Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee geen bokito, maar wel een ander stinkdiertje (ik weet trouwens niet hoe bokito ruikt...)

t is nu echt wel diaree aan t worden, maar ebbe is verder niet echt ziek. drinkt en eet gewoon dus dat scheelt.

maar ik ben zo ongeveer de hele dag schone luiers aan t omdoen en t blijft erg rood.

de dokter gebeld, maar die is smiddags niet bereikbaar en om nou de spoed te bellen hiervoor gaat me te ver.

dus nee, ik sta gelukkig nog aan de goeie kant van de deur!

leuk voor anne-meya, goudvissen. dat gaat bij ons niet gebeuren hoor, 1 bak schoonmaken is genoeg...van de kat, die ebbe trouwens ook super leuk vindt! helaas is het niet wederzijds...

he, wat een narigheid h ier, ik hoop maar dat t snel weer over is.

mn zus net gebeld en die heeft dit soort dingen ook allemaal gehad zonder zalfje van de dokter dus ik hoop dat t losloopt en anders bel ik morgen de ha-post. da's nog makkelijker dan vandaag de ha te bereiken.....

arme ebbetje en arme mama...

lis

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier ook hoor lis...super dunne poep...zo zielig...maar geen rode billen meer gelukkig.

Die pot zinkzalf van zwitsal zorgt voor een laag op de billen dus kan de poep er niet meer bij.

gisteren had ze even wat dikkere poep maar nu weer dun....gek word je ervan...zeker die kleintjes.

Geplaatst

da's ook een slimme sab!

en die zalf van jou klinkt ook goed.

ik ga kijken wat ze bij de apotheek zeggen.

lis

Geplaatst

nou, die zeiden dat iets heftigers toch via de ha moet, alle andere dingen vonden ze een beetje hetzelfde...

ik hoop maar dat t snel beter gaat.

gelukkig blijft hij nu even slapen, dan zal hij wel niet gepoept hebben...

even lekkere koffie voor mama...

lis

Geplaatst

hier ook weer diarree

maar nu weet ik niet of het aan de yoghurt ligt of aan zn nieuwe tandje..

pfff... maar weer ff de yoghurt achterwege laten!!

Geplaatst

Even snel, een ego-berichtje van mij...

Len heeft keelonsteking.. en de tweede antibiotica kuur in twee weken..

Slapen deed hij al een paar dagen slecht (huilen!), en vanmorgen weer koorts. Voor de zekerheid langs de dokter.. keelontsteking..

Bah ik baal enorm (kan wel janken) want ik moet morgen werken t/m donderdag.. en ik wil bij mijn manneke zijn!!!!!!!!!!!!!!1

xxxxx

Geplaatst

ah gossie amanda,

wat zielig..

heel veel beterschap meis!!

en ik kan me heel goed voorstellen dat je wel kan janken..

sterkte

groetjes rosalie

Geplaatst

ahhh wat zielig Amanda! Heel veel beterschap iig en ik kan me voorstellen dat je niet wilt gaan werken, bah wat een toestand zeg....laat hub Len maar goed vertroetelen!

Geplaatst

Ahhhhhhhhhhhhhh...wat zielig amanda...en dan alweer zo`n kuur.

Geef hem maar een lekker waterijsje...verzacht een beetje.

Geplaatst

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............ik kwart voor zes al.:dry:

ik moet steeds aan amanda denken met 9 uur.

Geplaatst

he sab ik wil ook van die mooie foto's van anne-meya...is dat gewoon een foto zaak of iets wat door heel nederland heen zit waar je dat hebt gedaan meis.

Geplaatst

ik 6uur maar eigen schuld hier, Carolijn nu net wakker hoor ik.

Amanda 9 uur??? slaapt Len tot 9 uur? Komt misschien wel weer bij ons..Carolijn had ook zulke tijden, ooit.......hahahaha

Geplaatst

nee hij zit alleen hier geloof ik hoor. Ik heb gezocht op baby reportage en Den Haag en toen kwam hij eruit. Zoiets zit vast ook bij jullie! Hier is zijn link iig voor het geval dat en dan kun je even kijken, vooral toen ik de bab/kinder foto's zag dacht ik ja das wel erg leuk haha

http://www.arjeneeken.com/

Geplaatst

Amanda welke slaappillen gebruik jij.......hahahahahaha........ah dat mannetje is ziek en zal nu ook wel niet zo best slapen.

hoe ist met je mannetje amanda...beetje geslapen vannacht?

Geplaatst

dank je wel sab...ik zal eens gaan zoeken!

nu ff koffie maken.....ik heb slaaaaaaaaaapppppppppppp:36_2_63:

ga eerst ff :coffee2: dan:pain: en dan even:shower1: dan ben ik weer lekker :eekk:en dan vanmiddag op :blahblah1: visite.

Fijn zaterdag allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Tjonge Amanda, wat balen!!!

Effe over de zinkzalf: supermiddel... maar dat mag niet in open wondjes... alleen er omheen!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

goh, t is weer zieken en kwalenboeg.

echt supervervelend amanda, keelontsteking is zo pijnlijk... en dan wil je echt niet weg. heb ik al bij zere billetjes...

roos, wat lastig zeg, dat je dan niet weet waardoor t komt. ik heb ook t idee dat ebbe zn slappe poep nu van tanden komt, maar ja je weet t niet, en bij ons maakt dat dan niet zo veel uit maar bij milan wel... echt moeilijk. succes hoor.

hier gaat t iets beter met de billetjes.

je had ons moeten zien gisteren. teon ebbe wakker werd was hij erg hangerig en ging bij mij op schoot bumba kijken...zonder broek. gelukkig heb ik het eraf gebracht met alleen een plasje op de spijkerbroek.

daarna heeft hij op zn kleed gespeeld met daarover een groot plastic tafellaken dat ik had gekocht voor onder zn eetstoel. ik heb foto's gemaakt ik kijk later wel of er eentje bijzit waar hij een beetje 'decent' op staat...

maar toen ging ie op een bepaald moment natuurlijk toch poepen (staand dus dat ging goed) sorry voor t vieze verhaal j ongens. wat denk je? net naast het kleed... en later nog een plasje ook ernaast.

haha, grapjas. maar t helpt volgens mij wel, even zonder luier.

vandaag hebben we dat nog niet gedaan. misschien straks, het gaat wel ietsje beter nu.

doeiiiii

lis

Geplaatst

mooi beeldend verhaal van je dag josé, ik zie je helemaal zitten met uitpuilende ogen blahblah op visite, haha

Geplaatst

helpt idd lis blote billen laten lopen,

droogt het lekker,

doen we hier ook hoor scheelt we hebben laminaat,mogen alles zo laten lopen hahahhahahah

Geplaatst

Die Lis, ik zie Ebbe al helemaal lopen zonder luier! En poepen natuurlijk hahaha.

Wel vervelend hoor meis die zere billen! En inderdaad is dan zonder luier gewoon het beste.

Hopenlijk is het snel weer voorbij!

Roos; hoe is het met Milan? Gaat het al wat beter met zijn ontlasting?

Amanda; beterschap voor Len! Wat zielig voor hem!

En wat @$@$@$@ dat jij moet werken dan. Hub zorgt vast goed voor hem hoor meis, maar moeilijk om je kindje dan achter te laten zeg maar.

Sab; ik ga straks ff kijken op die link van de fotograaf. Vond het zo'n mooie foto!

Ik wil ook zoiets boven de bank hebben. Ik zag laatst bij de Paffs (waarschijnlijk ben ik de enige malloot die dit kijkt hahaha maar is wel leuk) dat zij ook onwijze mooie foto's van haar kindje had laten maken. Helemaal geweldig vond ik het ; zo mooi!

Joos; jij hebt er werk van gemaakt met al je smilies op je berichtje hahaha leuk hoor!

Was het nog gezellig op visite?

Hier lekker geshopt vandaag en op kraamvisite geweest. Was zijn ze dan weer klein zeg.......

En mijn meiden zijn dan alweer zo groot!

De meiden gaan lekker nu weer (eindelijk!). Alleen zijn ze erg eenkennig, pieperig en ze huilen snel.

Weet iemand of het weer sprongetjestijd is?

Fijne avond allemaal en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Bo, hubbie moest ook werken, maar Len was in goeie handen bij opa en oma. Maar hij heeft flinke koorts en is beroerd... heeft de hele dag mamma geroepen en gehuild....... *snik*

Len slaapt al maaaanden tot 9 uur, heerlijk hoor. Alleen nu niet dus.

Maar hij slaapt overdag dus maar een half uur tot een uur.

Slaappillen Joos? Een zware hamer hahaha..

Is idd het beste Lis, zonder luier laten lopen. Hopelijk is het snel weer dicht/over.

ben er vandoor.. even op de bank hangen en dan naar bedje!!

Geplaatst

Hallooaaaa,

Hier nog lekker rusitg, Carolijn slaapt nog!! jaja, feest voor papa en mama!

Zo zielig voor Len dat ie alleen maar mama roept....En wat heerlijk dat ie zo lang slaapt joh, gaat Len ook naar de creche Amanda?

Lis, heerlijk als ze in blote billen lopen/liggen/kruipen whatever he? vind ik altijd zo schattig hihi. Gelukkig gaat het al weer ietsjes beter met hem.

Joos, hoe was de visite?

Uhmmm Boke....ik kijk ook naar de Pfaffs.....nee I say more......? (ken trouwens heel veel vrouwen die dat kijken hahaha) Ik zit eigenlijk te wachten op t nieuwe seizoen hahaha.

Hoe is het met de rest van de meiden?

ik ga eens kijken of er wat sneeuw gevallen is...boehoe..

Kus Sab en goeie zondag xx

Geplaatst

hallooootjes,

Hier lekker uitgeslapen tot 9 uur......jheroen en anne-meya waren er al om kwart voor 6 uit...hahahaha

Visite was goed gezellie...we hebben echt zoveel verjaardagen de komende tijd...en daar moeten we allemaal in het weekend naar toe....is wel eens jammer.

Kijk nu al uit naar een vrij weekend...hahahahahaha

sab en hoe is de sneeuw???????

Lekker hoor dat carolijn lekker slaapt.

Beau leuk hoor pfaffs.....heb ik een paar keer gezien....maar ja jheroen hè...vind er echt geen bal aan....hahahahaah

Wat heerlijk dat de meiden het weer goed doen ..........hier ook steeds vaker eenkennig...aan de benen hangen en zo...niet bij een ander op schoot willen.

Mijn broer vind ze altijd leuk maar gisteren meteen zo`n lipje van ik ga zo huilen...hahahahahaah

Beau op kraamvisite...wat leuk en wat zijn je meiden dan alweer groot ja....maar met een trots gevoel hè...hahah

Lis ...in de blote billen is inderdaad heel goed.....en ja ....ik zou het ook naast het laken doen...hahahaha

Weer zo`n moment om later aan hmt te vertellen...leuk hoor!

Gaat het al wat beter lis met ebbe?

Is je sleutel al gemaakt?

Amanda..ik zie len al om jou roepen dat mannetje zo zielig...erg hé om je kind zo ziek te zien.

En opa en oms zullen zeker goed voor hem zorgen...die kent ie ook goed...is beter dan ze ziek naar het kdv moeten brengen lijkt me.

Hoe is het nu met hem?

Geen hamer meer gebruiken hoor amanda...anders geef ik len het nummer van de kindertelefoon...hahahah

Roos...wat vervelend dat je dan moet gokken waar het van komt meis...het ging toch in eerste instantie goed met de yoghurt?

Laura hoest ie?

Cynthia ff een vraagje.....wanneer kan je te weten komen hoelaat je gaat vliegen?

Gaat het met jou kindjes allemaal goed?

Hilde ik ga eens even kijken hoe het er met jou voor staat.....kijk wel even of ik het kan vinden in een ander topic!

Liesbeth hoe is het met je meisje nu...of ben je haar nu weer even aan het verplaasten.....hahahahahaah

En hoe is het eigenlijk met vonnie en de verbouwing??????????????

Wij gaan donderdag een huis bezichtigen en dan komen ze hier ook om een prijs te bepalen...spannend.

Zo vandaag weer druk dus mij zie je hier niet meer vandaag denk ik.

Fijne zondag meiden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden