Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sas wat zielg he, als ze zoveel last hebben. Ik hoop dat een andere fles helpt.

Chantal respect hoor dat je het nog steeds volhoudt. Kolf je nog steeds 8x per dag.

Hier een goede nacht achter de rug. Vriendlief heeft alle voedingen gegeven. Ik moet hem wel wakker maken, want hij hoort de kleine niet. Hahaha zal wel een mannentik zijn (ik hoop niet dat ik nu een aantal mannen te kort doe). Daarnaast doet T.hymo het ook hartstikke goed en heeft hij doorgeslapen van 0115 tot 0615.

Met mij iets minder goed, ik heb ontzettende pijn in mijn boobies, voornamelijk mijn tepels. Zitten gewoon knobbels onder. Masseren en kolven helpt niet echt. Auw..... zal nog wel een dagje duren.

lfz ig

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben overstag gegaan en toch maar een "BEKAY" draagdoek gekocht! (Op aanraden verpleegster). Werkt idd goed!

Terwijl ik dit typ, komt mijn kleine meid aanzetten met een babypopje in haar blouse dragen. (Net als mama Nore...!)

Zoooo lieefffff

Geplaatst

Iggi, hoe gaat het met je boobs zijn ze nog pijnlijk?

Je vroeg of ik nog steeds 8x kolf per dag en ja dat doe ik nog steeds al moet ik wel zeggen dat het me tegen gaat staan er komt alleen s' morgens nog echt veel en de rest van de dag hooguit 80 cc per keer dus ga maar na ik heb echt niet genoeg voor de hele dag en nacht.

Shanna, lief he die kleine mamatjes hier ook z'n mamatje die de hele dag voor haar broertje wil zorgen en soms nog wel wat onhandig is maar ach ze bedoeld het goed.

Fijn he z'n draagdoek het is net of ze er rustige van worden maar is het nu niet ontzettend warm voor N.ore en jou? Wij hebben de monkeybaby maar wil hem er nu niet inleggen nu hij al zo veel last heeft van de warmte. Gebruik hem wel als hangmat in de box dat vind hij ook erg prettig.

Sandra hoe gaat het nu met S.terre moet ze nog steeds zo spugen.

Zag trouwens haar liggen in de puckabay gaat dat doet?

Meiden hier heeft T vandaag het slapen ondekt hij is bijna niet wakker geweest waarschijnlijk moet hij slaap inhalen van de laatste dagen hij was zo vreselijk aan het huilen overdag en nu vandaag dus gewoon in coma;)

rest van de meiden hoe gaat het met jullie en jullie ukkies lekker aan het genieten met zijn allen?

Oja Jo wat een mooi poppetje en wa doet ze het goed zeg!

Geplaatst

Dames mag ik heel eerlijk zijn???

Pas geboren baby's vind ik eigenlijk helemaal niet zo mooi!

Nee ook Nore was niet echt mooi. Was wel super trots op haar. Mijn dochter. Maar mooi?

Nee.

Ja nu, nu begint ze pas mooier te worden. Mijn poppetje, mijn prinsesje!

Laten we zeggen, ze moeten eerst ontkreuken (hahaha).

En weet je wat raar is. Zoals ik het met Nina heb ervaren. Ruim een jaar lang zat ik op een roze wolk. Nina was het mooiste meisje op de wereld (echt waar hoor... (lach)!) liep met een foto albumpje het hele jaar constant iedereen te overtuigen hoe prachtig ze wel niet was!

Eh hummm nu twee jaar later terug kijkend naar de foto's, zit ik mij te bedenken waar ik die gedachte in hemels naam vandaan heb kunnen halen. Ja.. Ze is mooi. Ze is mijn meiske mijn prinsesje mijn poppetje....maar de mooiste van de wereld???

Om eerlijk te bekennen op sommige foto's lijkt het net of ze oren heeft waar je mee kunt zeilen (grapje valt wel mee). Op sommige foto's kijkt ze met haar rechter oog in linker broekzak (elk kleintje doet dat, maar toch!).

En nu dames sorry maar mijn meiske N. ore is het mooiste meisje van de wereld!!!

Gr. Shanna

Geplaatst

Hey all, kom Net uit het ziekenhuis, n.ienke is toch voor controle opgenomen. vandaag was het alleen maar huilen geen slaap darmkrampen en der ademhaling werd anders... Hopelijk kunnen we haar morgen lekker mee naar huis nemen weer. was het us niks zi klein meisje alleen te laten daar... nou was ff kort ga nu slapen wij zijn kapot

Geplaatst

Sas dat meen je niet....

Wat onzettend naar dat je haa

r daar moet achterlaten.

Hebbe ze ee oplossing voor al die darmkrampjes of weten ze het ook niet? Misschien allergies voor de voeding koemelkallergie ( of geef je bv).

Meis hoop dat ze morgen weer mee naar huis mag!

Geplaatst

hier echt een butnacht onze dochter hebben we verteld dat ze morgen naar haar peetoom en peettante gaat en dat ze daar ook blijft slapen e nu wil ze hier niet slapen en alleen maar spelen en weg naar tante joja grrrrrr...... Heb zelf nog geen oog dicht gedaan en be echt helemaal kapot maar ik kan morgen weer gaan liggen als T.homas slaapt?e hub moet werken dus ik moet maar op blijven tot ik haar naar bed krijg!!!!

Geplaatst

Jo, lekker meisje hoor.

Sas, wat naar dat jullie haar achter moesten laten. Hoop dat ze morgen weer mee mag. En idd pak even je slaap

Chantal, was het nog iets te spannend dat ze niet wil slapen.

Daantje, grappig dat je bezocht bent foor eer haar zus.

Jullie elkaar in het zkh toch ook elkaar ontmoet?

Hoe is het met onze tweeling, kunnen jullie het nog volhouden met de warmte? Ik heb al tijd te kort laat staan dat je nog moet reageren, geen bericht dus goed bericht;/)

Hoeveel cc zitten jullie op? Hier 6 x 135 cc en soms vindt hij het nog niet genoeg. Maar wil ook niet zo'n overvoed mannetje. CB zegt dat hij al te veel krijgt (gggrrr) minder is geen optie gaat hij na fles huilen en dat dan 4 uur lang....

Het is hier weer afgekoeld.

Geplaatst

Quin, hier krijgt ins meissie de late en de nacht fles 135cc kunstvoeding en 5 flessen van 110 cc borstvoeding en hij ,ag van het cb nog meer borstvoeding hebben ( voeden naar vraag) hier hebben we overdag ook maar net 3 uur tussen de voedingen zitten.

Nou ons meissie is om 04:00 gaan slapen en ze moet er zo alweer uit want haar tante komt haar om 08:00 halen dus ook voor haa een kort nachtje ...... Ben benieuwd of ze nog een beeje vrolijk is. Wee niet of het te spannend is vooor haar maar ze heeft de laatste tijd toch problemen met slapen als ze de hele dag naa het kinderdagverblijf is geweest dus misschien ligt het daar wel aan te veel prikkels ( heeft ze snel last van).

Geplaatst

Sas wat erg dat je je kleintje naar het ziekenhuis heb moeten brengen. Ik hoop dat ze snel weer mee terug mag!!! Hou je taai meis!

@ Chantal, mijn boobies zijn weer bijna normaal. Ik denk dat ik het afbouwen iets te snel hebt gedaan. Wel vervelend dat jij wel wil geven, maar niet genoeg produceert voor een dag en ik had echt wel voldoende en ik kap er mee. (Beetje krom)

Hoop dat je vanacht beter slaapt.

Ik ga zo lekker on route naar vrienden van ons in Rotterdam. Lekker gezellig zoals vroeger.

Fijn weekend all.

Geplaatst

Quin, T,hymo krijgt bij ons 6 a 7 voedingen a 120 cc. Dit is borst en kunstvoeding door elkaar. Na bv komt hij na 3 uur en na een KV meestal na (ruim) 4 uur.Maar ik heb het vermoeden dat het teveel is. Morgen moet ik naar het CB en ik zal het even navragen.

x

Geplaatst

Hier ook 6 a 7 voedingen 120 kv.

Ik word gek van m'n borsten. Volgens mij ben ik ver de enige die geen bv heeft gegeven. Ik lek nog steeds! 3 weken na de bevalling en als ik mijn bh uitdoe druppelt het er zo uit... Alles zeiknat. Zit al aan mijn 4de doos kompressen. . :(

Verder 2de kuur voor spruw.

Puckababy is geweldig, hebben een heel ander kind. Slaapt nu heel rustig in. Het is wel warm, maar hij is luchtdoorlatend dus geen broeikas! Heerlijk.

Verder niet veel nieuws. Morgrn een dagje naar duitsland. 4 uur rijden heen, 4 uur terug. Ben brnieuwd.

De oudste van manlief is er, die kan ik wel wurgen... (vriezer open laten staan terwijl ik hem net voor 120 euro gevuld had) alleen maar omdat hij naar de tv wilde zo snel mogelijk.

Oh en sas natuurlijk! bijna vrrgetrn! Hopelijk gaat het nu beter! Zijn ze er snel achter wat het is! Sterkte meissie!

Geplaatst

Zo het meisje ligt lekker boven in der eigen bedje weer...

Ze hebben testjes gedaan in het zkh, en alles is goed met haar geen gekke dingen gelukkig

Deze week eventjes aan kijken, en hebben eind volgende week dan contact met de kinderarts hoe het gaat.

Vandaag gaat het goed ze ligt heerlijk tevreden te slapen. hopelijk blijft dit zo

infacol idd geprobeerd. maar dat hielp niet en moesten we weer mee stoppen.

Ik ga ook zo weer lekker even slapen, ben erg moe

@ sandra lekker verhaal van de vriezer, kan mij voorstellen dat je daar van baalt

veel plezier morgen in duitsland, ga je winkelen? of iets bezoeken?

@igge have fun in rotterdam!

Geplaatst

Sas, fijn dat jullie moppie weer thuis is.

Dus die van jullie drinken ook al zoveel, hoef ik mij geen zorgen te maken.

Hij komt nu om de 4 uur ook 's nachts terwijl hij hiervoor 6 uur aan een stuk sliep, word af en toe gek van die wisselingen zo denk ik hem door te hebben.... Dus niet.

Overdag om de 4 is wel fijn geeft meer ruimte om iets te doen.

Sandra, veel plezier

@meiden nog een fijne zondag

Geplaatst

Ooo wat zonde zeg van de inhoud van de vriezer.

Eigenlijk moet er ook een piep komen op die vriezerdeur net zo irritant als geen gordel dragen;-)

Geplaatst

Je hebt gelijk quin, een alarm zou wonderen doen ;)

Ook hier springt ze van de hak op de tak qua tijden. Idd wat je zegt, zo denk je ze door te hebben en zo snap je er niks van?

Hier gister ontdekt dat die oudste vsn mijn man blowt. Per ongeluk, toen zijn tel uit m'n handen flikkerde zag ik een berichtje aan zijn moeder met de vraag of papa weet dat hij blowt. Dat hij het doet en nuet durft te zeggen oke (hadden het al een paar keer gevraagd)maar dat zijn moeder het weet en zij dat niet zegt!!!!

Hij heeft verdorie adhd en pddnos. In zijn "toestand" kan dat hardstikke gevaarlijk zijn!

Hij krijgt therapie, maar is schijnbaar niet eerlijk. Wat heeft die therapie dan voor

zin??? Zijn moeder hweft 2 wekelijks gesprekken met dat mens, die weet het dus ook niet. Hoe moeten ze dan helpen?????

AAARGHH!!!

Fijne,dag ladies, ik heb geen bereik in duitsland!

Xx

Geplaatst

he meiden,

wat vliegt de tijd toch, heb nu voor een van de eerste keren de laptop weer eens aan. Ik heb wel meegelezen, maar reageren met de telefoon vind ik zo rot. En meestal lees ik tijdens het voeden, dus dan heb ik een hand tekort haha.

Chantal hoe gaat het? ik las dat je je verdrietig en depri voelt, wat naar zeg. Hoop dat je je met wat hulp snel beter gaat voelen en helemaal kan gaan genieten!

Wat knap van je dat je zo vaak kolft! Ik kolf ook, maar het lukt me echt niet daar regelmaat in te vinden, het blijft vaak bij een keer of 3, en dan probeer ik M.ila nog zo'n 2 x per dag aan te leggen. N.oah probeer ik ook wel, maar hij heeft nog steeds niet de kracht er een hele voeding uit te halen.

Ik denk ook dat ik binnenkort ga stoppen. Ik heb niet genoeg voeding voor 2, eigenlijk niet eens voor 1 als ik naar het kolfen kijk, en dan drinken ze hier in vergelijking met jullie kindjes nog heel weinig, 7 x 60, en dan dus nog een klein beetje bv er soms bij, en als er 1 heel hongerig is, doe ik er nog 30 extra bij. Maar goed, ze groeien, dus zal binnenkort wel naar de 90ml overgaan.

Sandra, wat heb jij toch vervelende toestanden met de kinderen van je man, of eigenlijk de moeder!

sas, ik heb het even gemist, maar waarom was je meisje nou opgenomen? Fijn dat ze weer thuis is!

Hier gaat alles heel goed, zoals ik al zei, de tijd vliegt, maar ze doen het heel goed. Ze huilen bijna niet, alleen als ze honger hebben, ze hebben ook nauwelijks krampjes.

Vandaag zou ik eigenlijk uitgerekend zijn, maar ze zijn al 3 weken bij ons!

Met mij gaat het ook heel goed, heb lichamelijk gezien natuurlijk een super bevalling gehad, dus nauwelijks klachten. Ik ben ook in de gelukkige omstandigheden dat ik niets hoef te doen om weer in mijn oude figuur te komen, dus ik zit alweer op mijn gewicht van voor de bevallig, alleen is mijn buik nog wat slap.

'Geestelijk heb ik wel de eerste dagen wat last gehad van de bevalling, ik kon het slecht "verwerken" omdat het veel te snel was gegaan. Voordat ik besefte dat de bevalling ging beginnen waren ze er allebei al, maar ook dat heeft nu zijn plekje, en geniet ik nu volop van de ukkies.

Hoe gaan jullie andere kinderen met de baby om? E.lin is wel wat jaloers, maar uit dat niet vervelend. De baby's krijgen regelmatig kusjes, ze wil veel kijken bij ze, maar op het moment dat zowel mijn man als ik een baby vasthebben wil zij een spelletje spelen, of puzzelen, in ieder geval aandacht... Nou ja, het hoort erbij, en met voorlezen is ze dan ook tevreden, en dat kan gewoon tijdens het voeden.

ik ga echt proberen wat vaker te komen!

fijn weekend nog!!

Geplaatst

Wat lief de foto. Wel 2 heel verschillende kindjes (ha ha jongen en meid);-)

Fijn dat het goed gaat met het span.

Ach met 1 heb ik het al druk en niet altijd tijd om te reageren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden