Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh...ja dat dacht ik al.....lekker op een hoek!

Mooi hoor!

En dan maaR 4 weken......dat geeft weer hoop hier...hahahahahaha

Nou leuk hoor...foto`s van voor en na wil ik graag zien.....maak maar een apart topic...leuk!

Ik ga ook lekker naar bed...ga er maar vanuit dat ze er weer vroeg is morgen!

Trusten meis.,..en je hebt mijn avond weer wat beter gemaakt...hahahahah

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jippie, heb ik mijn goeie daad voor vandaag verricht! Welterusten meis!!!!!!!!

Hopelijk is Anne-Meya niet té vroeg....

Geplaatst

oja Joos, op een hoek wonen heeft ook nadelen......... bijvoorbeeld dat ze je autobanden jatten, badschuim in de vijver gooien en je auto proberen open te breken....

Maar is ook lekker!!!!!

Vooral omdat we tegenover ons niets hebben, ja water, met boten en eendjes.. heerlijk...

ik ga nooit meer verhuizen....!:booty:

Geplaatst

Super mooi Amanda!!!!!! Ik begreep je mooie tekening wel hoor, haha.

Joos, ik zou lekker gaan verbouwen. De punten die je noemde (speeltuin-school-eendjes) zijn vrij belangrijk denk ik. Om die redenen wil ik met een jaar of 3-4 verhuizen naar een betere kindvriendelijke stek.

Wij gaan ook verbouwen haha. Welstand is erdoor, nu nog de technische ellende en daarna de buurt. We verwachten dat we over een maand of 2 kunnen beginnen.

Een aanbouw met grote kelder onder de helft van het huis.

Helaas niet in 4 weken denk ik.....

Lis, goed dat Ebbe weer zijn lieve zelfje is. Alhoewel dit misschien ook een goed begin is voor zindelijkheidtraining? Las pas in de krant dat kindjes van nu 6-12maanden later zindelijk worden. Moet ik mijn Pampers vast inruilen voor slechte luiers haha

Tjuus!

Geplaatst

aha, kijk, toch nog technische mensen hier.. hihi.

Duurt lang hé die vergunningen aanvragen... pfff....

Bij jullie gaat het dus langer duren, ja die kelder graven..

Zie je r ook zo tegenop?

Maar.. jullie denken aan verhuizen, en dan toch nog verbouwen?

Ik ga ook pitten.... trusten!!!

Geplaatst

Wow, Amanda, dat gaat mooi worden!!! Hihihihi, alleen wel heel wat meer raampjes te wassen!!!

En eh, José, ik zou het wel weten als ik dat zie... dan maar 4 weken troep! Een aantal weken 2 huizen hebben is ook niets! Bovendien moet je dan ook alles weer verslepen enzo... En als je zo ideaal woont.... zoveel plekkies zijn er niet die die voordelen hebben!

Fijn dat Ebbe ook weer een heel stuk beter in zijn velletje zit!!!

En Roos... succes met de MRI enzo... Nog effe een verhaal van een goede kennis die ook dacht dat ze een hernia had. Zij heeft ruim een jaar doorgelopen, bij de fysio gelopen, regelmatig bij de dokter geweest... Ze heeft nu pas een MRI gehad en nu blijkt het geen hernia te zijn. Ze weten nog niet wat het nu wel is, maar denken aan een scheurtje in het buikvlies....Tja... Is wel uitzonderlijk natuurlijk... Sterkte!!!!

Nou, hier verder niet veel nieuwtjes...behalve dat de benen van mijn mannetje het niet zo goed meer doen nu... Vandaag een passing van een scootmobiel gehad... dus dat was precies op tijd. En mijn nekkie is effe niet zo soepeltjes... Maar dat gaat wel weer komen.

Groetjessssssssss

Geplaatst

Ja Amanda, we willen eerst nog verbouwen. We wisten al toen we hier gingen wonen, dat het niet voor altijd zou zijn.

Het was een bouwval, wat nu een half paleisje is. De aanbouw en verbouwing van de keuken zat al in de planning. Alleen de ivf-bevalling en tweeling zaten ertussen.

We gaan verbouwen om de meerwaarde te vergroten. Robbert kan veel zelf, dus dat schiet financieel wel op.

Welterusten (je bent al weg, maar dan tot morgen of zo haha).

Geplaatst

Hilde, wat vervelend voor je man!

Is dat tijdelijk? Of een nieuwe verslechtering die onomkeerbaar is?

Poeh, pittig hoor.

Sterkte met je nek. Een stress-kadootje?

Geplaatst

Ha die Laura,

Nou, we gaan er vanuit dat het tijdelijk is... Hij loopt als een dronkenman en zit dus grotendeels in zijn wiel-benen. Hij had nu zelfs wat spastische trekjes in zijn handen als hij liep. Dat had hij nog niet eerder meegemaakt. Hij is eigenlijk te druk en neemt te weinig rust. Eigenlijk moet hij s middags effe een uurtje gaan liggen. Maar op het moment gunt hij zich daar geen tijd voor. En er is inderdaad ook wel een stress factor geweest de afgelopen tijd. En ik denk inderdaad dat mijn nek ook wel deels stress is... Maar wat voor stress... daar ben ik nog niet zo achter.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

big boss is weer bezig,maar hij krijgt ook de wind van voren.

bij het topic te koop

groetjes relnicht !!!:headbanger:

Geplaatst

Ja Manuela, had ik gister al gezien.

Zag zijn bericht en iemand had geschreven dat Marktplaats daar een betere plek voor was. Nu net zag ik dat dat bericht is verwijderd. Creap!!!

Ja Hilde. Stress kan altijd op de loer liggen. Zelf heb ik al 3 maanden een prop in mijn keel (sinds begin dec). Soms is ie weg (nu bijvoorbeeld) maar soms komt ie opeens weer opzetten (bij spanning ja).

Kan me voorstellen dat je man niet wil rusten 's middags. Dat horen oude mensen te doen en niet een jonge vent. Moeilijk dus.

Groetjes

Geplaatst

ik ben daar al heel lang niet geweest manuels...dus ik meteen kijken...niks te vinden...lees ik daarna pas het antwoord van laura/......hahahahahahhaha

Geplaatst

he meiden,

ik breek even in op dit topic, maar loop hopeloos achter om te reageren. Sorry! Ik probeer nog een goeie modus te vinden met het tijdsverschil en daardoor kan ik wat minder online zijn als ik zou willen. Overdag slaapt Famke bijna nooit meer 's morgens, dus heb ik wat minder tijd. Als ze dan 's middags slaapt ben ik vaak aan het bijkletsen, msn'nnen of mailen met vriendinnen in Europa. Ik hou dan weinig tijd over om overdag hier bij te lezen of te kletsen.

ze gaat wel woensdag en donderdags naar de oppasmoeder, zodat ik wat tijd heb om winkels te onderzoeken, spullen te kopen die we nog nodig hebben etc. en wat sociale contacten aanboren. Maar daar gaat toch ongemerkt meer tijd in zitten, zodat de dag snel voorbij is.

We hebben het wel naar onze zin hier, wetende dat het maar voor 3 jaar is. Het is toch een andere manier van leven en dat is toch even wennen. Je moet hier overal de auto voor pakken, ook om te gaan wandelen. Gelukkig heb je hier wel veel parken overal, maar stoepen heb je hier niet veel, dus toch de auto pakken. Terrasjes heb je hier helaas niet veel, dus dat ga ik zeker missen. Ook de inrichting van dorpjes en steden is compleet anders. Niet gezellig zoals Breda, Antwerpen etc. Wel veel Malls, die dan weer overdekt zijn meestal.

Ik heb trouwens voor volgende week woensdag een eerste afspraak gemaakt hier in de IVF kliniek vlakbij. Je hebt er 5 in de omgeving, maar dit lijkt mij de beste. Ze doen ook AH, dus dat vind ik wel fijn. Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen, maar ze hadden al op hele korte termijn een plekje vrij voor een behandeling. (wie weet lopen we dan gelijk op Lis, net als vorige keer....jij gaat toch ook weer snel beginnen?)

Volgende week komt mijn moeder met haar zus om te helpen met het uitpakken als de verhuisspullen eindelijk eens gaan komen. Daar kijk ik wel naar uit. Peter en ik gaan dan een weekendje weg samen, zijn we wel enorm aan toe. Lekker naar Florida ofzo, beetje van het lekkere weer genieten, wat relaxen in de wellness en wat golfen.

Meiden,

ik probeer wat vaker hier te komen, maar het loopt nog niet helemaal zoals ik zou willen. Heel veel liefs voor jullie en jullie kids. Weten jullie hoe het met Robin is? Ze zit toch bijna aan de testdatum? Las ik op de site van Kata. Ik duim in ieder geval heel hard met je mee meid! You go girl!!

Liefs Corine

Geplaatst

Ha die corine!!!

wat leuk van je te horen. geeft helemaal niks als je niet kan bijlezen en reageren hoor, ik lees evengoed heel graag hoe het met jullie gaat!

ik had volgens mij al eerder geschreven dat ik een tijdje in de vs heb gestudeerd (5 maanden) en dat was in een klein stadje. En wat je schrijft herken ik helemaal!

Zo anders, echt ongelooflijk. die gekke malls en grote supermarkten... en ja, voor alles de auto. die wij niet hadden natuurlijk, we reden rond op een soort geleende kinderfietsen, je begrijpt; met gevaar voor eigen leven!

ik hoop dat je snel iets opbouwd daar, ik heb t ook naar mn zin gehad hoor, maar t was wel wennen!

en wat spannend dat je al zo snel een afspraak hebt! ik begin de 27e met prikken, haal maandag de spuitjes op... da's misschien wel erg snel he...

succes meis, en veel plezier op je weekendje florida (decadeeeeeeeeeeeeent!;)

lis

Geplaatst

vergeet ik de rest:

liesbeth, balen zeg, zo'n periode. ik hoop ook dat t snel weer voorbij is...

laura, goh dat ken ik ook ja, ik span de spieren rond mn keel altijd heel erg aan als ik gespannen ben, net als die in mn buik...

chillen.......................

lis

Geplaatst

Nee Joos, als die prop regelmatig weg is en opkomt bij spannignen, dan heeft de dokter weinig zin.

Dat zei ze al toen ik daar begin januari was. Het is een stress-prop helaas. En ik ben eigenlijk een beetje klaar met al die doktersbezoekjes.

Had wel op internet gelezen dat je er een soort van therapie voor hebt, ik denk dat Lis de goede omschrijving heeft gegeven. Het spannen van de keelspieren.

Geplaatst

Nou, t gaat hier weer beter! Sinds gistermiddag loopt m'n mannetje weer gewoon! Hij heeft nog wel last van 1 knie, en moet dus wel rustig aan doen.

Tja, en dan gaan we vanavond naaar een optreden van Candy Dulfer in het plaatselijke poppodiumpje! Ben benieuwd hoe hij gaat, in zijn stoel of lopend.

Mijn nek wil nog niet zo heel erg, met name 's nachts niet. Altijd leuk! Misschien toch het slaapkamer raam s nachts weer eens dichtdoen.

En Laura, vervelend van die prop! Kon je hem maar voorgoed wegslikken!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Meiden...

Even gauw een berichtje van mij tussen alle bedrijven door...

Hubby is inmiddels geholpen...operatie is goed gegaan...hij mag zelfs waarschijnlijk maandag al naar huis!!!

Dat is dus heel positief...

Dayenna is helemaal van slag sinds haar papa niet thuis is....de eerste nacht heeft ze ook bijna de hele nacht telkens liggen huilen....snik snik.....mama s,ochtends helemaal gebroken natuurlijk...maargoed, ik heb het overleefd....afgelopen nacht heeft ze gelukkig wel doorgeslapen....

De hond is ook van slag....vindt het ook helemaal niks dat baasje er niet is...de stakker...hij snapt er niks van....hihi...

Ja...en eigenlijk ben ik ook wel wat van slag....haha...ik mis Rob, en wordt niet vrolijk van alle ziekenhuisbezoeken 2x op een dag.....

Maarja...hopelijk is dat alleen vanavond nog en morgen nog 2x...als hij maandag naar huis mag, ben ik daar iig vanaf....

Nou meiden...ga gauw weer verder...heb helaas geen tijd om alle berichten te lezen, laat staan een reactie te geven, maar jullie nemen mij dat hopelijk niet kwalijk?????....hoop volgende week weer wat meer tijd te hebben voor jullie.....

Geplaatst

Liesbeth en Hilde, sterkte met jullie hubbies!! Hopelijk zijn ze snel weer een beetje opgeknapt.

Corine, leuk die verhalen van jou amerika-avontuur!!

Hoe zijn de amerikanen? Gastvrij? makkelijk om sociale contacten te maken?

hahaha Manuela, relnicht... ik heb het ook gelezen, grappig die reactie van die andere.. maar is idd verwijderd.. :doh:

Hier is het weer rustig aan het front. Len lijkt weer zover opgeknapt. Vandaag de laatste antibiotica gehad.

Hij is zo ondeugend aan het worden... echt, ik moet mijn lach inhouden!!

Ook heeft hij uitgevonden dat je ook achteruit kunt lopen..... geweldig vind ie het, en lachen..

Geplaatst

he liesbeth, fijn dat het allemaal beter gaat met je hub.

hoe is het met jouw hub Hilde?

he leuk Corine om te horen hoe het gaat is de vs...een heel ander leven zeg!

ik vind het al leuk dat je aan ons denkt dus geen excuses hoor.

Lau , zo;n stresbal bah, ik span mijn kaken altijd ..ook raar

Steph, hoe is het met jou?

verder ga ik snel effe baby's checken,

cynthia

Geplaatst

Mijn mannetje is weer door zijn dippie heen. Heeft gisteravond ook lekker de rolstoel thuis gelaten. Wel zat hij het grootste deel van de avond op een barkruk... Maar dat is hem vergeven. Hij loopt weer gewoon en zijn knieen doen niet meer zeer!

Zo snel als dat kan gaan met die MS van hem!!! Ik sta er altijd weer versteld van. Had verwacht dat het wel een langere periode rolstoel zou worden... Maar gelukkig had ik ongelijk!

Groetjesssssssssssssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden