Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

o Bo.. ook al zo'n hoge koorts! Geef je haar paracetamol?

Zielig hé.. dan heb ik het nog 10x liever zelf!

Beterschap!!

Geplaatst

Hier vanmiddag een spannend avontuur gehad.

Of eh, niet echt hier...

Mijn man heeft eindelijk besloten dat er toch of een scootmobiel moet komen of een electrische rolstoel... dus... moest er ook een bus komen. Wrs. wordt het een electrische rolstoel...

Dus vandaag afgereisd om onze ster op de grill-bus automaat(2de hands) op te halen. (straks ook eventueel handig met een kinderwagen etc... hihihihi).

Toen we weg wilden rijden deed het deel van het dashboard het niet wat de km stand van de auto en de tijd enzo weergeeft. Snelheidsmeter deed het wel... Het kon zijn dat het onderweg weer ging werken, zo niet, dan moesten we bellen en dan sturen ze ons een printplaatje toe, maar dat hadden ze daar natuurlijk ook niet op voorraad. Kon heel gemakkelijk ingebouwd worden.

Wij rijden fijn op de A50 waar de spitsstrook open is, mijn man gaat netjes van helemaal buiten naar de middelste baan.... doet die fijne bus in 1 keer niets maar dan ook helemaal niets meer...

Geen vluchtstrook... omdat de spitsstrook open was... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gelukkig was er wel zo'n vluchthaventje een 100m verder op, dus zo gauw mogelijk de bus al rollende naar de rechterbaan en vervolgens naar het vluchthaventje gemanuvreerd met een kloppend hart in de keel....

Want... ons alarmlicht leek niet te blijven zitten.... Dus die konden we ook niet aan doen (later vast gezet door de reservesleutel er bij te steken).

Die autohandelaar gebeld en later de ANWB... De autohandelaar snapte er niets van en vroeg ons zeker terug te bellen als de ANWB was geweest.

ANWB-man is onder de motorkap gedoken... Wat bleek... diesel op! Tja, het metertje gaf aan dat er nog meer dan een kwart in zat... Kwam volgens mijnheer de wegenwacht door het kapotte printplaatje.

Garage gebeld en ze gaan zo snel mogelijk een nieuwe opsturen. Hihihih, je kan ook de dagteller nl niet bijhouden, omdat die het dus ook niet doet...

Brrr. maar we hebben wel mazzel gehad... Moet er niet aan denken dat we dat vluchthaventje niet hadden gehad... Op de vlucht/spitsstrook moeten stoppen zonder alarmlicht.... brrrrrrrrrrrrrrrr al die vrachtwagens die met een dikke 80 op je af komen stormen.... Griezelssssssssssssss

Maar we hebben het overleefd... en het gaat goed komen. Het busje rijdt trouwens prima. Ik heb het ook nog even mogen proberen!!!!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hilde, wat een avontuur zeg!

Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.

Maar ik kan me goed voorstellen hoe bang jullie waren......

Gelukkig rijdt de bus lekker! Veel plezier ermee.

Groetjes Laura

Geplaatst

Allemachtig wat een verhaal zeg! inderdaad mega griezelig hoor, je moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren he?

Mare..mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je man heeft?

Ik heb t nergens zo snel kunnen lezen, anders zoek ik nog wel even als t toch ergens staat hihi. Ik heb t gevonden! je man heeft Ms toch...? maar gaat ie zo snel achteruit nu?

Sab

Geplaatst

Ach, wil best nog wel een keertje vertellen dat ie MS heeft hoor... Hihihih, je kan ook niet alles onthouden wat hier langs vliegt!!! EN eh, hij loopt ook nog gewoon hoor... Maar lange einden lukt niet, fietsen ook niet echt.. dus vandaar iets waar ie wel buiten wat langere afstanden mee kan afleggen zonder dat ie meteen in de auto hoeft te stappen.

Groetjesssssssss

Geplaatst

Hahahah, vorig jaar wilde hij het nog niet hoor.. Een scootmobiel was voor ouwe lullen...

Ik was dan ook erg verbaasd dat ie er een paar maand geleden over begon! Maar ja, is natuurlijk ook niet leuk om toe te geven dat dingen niet meer gaan! Ben blij dat ie de stap nu heeft genomen.. Kunnen we weer lekker saampies met de honden het bos in!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

daarom vind ik t ook een dappere beslissing. doet ie vast voor z'n meisje, kunnen jullie weer t bos in hihi

Geplaatst

Hahahah, en een klein beetje voor zichzelf... want hij mist het stiekum ook wel een beetje!

Hij heeft ook al hele iedeeen...er straks een speciaal plekkie op creeeren of er een karretje aanhangen voor als de icsi een keer mag slagen... Hahhahaa, hij is er ook wel mee bezig!!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

ze hebben vast wel rolstoelstoeltjes, soort van fietstoeltje op de rolstoel hihi, koeeeeeeeeeeeeeeeel

Geplaatst

Nog een naar berichtje van mijn kant.

Ben er nog steeds beduusd van. Er is vannacht ingebroken bij mijn oma. Ze woont in een aanleunwoning in Voorburg en ze hebben vanalles meegenomen terwijl ze sliep...

Ze heeft 91 jaar in Den Haag gewoond, waarvan de laatste jaren zowat tussen en junks en asocialen zeg maar even. Nooit narigheid gehad en u woont ze 1,5 jaar hier en hups...toch te triest voor woorden he? Hoe durven ze....!! bij mijn omaatje. Gelukkig hebben ze haar niks aangedaan, maar ze kan het niet bevatten en ze zit maar, mijn klok....ze hebben haar wandklok ook meegenomen naast al haar goud...

Stelletje hufters, sorry $#$@%

Geplaatst

Owwwwwwwwwwwww wat een ellende!!!

Tja, ze zeggen wel eens dat je er beter tussen kan wonen... Ze weten dan dat je ook uit die buurt komt, en dan laten ze je vaak met rust, ben je bij wijze van, één van hen.

Maar ik vind het wel heeel erg min om zulke oude mensen van hun spulletjes te beroven...

Zo wie zo... je moet van de spullen van een ander afblijven!!!!!!!!! Pffffffffffffffffffffffft

Hopelijk komt ze er snel weer overheen!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

oh sab wat erg......gelukkig hebben ze haar niks aangedaan...moet je toch niet aan denken...jeetje wat een schrik!

Gaat het wel met haar nu....de ergste schrik zal ze nog wel krijgen....hoe zijn ze binnen gekomen bij haar?

en ja wat hilde al zegt...je kan er vaak beter tussen wonen!

Geplaatst

triest he meiden...

ze zijn over het balkon gekomen en hebben een raampje in de woonkamer ingeslagen. Ze is harstikke doof dus ja makkelijke prooi he? En t ironische van het hele verhaal is nog dat haar slaapkamerdeur niet meer op slot kan en daar kunnen ze dus zo door naar binnen....ach t arme mensje. Weet je wat ze zei: waren ze mijn slaapkamer maar ingekomen en hadden ze me maar...nou je snapt t al...ik durf t niet hardop te zeggen wat ze zei...:crybaby2:

Geplaatst

Het is werkelijk niet te filmen. Die mensen die dat doen denken ook echt niet aan de gevolgen voor de slachtoffers.... Durft ze wel weer alleen te slapen vannacht?

agroetjesssssssssssssss

Geplaatst

ik denk t wel hoor.We hebben ook nee gezegd tegen slachtofferhulp. Ze is nogal vergeetachtig dus wie weet...pas als ze dan de lege plek van de klok ziet zal ze t weer weten....

Geplaatst

oh sab wat zielig voor haar......wat een klojo`s lopen er toch rond.

Geef d`r maar een dikke knuffel als je haar weer ziet.....gaat ze vanavond ergens anders slapen?

Geplaatst

ze kan nergens anders slapen...mijn ouders wonen in een appartement en hebben de slaapkamer door laten breken hihi.

Ze wil altijd liever thuis slapen...dus ja...moeilijk he?

Geplaatst

Hmmm, nou, inderdaad, hopelijk verdwijnt het dan ook in het vergeethoekje.. maar kan me voorstellen dat zo'n heftige gebeurtenis blijft hangen!!!

Hihihi, ik wil anders wel bij haar op de bank slapen hoor... Neem ik mijn hondjes wel mee....

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Zolang ze het zelf wilt is het goed...en ze kan natuurlijk altijd bellen als ze wel bang word.

Meiden ik ga wat doen hier...spreek jullie weer.

Fijn weekend alvast voor die die ik niet spreek meer.

doei

Geplaatst

vieze.smerige,##**###****

echt dat vind ik zo laag hè..

sab hoe is het nu met je oma?

geef haar maar een dikke knuffel van me..

Geplaatst

Sab,

Wat erg voor je oma zeg, wat een enorme schrik zeg...

je kunt ze toch wat aandoen zeg!!!

bah bah bah, heel veel sterkte hoor,

cynthia

Geplaatst

t gaat best redelijk met haar, wel geschrokken en zo, maar goed. Morgen maar even langs bij haar...Als ze Carolijn ziet is alles weer goed met haar hihi.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden