Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pffff, ons meisje slaapt vannacht op haar eigen kamer. De lucht om haar heen is echt niet te harden! Haar navelstompje is ingedroogd maar nog net niet afgevallen en stinkt afschuwelijk, en haar darmen komen op gang dus de windjes stinken enorm. Herkenbaar?

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna, wat verschrikkelijk eng!

dat zo'n schijnbaar onschuldig product zoveel gevolgen kan hebben! Gelukkig zijn jullie erachter gekomen.

hoe is het nu met N.ore? (en hebben jullie alweer durven slapen)

Chantal, hoe is het met T.homas? Gaat het al wat beter met de suiker?

Emvelin, nog maar 2 dagen!

Spannend hoor, maak je je niet te druk dit weekend?

Sandra, nu de slijmprop echt kwijt dus. Ik ben benieuwd wanneer alles echt gaat beginnen!

Sas, van die dikke voeten heb ik ook last, handen ook trouwens, vooral als ik te veel gedaan heb, lopen of zitten met veten naar beneden..... Maar zolang je bloeddruk nog goed is komt het gewoon door de hitte vertelde de verloskundige mij.

maar vervelend van de buik en rugpijn, ben je te druk geweest afgelopen tijd?

Jessi, wat naar dat j.asmijn van die buikkrampen heeft.....

en ik zou het denk ik ook niet leuk vinden als ze bij mij niet rustig zou worden en bij mijn man wel......

Maar gelukkig wordt ze uiteindelijk wel rustig, dat is natuurlijk het belangrijkste, maar ik zou wel (een beetje) jaloers worden denk ik.

En nu op haar eigen kamertje, dat is ook een mijlpaal, ookal is het omdat ze op het moment een stinkertje is..... Ergens ook wel schattig

Quin, fijn dat je overal goed geïnformeerd en begeleid wordt. Hij is alweer bijna een maand hè? Wat een raar idee! Gaat het lekker met de kleine man?

Iggi, hoe is het met jullie kleine man? En met jou? Nog erg last van de hormonen?

Eer, wat fijn dat het zo ged gaat met Y.entl en de voeding.

hoe gaat het met jou? En de emoties? Voelen jij en je man zich al wat beter met de hele situatie?

Hier gaat het allemaal goed, gisteren naar de bruiloft geweest in Limburg.

voor de zekerheid een koffertje mee, en de maxicosie enz. Wat een spullen heb je nodig voor zo'n kleine en dan is hij/zij er nog niet eens!

gelukkig heb ik het allemaal niet nodig gehad en zijn we gisteravond weer rustig naar huis gegaan.

het was wel leuk, want naast natuurlijk het bruidspaar die in het middelpunt stond heb ik weer een heleboel ooms en tantes gesproken die ik al bijna een jaar niet meer gezien had. Die vonden het allemaal erg leuk dat ik toch nog gekomen was en dat ze mij zwanger gezien hebben.

het was wel een gedoe met kleding, de jurk die ik had bedacht aan te doen kon echt niet!

mijn buik is in de laatste 2 weken dat ik zwangerschapsverlof heb zo erg gegroeid dat ik hem onmogelijk aan kon.

maar gelukkig nog een andere jurk gevonden die nog wel kon.

vandaag is nu echt een dag dat ik helemaal niks do, ookal ging het heel goed ik ben doodop en had toch wel erg last van mijn rug.

ach, morgen gaat het vast weer beter!

Geplaatst

Even snel heb nog niet bij gelezen maar wou jullie even laten weten dat vaanmorgen onze kleine man thuis is gekomen!

Het gaat goed met hem al heeft hij nog wel veel moeite met de hoeveelheid drinken wat hij moet hebben om zijn suiker goed te houden... Maar dat gaat ons ook wel lukken.

Geef nu gekolfte bv dit is nog niet genoeg dus hij krijgt ook bijvoeding hopelijk heb ik snel wat meer wand sins hij thuis is gaat het wel een stuk beter.

Met mij gaat he minder ben echt helemaal kapot heel veel last van mijn bekken en nog veel meer last van huilbuien en ben niet te genieten kan echt om alles huilen en heb het gevoel dat ik weinig goed kan doen ( dit weekend kijken we het aan en anders gaan we toch even naar de ha) geniet wel van onze kleine man maar voor de rest..........

Meiden kom snel terug en kom dan even reageren op iedereen.

Meiden die nog zwanger zijn zet hem op hoop dat jullie snel jullie kleine in jullie handen hebben.

Geplaatst

Ahhh, Chantal wat fijn dat hij thuis is!

maar natuurlijk loop jij nog over van de emoties!

wat hebben jullie allemaal moeten doormaken zeg, maar geniet dat je kleine man nu thuis is.

en denk om jezelf, doe rustig aan, de kleine man en jij zijn de belangrijkste de rest komt later wel!

dikke knuffel!

Geplaatst

Sandra, gefeliciteerd met jullie dochter, een mooie naam hebben jullie haar gegeven.

Alles goed met moeder en kind?

Hoop dat jullie vandaag naar huis mogen en kunnen gaan genieten van dit wondertje.

Geplaatst

Als eerste even... Gefeliciteerd sandra en hub met jullie dochter!!

Jo... Ben ook nieuwsgierig of je al bevallen bent...

Verder "help help help.....!!!"

Vannacht nog ECHT geen oog dichtgedaan!!!

Het is zo zielig om te zien en horen, maar Nore heeft mega pijn door de reflux!!!"

Ben op internet aan het zoeken vanaf wanneer wel medicatie!

Echt dames!!! "DIT kan ZO niet!!!"

"HELP... Weet iemand hier ...wat we kunnen doen?"

Gr. Wanhopige Shanna

Geplaatst

nee helaas hier nog geen baby nieuws, vandaar ook die slapeloze nachten:-(

kan nog hooguit een week duren, dat is dan het positieve ervan..

liefs jo

Geplaatst

Sandra, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

De rust van overdag is nu ingehaald :-)

Shanna, wat verschrikkelijk naar om je meisje zo te zien. Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Uk zal wel even in de boeken kijken die ik hier heb liggen. Google heb jij vast al helemaal gehad. Sterkte meid!

Geplaatst

Shanna, helaas kan ik je er niet bij helpen, maar snap dat je er radeloos van word! Kan je niet naar de kinderarts?

Jo, voor jou ook bijna, gezellig je hier weer te zien meid ;)

Wij waren om 5 uur weer thuis, ze heeft wat gedronken, maar ook weer uitgespuugd. Grote broer heeft haar al plat geknuffelt ;)

Ik ga nu ff tukkie doen, S.terre is nog amper wakker geweest ;)

Truste girls!

Geplaatst

Sandra, gefeliciteerd. Mooie naam. Lekker slapen en genieten.

Shanna wat afschuwelijk wat N.ore en jij door moeten maken. Helaas heb ik geen verstand van reflux. Nu heb ik wel eens wat meiden op dit forum hierover zien schrijven. Misschien s er een topic over geopend.

Is alles goed met de rest van de meiden. Ben een beetje afwezig geweest. Ga van de week alles ff bij lezen. Met het mannetje gaat het geweldig. Hij slaapt veel. Maar als hij wakker is, s hij dat uiteraard in de nacht. Maar zodra dat een beetje veranderd, dan is dit het zoetste jongetje van de wereld:-). We beginnen nu ook ons ritme te vinden, dus we hebben ook niet meer zoveel slaapgebrek. Vandaag hoop ik voor het eerst naar buiten te gaan. Hoop zo dat het niet regent. Snee in mijn buik trekt wel af en toe en merk dat als ik teveel doe, moet gaan rusten. maar als dat alles is...

volgens mij nu nog Daantje, sas en yo in de running om te bevallen. Spannend meiden.

Lfz ig

Geplaatst

Shanna, ik weet helaas wat je doormaakt. Na 3 weken non-stop huilen bij Vince ben ik weer terug naar zkh gegaan. Niemand daar geloofde me toen ik zei; mijn zoontje heeft verborgen reflux én koemelkallergie. Guess what? Mommy's right. Sinds Vince 8 weken is krijgt hij medicijnen tegen de verborgen reflux, het kan dus wel! Succes meis, heb met jullie te doen!!

Geplaatst

*breek in*

san, gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!!

veel geluk en liefde samen!!

lief

Tool

*breek uit*

Geplaatst

Sandra gefeliciterd met jullie dochter, fijn dat je ook al thui bent nu! erg leuke naam heeft ze :-)

geniet er lekker van.

@shanna vreselijk sneu om haar zo te moeten zien! hopelijk vind je snel wat

Geplaatst

Sandra van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje S.terre! Wat een mooie naam, en wat heeft ze lange benen! Hoop dat alles goed is met jullie en dat jullie snel naar huis mogen.

Geplaatst

Melis wil dit zeggen dat wij nog 20 weken-3 weken = 17 -8 weken = 9 weken moeten wachten voor medicatie?

welke meds gebruik jij?

ps koemelk allergie is het niet..... geef borstvoeding.

gr shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden