zeg ook maar wat hoor...hoe er mee om te gaan? hmm lekker wandelen? spelletje doen? Ik heb geen idee eerlijk gezegd...

Jose: lekker haasje hihi!

Amanda: lekker lullig zeg, kan me voorstellen dat Hans pissig was! Is toch gewoon dierenmishandeling, creeps!

tot later meiden!

Geplaatst

ooh Lis een driftige Ebbe, tja geen tips van hier, af en toe laten uitrazen, wie weet heeft hij wat onder de leden....

xxx cyn

Geplaatst

he lis, gewoon uit laten razen,

hier kunnen ze er ook wat van hoor,ebbe is dus niet de enige.

diego slaat dan met zijn hoofd op de grond of laat zich gewoon achterover vallen.

senna gaat echt zitten schreeuwen,

soms vraagt de oudste wel eens waarom ze dat doen.

mijn standaard antwoordt "omdat ze het kunnen" ik weet niet waarom ze het doen maar ze kunnen er wel wat van hahahaha,zal wel weer over gaan.

Geplaatst

Lis, helaas hier ook geen adviezen. Misschien inderdaad afleiden met een spelletje.

Iris gilt soms ook opeens de boel bij elkaar. Niet omdat ze boos is, maar gewoon zomaar denk ik. Dan roep ik haar wel tot de orde en is ze (even) weer stil.

Sterkte!

Foto's komen hoor, maar die moet ik van de fam krijgen, aangezien die als papperazzi's hebben staan scghieten en wij er geen tijd voor hadden haha.

Geplaatst

Oh Lau wat leuk hun 1e verjaardag!!!!!!!!!

Wat hebben ze gekregen en zijn ze verwend?!?

Ben heel benieuwd naar de foto's!!

Heb je nog goede tips voor ons voor de 1e verjaardag, zeg maar de do's en dont's?

Moeilijk Lis zo'n driftbui.

Zou ook niet weten hoe je moet reageren.

Misschien afleiden inderdaad wat al eerder is genoemd of hem gewoon even af laten koelen.

Op school laat ik ze of afkoelen of ik treed er streng tegen op.

Maar is afhankelijk van het kind en dan zijn ze op school al weer wat ouder.

Kan nu nog niet.

Misschien is het inderdaad een sprongetje? Hopenlijk!

Hier is het nog steeds ziek en zeer.

Goh ik hoop dat ik binnenkort weer eens wat anders te vertellen heb dan dit.

Dochter heeft nog steeds erge koorts.

Moedeloos van.

Hub knapt al wat op.

Ben nog in afwachting van telefoontje HA.

Toch maar even gebeld....

Cyn; hoe is het bij jou?

Geplaatst

Hoi meiden.

De laatste tijd ff heel weinig reacties van mij op alle topics.

We hebben allemaal het griepvirus hier te pakken, vandaar...

Hubby is wel weer werken vandaag, maar nog strontverkouden.

Dayenna ook nog snipverkouden....de koorts is gelukkig zo goed als weg....maar nog erg moe en veel hoesten...arm kind...

Zelf lijkt het dat ik weer wat aan de betere hand ben.

Ben in iedergeval de laatste weken behoorlijk afgevallen...dus het is wel ergens goed voor...:hello2:

Even voor iedereen die nog ziek is: van harte beterschap...snel opknappen allemaal...(vooral de kindjes onder ons)...

Verder voor degene die met een behandeling bezig zijn: Heel veel succes en go for it!!!

En de overige: groetjes van mij...:hello:

En neem me vooral niet kwalijk voor de weinige reacties momenteel...ik probeer wel iedere dag alles te lezen...dan blijf ik toch wat op de hoogte...

Het ontbreekt me dan ook niet aan interesse voor jullie...maar het ontbreekt me ff aan tijd en energie...

Geplaatst

Beau, balen dat je meisje koorts heeft. Wat zou de ha kunnen zeggen hierover? Sterkte!!!

Do's:

- grote schaal met van alles snoep (mini snickers - lolly's - zakjes spekkies etc)

- papieren bordjes voor de kinderen voor taart (ook voor de tweeling)

- alle meubels beetje aan de kant, zodat de kinderen allemaal de ruiumte hebben

- tweeling beiden stuk taart voor hun neus, slab om, mouwen opstropen en ..... succes!

- fototoestel / viadeocamera in de aanslag!

Don'ts:

- niet teveel eten in huis halen. Wij hadden het eerste uur alleen drank. Daarna taart aangesneden en uurtje daarna stokbroodjes besmeerd met van alles

- Ik had geen eindtijd aangegeven op de uitnodiging. Gelukkig gingen de meesten weg rond 18uur. Vervolgens heeft Robbert voor 12pers chinees gehaald. Niet doen is dus zelf het eten verzorgen!!! Boodschappen, opbergen, klaar maken kost veeeel meeeer energie.

Verder GENIETEN!!!!!

Geplaatst

Lau: bedankt voor je tips! goed idee om eten te halen haha, lekker makkelijk. Hey, hadden de twins een eigen taart eigenlijk? of had je er 1?

k ga zaterdag ook mijn huis verbouwen hahaha, even ruimte maken.

Liesbert: beterschap hoor!

Geplaatst

Beau meis nog steeds ziek daar...wat heeft de h.a gezegt?

Lis leuk zelf gaan eten...ik wacht nog wel ff...hahahahahahaha

Liesbeth ook al ziekenboeg daar....ook beterschap meis!

Ik heb trouwens papieren bordjes bij de wibra gekocht en nog wat feest dingetjes.

Ook de uitnodigingen heb ik daar gekocht...en ik ga er wel een eindtijd opzetten.

Gewoon van 1 tot 6 om 5 uur eten en om 6 uur wegwezen...hahahahahaha

Kind in bad om 7 uur en dan om 7 uur met de benen op de bank.

Ik moet alleen nog slingers halen! nog tips voor leuke slingers?

Amanda de site doet het niet....en ik wil het zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik moest lachen maar moest ook wel meteen aan de visjes denken....weet je al wie het heeft gedaan?

Hilde al ongi meis????????

Sab heb je al foto`s?

Cynthia alles goed daar?

vonnie nog steeds in de verbouwing?

Corine alles goed meis..al een beetje aan het wennen?

Angela hoe is het bij jou...nog steeds druk?

Wij gaan denk ik toch maar voor een ander huis.....gisteren een uur aan het fietsen geweest met zijn drietjes en huizen gekeken!

Wel leuk om te doen...maar of we hier in soest blijven weten we nog niet!

Zo verder ben ik net ff lekker wezen lopen met anne-meya ...het is heerlijk weer hier!

Ik ga werken en zorgen dat ik op tijd thuis ben voor een nieuwe csi...leukkkkkkkk.

dag meiden.

Geplaatst

bij de hema vond ik wel leuke slingers!

maar die is niet altijd in de buurt...

wij hadden wat hele makkelijke dingen klaargezet, pannekoeken (kant en klaar) en poffertjes voor de kinderen (die we even een time out in de keuken gaven hihi) en hele makkelijke wraps (al klaargemaakt alleen nog heel even in de oven) voor de grote mensen met een aardappelsalade die ook al klaar was. ik vind t altijd zo moeilijk chinees voor zoveel mensen... dan eet ik t nog de hele week... maar da's mijn afwijking hoor.

veel plezier allemaal nog!

lis

ik denk dat er een typfoutje in de url van amanda zit joos: http://www.lenbrummer.web-lg.nl moet zijn

http://www.lenbrummer.web-log.nl , dan doet ie t wel. (he ik ben niet blond he;)

lis

Geplaatst

he lau bedankt voor de tips, klinkt super gezellig!!

ik heb ook de slingers bij de HEMA al gehaald, taarten stort ik mezelf op en voor de rest denk ik geen eters op mijn mama na ..ik ben wel van het kokkerellen..

gehaktballetje met salsa en avocadodip, die wraps Lis klinken ook erg lekker en makkelijk.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's, ik moet ook nog uitdelen op het KDV, iemand tips...???

joos, klinkt al goed voorbereid!!

Liesbeth, beterschap

beuake natuurlijk ook..

Hier nog steeds diarree aanvallen, maar 4 x verschoond en in bad geweest vandaag...ben moe hahahaahahahahha

doei cynthia

Geplaatst

Lau bedankt voor de tips! Hier heb ik echt wat aan!

Joos; leuk op zoek naar een nieuw huis! En kijken is idd altijd leuk!

En vanavond inderdaad nieuwe CSI, eindelijk eens. Werd wel tijd.

Ik heb ook de slingers en ballonnen bij de Hema vandaan, erg leuke hebben die!

Lis; heb je het recept voor ons van die wraps?

Dat lijkt me wel wat dat ik het alleen maar hoef om te warmen, dan kan ik het van tevoren al maken! Ik denk dat wij behoorlijk wat eters hebben dus vandaar.

Cyn; Nog steeds buikgriep? Echt waardeloos!

Maar inderdaad wat zal je moe zijn zeg!

Beterschap en ik hoop voor je op een goede nacht!

Hier is de HA nog even langs geweest.

Was ook wat.

Vanmorgen gebeld en de HA zou terugbellen.

Ze was toch hangerig en suf vanmorgen en helemaal niet zoals ze is.

De HA belt (hij zou 's ochtends bellen maar dat werd 1 uur) en alles besproken en hij zou langskomen 's middags.

Ze was nl. ook gestopt met drinken.

En net als je hem dan gesproken hebt gaat alles in 1x beter.

We hadden haar een zetpil gegeven en ze knapte echt op.

Dronk ook weer en begon weer wat te spelen.

Dus na een tijdje HA weer gebeld dat hij niet hoefde te komen, maar hij kwam evengoed.

Ik vind dat altijd wel moeilijk hoor!

Wanneer bel je nu? Wanneer is het ernstig? Ben je niet overbezorgd?

Hij heeft haar wel onderzocht en alles was verder goed. "Gewoon" griep.

Gelukkig maar denk ik dan.

Maar dit soort situaties vind ik altijd wel lastig hoor!

Nou dus hopenlijk is het snel voorbij!

Ik heb het nu wel even gehad hoor met de lappenmand!

Meiden, fijne avond en tot snel!

Geplaatst

Tjonge jonge wat een zieken allemaal. Ben wat dat betreft het overzicht een beetje kwijt: allemaal van harte beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lis... zijn het misschien nog ontwenningsverschijnselen van het verjaardagsgebeuren? Je hoort toch ook wel eens dat kinderen daar toch wel last van hebben? Ach, misschien is ie er ook nog te jong voor of is dat te laat.... Maar het is wel flink vervelend allemaal!!!

Laura, waren die 2 van jou al jarig???? Nog gefeliciteerd!!!!

En José, het zit er eindelijk aan te komen... Hihihihi, zei net tegen mijn man toen ik van het toilet kwam dat ik wrs. donderdag of vrijdag bloed kan laten prikken. Eindelijk moet mijn lijf nu ´iets´ doen voor het hele proces!

Groetjesssssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Geeft niks hoor beau....en ik weet zeker dat die huisarts het ook niet erg vind.

Voor kinderen komen ze liever te vaak dan 1 keer te weinig.

Maar wat fijn dat het beter ging in 1 keer...houden nu zo!

Ok slingers bij de hema...ga ik doen.

Ja cynthia ik ben echt zo`n doos die alles klaar wilt hebben en niet op het laaste moment.

haahahhaha...ja jij wel he cynthia....las ik ergens...hahahahahahah

Hoe is het met de reeskak daar cynthia....gaat het nu wat beter...kan zomaar in 1 keer.

Lekker optijd naar bed meis.

Laura wat een goed idee ...alleen hoef ik niet te trakteren...wel jammer...hahahahaha

Ben wel heel benieuwd hoe anne-meya het doet met de meeting...volgens mij is zij de enigste die eigenlijk altijd alleen is.......leukkkkk!

Ja lis...kom op met dat recept.

Ik ga sate maken met lon ton(schrijf ik niet goed.hahahahah is kleefrijst) en dan lekker wat salade.

komkommer, mais, ananas, paprika, (en nog wat ik op voorraad heb) wat azijn peper en zout en een beetje sap van de ananas en smullen maar.

Wat stokbrood en nog wat knakworstjes van de slager voor die die geen saté lusten!

En dit kunnen de kindjes ook eten...vinden ze altijd lekker is mijn ervaring!

Zo ik ga aan de koffie en lekker csi kijken.

kus allemaal!

Geplaatst

Bo, liesbeth en Cynt, beterschap!!!

Lis, thanxx, was idd een type foutje..

De vissen leven nog steeds trouwens.. Hans is aangifte gaan doen (whahaha) en het was niet de eerste keer, hier in het dorp.. (dachten wij in een Hier-valt-nooit-wat-te-beleven-dorpje te wonen).

Ik had voor de kinderen een traktatie-zakje, kregen ze toen ze naar huis gingen, met snoepjes en een klein ieniminie kadootje erin, belleblaas, een scheetzak, een autootje.. ligt aan de leeftijd.

En idd ook serrvies en bekers van CARS

Slingers had ik bij de speelgoed winkel gehaald, kwam ik later bij zeeman, hadden ze daar de zelfde slingers van cars, alleen veel goedkoper.. 1 euro ipv 4,99!!!

Maar, ongeduldige ik, had het zakje natuurlijk al open gemaakt en het bonnetje weggegooid..

Wij hadden op de uitnodiging een eindtijd gezet, vond ik zelf wel prettig.

Vandaag weer gaan werken... hoe langer ik er was, hoe beroerder ik me voelde.. maar goed, ik heb het overleefd haha.

Nu wat pcm en op tijd naar bed..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden