Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shirley, ik ga echt niet vroeger testen, heb pas maandag tp gehad, dus bloedtest komende maandag is sowieso al heel vroeg...

Belladonna, het moet wel he... We willen het heel graag weten. Durf niet te veel hopen om mij te proberen voorbereiden op de teleurstelling, maar doe het toch. Ben constant aan het letten op alles wat ik voel, maar weet ook dat het niks wil zeggen en van de hormonen kan zijn... Ik duim dat jouw test morgen mooi positief is!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Shirley: o jeetje wat een rotnieuws. Misschien is er nog een klein beetje hoop zolang je nog niet ongi bent. Het moet wel een groen bankje worden hier. Zo lang het nog niet heeft doorgezet blijf ik nog ff voor je duimen.

@ Belladona: hoop echt dat je positief gaat testen en het bankje verder groen gaat kleuren. Een niet aanwijsbare reden voor infertiliteit is ook niet niets. Als ik zie wat je al allemaal hebt doorstaan. 14/11 1e voorlichting mbt adoptie. Spannend hoor. En nog een vakantie in het vooruitzicht. Ik duim dat je positief gaat testen.

@ Tasha: spannend hoor maandag de vroege bloedtest. Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Shirley wat balen dat de test negatief was :(

Hopelijk blijft er nog een klein kansje en anders wens ik je veel sterkte...

Belladonna wat een spannende periode toch! Hopelijk kleur jij ons bankje groen want ik wordt wel onzeker als ik al die meiden rood zie kleuren:(

Ik heb inmiddels een afspraak voor de uitgangsecho op dinsdagochtend.

Spannend! Heb ik eindelijk het gevoel dat we weer verder mogen...

Geplaatst

Uitgangsecho6 september JoekieFollikelmetingen :toppie:7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI):myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:2 september Esma4 september Kim5 september Otjes8 september Liminous:goodluck1: Testen :goodluck1:2/3 september Suzz3 september Megan 4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)5 september Shirley5 september Tascha (vroege test)7 september Belladona7 september Tascha9 september Daisydoo10 september Jolanda11 september Inge35 13 september Ilse16 september Esma18 september Kim19 september Liminous

Geplaatst

Geeft niet Joekie. Probleem met mobiel heb ik ook altijd.

Uitgangsecho

6 september Joekie

Follikelmetingen :toppie:

7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

2 september Esma

4 september Kim

5 september Otjes

8 september Liminous

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

Nou, reken maar niet op mij. Heb wat bruine afscheiding, dus dat voorspelt niet veel goeds....

Misschien komt t verdriet nog, maar heb nu al t gevoel t is goed zo. Ben zo klaar met al die behandelingen, al die onzekerheid en zoveel verdriet. Will weer genieten en over een paar jaar hopelijk een kindje uit China, ik geloof echt dat ik er nu al steeds meer vrede mee kan krijgen.

Maar goed, morgen nog wel testen en anders hebben we nog 2 cryo's in 1 rietje en daarna is het klaar.

Geplaatst

@Belladonna, wat een rotnieuws.... hopelijk is het toch een innestelingsbloeding geweest.... kan me voorstellen dat je er een keer klaar mee bent, maar ook dat je toch probeert door te gaan, vooral omdat er geen duidelijke reden is van jullie fertiliteit! Dat lijkt me juist zo moeilijk, als je de reden weet kun je er misschien toch iets aan doen! Sterkte en hopelijk komt er toch nog goed nieuws!

@Joekie, wat fijn dat je dinsdag de uitgangsecho hebt, succes!

@Pgd, wat een domper voor je, sterkte meid!

@Shirley, je hebt negatief getest, hopelijk was het toch te vroeg en komt er maandag een positieve test tevoorschijn!

@Otjes, wat fijn dat je geen last van de punctie gehad hebt. Morgen het spannende telefoontje, hoop dat er veel bevruchtingen zijn plaatsgevonden!

@Tascha, voor jou ook al zo'n spanning, succes maandag met de bloedtest!

@Kim, hopelijk krijg je zondag een goede tp, succes!

@Iedereen die ik vergeten ben, ik denk en duim voor jullie allemaal!!!

Zelf moet ik vanavond de pregnyl zetten, zie toch wel een beetje tegen maandag op moet ik zeggen, de vorige keer verliep de punctie niet echt pijnloos... nog maar even niet aan denken!

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

13 september Joekie (1e FM)

2 september Esma

4 september Kim

5 september Otjes

8 september Liminous

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

@Shirley wat balen...hopelijk gebeuren en binnen 2 dagen nog wonderen!

@Pdg Sterkte!

@Joekie..hopelijk is de uitgangsecho goed en kunnen jullie vol goede moed aan de slag! Succes!

@Kim morgen de terugplaatsing spannend!

@Belledonna succes met testen! Ik duim voor een positieve test.

@Otjes spannend morgen of er bevruchting heeft plaats gevonden. Ik duim!

Voor iedereen die ik vergeten ben want het is het lang wachtbankje dus er schiet wel eens iemand tussendoor.... heel veel succes !!!

Hier gaat nog alles goed wachtdag 8 is ook weer bijna voorbij! Ik ben van alle behandelingen tot nu toe het verste gekomen dus ik hoop nog 9 maanden ver te komen!

Het word steeds spannender! Op naar 10 sept! Gisteravond voelde ik me totaal niet lekker..misselijk en leek wel over te moeten geven. Uiteindelijk in slaap gevallen en vanmorgen was het weg. Misschien toch last van de utrogestan? Of zouden het vervroegde zwangerschaps klachten zijn...ik hoop het daar teken ik voor!! Haha

Groetjes Jolanda

Geplaatst

@ Liesjuh: en is het gelukt met de pregnyll. Op naar de punctie maandag. Hopelijk valt deze mee.

@ Jolanda: wachtdag 8 al, het gaat snel. Op naar een positieve test.

Iedereen succes met het spuiten, de punctie, terugplaatsing, wachtweken!!

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

13 september Joekie (1e FM)

2 september Esma

4 september Kim (1e ICSI --> 1e TP)

5 september Otjes

8 september Liminous

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

@Jolanda, wat een onzekerheden toch hè, die bolletjes kunnen je mooi gek maken! Nog een paar dagen (die eeuwen lijken te duren...) en je mag testen, succes!

@Kim, veel succes vandaag met de tp!

Gisteravond de Pregnyl gespoten en heb nu last van mijn onderbuik, stekende pijn... vindt het best eng eerlijk gezegd... Herkennen jullie dit? Het zal toch nog wel geen overstimulatie zijn? Vandaag hebben we familiedag, twijfel nu of ik er wel heen moet gaan of dat ik echt rust moet nemen... zal in in ieder geval veel water drinken, denk dat ik het nog even aankijk.... twijfeldetwijfel... hahaha....

Geplaatst

:happydance: Yes! Net gebeld door het ziekenhuis. Van de 14eitjes zijn er 7 bevrucht en om 11.40uur worden er 2 teruggeplaatst. Jeetje wat duurt dat wachten voor ze bellen dan lang. En dan na vanmiddag op naar 2 spannende wachtweken, die zullen wel voorbij kruipen.

@ Liesjuh: ik moet zeggen dat ik die stekende pijn in onderbuik na spuiten van de pregnyll wel herken. Had ik ook afgelopen week. Maar luister naar je gevoel. En ik zou vandaag wel wat rustiger doen en veel drinken. Je merkt vanzelf wel of het gaat.

Geplaatst

Helaas zoals verwacht een negatieve test en voel mn menstruatie al komen.

Ben echt nauwelijks verdrietig, meer goed met mn man gesproken over hoe nu verder en hoe te leven zonder een eigen kindje. Dat is moeilijk. Maar ik heb al zoveel verdriet gehad, de tranen zijn een beetje op op dit moment. Ik ben het gevecht moe en wil weer meer gaan genieten. We gaan nu lekker de reis naar namibie verder boeken en over ruim 6 weken gaan we het avontuur aan. Met zn 2-en in een 4 x 4 jeep rondtrekken door namibie. De laatste cryo poging starten we dan zo november dus t zal december worden, t laatste wachtbankje.

Ik neem wat afstand van het bankje, maar zal af en toe nog lezen en schrijven want ik hoop dat de rode trend nu heel snel groen gaat worden. Sterkte en veel succes meiden!

Geplaatst

@Kim...wauw! Succes dadelijk!

@Liesjuh..ik herken die pijn ook...ik had stekende pijn links onder in mijn buik. Ben toen naar huis gegaan van het werk en heb die middag rust genomen. Achteraf bleek het een vervroegde eisprong en waren de 4 grootste eiblaasjes al gesprongen! Maar dat wil niks zeggen ieder lichaam is anders. Dus maak je niet ongerust en doe vandaag lekker rustig aan. Je lichaam geeft zelf aan wat je wel en niet kan! En vertrouw je het niet gewoon bellen daar zijn ze voor!

Geplaatst

@Belladonna is 3 dagen eerder testen niet wat vroeg..heb er zelf geen ervaring mee daarom! Maar als je je menstruatie aan voelt komen dan geeft dat weinig hoop want je kent je eigen lichaam het beste! Sterkte!

Geplaatst

Oh belladonna, wat verdrietig om te lezen!! Sterkte! Wat goed om te lezen dat jullie samen zo sterk zijn.. Gelukkig heb je een fijne relatie, dat heb je wel nodig in nare tijden.

Geniet van je reis in Namibië, en hopelijk alles een plek gevend, en dan in alle rust je laatste wachtbankje in..

Knuffel,

Inge

Geplaatst

@Kim succes straks! Joepie de wachtweek begonnen!!

@liesjuh, had ook veel napijn van de pregnyl.. Een zere plek op mijn buik en buikpijn. Als je nagaat hoeveel follikels je in je baarmoeder hebt hangen à 2 cm per stuk is het niet gek dat je buikpijn hebt ;-) gelukkig gaan ze eruit morgen!

Familiedag? Ik zou niet gaan, je bent nu hard aan het werk voor je eigen familie ;-) rustig aan doen is wel belangrijk! Dus luister naar je lijf .. Ben benieuwd wat je nu gedaan hebt..

@de rest; succes met alles! Ik voel me redelijk ok.. Dgen duren ontzettend lang!

Liefs,Inge

Geplaatst

@ belladonna klote zeg... Maar ik wil jullie toch veel plezier wensen met jullie avontuur! Kei goed!

@ kim super!!! Succes met wachten!

@ liesjuh ik herken het niet... Beterschap!

Liefs

Geplaatst

lieve belladonna,ik volg het bankje even ook wat minder. Ik wilde je graag wat meegeven, misschien heb je er wat aan. wij gaan ook over 6 weken op vakantie naar argentinie en ook wij wilden meer genieten. Ik heb gisteren mijn verdriet op papier gezet en het nieuwe en onbekende verwelkomt, en vervolgens zijn wij naar een weiland gelopen en heb ik het daar aan mijn man voorgelezen, we hebben het daarna samen verbrand en daarna wierook voor reiniging en een nieuw begin aangestoken. Het heeft ons erg veel geholpen, het luchtte op. Misschien, of op een andere manier kan het jullie ook helpen. Sterkte en een fijne vakantie.

Voor iedereen veel geduld, succes en soms ook sterkte toegewenst. lieve gr. Succes allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden