Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Amanda waren jouw wielen ook niet een keer gejat in het dorp waar nooit iets gebeurt...??:unsure::misc_expressions-wh

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha die Sab, scherp opgemerkt!

Nou meiden hier is het echt enorm prut!!!!!

Dochterlief nog steeds ziek, drinkt slecht en krijgt nu ook diarree.

Andere dochterlief begint nu ook zieker te worden.

Hub schiet ook nog niet echt op.

Zelf voel ik me ook niet helemaal fantastisch. Niet ziek, dat niet maar heb me wel eens lekkerder gevoeld.

Dus weer even een zanik en zeur berichtje van mij.

Begin het een beetje zat te worden!!!

Sorry voor mijn gemopper maar het lucht wel lekker op!

Geplaatst

Lieve Beau,

heeeeeeeel veel sterkte en beterschap voor jullie gezinnetje!:hugg::hugg:

Geplaatst

Leuk om te lezen wat jullie allemaal met de verjaardagen doen/gedaan hebben!

Kan ik nog tips opdoen!

Beterschap voor alles zieke kindjes en pappa's/mamma's!

Marissa begint nu ook ineens van die buien te krijgen, als ze haar zin niet krijgt zet ze het op een brullen. Lijkt echt op driftbuien...

En ze begint ook weer ineens eenkennig te worden... Dan kruipt ze helemaal tegen me aan.

Geplaatst

hahahahaha Sab, je hebt gelijk... lekker rustig hé... buiten dat.. hebben ze ook al 2x de antenne van mijn auto afgebroken, en mijn auto proberen open te breken (niet gelukt). Fijn hé?

Wij wonen op een hoek... met tegenover ons, niets.. dus lekker rustig, maar ook weinig sociale controle..

Boke.... beterschap meis!!!!! Hou je meiden goed in de gaten hé?

Geplaatst

ach ik ken dat amanda, vorig weekend is de (inbouw) navigatie uit onze nieuwe auto gesloopt, raam eruit en echt alles losgemaakt, a-so-ciaal gewoon...lekker buurtje he? hahaha

Rij je 4 jaar opel niets aan de hand, rij je weer volkswagen passat en jahoor na een maand alweer die loele....leuke auto VW....mmm of leuke stad Den Haag hahaha

Geplaatst

ja Sab... maar jullie wonen "in de grote stad" hahaha.

Nee, het is overal.. tuig hahahaha

Geplaatst

beau van hier ook een knuffel van mij meis!

Beterschap voor jullie alle vier.

Meis en je zanikt echt niet....lekker toch dat je het hier ff kwijt kan!

Ga je het weekend wel reden beau...goed aan jezelf denken hoor meis.

Hier ook spuitluiers vandaag....tot onder de oksels....hahaahahha....bah!

Amanda en sab...lekkere buurt wonen jullie...hahahahaha

Geplaatst

hahahaha wat een tuig bij jullie zeg!!

hier gebeurt nooit wat.

schuren open,achterdeur vergeten dicht te doen,

autosleutels op het dak van de auto laten liggen het kan hier allemaal,

ach ja wij zeggen altijd een dief steelt niet in zijn eigen buurt hahahaha.

Geplaatst

ja hier ook een keer de voordeursleutels in de deur laten zitten de hele nacht...ikke niet hoor...mijn lieve hubbie die altijd zooooooooooo voorzichtig is...hahahahahah

Geplaatst

Ehm, hier ben ik meestal de muts die zulke dingen overkomt. Effe paar voorbeeldjes:

Zomers lekker de achterdeur open zetten, en de volgende morgen als je uit bed komt denken: wat is het lekker koel in de kamer... ow, de achterdeur staat nog open....

De sleutel uit de achterdeur gebruiken om de schuurdeur open te draaien, en vervolgens gewoon een paar uur weg gaan.... Achterdeur open, sleutel in de schuurdeur....

Ach, het is hier ook een rustig dorp!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

ik lees straks of morgen even verder. zet alleen even neer dat die wraps door hub waren gemaakt. ik weet niet ofhet echt een recept was... hij had gewoon vandie potten gekocht met groente voor chili ofzoiets. zo'n beetje tomatensausachtig met bonen en mais weet je wel. en dan van die kant en klare kipreepjes, gekruid. die even bakken, potje(s) erdoor, in de wraps rollen, in ovenschaal, geraspte kaas erover en dan moest het nog een paar minuten onder de grill (maar ze waren wel een beetje te koud bij ons...)

dat had ie echt in eenkwartiertje klaargezet en voor het eten dus nog 10 minuutjes wachten ofzo.

nu ga ik nog even verder lezen...

lis

Geplaatst

Ik dacht ook in een rustig dorp te wonen...

Bo, gelukkig alweer wat beter. Hopelijk zijn je meiden ook snel beter.

Cynt, hoe gaat het met Faasje?

Ik ben vanmorgen even naar de HA geweest..

maandag belde ik, en toen kon ik vrijdag terecht... niet dus... met veel moeite vandaag een afspraak kunnen maken. Ik heb een antibiotica-kuur gekregen want ik heb een luchtweg infectie.

Heb meteen gevraagd of hij even naar Len wou kijken.. omdat ik vind dat hij nog rochelt en hoest/niest. Nou, zegt hij; het is ver over, maar was een goeie middenooronsteking..

HUH, wat?

Dachten wij aan een flinke griep, heeft die huisarts op de huisartsenpost niet eens gezien dat hij een oorontsteking heeft gehad..

Gelukkig heeft hij antibiotica gehad, en dat heeft dus ook de ooronsteking verholpen.

Arm menneke, logisch dat hij niet wou liggen/slapen.

Maar gelukkig is nu weer alles rustig bij hem.

Nog 1 dag werken, en dan lekker 4 daagjes vrij, lekker, want ik ben toch eigenlijk wat te vroeg weer begonnen merk ik..

Liesbeth, hoe is het bij jullie met de zieken?

Wie is de volgende jarige dreumes?

Geplaatst

Hier lijkt het iets beter te gaan met ons..

Rob en ik nog wel wat verkouden en wat moe...maar niet meer zo,n belabberd gevoel...

Dayenna nog steeds flink verkouden..maar lijkt ook iets minder te worden..

Kijk het nog ff aan met haar...onze ha heeft deze week vakantie, en is er dus niet...zijn vervanging vindt ik een beetje een vaag mens...dus daar ga ik liever niet heen als het ff kan....

Als ze maandag nog verkouden is ga ik wel ff langs de ha...maarja...voor een kindje van 7 mnd geven ze inprincipe toch niks tegen een verkoudheid????

Voor de overige kindjes en papa,s en mama,s die nog ziek zijn: Veel beterschap gewenst...

Geplaatst

Sjong sjonge zeg, Len heeft gewoon een midden-oor ontsteking gehad? Wat en stelletje onoplettende sukkels daar bij die ha-post dan zeg! Gelukkig was de behandeling die ze startten wel goed, maar beetje duidelijkheid was niet teveel gevraagd. En nu heb jij een luchtweginfectie. Getverdemme zeg! Hopelijk knap ook jij snel op

Liesbeth, ik zou niet weten wat kindjes van 7mnd kunnen krijgen tegen verkoudheid. Ik weet dat de meiden hier op het forum veel neusspray gebruiken als de verkoudheid toeslaat. Ik heb dat zelf nooit gedaan, dus geen ervaring mee. Beterschap!

Hier geen nieuws, gaat prima. Ook wel eens leuk om te kunnen zeggen haha

Geplaatst

Amanda, toen Carolijn voor t eerst oorontsteking had zagen ze dat ook niet op de HA post...pas toen we doorverwezen werden naar de kinderarts zag ze het....mooi gevaarlijk aangezien ze er o.a. doof van kunnen worden als t niet opgemerkt wordt....

Gelukkig kreeg hij al antibiotica.

En nu jij weer, nou doe maar rustig aan hoor meis!

Liesbeth, zoutoplossing sprayen om het open te houden, kan geen kwaad en mag je oneindig gebruiken. Beterschap x

Geplaatst

zoutoplossing mag altijd,

met luuf insmeren helpt ook super en de doorgesneden ui op het kamertje.

meer kun je er niet aan doen volgens onze ha.

Geplaatst

luuf kun je beter op een doekje smeren en onder het lakentje leggen waar z eop liggen. Laatst gehoord/gelezen weet niet meer dat luuf voor verkramping kan zorgen....heel eng, dus ik doe het altijd zo....

Geplaatst

he getver das eng.

heb ik nooit gehoord ik smeer ze altijd ermee in gaat super.

maar denk dat ik nu toch het doekje ga proberen.

Geplaatst

Ik smeer de luuf altijd op de romper.

Ja Sab.. stel hij had geen antibiotica gegeven voor de griep..

nouja, maar niet aan denken.

Met mij gaat het nog steeds...***

De pillen lijken nog niet te werken.. bléh.. ben nu wel toe aan een goeie nachtrust, zonder hoesten..

Ben ook nog eens bang dat ik iedereen wakker maak..

Liesbeth, gelukkig, weer aan de beter hand. Verder kun je idd niet veel doen tegen verkoudheid. De ui doe ik ook altijd, net als neusspray. Len slaapt namelijk met fopspeen en als hij geen lucht krijgt door zijn neus dan kan hij de speen niet pakken, en dus ook niet slapen..

Je hebt ook "slaap zacht" van zwitsal, dat ruikt heerlijk naar eucalyptus, doe ik hem ook geregeld mee in bad voor het slapen gaan, vooral als hij verkouden is.

Bo, je meiden beter?

Geplaatst

Liesbeth,

idd Luuf, neusspray met zoutoplossing, een ui gesnipperd..stinkt wel..een natte handdoek op de verwarming voor vocht...sterkte hoor!

Amanda, wat een verhaal, bah zeg....ik herken het maar weer, gelukkig gaat het beter met len.

Ik moet weer werken , tot later Cynthia

Geplaatst

He Amanda, wat waardeloos dat je niet lekker bent!

Beterschap!!!

Hier is ene dochterlief beter gelukkig joehoe!

Alleen heeft de andere het overgenomen, had nu 39.8!

Heeft de hele middag tegen me aangelegen, zo ziek en zielig.

Dus het schiet nog niet echt op.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden