Ga naar inhoud

Wie start er ook in oktober 2011 met ICSI?


Frannie

Aanbevolen Berichten

Jessie en Iggy: Gefeliciteerd!!!!

 

Rein, wat verschrikkelijk vervelend dat de poging is afgebroken. Ondanks dat het een

logische stap is en je er waarschijnlijk rekening mee houdt, is het een vervelende

wending!

 

Frannie, en voor jou ook al zo vervelend! Logisch dat je er zo mee bezig bent. Ik hoop

voor jou dat er aan de ene kant toch veel eiblaasjes gerijpt zijn. Ik ga voor je duimen!

 

Bun, succes vandaag!!!!! Joepie, super dat het door kan gaan!!

 

Amanda, wat een heftig weekend! Maar succes vandaag met de fm!

 

Raba, er is één embryo teruggeplaatst. Dat doen ze altijd in de VU.

 

Maar goed, ik was gisteren toch wel nerveus. Het is zo'n apart moment!

Maar nu zit emmetje veilig op haar plekje en nu maar hopen dat ze daar

voorlopig blijft!!

 

Ik heb de afgelopen dagen flinke pijn/last in mijn buik gehad. Vooral zaterdag

continue een trekkerige, branderige, kramperige pijn. Ik kon er bijna niet

door lopen. Gisteren was dat al wat minder en tot nu toe is het vandaag

weer beter.

 

Ik heb net mijn stage afgebeld (ik loop stage als gastouder) omdat ze in het

ziekenhuis zeiden dat mijn eierstokken en de eiblaasjes echt nog moet slinken.

Dat betekent: rust en drinken. Maar ik vind dat zó lastig. Ik sta achter mijn

besluit maar aan de andere kant vind ik mezelf een zeurpiet. Zucht, hoe

moeilijk kun je soms voor jezelf zijn...

 

Ik ga nu even richting supermarkt lopen en neem ook even een bloemetje mee.

 

Mijn man voelt trouwens sinds gisteren voor een eerst iets bij het hele traject.

We hebben een foto gezien van onze Em en dat deed hem wel wat. Voor het

eerst een gevoelsmomentje samen wat betreft onze kinderwens. Echt fijn!!!!

 

Nu ben ik weg.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Toekie. Wat bijzonder dat je dit moment even hebt gehad met je man.

Dat voelt toch heel fijn, als je er samen in staat.

 

En zorg goed voor jezelf! Die stage loopt niet weg en je moet nu eerst zorgen dat je weer helemaal hersteld.

Zo'n punctie is toch echt een ingreep.

 

Amanda. 15 follikels. Wat een schitterend aantal. Daar zitten zeker een paar hele mooie "bijna"emmy's tussen.

 

Ik heb vanochtend mijn werk gebeld om bij de receptie te zeggen dat ik er deze week niet ben.

Zij schakelen alle telefoontjes en vragen door, dus moeten het weten.

Belt ze net terug om te vragen of ik ziek ben.

Ik heb haar gezegd waarom ik thuis ben. Even is het stil, daarna vertelt ze dat ze weet hoe het voelt om niet zwanger te worden.

Ze heeft 1 dochter, maar het 2e kind is nooit gekomen.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen zo iets vertellen als ze horen waar we mee bezig zijn. Iets heel persoonlijks wat je anders nooit gehoord zou hebben.

Ik voel me daardoor echt gesteund.

 

Nu lekker naar therapie. Dat doe ik al een jaar eens per maand. Lekker alles wat speelt van me af praten en tekenen (creatieve therapie).

Ik heb er echt zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toekie bedankt pff spannend hoor voor jullie dat de wachtweken begonnen zijn! Wanneer is je testdatum??

 

Frannie laten we het hopen!! Pfff hou je het nog een beetje vol al dat wachten?? Lijkt me verschrikkelijk!! Nou mijn duimen draaien hoor dat er meer bij zijn gekomen en je gewoon door kunt gaan...

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frannie wat bijzonder inderdaad dat je dan zo even iets zo breekbaars met iemand deelt ja.

Ik hoop ontzettend met je mee dat er flink wat bij aan het groeien is in je buik!

 

Amanda wat spannend zeg! Ben benieuwd wanneer je punctie zal zijn.

 

Toekie jaaaa binnen houden die embryo hoor! :)

 

 

 

 

Nou hier de TP, ging helemaal prima. We hebben een top embryo terug geplaatst gekregen, hij kon niet beter zijn dan dit dus heel fijn te horen!

Daarnaast waren er 6 embryo's ook supergoed en die zijn ingevroren Jippie!!

 

[ATTACH=CONFIG]2695[/ATTACH] (klik op plaatje voor een vergroting)

De grote gele cirkel is m'n enorm gevulde blaas (oehhh wat moest ik nodig hahaha)

De rode ovaal is m'n baarmoeder, het linker zwarte pijltje wijst het ingebrachte rietje aan

en het rechter zwarte pijltje wijst het belletje waar de embryo in zit aan.

Het groene pijltje links is de ingang van m'n baarmoeder ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag telefoontje van het ziekenhuis morgen moet ik om 10 over 8 op het ziekenhuis zijn.... Pffff wat vroeg he ze hadden anders geen plek meer en ik moet smorgens komen.... Nou ja dan maar vroeg de wekker voor een keer het scheeld dat ik niet zo ver van het ziekenhuis woon!!

 

Bunbums wat appart dat je er een foto van hebt hoe bijzonder!! Nou hopen dat hij of zij blijft zitten en dat je over 9 maand he kindje in je armen hebt!! En die andere 6 niet nodig hebt maar wel een goed gevoel lijkt me dat hoor!!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bunbums. Fantastisch. Een super emmy teruggeplaatst en 6 eskimootjes. In hoeveel rietjes gaan ze?

Wanneer mag je testen?

Leuk die foto!

 

Amanda. Bij jou begint het ook spannend te worden. Morgen de fm en misschien donderdag de punctie al?

 

Ik begin nu best te stressen. Vandaag ging het redelijk.

Lekker met mijn moeder gewinkeld. Vanavond een spelletje gedaan met mijn vent.

Ik had nog 1 kaart nodig om te winnen, dus ik zeg: "duim je voor me dat ik die kaart krijg?"

En daardoor zat ik met een klap weer bij morgen.

Heel stom, want tot dat moment ging het redelijk. (En helaas heb ik die kaart niet gekregen,dus heb ik ook nog gigantisch verloren)

Net een valdispertje ingenomen. Hopelijk slaap ik een beetje.

Gelukkig moeten we om 9.15 uur in het zh zijn. Dat scheelt morgenochtend een heleboel gepieker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frannie geen idee is de eerste keer en ik was vandaag zo blij met dat nieuws dat ik het helemaal vergeten te vragen ben... Maar morgen weer een kans haha.... Spannend allemaal hoor!!

 

Bah kan me voorstellen dat je een beetje begint te stressen!! Fijn dat je vandaag wat afleiding hebt gehad en idd fijn dat je morgen optijd terecht kan!! Heel veel succes morgen.... Nogmaals zou voor je duimen dat je door kunt...!!

 

Iggie heb je een leuk en gezellig lang weekeind weg gehad??

 

Slaap lekker allemaal

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bunbums, terugplaatsing gehad. Nu breken de spannende dagen aan.

 

Frannie, sterkte morgen.

 

Amanda, ook sterkte morgen.

 

Iggie, hoe voel je je?

 

Toekie, fijn dat je samen zo'n moment hebt gehad met ie man. Dat zijn mooie dingen.

 

Rein, balen zeg!

 

Hier gaat het wel weer een beetje. Klap kwam vrijdagavond, toen ik gezellig avondje had met vriendinnen. En zaterdag toen ik wat yoga oefeningen ging doen. Heb echt heel hard gehuild. Zelfs manlief opgebeld, die bij zijn oma op visite was. Hij is gelijk naar huis gekomen om me te troosten. Nu heb ik nog wel verdrietige momenten, maar niet meer zo erg gelukkig. Maar wat heeft dat een impact op je zeg....pfff. Vanmorgen ziekenhuis gebeld en moet vanaf zaterdag urine gaan verzamelen en heb volgende week woensdag echo. En dan gaan ze als het goed is de cryo terugplaatsingsdatum bepalen. Dus nu weer een beetje hoop en iets om naar uit te kijken....en even geen hormonen meer :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Frannie wat spannend zeg. KOm je het ons gauw vertellen morgen? Ik leef met je mee hoor, hoop ontzettend dat er flink wat druiven in je buik zitten :-)

 

 

De cryo's zijn per rietje ingevroren omdat ze zo mooi zijn. Ze verwachten net zo'n hoge kans op zwangerschap met deze cryo's als bij een verse TP.

Nou veel mooier kon het niet voor ons dus hoewel het ff flink spannend was met de beginnende OHSS, lijkt het nu mooi goed te gaan. Nog even

waakzaam blijven de komende weken want bij een zwangerschap kan OHSS juist opspelen dus we blijven alert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Het was even stil van mijn kant, maar afgelopen week mochten we weer beginnen met Gonal. Vandaag de eerste controle en ze telde 21 eitjes die hard aan het groeien zijn. Het is mijn eerste ICSI, maar ik denk dat dat best een mooie score is.. Nu maar hopen dat er ook een emmetje uit ontstaat:-)

 

Woensdag nog een keer controle en hoogstwaarschijnlijk vrijdag de punctie...

 

Groetjes Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meiden wat gaat het een spannende week worden.

 

Ik heb inderdaad een heerlijk lang weekend gehad, was ook schitterend weer. Mooie meevaller dus. Ik had dit weekendje expres zo gepland omdat het mijn test weekend was. Mocht het negatief zijn geweest, dan had ik leuke afleiding gehad. En bij Posi, natuurlijk ook een en leuk weekend. Een win win situatie dus. Ben nog wel heel erg onzeker. Ik heb vandaag het ziekehuis gebeld voor een bloedtest, maar de verpleegkundige zei dat dat niet hoeft. Als de test posi is, dan is deze posi. Maar toch een bevestiging van het ziekenhuis is toch "echter" . Voel nog wel van alles en dan denk je toch Oho... het zal toch niet...Maar afgesproken met mijn vriend, we krijgen een kindje, we gaan genieten, en we gaan niet onzeker doen:-)

 

Heel veel succes all, hoop dat jullie fijn slapen

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mirke wow 21 follikels? Maar ik begrijp het niet helemaal, in mijn ziekenhuis zou het dan acuut zijn afgeblazen. Zéker als het er nu al 21

zijn. Wat is bij jullie het maximaal toegestane aantal follikels dan?

Spannend hoor, hoop dat je vrijdag de punctie hebt en er veel eitjes uitkomen!

 

 

 

Iggie positief is positief! Lekker van genieten meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

het is even stil geweest van mijn kant. Heb wel meegelezen, maar voelde even (emotioneel) niet de ruimte om te reageren.

 

Frannie: weet jij al of jouw punctie doorgaat. Ik hoop het zo voor je! Na al dat geprik is het laatste wat je wilt dat je het straks allemaal voor niks hebt gedaan....

 

Voor alle meiden die al een terugplaatsing achter de rug hebben: gefeliciteerd! Super! nu maar wachten...

 

Mirke: Het zijn idd veel follikels zeg! volgens mij verschilt het beleid ten aanzien van puncties en aantal follikels heel sterk. Ik hoop voor jou dat het doorgaat en dat er een paar mooie emmies van gaan komen!

 

Anita, ik kan me zo voorstellen dat deze mislukte poging je zwaar valt... Echt ontzettend balen! Ik ben blij voor je dat jullie iig nog cryo's hebben...

 

Even een update van mijn kant:

Ik heb vorige week woensdag mijn punctie gehad. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar het is me uiteindelijk erg meegevallen. Ze hebben 8 eicellen gevonden die gebruikt konden worden voor ICSI. Van deze 8 zijn er uiteindelijk 7 bevrucht. vrijdag 28 oktober hebben wij een terugplaatsing gehad van een topper. Ook hoorde we dat 5 van de 6 overgebleven emmies er top uitzagen. We horen binnen nu en twee weken of ze nog emmies hebben kunnen invriezen,maar de laborante zei dat ze goede hoop had om iig 4 van de 5 in te vriezen! Superblij zijn we!

 

Ik vond de terugplaatsing toch wel een magisch moment. Ineens heb je iets in je van jullie beide. Zo ver zijn wij nog nooit geweest! We mochten onze emmie van te voren onder de microscoop bekijken. We hebben er een fotootje van gemaakt en deze naar onze ouders gestuurd.

 

En nu.... Wachten... Wat is dat zwaar. Ik voel van alles, maar weet niet of dat door de balletjes komt of omdat er daadwerkelijk wat gebeurd in mijn baarmoeder. Borsten zijn heel gevoelig en heb sinds gisteren kramp in mijn buik en onderrug (mn. links). Ik word soms echt gek van mezelf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Donderdag ben ik op controle gegaan bij de gyn. Hij zei dat mijn lichaam er klaar voor is. Dus starten maar met die inspuitingen.

Mijn neusspray (suprefact) mag ik afbouwen naar 3 keer/dag. Ik moet 's avonds telkens op het zelfde tijdstip mijn inspuiting Menophur plaatsen.

De 1ste was toch wel even schrikken. Ik denk dat ik wel een kwartier gewacht heb en telkens zei: Komaan, niet flauw doen, dat lukt wel. En inderdaad peace of cake. :-) En ik heb geen last van blauwe plekken van het prikken. Wel lijk ik een prikbord ;-)

 

Het vervelende aan die behandeling is dat alles via een strak schema moet lopen. Telkens om 7u, 15u en 22u mijn neusspray en dan om 22u mijn inspuiting.

Zaterdag was ik op een trouwfeest en dan moet ik natuurlijk een plekje zoeken waar niemand ziet dat ik mijn inspuiting zet...

Erg vervelend. En weg is de feeststemming. Ik ga zo blij zijn als ik eindelijk verlost ga zijn van die inspuitingen en van die neusspray.

Morgen terug op controle in het ziekenhuis van Leuven voor mijn 2de echo en bloedafname.

Ben benieuwd!

 

Vraagje: weegt het bij jullie ook zo enorm op jullie relatie of niet?

Ik heb het gevoel dat we uit elkaar groeien door de stress van die behandeling...

 

 

Ik las iets verder dat jullie die behandelingen ook zelf dienen te betalen. Komt jullie ziekteverzekering in Ndl niet tussen in de behandelingen?

Wij krijgen tot 6 behandelingen terugbetaald. (mits een pers. bijdrage van ong 200eur per behandeling)

In het begin van de behandeling heb ik mijn spuitjes, naalden en suprefact,menophur en pregnyl meegekregen.

Het enige dat ik nog dien extra te betalen zijn mijn gyn. onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle hoi :)

 

Nu is het nog zo dat we 3 pogingen vergoed krijgen (dus 1 poging is inclusief eventuele cryo's, daarna wordt het pas een tweede poging) maar

het lijkt erop dat volgend jaar 2012 of als ze dat nu niet meer rond krijgen in 2013 het nog maar 1 poging wordt.

 

Over die druk op je relatie, ik denk dat het ook best erg zwaar is voor onze partners. Je ziet je vrouw/vriendin zoveel moeite doen, prikken zetten, enge puncties ondergaan

en dat allemaal omdat jou zaadjes het niet goed doen. Dat is natuurlijk lang niet altijd de reden maar bij ICSI wel meestal. Denk dat dit best lastig is voor de man.

Bij ons is er 1 voordeel van echt zware dingen in het leven, het brengt ons juist dichter bij elkaar. Niet omdat we dat zo goed kunnen, zo loopt het gewoon dus hoe je

iets moet aanpakken kan ik je eigenlijk ook niet goed zeggen. Misschien moet je je partner eens vragen hoe hij dit alles ziet. Daar komt misschien niet meteen zoveel uit maar

als je even doorvraagt, hoor je misschien zijn onzekerheden en begrijpen jullie elkaar een beetje beter.

 

 

 

Frannieieie! Ik zit de hele ochtend voor je te duimen, hoop zo dat je door mag! Zijn er nog wat follikels bij gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog lijkt het er op dat er in 2012 niets verandert in het basispakket t.a.v. IVF/ICSI. Op een site van de overheid staat een rijtje voorgenomen wijzigingen/bezuinigingen die nog moeten worden goedgekeurd door de Tweede Kamer, maar daar staat IVF niet bij. Op een andere site waar ze basispakketten voor 2012 met elkaar vergelijken staat dat het basispakket nog steeds 3 behandelingen vergoedt.

Ik heb dus goede hoop dat we na deze eerste poging ook volgend jaar nog kans maken op een volgende poging die vergoed wordt door de verzekering:-)

 

Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend de echo gehad. De punctie gaat door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helaas met maar 3 follikels. 20 mm, 17 mm en 13 mm.

Maar omdat ik al een hoge dosering heb (meestal is 225 de bovengrens. Het kan tot 300, maar ze zien niet zo veel verschil tussen 225 en 300) en al 40 ben, is het de vraag of er de volgende keer meer, of geen zijn. En wat ik heb ziet er mooi uit.

Ze kon weer niets vinden aan de rechterkant. Het deed heel erg pijn, maar ze zag niets.

Dus vanmiddag krijg ik een telefoontje of de punctie donderdag of vrijdag is.

En nu maar hopen dat die kleine nog even flink groeit en dat 3 genoeg is voor een mooie emmy.

 

Ik hoop dat de punctie donderdag is. Dan kan de tp zondag of maandag. Dinsdag moet ik weer werken.

 

Ik ben heel erg opgelucht. Ik heb vannacht zo slecht geslapen.

Ik heb veel gedroomd en ik heb zelfs met 3 follikels al behoorlijke buikpijn. Vanochtend op de fiets deed elk hobbeltje pijn.

Ik heb medelijden met degene die met 20 follikels rondlopen. Dat moet echt pijn doen.

 

Mirke. Wauw, 20 follikels. Ik ben jaloers op je. Jouw lijf doet heb beter met 41 dan de mijne.

Donderdag de punctie. Dat schiet lekker op.

 

Amanda. Spannend. Nog 2 of 3 dagen. We kunnen aftellen!

 

Laila. Fijn om iets van je te horen. Geen probleem dat je niet kon reageren.

Fijn dat de punctie meeviel en een mooie score met emmy's en waarschijnlijk eskimootjes.

Veel sterkte met de wachtweken.

 

Snelle. Fijn dat je nu begonnen bent.

Wij hadden zaterdag een familiediner. Ik moest 2 spuiten zetten op het toilet. Mijn man is meegegaan, zodat ik ze klaar kon maken, hij ze vasthouden en ik zittend op de wcdeksel ze een voor in kon zetten. Gelukkig kwam er niemand binnen.

Dus herkenbaar, dat spuiten op een feest.

De 2e echo, dat schiet voor jou ook al op.

De relatie van mij en mijn man lijdt hier gelukkig niet onder.

We praten heel veel en we doen dit samen. Vrijdag merkte ik hoe het mijn man raakte, dat we misschien niet verder konden.

En dat deed mij weer heel goed. Daardoor zag ik dat hij er ook mee bezig is.

Ook zoeken we naar momenten om samen iets leuks te doen, om tijd voor elkaar te hebben.

Een weekendje weg, samen een spelletje doen, iets leuks voor elkaar kopen...

 

Maar ik kan me goed voorstellen dat het zwaar is. Als je man geen prater is, of er pas iets mee kan als het zichtbaar / tastbaar is, dan lijkt me dat moeilijk.

 

Anita. Waar is die urine voor nodig? Fijn dat je nu weer vooruit kunt kijken naar de cryo-tp. Lekker zonder hormonen.

Dit geeft weer een kans.

Wat fijn dat je man meteen naar huis is gekomen, toen je hem nodig had.

Gooi het er maar allemaal uit, anders blijft het er toch maar zitten.

En hopelijk is de tp-datum lekker snel.

Ik ben wel erg blij voor je dat je deze 3 rietjes hebt. 3 extra kansen.

 

Bunbums. 6 rietjes met supercryo's. Dat is echt een goed bericht om achter de hand te houden.

 

Iggie. Heerlijk zo'n weekendje weg.

Groot gelijk om het zo te plannen.

 

lijstje ICSI 1-11-2011.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frannie, Gelukkig dat de punctie doorgaat. PFFFFFFFF zo spannend!!

Gefeliciteerd. En je weet, 1 is genoeg:-))))))

 

Knuffel Ig

 

Klopt. En we willen toch geen drieling. :laugh:

 

Ik ben ook enorm opgelucht dat het doorgaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden