Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

heb nog niet bij gelezen zal ik vanavond even doen en dan later even op de rest reageren.

Hier vandaag weer terug gekomen uit het ziekenhuis ben namelijk eerste kerstdag op genomen voekde me zo beroerd dat ik en mijn man het thuis niet meer zagen zitten heb daar gelukkig wat bij kunnen tanken en kan sins vandaag ook wat vast voedsel binnen houden maar moet mijzef wel in acht nemen en als het weer minder gaat gelijk contact op nemen.

Wij hebben gisteren nog een echo gehad en de kleine doet het super dus daar hoef ik mij geen zorgen om te maken. 4 januari hebben wij de combinatietest ook wel weer spannend hopelijk ligt de kleine dan wel goed wand tot nu toe wil het nog niet goed op de foto;)

later meer ga nu even knuffel met mijn meissie die niet wil slapen!

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@chantal, jeetje opgenomen in het ziekenhuis, dat is heftig! Gelukkig ben je nu wel weer thuis, maar let heel goed op jezelf! Gelukkig gaat het met de kleine goed, maar de mama is ook heel belangrijk!

@eer, goed dat je nog even rustig aan doet ookal voel je je al beter. En leuk dat je je zus het hartje hebt laten horen, dat is wel heel erg mooi.

@Quin fijne vakantie en trouwdag! Met al je pilletjes gaat dat vast lukken. Geniet ervan!

@sandra, dat klinkt allemaal heel druk bij jou thuis, maar als je je niet lekker voelt is het jammer, laat dan maar even de boel de boel.

@sas en shanna, als die darmen niet mee willen werken is dat inderdaad heel vervelend.....

@mama van seppe, wat fijn om zo'n mooie echo te zien!

@alle anderen, sorry als ik vergeten ben om op iemand persoonlijk te reageren. Maar ook voor jullie, let op jezelf en de kleine!

Vandaag zijn wij voor het laatst bij het AMC geweest, raar idee hoor.

Maar alles was weer helemaal goed, alles ligt op schema.

Prachtige armpjes en beentjes en lekker bewegelijk! Ik ben helemaal verliefd!!!

De volgende keer is bij de verloskundige, ik kan niet wachten.

Geplaatst

Oke vandaag de uk weer even gezien en het rare is dat ik 1 week voor loop op de uitgerekende datum volgens het echocentrum! Nou de punctie en de terugplaatsing liegen er niet om.

Maar alles in 1e instantie oke en morgen aanvullend nog een afspraak met de gyn. in het ziekenhuis.

@sas27 wij gaan 8 dagen maar zijn wel al 2 dagen kwijt met reizen, het is nu overdag -15 en 's nachts -25 bbbrrrrrr heb nu al koud.

@chantal33 fijn om te horen dat het beter met je gaat, hoop ook dat de wonderpillen bij mij morgen gaan werken lijkt mij weer heerlijk om even niet misselijk te zijn.

Voor al alvast een fijne jaarwisseling en een bruisend 2012

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb al een tijdje niks van mij laten horen en heb ook al een tijdje niet mee gelezen/bij gelezen.... SORRY!!!! Maar hier gaat alles eigelijk wel goed. Ben alleen nog altijd heeeeel erg moe en weinig puf. Kan op mijn vrije dag ook mezelf er niet echt toe aan zetten om echt dingen te gaan doen. Maak iedere keer een lijstje met van alles wat ik wil doen die dag maar als ik 1 ding van dat lijstje weg mag strepen dan is dat veel. Word er zelf btje kriegel van.

Verder zijn we druk bezig onze bende uit te mesten zodat er ook daadwerkelijk een plekje komt voor ons kleintje.... Valt niet mee om dat in de avond uren er nog ff bij te doen. Ben echt bek af als ik gewerkt heb maar nog meer bek af als ik niet gewerkt heb. Moet eigelijk iedere avond vroeg naar bed maar ook dat lukt mij lang niet altijd..... Heb al best wel wat last van mijn rug en zo nu en dan mijn buik.... VInd het moeilijk hierin mijn grens te bepalen en vind mezelf nogal een zeur.... Hopelijk word alles straks weer ietsjes beter als ik de 12 weken grens heb bereikt.

Volgende week mogen wij weer voor een echo gaan bij de VK. Das 3 januari en kan nu al bijna niet meer wachten hahaha....

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en hopelijk kom ik er eerdaags weer eens aan toe om wat bij te lezen en wat persoonlijker te reageren.....

Liefs, Vermoeide Emely

ps. de reacties op de kerstkaarten beginnen langzaam binnen te druppelen, vandaag kregen wij een kaartje waar die persoon baby-sokjes in had gedaan, zo lief hihi....

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gelukkig allemaal goed nieuws, zover ik weet!

Mooi!

Hier ook alles ok! Voel me langzaam steeds beter, gelukkig. Afgelopen dinsdag was echo ook goed. En thuis vind ik het heerlijk om via de doppler naar het hartje te luisteren. Mijn gynaecoloog is gister zo lief geweest om wel een hele fles contactgel aan mijn man mee te geven.... Nou....dan kan ik voorlopig zekers vooruit.

Ondertussen ben ik (wij) druk bezig namen te verzinnen. Jullie ook?

Waar denken jullie aan?

Wij zelf aan korte namen net zoals Nick en Nina.

Norah leek ons leuk (3x N)..,alleen een nichtje heet al Noa... Dus twijfel twijfel!

Verder... Lynn, Noortje, Marlie,.... Of... Jack, Nout, (Marlon... Zo zou mijn man geheten hebben van Marlon Brandon op het laatste moment toch veranderd in Léon.)

Ben benieuwd naar jullie ideeën!

Marlie Lynn T.

Nout

Geplaatst

Van harte Quin, ik volg je bijzondere verhaal. :) Wij liepen rond een week of 13 ook bijna een week voor. Ze kunnen minder nauwkeurig meten rond die tijd (kleintjes liggen meer en meer opgekruld) en men heeft in echo centra ook vaak mindere apparatuur dan bij ivf centra. Wij waren net geen week verder, daarom niet bijgesteld. Jouw uitgerekende datum wel?

Oke vandaag de uk weer even gezien en het rare is dat ik 1 week voor loop op de uitgerekende datum volgens het echocentrum! Nou de punctie en de terugplaatsing liegen er niet om.

Maar alles in 1e instantie oke en morgen aanvullend nog een afspraak met de gyn. in het ziekenhuis.

@sas27 wij gaan 8 dagen maar zijn wel al 2 dagen kwijt met reizen, het is nu overdag -15 en 's nachts -25 bbbrrrrrr heb nu al koud.

@chantal33 fijn om te horen dat het beter met je gaat, hoop ook dat de wonderpillen bij mij morgen gaan werken lijkt mij weer heerlijk om even niet misselijk te zijn.

Voor al alvast een fijne jaarwisseling en een bruisend 2012

Geplaatst

Jullie kiezen wel veel met de N ;) zou daar dan lekker in zoeken hihi

Wij weten de namen al 2 jaar, wijken er ook niet vanaf hihu. Ik zet ze niet op het forum want ik weet niet wie er mee leest ;)

Xx

Geplaatst

chantal fijn dat je weer thuis bent, let maar goed op je zelf!

Quin dat zijn pas tempraturen he haha -25 is wel heel erg koud brrrr

daantje fijn dat je een goede echo hebt gehad, geniet er maar lekker van :)

Shanna leuk he al vast over namen denken,wij vinden korte namen ook erg leuk! maar er zijn er TE veel leuk haha gelukkig hebben we nog een hele poos om er over na te denken. Maar Nina vind ik ook erg leuk!

Nou allemaal een fijne jaarwisseling en een goed 2012!!!

Geplaatst

Hoi Sas,

Ik wist niet of je het al begrepen had....

Het zoontje van mijn man heet Nick, hij is 6 jaar.

Ons dochtertje heet Nina Anne, roep naam Nina. Zij wordt 2 jaar in maart.

Dus nu vonden wij het wel/niet leuk twijfel om de 3de ook met een N te laten beginnen en 3 namen te geven. Vanwege 3de in de rij.

Maar weten dit dus niet zeker. We twijfelen.

De ene keer is het dit dan weer dat.

Vorig jaar dachten we Ja nu weten we het VERA LYNN.

Later...nehhh toch niet.

Goh NORAH LYNN...dat wordt hem.

Nu denken we weer MARLIE LYNN.

LYNN houden we er dus blijkbaar in!!!

Voor een jongen hadden we eerst BRAM CAS...neh..nu niet meer. Heel veel jongetjes heten zo!

Ok nu hebben we het JACK dat is leuk....ja...totdat er ineens een serie op rtl 4 kwam met de naam JACK er in. Dus nee!

NOUT blijft nog steeds onze voorkeur te hebben....op dit moment dan...hahaha!

9 januari heb ik mijn 15 weken echo...hopenlijk krijgen we dan te horen of het een jongen of een meisje is!

Als iemand nog originele namen heeft, dan hoor ik het heel graag!

gr Shanna

Geplaatst

ow haha nee dat had ik niet begrepen, maar leuke namen :)

marlie lynn klinkt wel mooi!

Ben benieuwd of jullie het op 9 januari te horen krijgen, zou wel leuk zijn en makkelijk :)

Geplaatst

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging -1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

Sterremaud

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

MamaVanSeppe (Sylvia) - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Chantal33 - 36 jaar - 1 IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Uitgerekend

1 juli 2012 - Liedje

4 juli 2012 - Jessi79, jo1978, Shanna74, Sterremaud

5 juli 2012 - Iggie

8 juli 2012 - Eer, Quin

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (Sylvia)

12 juli 2012 - Esly

16 juli 2012 - Sandra81 & Danore

18 juli 2012 - Chantal33

19 juli 2012 - Sas27

21 juli 2012 - Iza

22 juli 2012 - D@@ntje

27 juli 2012 - Emely & Isa

29 juli 2012 - EmvElin

Controles

3 januari - Emely (echo vk)

4 januari - Chantal33 (combinatietest)

4 januari - Sandra81 (4e echo)

5 januari - sas27 (3e echo)

9 Januari - Shanna (8e echo)

16 januari - Jessi79 (2e keer vk)

18 januari - Danore (1e keer vk)

13 februari - Jessi79 (20wk GUO)

Geplaatst

Hoi,

Wij hebben afgelopen dinsdag onze 3e echo gehad en onze baby doet het goed! We zijn woensdag onze vrienden langs geweest om het goede nieuws te vertellen en ook de collega's die deze week aan het werk waren weten ervan. Het voelt nog wel steeds alsof het over iemand anders gaat als ik het vertel, voor ons is het nog zo onwerkelijk dat het eindelijk gelukt is! Maandag ben ik 12 weken en dat blijft voor mij de magische grens, ik ga ook een lekker gebakje voor ons halen om het te vieren. Onze baby heeft ook al cadeautjes gekregen, zo leuk! Een hele lieve beer van mijn moeder en twee rompertjes van de beste vriend van mijn vriend, heel cute! Ik ben nu ontslagen uit het ziekenhuis en mag 18 januari naar de verloskundige. Ik wil graag rond de 16 weken zelf een pretecho laten maken om te kijken wat het wordt, ik ben zooooo nieuwsgierig. Namen vind ik erg moeilijk, dus als we weten wat het wordt hoef ik er gelukkig maar 1 te bedenken, lijkt me wel handig.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling (ben benieuwd hoe lang ik het volhoud vanavond) en een heel gelukkig 2012! Dat het maar snel juli mag zijn :)!

Geplaatst

Leuk hè Danone het super nieuws vertellen ! VANDAAG is het onze dag. Paps en mams , schoonouders en schoonzus/zwager komen rond vijf uur vanmiddag en dan ga ik het ze vertellen ... Heb nu al goede kriebels in mijn buik.

Gister aan n dame op het werk verteld van deze speciale oudejaars avond ... Nou het kippevel stond op haar armen ze vond het ook zo knap dat we niemand wat verteld hadden ... Ik ook maar ben er nu klaar mee.

Meiden ik ga de troep in ons kleine huisje opruimen ( lees alles verplaatsen naar zolder) en plaats zoeken in de ijskast want vriend lief komt zo met alle boodschappen thuis.

Lieve meiden allemaal een hele gezellige avond en dat 2012 ons n gezonde baby mag bezorgen !!!

Liefs eer

Geplaatst

Breek even in

Eer wat speciaal om het zo te gaan vertellen

En wat knap dat je het zolang voor je kan houden

Ik kan dat echt niet haha

Veel plezier

En dat iedereen gezonde baby's in 2012 mogen krijgen

Liefs Jessica

Geplaatst

@Eer; wat ontzettend knap dat jullie "het grote nieuws" zo lang voor jullie zelf hebben kunnen houden....bij mij wisten onze naaste familie en goede vrienden het binnen een uur na de test;-) Wel zijn we pas vanaf donderdag (toen was ik precies 12 weken) het algemeen gaan vertellen!

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en alvast een geweldig 2012 gewenst met alleen maar gezonde baby's!!

Liefs Esly!

(En Sandra...inderdaad: niet zat haha! Niet dat ik dat anders wel was, maar het wordt wél m'n eerste alcoholvrije oud&nieuw sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren!!;-))

Geplaatst

Hi all,

Voor iedereen een geweldig, mooie en spetterende jaarwisseling. Volgend jaar wordt voor ons allemaal top jaar.

Lfz Ig

Geplaatst

Ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen. Wij gaan dadelijk naar mijn broer, lekker rustig nieuwjaar vieren. Hij woont op 10 hoog, dus we zijn verzekerd van goed zicht op het vuurwerk. We twijfelen nog of we Seppe wakker maken. Dat bekijken we vannacht wel.

Vandaag wezen kijken voor een slaapkamer voor Seppe. We twijfelen nog over 2 boomhutten van Lifetime. Ene is echt hoog en de andere heeft een boomhut onder het bed. Volgende week willen we gaan bestellen, dus nog een paar nachtjes om erover te slapen.

Ook wij denken al aan namen. Bij Seppe hadden we Noa als het een meisje zou zijn. Nu hebben we zelf het idee dat het een meisje is, maar we weten het pas zeker over 8 weken of zo, met de 20-weken echo.

Voor een meisje denken we nu aan Tara, Hanna, Benthe en Chiara. Voor een jongen blijft het tot nu toe bij Kai. Gelukkig hebben we nog even om erover te denken.

Tot volgend jaar :drink:

Geplaatst

Iedereen een heel rond en gezond 2012 toe gewenst met heel veel mooie, lieve, gezonde baby's!!!!

Wij zijn gister lekker bij mijn schoonouders geweest, ik kon gewoon lekker op de bank gaan liggen terwijl hun een spel aan het spelen waren. Heerlijk hoe ik mezelf kan zijn bij hun! Niet dat ik echt wat geslapen heb maar gewoon languit op de bank liggen was al lekker! Daarna nog een spel gespeeld met z'n allen en voor we het in de gaten hadden was het al bijna 12 uur! Toen de champagne (jip en janneke bubbels voor mij) ontkurkt en geklonken op het bijzondere nieuwe jaar! Toen vuurwerk gekeken buiten en dat was prachtig, zeker omdat het helemaal niet koud was! Uiteindelijk gingen we rond half 2 naar huis en toen nog heel even bij de buurtjes gezeten om de beste wensen te wensen. Al met al lagen we dus behoorlijk laat in bed maar het was errug gezellig en mijn powernap van die middag heeft er voor gezorgd dat ik het vol hield!

Dames, dit jaar worden we gewoon mama's! Hoe bijzonder is dat!!!!!!

Allemaal een fijne dag toe gewenst!

Liefs, Emely

Geplaatst

Allemaal de beste wensen voor 2012 uit koud maar o zo mooi lapland. Vandaag iedereen op sneeuwscooter safari naar de grens van Rusland, helaas mocht ik niet mee het is te zwaar en de trilling schijnt erg slecht te zijn. Gister wel een mooie rendiertocht gemaakt was zo gaaf.

Vanavond een safari naar het noorderlicht met de rendieren en gelukkig mag ik dan wel weer mee.

Verder na de vlucht geen echte kwalen een heel klein beetje bloedverlies maar dat is vrij normaal zeggen ze!

@eer hoe was de reactie van de family, knalde bijna net zo hard als het vuurwerk????

Gr. Quin

Geplaatst

Nee ze stellen de datum nog niet bij en beslissen met de 20 wkn echo om dit eventueel te doen en dat heeft dan te maken met je zwangerschapverlof.

Mijn man is ook niet klein zo'n 2 by 2 dus het kan ook gewoon een groot worden denk ik maar, ik ben lang maar smal mijn genen zijn het niet Ha Ha

Van harte Quin, ik volg je bijzondere verhaal. :) Wij liepen rond een week of 13 ook bijna een week voor. Ze kunnen minder nauwkeurig meten rond die tijd (kleintjes liggen meer en meer opgekruld) en men heeft in echo centra ook vaak mindere apparatuur dan bij ivf centra. Wij waren net geen week verder, daarom niet bijgesteld. Jouw uitgerekende datum wel?
Geplaatst

Grappig, jullie groot dus. Wij klein. :) Korte benen met name en dat zagen we bij de echo van vrijdag ook terug. Alles lag op of iets voor op schema (hoofd e.d.), maar benen waren iets achter (=lees korter).

Nee ze stellen de datum nog niet bij en beslissen met de 20 wkn echo om dit eventueel te doen en dat heeft dan te maken met je zwangerschapverlof.

Mijn man is ook niet klein zo'n 2 by 2 dus het kan ook gewoon een groot worden denk ik maar, ik ben lang maar smal mijn genen zijn het niet Ha Ha

Geplaatst

Hallo allemaal,

Een fijn oud en nieuw gehad? Hoop van wel.

Bij mij echter niet zo.

Ik denk doordat ik vocht vast houd, mijn maagbandje weer moeilijk doet. Kan niets eten/drinken. Dus binnen houden. Alles gaat er weer uit en heb veel pijn sinds gister. De laatste keer toen dat gebeurde was mijn lichaam na een week bezig mijn spieren te ontbinden (zie je in urine). Gevolg opname ziekenhuis. En een endoscopie. Ziekenhuis Hengelo weigerde maagbandje leeg te halen omdat deze in Hoogeveen gezet was en ze wilden verantwoordelijkheid niet aan??! Pas nadat ik dreigde via ambulance naar Hoogeveen gebracht te willen worden. ( advies verpleegsters, voor auto was ik er te slecht aan toe!). Gelukkig wilde toen een arts in opleiding van de eerste hulp deze wel leeg halen. En ta da .... Ik knapte in no time up!

Maar goed ter zake.... Weet nu wat loos is en ben er veel eerder bij! Morgen maar even bellen. Nu doet Hengelo dit wel, gelukkig!

Gr. Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden