Jump to content

Wachtbankje September 2011

Belladonna

Recommended Posts

Hey meiden, t wordt toch wel tijd voor t wachtbankje september... :-)

Zelf verwacht ik volgende week mijn menstruatie en dan op voor de 1 na laatste poging.

We hebben nog 4 cryo's over, twee pogingen.

En als dit niet lukt valt het doek na ruim 7 jaar....

Dus zoals wij allen, kan ook ik wel wat support gebruiken.

Wie komt er "gezellig" bij?

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Belladonna,

wat een spannende tijd breekt er dan voor jullie aan.

Ik hoop echt voor je, dat je wens vervult word!!

7 jaar, kom op zeg, je hebt het zooo verdiend!

Ik kom bij je op dit bankje zitten.

ik hoor niet meer op die van augustus thuis.

en nu ben ik precies een jaar rond.

Ja, klopt, ik heb op het juli bankje gezeten, inderdaad mijn cryo's ontdooide niet goed.

En toen ben ik voor de rust even overgestapt op IUI.

Al dat spuiten en zo, ik vond het even te veel, te zwaar.

Werd er deprie van. En in overleg gekeken of IUI iets kon doen.

Nou helaas, nu dus niet gelukt. Ik merk wel aan mijn lijf dat het nu iets makkelijker is.

Dus ik denk dat ik komende maand nog eens voor de makkelijkere weg kies.

Hoe gaat het met jou? Balen zeg dat je zelf hier ook nog op deze wachtbankjes zit.

het 12 weken bankje lijkt me heerlijk zitten...

Maar september wordt de groene maand, ja toch?

Ik duim voor ons.

Hallo bella en suzz....

Misschien zie je mij hier binnenkort ook wel terug misschien zelfs wel oktober... Weet niet waar ik aan toe ben hoop morgen meer te weten te komen!!!

Wens jullie heel veel geluk en liefde in de komende tijd!! Dat dit bankje maar groen mag worden!!!!

Groetjes Tineke

Hey meiden, fijn al zoveel dames, kunnen we elkaar weer door deze emotionele rollercoaster helpen.

Suzz dus nog een keer IUI,Idd een stuk minder lichamelijke belasting en ook daar worden vrouwen zwanger van. Suc6!

Tinneke, uiteraard welkom, maar eerst morgen afwachten. Spannend! En ook tineke groen for president!

Sylvino, welkom, waar start je mee en als ik mag vragen wat is overweging om nu of in oktober te starten?

Mijnbaby, welkom en zeker op naar een brusje! Het lange protocol ivf of icsi? Wanneer verwacht je je duivels? Wel weer spannend en lijkt me best pittig met een kleine erbij, want die vraagt natuurlijk ook veel aandacht :-)

Liesjuh, ook welkom! Start met deca, dus heerlijk aan t spuiten.... Voor ivf of icsi? En al eens eerder gedaan?

Ik verwacht donderdag/vrijdag a.s. mijn menstruatie en dan 10-12 dagen later de pregnyl injectie en dan na 6 dagen hopelijk de TP van 2 cryo's, dan 12 dagen in spanning op t wachtbankje. Maar ja, alles kan zo anders lopen natuurlijk...

@suzz ja dat is waar maar als mijn eicellen krimpen ipv groeien zit er neits anders op...

laten we hopen dat het gaat om een verkeerde meting... Dan nog steeds onverklaarbaar dat mijn bloedwaardes erg laag zijn!!! Niet zo'n goed teken dus....

@all wens iedereen heel veel s6 sterkte en kracht om door de behandeling heen te komen!!!

Come on lady's op naar een groene bank!!!

Hallo dames,

Ik kom er gezellig bij.

Na van het meibankje afgegleden te zijn, mag ik dan eindelijk weer plaatsnemen.

Ik ben nu z'n weekje aan de pil, mag 21 aug beginnen met de deca, 9 sept de 1e echo en dan hopelijk snel daarna de punctie en TP.

De rollercoaster begint weer.

Succes allemaal!

Belladonna, dit is onze 2e IVF poging. We hebben een dochtertje van 7 maanden uit de 1e poging gekregen, wij hadden het geluk dat het de eerste keer direct raak was. Maar we gaan er zeker niet vanuit dat dat nu weer zo snel lukt, ivm te hoge FSH-waarde gaan we gelijk door met een 2e poging...

Lees dat jij al 7 jaar bezig bent, wat zit jij dan in een emotionele achtbaan zeg, pffff.... hoop echt dat het jullie nu gaat lukken, heel veel succes!!!

@ belladona

We doen lang pro IVF, dit omdat ik de punctie onder sedatie ( soort van narcose) ga doen. en dan moet ze precies

een schema opstellen...

Opzicht zal het niet zwaarder zijn dan de vorige keer... hoop en denk ik... ons kleine is bijna 2 super lekker manneke...

We vinden het wel weer heel spannend omdat dit een nieuwe poging is, de cryo's van ons vorige poging

hebben helaas niet geleid tot een zwangerschap... nu hopen dat deze poging meer geluk op brengt...

Suzz alles goed meid? ook weer op het bankje :(

Hoi meiden,

Wij gaan voor een brusje en ik hoop ook op het bankje van september te zitten. Ook hopen we van harte dat het geen 2 operaties, 1 ivf, operatie, 5 iui's, 2 ivf en 1 cryo tp lang hoeft te duren :-)). Maar, we prijzen ons gelukkig met onze dochter en een tweede kindje zou welkom zijn.

Dit keer moeten starten met het slikken van de pil ivm met 2 cystes. Begin 10 augustus met prikken Deca en het de 18e opnieuw een uitgangsecho.

Goedemiddag dames!

Goh, ik zie allemaal namen die ik al eerder tegen kwam.

Wat een pech voor ons!

Ik heb op het vorige bankje niet zo heel vel meegeschreven,

omdat ik me schuldig voelde dat het voor mij zo passief was,

en de rest zo zwaar met prikken en puncties had.

Maar ik miste wel mijn uitlaatklep,

dus deze keer schrijf ik net zo vrolijk mee,

al gaat het voor mij dan een heel stuk makkelijker dan voor jullie.

Ik hoop dat jullie dit snappen.

Gisteren avond is mijn menstruatie begonnen,

dan is vandaag dag 1 toch?

Och ja, dag 1 van de nieuwe zwangerschap *zucht*

Hier schijnt heel lekker de zon!

Straks even naar het park eendjes voeren.

Jullie allemaal een hele fijne zondag!!

Liefs Suzz

Hallo allemaal, weet niet goed of ik nu al in dit bankje plaats moet nemen..... Morgen starten met provera alles van binnen cleanen..... Daarna beginnen we weer van voorafaan!!! Dus misschien wordt het wel oktoberbankje maar dan zie ik dat wel weer.... Nu eerst maar ff hier plaats nemen hele tijd staan is ook zo wat!!

Wens iedereen alle geluk van de wereld!!

knuffel Tineke

@liesjuh, ja helaas maar is niet anders. Ik moet toch zeggen dat ik het liever zo heb dan een punctie zonder opbrengst! Dat zou ik nog veeeel erger vinden! Ik moet zeggen dat ik er wel 'goed' mee kan omgaan. Toen we de 1ste x iui hadden in dit ziekenhuis had ik precies hetzelfde ook gek bloed en krimpende follikel toen was het er natuurlijk 1tje maar toch erg balen! Morgen de officieele start voor jou! Wens je heel veel sterkte!!

:happy: Start prikken :happy:

8 augustus deca liesjuh

22 augustus menopur liesjuh

:happy3: Follikelmetingen :happy3:

31 augustus 1e liesjuh

Zo eerst op het lijstje hahaha...

Op naar een lange lijst en een groene bank!!

@Tineke, heb je gelijk in ja.. als je voor niets een punctie had laten doen was idd erger geweest, maar toch moet je dit ook niet onderschatten, want je zat er toch middenin, spuiten, emotionele gebeuren, spanningen.... kan me voorstellen dat het een behoorlijke domper is!

Heb je alleen mij in het lijstje gezet, staat wel erg remi.... hahaha....

:happy: Start prikken :happy:

8 augustus deca liesjuh

9 augustus Suzz (clomid)

22 augustus menopur liesjuh

:happy3: Follikelmetingen :happy3:

16 augustus Suzz

31 augustus 1e liesjuh

Tineke, toch is het heftig hoor wat je er al voor hebt moeten doen.

Wat een ontzettende domper dat het nu gestaakt wordt.

Maar ja, een punctie zonder opbrengst...

Komen je dagen snel met Provera? Bij mij duurde dat ruim een week.

Hallo allemaal,

Ik kom mij ook alvast aanmelden op het septemberbankje. Na het verdict van een negatieve cryopoging is het nu wachten tot ik ongesteld wordt, om dan onmiddelijk een nieuwe cryopoging te starten... Wanneer dat zal zijn is nog af te wachten, wegens PCO kunnen mijn cyclussen nogal lang duren… al snap ik eigenlijk niet goed hoe zo’n cyclus in dit geval werkt. Heb progynova moeten nemen en later ook utrogestan, nu met alles gestopt… Iemand die hier meer over weet? Helpt Provera om sneller ongesteld te worden?

Tineke, veel goeie moed voor de volgende poging! Rot dat ze deze hebben moeten afbreken, maar zoals je zelf zegt, beter zo dan een punctie zonder opbrengst!

Groetjes,

xxx

@lies je was nog alleen op de lijst ik wist niet iets van iemand anders maar je bent niet meer lonely... Als het goed is krijg ik vanmiddag klein beetje planning na telefonisch contact met gynaecoloog maar kom nog niet op de lijst eerst dit uit het lichaam wassen met provera en dan wachten op de rode duivels en kan ik planning maken voor starten met prikken...

@suzz vorige x had ik eens provera en na 5 dagen einde provera ongi dus vandaag ongeveer 14 dagen ga straks gelijk beginnen met de provera als ze bellen dat recept klaar ligt!

Nou ben benieuwd... Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik deze ronde ook eigenlijk geen tot weinig last had van de hormonen dus voelde me niet moe, geprikkeld e.d. vorige x wel met 75 ie puregon dat vond ik al een vreemd verhaal! Maar op naar de volgende!!