Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meiden dank jullie wel voor de tip.

Durf ook niet te snel af te bouwen ivm onstekingen ben daar erg gevoelig voor dus ga het rustig aan doen.

Jessi, ons mannetje slaapt alweer weet niet wat hij heeft vadaag maar ik vind het wel lekker;)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lekker Chantal dat ze niet hoeven te opereren, een hele opluchting.

Hier de voeding aangepast ivm poep luiers (lees halve spuit luiers) die bijna elke voeding er waren. Heb cb gebeld en mocht mengen dus heb weer normale voeding gehaald en half om half gedaan vanaf vanmorgen. Lig nu naast haar in de slaapkamer en hoor haar nu poepen maar dat is dus mooi de hele verdere dag niks. Ben benieuwd wat ik zo ga aantreffen.

Meiden die gaan afbouwen met bv veel succes.

Moppie huilt dus ga haar verschonen.

Liefs eer

Geplaatst

Chantal, dat is goed nieuws dat hij niet geopereerd hoeft te worden.

Shanna, merk je al meer verschil met N. na bezoek osteopaat?

Eer, hoop dat jullie snel van de spuitluiers af zijn.

Sandra, hoe gaat het met de voeding?

Hier nog even over op buikslapen. Door de darmproblemen slaapt L. alleen nog maar op buik zodra wij hem op zijn rug leggen gaat hin spugen en krijsen. Het is om moedeloos van te worden en op zijn buik trekt hij hem 's nachts 8 uur door en overdag 5 uur. Hij krijgt nu 150 + 5 we zitten op 4 à 5 voedingen p.d.

Vakantie is geboekt we gaan weekje villa met zwembad Portugal doen. Ben aan het zomer shoppen en aftellen😊

Geplaatst

Heerlijk chantal dat de operatie niet nodig is! Hoe voel jij je??

Lekker quin, de vakantie! Waar in portugal ga je heen?

Hier gaan we denk ik in september nog een weekje weg.

De voedingen gaan goed nu we 5 x 150+5 doen en dan 3 scheppen gewoon en 2 scheppen hongerige baby EN een schep jbpm.

Vannacht gewoon van 11 tot 7.45!! Ik schrok me rot!

Heerlijk rustig kind hebben we nu!

Geplaatst

Quin vind je dat niet eng op de buik laten liggen?

Wat betreft bezoek Ostheopaat... In het begin dacht ik hè... Wat heerlijk n. ore kijkt met grote ogen de wereld in! Dit heeft echter niet lang geduurd. Al snel was ze weer in haar zelf gekeerd. Op het moment ziet ze er slecht uit. Ze is doodop heeft rode ogen met dikke wallen onder de ogen en ze is ontzettend wit! De krampen zijn wel minder lang maar daarintegen komen ze nu veel vaker! Echt heel zielig!

Straks moet ze eerst naar fysio en gelijk daarna naar kinderarts. Ben benieuwd wat zij zeggen.

Sandra heerlijk dat ze nu zo rustig is en lekker doorslaapt. Zelf geef ik nog steeds borstvoeding en meld ze zich om de 3 à 4 uur. Dus 's nacht ook nog steeds zelf voeden!

Chantal fijn om te lezen dat kleine man niet geopereerd hoeft te worden. Hoe gaat het nu?

Heb je al een idee wanneer je tijd hebt?

Andere dames ben best wel een beetje jalours (in de positieve zin dan, hahaha). Jullie gaan toch nog op vakantie Wow!

Al een aantal jaren wil ik heel graag op vakantie naar chandelalar in zuid frankrijk. (naturisten camping). Alleen vanwege de financiën (en onze auto kan de caravan van schoonouders niet trekken) kan het elke keer niet. Nu heb ik mijn zinnen gezet op

volgend jaar!

Maar neemt natuurlijk niet weg dat ik jullie een fantastische en heerlijke vakantie toewens. Jullie hebben het allen verdiend. Zekers na zo'n hectische periode!

Gr. Shanna

Hoop niemand vergeten

Geplaatst

shanna voor mij maakt het niet zo heel veel uit maar het liefst op een zondag of maandag ivm de zaak!

Verder gaat het hier redelijk nu met de andere voeding lijkt het iets beter te gaan maar hij blijft spugen en veel krampen hebben.

Zielig van n.ore hopelijk verlicht de fysio wat en ben bebieuwd wat de ka zegt.

Geplaatst

Chantal wat fijn dat de operatie niet nodig is! hopeijk blijft het goed gaan

@shanna wat vreselijk zielig Voor N.ore, hopelijk kan de kinderarts jullie helpen!

O ja wat een mooi wagen lekker hip!!

Geplaatst

Nee vindt het niet eng. Vooral ook omdat hij nu minder spuugt en meer uitrust, maw heb er een vrolijker en actiever kind van.

Ook hier osteopaat en echt merk duidelijk verschil.

Ben vooral blij dat hij nu kan poepen. Zijn nek zat/zit ook helemaal vast. Dinsdag gaan we weer. En dan om de 2 weken. Ps hij heeft van 22.00 tot 7.00 uur geslapen.

We gaan naar de Algerve albuifera heet de plaats.

Is het geen optie om de auto van schoonouders te nemen voor de caravan?

Geplaatst

Chantal op een maandag lijkt mij het beste....

Quin...auto van schoonouders is geen optie, die mogen wij niet lenen. Is een nieuwe mitsubishi outlander. Hij is daar heeeeel erg zuinig op. Ze gaan zelfs vaak met de fiets anders moet de auto uit de garage gehaald worden en wordt hij vies en moet dan weer gewassen en gepoetst worden!! (ja ja..stel je voor..u hum!!?)

En trouwens...we kunnen nu geen eens op vakantie met N.ore. We moeten nog te veel naar de kinderarts fysio en nu ook ostheopaat. Nog een paar weken en dan is de schoolvakantie ook al weer voorbij. Morgen komt Nick weer terug van 3 weken bij zijn moeder. Daar zal ik ook trouwens een hele kluif aan hebben. Hij zal weer helemaal gereset moeten worden.

Moederlief heeft daar geen regels en gaat ook doodleuk elke keer met hem naar de kroeg (jongen is 7 jaar!!!???).

Net dus terug van kinderarts. N.ore heeft nu een nieuw medicijn bij gekregen naast Nexium. Weet niet hoe het heet. Recept ligt bij apotheek en wordt vanmiddag bezorgt. In ieder geval moet het ervoor zorgen dat N.ore minder gaat spugen. Toen wij bij kinderarts waren ging er daar (2 uur na voeding) weer een hele golf eruit. En samen met het feit dat ze niet voldoende is aangekomen. Dit medicijn moet er voor zorgen dat voeding naar beneden gaat en niet weer omhoog. Ben benieuwd. Ze gaf wel aan dat dit niet vaak wordt uitgeschreven. En tevens was ze bang dat N.ore toch onder behandeld werd op het moment en dat we haar te kort deden. (Jaaaaaaa dat zeg ik nu al een hele poos!!!). Tevens moeten we haar nu 3x per dag zetpil geven van 120 mg.

Stiekem heb ik toch de vraag die in mijn hoofd hele tijd rond spookt...."Wat als er toch meer aan de hand is?" Moet er maar van uit gaan dat dat niet zo is. De kinderarts zal het wel weten, neem ik aan.

Maar N.ore is geen vrolijke en happy baby!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna, vervelend dat N.ore geen vrollijke happy baby is dat doet je moederhart pijn weet hoe het is en voeld!

Hoop voor jullie dat het medicijn genoeg helpt en dat ze dan wel die vrolijke baby word die we alleaal willen.

Ik kan alleen aankomende maandag niet en voor de rest geen probleem dus roep maar een datum!

Hoe heet die draagdoek die jullie hebben gekocht ook al weer en helpt het een beetje, wil er ook een T.homas vind het heerlijk om tegen mij aan te liggen daar word hij wat rustige van en als ik geluk het dan valt hij in slaap.

Quin, knap hoor dat je L op zijn buik durft te laten slapen T.homas vind dat ook fijn maar durf hem niet in zijn eigen bedje op de buik te leggen doe het wel in de box als ik erbij ben en ook hij spugt dan minder en tegen de krampjes helpt het maar zo zo.

Sandra je vroeg hoe het met mij ging nou ook daar kan ik kort in zijn gewoon niet goed gaat langzaa, wat beter maar merk dat ik blijf hangen omdat T.homas zo slecht slaapt en zo veel huilt overdag zoda ik mij niet tot rust kan dwingen om zelf weer wat beter te worden maar ga van het positieve uit dat alles vast goed komt ooit;)

Geplaatst

Volgende week maandag Chantal...komt dat uit?

Weet de naam van de draagdoek niet. Heb hem bij Prenatal gekocht. Hij is grijs en voor de meisjes met een roze bloem erop voor jongetjes is er een blauwe opdruk. Kosten zijn rond de €65. Het is in het begin even gepuzzel maar het werkt heel goed. Voordeel hiervan is dat ze "echt" dicht tegen je aan liggen in foetus houding. Kom je er niet uit dan kan ik je er wel bij helpen Het is echt even oefenen in het begin. Als je ziet hoe het moet in de praktijk dan snap je het zo. Zo'n rugzak lijkt handiger maar later doet deze erg zeer in je rug en schouders. Bij een doek is dat niet zo en tevens veeeelllll goedkoper!

Geplaatst

o ja je vroeg of het helpt!

NOU EN OF HET HELPT.

N.ore is in zo'n draagdoek heerlijk rustig! Alleen zo kan ik met haar naar de winkel. Anders krijst ze de heleboel bij elkaar. Echt een uitkomst. Zo heb ik wel mijn handen vrij en kan ik verder doen wat ik wil.

ECHT ECHT EEN AANRADER. WAS ER ZELF IN HET BEGIN NIET ZO VOOR. MET NINA OOK NIET GEDAAN. MAAR NU..NU BEN IK HELEMAAL VOOR. DOEN DOEN DOEN!

Geplaatst

Shanna wat zielig voor n.ore! Maar ook voor jullie. En dan het kereltje nog wat zo'n K..moeder heeft!

Hopelijk gaat het snel beter!

Ook hier een draagdoek, heerlijk! S.terre vind het ook geweldig. Die gaat dan niet in foetushouding maar wijdbeens. Ze is mij te groot voor foetushouding en ik hrb grotere borsten, dus zit voor geen meter ;)

Ik heb van babydump, tricotsleng heet hij. Het is een rekbare, mijn vriendin zweert bij katoen, die rekken niet mee.

Hier gister naar de efteling geweest, ze heeft het super gedaan!!!en vannacht geslapen van 12 tot 9 uur vanmorgen!!! Daarna voeding gehad en nu slaapt ze nog! Heerlijk!

Ben echt super trots! Ze huilt ook bijna niet meer.

Alleen maandag ff naar de HA, de spruw komt weer terug en haar oogje begint ook weer op te komen.

Fijne dag meiden! Manlief zijn jongste is gister 5 geworden en dat vieren we vsndaag met bbq

Xxx

Geplaatst

Shanna, volgende week maandag is goed leuk leuk waar wil je afspreken en hoelaat?

Heb een draagddoek te leen nu ga hem straks even uitproberen al T.homas wakker is ( heeft de hele nacht en ochtend gehuild zo zielig hij heeft zoveel last van krampen dat ik het even niet meer weet.)

Sandra nogmaal gefeliciteerd leuke foto's op fb en wat heeft S.terre het super gedaan zeg! En bijna niet mee huilen heerlijk!!!

Zou het dan aan de voeding hebben gelegen?

Vervelend da de spruw en haar oogje weer begint maar gelukkig is er iets aan te doen.

Andere meiden hoe is het met jullie en jullie kleintjes?

Geplaatst

Chantal ik weet ff niet meer of je nog borstvoeding geeft met abc dophilus is echt super spul ....gewoon door de flesvoeding mee schudden en anders mss met wat water mengen , y heeft hierdoor echt geen kraampjes meer

Ps eindelijk t jurkje aangedaan zal vd week ff foto plaatsen

Goed weekend

Geplaatst

Chantal leuk volgende week. Nog geen idee waar. Je mag bij mij thuis als je dat leuk vindt?

Vandaag voor het eerst "echt" een goede dag gehad. Heerlijk!!!

Zal het dan nu toch eindelijk werken?

Of is dit eenmalig?

Heel voorzichtig hebben we hoop.

Eerst maar eens afwachten wat de komende dagen voor ons in petto heeft.

gr Shanna

Geplaatst

@shanna wat fijn dat het vandaag goed is gegaan! kan je dan genieten he hopelijk blijft het zo door gaan :-)

Wij willen vrijdag een avondje uit, nu wil mijn moeder graag oppassen en daar mag N.ienke ook gelijk blijven slapen, zouden jullie dit doen?? nu al je kindje voor een nachtje weg???

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Hi all,

Tijdje niet mee geschreven, maar ik had lekker veel afspraakjes. Ik begin nu eindelijk na zo 6 weken te merken dat mijn oude ik (energie) weer terug komt. En het weer werkt op dit moment ook heerlijk mee.

@ Chantal. Geweldig nieuws dat de kleine niet geopereerd hoeft te worden. Ik hoop dat hij snel ook goed aankomt en dat al je zorgen voor bij zijn.

@ Shanna dat hoop ik ook voor jou. In ieder geval zeer goed te lezen dat jullie vandaag een goede dag hadden.

@ Sas, lekker de deur uit, mits je een goed gevoel heb. Ik denk vaak dat het voor de ouders moeilijker is dan voor de baby:-)

@ jessi, ik zag dat je naar de Apenheul bent geweest. Ging dat goed met de loslopende aapjes en de baby in de wagen?. Ik wilde daar graag naar toe aankomende week, maar mijn vriend durft dat niet aan.

@ EEr, ik las dat je naar Albufeira gaat. Ik ben daar twee jaar geleden geweest. Misschien een leuke tip. Maar het is daar giga toeristisch. Als je naar het strand wil, is het het leukste als je langs de kust een stukje van Albufeira af gaat zitten. Dan zit je niet zo hutje meutje op het strand. Ga je naar een camping of een appartement?

@ Quin, wat fijn dat de buikligging zorgt voor minder krampjes. Hier laat ik de kleine alleen overdag op zijn buikje liggen en dat vind hij heerlijk. Maar ik durf het helaas niet aan om het s avonds zo te doen. Sterker nog. ik slaap met de baby phone naast mij, terwijl hij in de kamer tegen over ons ligt met alle deuren open.

@ All. Hebben / hanteren jullie al een vast slaap ritme. Vaste tijden, vaste plekken. Ik hanteer op dit moment dat hij overdag in de box slaapt (ongeveer een half uur na fles leg ik hem daarin) en als ik merk dat hij niet de slaap kan vatten dan leg ik hem in zijn wiegje in de box. En s avonds na zijn "laatste" fles van de dag (op dit moment is dat 20.30 uur), heeft hij altijd ruim een uur nodig om weer een beetje moe te worden en dan leg ik hem slapend in zijn ledikant in zijn eigen kamer. Dan slaapt hij door tot een uur of 0300. na zijn nachtfles gaat hij wel meestal weer zoet slapen, tot aan 0700 uur. Ben gewoon benieuwd hoe het bij jullie gaat en of dit wel handig is hoe ik het doe.

@ All, er is heel veel geschreven, ik heb een aantal paginas terug gelezen en volgens mij gaat het met alle beebs goed. Houden zo.

Hier afgelopen vrijdag nog bij CB geweest voor het weeg uurtje en de kleine man weegt nu al 4680. Jeetje wat gaat dat toch snel. Maatje 50 past echt niet meer en sommige maatjes 56 is ook al proppen. Tevens dit weekend over gegaan naar maatje 2. Ik vind ze nog wel een beetje groot vallen. Maar maatje 1 begon striemen te geven.

Lfz Ig

Geplaatst

Sas27. Zelf zou ik mijn kleine meid nog niet laten logeren bij oma en opa. Vind het wel ok dat ze komen oppassen maar logeren...ben ik van mening dat zowel ik mijn man en de kleine er nog niet aan toe zijn. De wereld is al zo groot en zo'n klein dingetje zoekt juist veiligheid in de boze grote wereld. En alleen papa en mama kunnen dit bieden.

Iggie je vraagt of wij vaste tijden hebben. We proberen het wel. 's morgens in bed rond 6.30/7.00 uur borstvoeding. Man gaat naar beneden met Nina. Na borstvoeding komen wij naar beneden. Soms eerst badje. En soms komt dochter boven en gaan we nog lekker even in bed tv kijken, terwijl man naar werk gaat. Wanneer we beneden zijn gaat N.ore even in de box. Sinds vandaag heeft ze de smaak te pakken om lekker proberen zichzelf te vermaken in de box. Al gauw is ze moe en leg ik haar in de kinderwagen en zet ik deze op de gang (bespaart traplopen, bekken). Rond 10.00 weer borstvoeding eventjes in box en daarna weer in kinderwagen op de gang of als het mooi weer is in de tuin. Tussen 12.00 en 13.00 eten met Nick en Nina aan tafel. Vervolgens Nina naar bed. Daarna N.ore weer borstvoeding geven uit laten boeren en vervolgens weer in de wandelwagen op de gang of in de tuin. Zooo nu heeft mama even rust en kan zij op de bank zitten of liggen lezen of tv kijken. Aaaaaalllls dit lukt! Rond 15.30 N.ina weer uit bed en daar achteraan N.ore weer hetzelfde ritueel. Ondertussen beginnen met koken. 18.00 eten met gezin. Rond 18.30 is N.ore weer aan de beurt. Laatste voeding ligt tussen 23.00 uur en 01.00 uur in. Daarna kan ze soms doorslapen tot 6.30 ligt eraan wanneer de laatste voeding is. Is deze rond 23.00 uur dan meldt ze zich eerder dus rond 4.00 uur en is het schema weer veranderd...helaas! Maaarrrr we proberen dit schema te hanteren.

Voeding rond de 4.00 lukte tot nu toe niet echt omdat ze tot enkele dagen geleden vaak na de voeding bijna altijd alles er weer uit spuugde dus had ze weer eerder honger natuurlijk!!

Zoals jullie nu misschien al doorhebben....

Het gaat op het moment goed met N.ore!!!

Vind wel dat ze veel medicatie heeft...maar het werkt.

's Morgens beginnen we met Motullium 2 mm, zetpil 120 gr en infacol.

Volgende voeding Nexium en infacol.

Tussen door infacol.

8 uur later weer Motullium 2 mm, zetpil 120 gr en infacol.

tussen door alleen infacol.

Weer 8 uur later nogmaals Motullium 2 mm, zetpil 120 gr en infacol

Maar oooooo wat mooi. We hebben voor het eerst een meiske in ons armen die vrolijk om haar heen kijkt. Niet eentje die je alleen maar met pijnlijke glazige ogen aan kijkt. Maar eentje die geniet, die wil ontdekken! En ze heeft ons beloond. Ze beloonde ons met een super mooie glimlach van oor tot oor. Mijn hart maakte letterlijk een sprongetje van blijdschap. Echt heerlijk om te zien. Morgen is ze alweer precies 2 maanden. Het waren 2 zware maanden voor haar. Maar ik hoop dat ze nu eindelijk verder kan gaan genieten!

We moeten nog wel voor controle naar kinderarts (as vrijdag weer), naar de fysio en als het goed is nog een keer naar de ostheopaat! We komen er wel...de weg er naar toe is alleen een beetje lang. Ben trots op ons kleine meiske..echt trots!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna, maandag is helemaal goed wil wel bij jou komen zeg maar hoelaat het jou uitkomt en zou ik T.homas mee nemen?

Wij zijn vanmiddag bij de osteopaat geweest en ons manneke vond he heerlijk hij heeft lekker door geslapen en heeft zelfs 5,5 uur tussen haar voedingen laten zitten en hij heeft voor het eerst niet gekrijst vanavond heb hem zelfs niet ingebakert nu hij viel namelijk gelijk weer in slaap onder zijn fles ben benieuwd wanneer hij weer komt morgen weer naar de ka en wegen hij is deze week goed gegroeid zelfs iets te veel 200 gram ahummm. Wij zijn erg blij dat het beter gaat nu met deze voeding.

Ook wij hebben bijna een vast ritme nu 5.30, 09.30, 13.30, 17.30 en dan weer om 21:30 met flessen van 150+5 nu nog iets langer doorslapen en wij zijn helemaal gelukkig ( soms komt hij eerder en dan passen we het schema er bij aan en dan krijgt hij soms nog een kleine fles extra.

Meiden ik ga slapen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden