Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ha steph.. hahaha. Was helaas al weg, heb je reactie niet meer gezien..

Alles goed met jou en Tim?

Geplaatst

Laura ik bedoelde eigenlijk...zou je toch niet ff naar de dokter gaan en dan een spierverslapper halen...is soms wel even prettig hoor...en dan blijft het wel weg meestal.

Gaat het weer wat beter?

En nog ff een vraagje laura...kan je onder een houte vloer vloerverwarming leggen?????????

hilde meis wat fijn dat het alweer wat beter gaat.

Was het gezellie het feest?

Fijn...len weer beter....goed zooooooo!

Liesbeth ook weer haar hubbie wat beter.

Gaat lekker zo.

Sab al de koffers aan het inpakken...heb je er zin in meis?

Lis...de 27ste prikken....wow dat kom dichtbij nu.....had er overheen gelezen meis...sorry

Leuk hoor.....ga helemaal met je meeleven..zo spannend.

En dan corine ook al.....en sab van de zomer toch...leuk leuk leuk!!!

Beau meis.....hoe is het daar...weer een normaal gezindsleven zonder zieken?

En wat een leuk huisje heb je kocht voor je meiden....helemaal te gek meis.

Cynthia...hoe was het baby checken?

Verder met iedereen alles goed?

Cynthia....hoever van te voren weten jullie hoelaat vluchten vertrekken?

Doei ...ga gauw wat doen hier

Geplaatst

da's goed te horen hilde. een hele opluchting dat t weer minder is. en gelukkig kon ie lekker mee naar t concert, zonder rolstoel!

liesbeth, oh wat naar dat iedereen zo van slag is... maar wel logisch he, is echt niet leuk iemand in het ziekenhuis. fijn dat ie weer snel naar huis mag. is ook zwaar omdat je dan natuurlijk veel moet zorgen maar beter dan weg!

sterkte nog even he,

steph hoe gaat t bij jullie?

en len ook al weer wat beter. goed zeg!

ik vind het ook meoilijk mn lachen te houden. grappig zijn ze soms, maar je wilt t niet stimuleren he...

ebbe is dit weekend even bij oma en opa geweest en wij zijn heerlijk naar de sauna en een feestje geweest en............. uitgeslapen! oh wat eenf eest, gelukkig vinden opa en oma dat ook!

en nu kan ebbe ineens aan de hand lopen (nou... handen hij kan nog niet aan eentje) goed he!? en nog steeds lekker aan t eten s avonds! oh wat heerlijk zeg.

alleen was ie af en toe wel weer een beetje driftig, maar ja, dat hoort een beetje bij ons ebbetje, klein driftkopje. (heeft ie van mij, oeps) ik hoop maar dat dat een beetje binnen de perken blijft. verder komt hij steeds boekjes brengen en puzzelstukjes. als je dan ergens anders zit met 1 puzzelstukje kan je daar niks mee maar dan wordt ie wel heel boos als je daar niks van kan maken, haha. en zo'n boekje moet n og steeds 5 keer gelezen worden natuurlijk. maar t is erg leuk!

nog goed nieuws over mn neuspoliepen: ik had een andere arts en die vond ze erg klein! (maw wat een aansteller ben je haha) en die zei dat we de operatie maar uit moesten stellen ook ivm onze ivf-poging. ik opgelucht, het was vorige keer nogal onverwachts en ik had al uitgerekend dat t echt niet meer ging lukken en ook wilde ik niet nog meer dagen vrij hoeven nemen zo rond de poging!

ik heb een receptje voor druppels gekregen die verder geen bijwerkingen hebben en that's it. wel jammer dat ze niet echt weg zijn dan, maar goed, dat is dan maar zo. ik heb de laatste 2 keer erg zere oren gehad met vliegen en denk achteraf dat t misschien door de poliepen komt. ik wil nu dus eigenlijk niet zo ver vliegen... weet iemand daar iets van?

groetjes!!!

lis

Geplaatst

hoi josé, wij waren gelijk!

zit je ook lekker aan de koffie? ebbe ligt lekker te pitten, fijn hoor. kunnen we straks even naar buiten en boodschapjes doen en... de prikken halen ja!

snel ineens he, ik vind het zo snel gaan. tja, met zo'n kleine vliegt de tijd!

ik las dat je 'uitgeslapen' hebt... goed!!!!

lis

Geplaatst

ja ook aan de koffie lis...en heerlijk uitgeslapen...wat wil een mens nog meer...hahahahahaha

Lekker lis dat je niet onder het mes hoefde...met dat vliegen kan ik je niet helpen...wie weet weet cynthia er wat vanaf!

Geplaatst

Lis, wat fijn van je operatie en tegelijkertijd wat naar. Want nu met vliegen is het idd misschien niet zo prettig. Geen idee hoor, ik weet wel dat ik normaal al erge last heb van mijn oren. De laatste keer zaten ze zelfs 3 weken dicht en had ik een flinke oorontsteking daarna/van te pakken. Bel anders de h.a. (of assistente ) voor deze vraag. Die weten dat wel hoor. Denk niet dat Cytnhia iets van oren weet omdat ze op een reisbureau werkt hahahaha :cheesy: sorry meiden hihi

Geplaatst

ha die sab,jij klinkt ook uitgeslapen haha.

ik weet ook nog niet of we wel iets gaan boeken met vliegtuig, maar dan weet ik waar ik over zeur...

ik vind t tegenwoordig gewoon heel relaxed om in nl te blijven , erg he, suffe muts haha. maar wij gaan in september... tja da;s wel een beetje risico dan he.

Geplaatst

weten jullie al dat robin zwanger is?!

ik lees haar site via die van kata, maar een berichtje sturen is niet zo makkelijk ... dus ik zal hier nog wel een felicitatie plaatsen...

leuk he!?

Geplaatst

Jaja uitgeslapen ja, meestal douche ik s'avonds maar ik stond nu al om 6 uur onder de douche hahaha.

Robin=Ruth=Coretty toch...? leuk hoor, gefeliciflapstaart

Geplaatst

nou, ik moet wel zeggen dat ebbe wel heel aanhankelijk is. hij heeft net flink zitten piepen in zn buggy... en ook steeds maar opgetild willen worden...

en ik voel ook nog aan de andere kant kiesjes zitten... haha ben benieuwd hoe dat gaat.

groetjes,

lis

Geplaatst

hahaah...die lis...ik moet wel om je lachen...niemand die antwoord geeft en je schrijft dapper door...hahahahah

He ik kende die site van robin nog niet....doe ff een linkje?

Is ebbe ook zo aan het hangen lis...hier hangt er 1 aan mijn been en blijft maar onhoog kijken en met van die ogen...pak me dan...hahahahahah

Breng ebbe maar hier lis...kan ie met anne-meya gaan hangen samen...hahahahahahah

Geplaatst

O ja en sab...ga slapen jij...hahahahahahaha

Kan toch...cynthia zit zo in die reiswereld ..........uh ja nu je het zeg...bel toch maar de h.a even lis...hahahahahahahah

Geplaatst

haha, ja ik schrijf gewoon door...

helpt t als ik zeg dat de site van robin via de links van kata te bereiken is of niet...

ik weet niet of robin t vervelend vindt om direct gelinkt te worden. maar anders mail ik t wel.

groetjes,

lis

Geplaatst

Joos, wat is samen hongen??? :cheesy: :cheesy:

Lis: zielig he als ze zo aan je willen kleven? Lekker oppakken helpt soms wel haha, heerlijk he?

Slapen Joos??? ik zit op mijn werk man! hahahaha

Geplaatst

Hey Lis, nou, dat blijft spannend, die neuspoliepen van jou. Fijn dat ze niet zo groot zijn.... Maar ze moeten er wel een keer uit?

Het concert van Candy Dulfer was absoluut een feest. Maar ik merk na zulke avonden/nachten toch elke keer wel weer dat ik geen 20 meer ben. Ach, dat moet je ook niet wekelijks meer doen!!!

Hier verder niet veel nieuws te melden: de schuur is voor een deel weer uitgemest! We kunnen er weer normaal lopen!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

hahahah cynthi is net een huisarts..die weet alles(nou denk ik dat zelf ook...)

Sab , volgens mij is het echt niet aan te raden om te vliegen met een oorontsteking..check het maar eens goed hoor.

Ik ga Lieve effe naar bed doen, faas ligt er al in maar vind het altijd lekker om nog met eentje te knuffelen en spelen...erg he..

verdre morgen weer werken en nog kadootjes knutselen vor het kdv,

doei cynthia

Geplaatst

Ha Cynth! Nee met oorontsteking vliegen is zeker geen goed idée!!! Daar kunnen ze doof van worden, dat weet ik dan weer wel hihi. Maar het gaat over Lis en haar poliepjes (in haar neus)

Wat heerlijk zeg dat je er met 1 nog lekker kunt knuffelen, mmm. Carolijn sliep al om half 6. Die heeft Sesamstraat niet eens gered… (maar wel tot vanmorgen half 7 jippie!!)

Hoe is het verder met de rest??

Geplaatst

haha het ging over poliepen.....en vliegen..tja dat weet dokter reis hier niet.....

Ik ben op het werk maar af en toe checken....

cyn

Geplaatst

hai meiden...hier weer ff gauw wat laten horen...hubby is gister al thuis gekomen...heb zondag hals over kop een bed moeten regelen...want hij moet in de woonkamer liggen....wat een gedoe....ik heb echt lopen rennen vliegen en hollen om allles op tijd af te hebben ......maargoed...zondag avond om 10 uur had ik dan eindelijk alles voor elkaar...de huiskamer verbouwd....bed erin...tuinstoel in de woonkamer....op een andere stoel mag hij nog niet zitten....hij moet nog 6 weken grotendeels plat op z,n rug blijven liggen......vannacht heeft hij wel boven geslapen......ik heb dus geen oog dicht gedaan.....weten jullie hoe mannen zijn als ze iets mankeren?????????.....haha.....ja....zo ja......pffff.......ik ben echt de hele dag bezig....Dayenna verzorgen...Rob verzorgen...(gelukkig is ie niet zo lastig...haha)...De hond uitlaten zo,n 6x per dag...en als ik dan nog wat tijd heb....dan ben ik zelf aan de beurt!!!!!....maar we hebben iig niet meer dat geloop naar het zkh 2x per dag.....dus dat scheelt wel weer...maar ik vraag me nu al af wat zwaarder is...haha...(hij is pas 2 dagen thuis)...help....!!!....nee hoor...nu loop ik te klagen....ik ben blij dat hij weer thuis is....en ik ga het wel redden hoor.....ik laar het maar een beetje op me af komen.....

Helaas dus nog steeds geen tijd om alles hier te lezen...laat staan een reactie te geven....sorry....sorry...sorry....

dus nog ff een keer zo:

Voor alle zieken heel veel beterschap.....

Voor de "wachtbankhangers" veel succes...( er zitten toch nog meiden op het bankje????)

En verder voor iedereen veel liefs en hopelijk heb ik gauw weer wat meer tijd om alles weer eens goed te lezen en te beantwoorden.

Als je al een paar dagen hier niet bent geweest moet je zoveel inhalen.....haha...

Ik ben nu al helemaal achter....

Toedeloe...en hopelijk tot snel...

Geplaatst

fijn dat ie thuis is meis.

Maar 6 x per dag de hond eruit.....doe je dat express om ff weg te zijn...hahahahaha

Zo vaak gaat onze viervoeter er niet uit hoor....hahaha

Nou ga maar gauw weer zorgen...sterkte!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden