zjoediezzz Geplaatst 5 September, 2011 Geplaatst 5 September, 2011 Ik heb er helaas voor jou (en gelukkig voor mij natuurlijk) geen vervaring mee, maar ik wil je wel sterkte wensen!! Ik hoop voor je dat het lukt... Probeer op je arts te vertrouwen... Groetjes, judith Quote
noor Geplaatst 5 September, 2011 Geplaatst 5 September, 2011 Hoi, Bij mij was ie 5,4 mm in nat cyclus met menopur en toen is ie afgebroken... Vervolgens poging met progynova gedaan en nu was het boven de 1 cm. Mijn gyn gaf aan dat het min 7 mm moest zijn. Progynova wordt gegeven juist om het bms dikker te maken. Ik hoop dat het goed komt met je bms! Laat je het even weten? groetjes noor Quote
zjoediezzz Geplaatst 5 September, 2011 Geplaatst 5 September, 2011 Nou ja... Das lekker bijdehand van die arts???!!! Afbreken als je het niet vertrouwd dus... Het is niet alsof je onbeperkte mogelijkheden/ kansen hebt. Vond die arts het zelf ook niet een beetje dom om zo kwistig te zijn?? Sterkte... Quote
Nika Geplaatst 7 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2011 Poging is toch afgeblazen. Alles weer voor niets geweest :'-(. Quote
hoopvol07 Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 he verdorie nika heel veel sterkte je hebt al zoveel mee gemaakt, en nu dit weer... gatver.... hoop dat jullie volgende maand meer geluk hebben meis Quote
Sylvino Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Balen Nika maar beter afblazen dan een verspilde cryo. Maar het blijft jammer van de moeite. Zou zelf ook niet blij zijn met die arts. Quote
Gast Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Hè Nika wat ontzettend balen!!! Zlef heb ik altijd snel een dik BMS, maar een kennis van me heeft hetzelfde als jij. Ze had alles al geprobeerd, ook niet boven de 5 mm uitgekomen. Toen hebben ze Clomid (hele rare keuze zo op het eerste gezicht) geprobeerd en dat hielp om boven de 6 te komen, rond de 6,9-7 mm had ze toen. Daarbij heeft ze wel tarwekiemolie geslikt, dat bevorderd het ook volgens haar arts. Misschien iets om de volgende keer te bespreken. PS; ze is wel zwanger geraakt die poging ;-) Sterkte meid. Quote
zjoediezzz Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Nika wat onzettend kl*te dat je voor niets gestart bent, maar ik vind het heel sterk van je dat je op je gevoel hebt vertrouwd!!! Blijkbaar is dat dus toch beter dan blindelings je arts vertrouwen, ik hoop voor jou (en eigenlijk helemaal voor die arts) dat hij zich even achter zijjn oor zal krabben en na gaat denken of hij er niet een beetje TE licht mee omgaat..... Succes verder meid.... Liefs, Judith Quote
noor Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 Hoi Nika, Verstandig besluit denk ik, maar niet minder balen... ik weet het.. Ik hoop dat je snel een goede poging zult hebben, met ook nog dat zo gewenste resultaat. Liefs noor Quote
zjoediezzz Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 Dank je Nika, Na een flinke gedulds- en persoonlijkheids- test (zo voelt het) verloopt mijn zwangerschap zo volgens het boekje! Ik krijg na alle verdriet en verlangen gewoon een zwangerschap waar ik helemaal van kan genieten. Wat een geschenk... En dat wens ik hier iedereen toe! We zijn allemaal al genoeg op de proef gesteld en dan zit je natuurlijk ook niet op een arts te wachten die er heel licht over denkt... Heb je geen mogelijkheid om naar een ander ziekenhuis of arts over te stappen? Ik wens jou echt een mooie zwangerschap en een mooi kindje toe... Lfs, Judith Quote
Gast Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Hoi Nika, Ja het is soms zo moeilijk allemaal. Soms steekt de wanhoop hier ook de kop op. Zal het ooit gaan lukken? Wat je zegt over de arts, herken ik ook wel. Ook al proberen ze het persoonlijk te houden en te maken, het blijft voor hen werk terwijl het voor ons ons leven is. Blijf assertief meid. Oja, die kennis waar ik het over had, is zwanger geraakt door 2 cryo's en bevallen van een tweeling ;-) Het kan dus echt! Ik wens je alle geluk! Liefs, freggel Quote
Gast Guusje Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Wat balen allemaal zeg! Heb je wel eens Tarwekiemolie van A. Vogel geprobeerd? Schijnt te helpen bij de opbouw van het BMS. Succes. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.