Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De Eezimed medicijnspeen is volgens de fabrikant overal verkrijgbaar maar dat is dus niet zo. Ik keek voor de grap eens bij kruidvat en daar hadden ze er 1!!

Niet die van internet maar een ieniemienie flesje met speen. Even goed zoeken bij de speentjes, bij ons hangt hij daar in de buurt.

Het miniflesje doen we er al niet meer achterop. Gewoon speentje in haar mond, dan gaat ze zuigen en spuit ik de vloestof achterin de speen en zuigt ze het zo weg. Kan terwijl ze ligt maar dan wel haar hoofdje opzij natuurlijk. Ik draii t speentke een paar keer rond in haar mondje tijdens t zuigen zodat alle vleokstof er goed uit is.

Zo gaat het voorbij de meeste smaakpapillen en merkt ze het helemaal niet op! Echt het gaat supermakkelijk zo.

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden

Wehkamp heeft een bug. Met de kortingscode ikkannietwachten kun je een pak luiers aanschaffen voor 34 cent ofzo.

Ik heb nu 2 pakken standaard voeding, 20 potjes olvarit 2 pakken rijstebloem en pak luiers voor 36 euro. Wel door 2 accounts te gebruiken.

Tip voor jullie misschien?

Door die code krijg je 10 euro korting.

Xxx

Geplaatst

dank jullie wel meiden!

T.homas heeft een blaasonsteking waardoor hij erg ziek is geworden, eigenlijk komt dit bij jongentjes van deze leeftijd niet voor en als het wel zo is dan is het meestal een afwijking aan de nieren.

Morgen gaan ze een echo maken om dit te controleren en ze zijn al begonnen met antibiotica dus hopelijk knapt hij snel op.

Geplaatst

Oh verdorie chantal!!! :( hopelijk wijst de echo meer uit en gaat het snel beter!

Hier bij wehkamp nog op naam van j.amey en s.terre luiers en potjes olvarit brsteld bij wehkamp ;)

Zag net in j.amey zijn cb boekje dat hij bij 7 weken 2 cm korten was en 500 gr lichter hahaha!

Geplaatst

Chantal wat sneu voor T. Hopenlijk werkt de antibiotica snel. Moet hij in het zh blijven?

Even een vraagje aan de ervaren moeders: J.asmijn heeft sinds een paar dunne kerriegele ontlasting (geen diarree) die soms op haar rug boven de luier uit loopt. Ze lijkt ook verhoging te hebben, voelt heel warm maar heeft 37.0 of 37.2 geen verhoging dus. Net rook haar ontlasting vreselijk zuur, net een fles azijn. Ze kan nu toch nog geen tandjes krijgen?? Kan de zure lucht ook van de vaccinatie donderdag komen? Vindt het onhandig die knoeiluiers, ga steeds met haar onder de douche. Alleen is vriendlief de komende 5 nachten naar Riga, en in mijn eentje met haar douchen kan ik niet.

Geplaatst

Net ff gecheckt en mevrouwtje heeft een duidelijk voelbare én zichtbare witte bobbel in haar onderkaak! Dus nu al een tandje op komst denk ik...

Geplaatst

Jessi, die luiers gaan samen met het krijgen van tandjes idem met verhoging. En idd soms kunnen baby's al heel voeg tandjes krijgen. Wanneer ze heel erg last krijgen is er een borsteltje die je op je vinger doet samen met wat gel die stop in de het mondje masseerd het plekje of laat haar kauwen. Dit verzacht de pijn. Ook bestaan er bijtringen die hè in e vriezer kunt doen. Vezacht ook de pijn.

Wist je dat er soms baby's geboren worden die al tandjes hebben. Raar hè!

Gr. Shanna

Geplaatst

Oh chantal, wat vervelend nu weer!

Het zit jullie mannetje ook niet mee zeg.

Heel veel sterkte met deze nieuwe tegenslag.

Jessi, Jeetje, nu al tandjes! Ik heb idd gelezen dat het zo vroeg al kan.

Succes met die vervelende luiers.

Geplaatst

Morgen gaat N.ore weer naar het CB voor haar tweede prikje. Wat gaat de tijd nu weer snel. Vrijdag is ze alweer 12 weken.

Maken jullie ook elke maand een foto van jullie kleine op de dag dat ze/hij geboren is. Heb ik mij N.ina wel gedaan een jaar lang. Zo mooi om de ontwikkeling te zien.

Sinds een paar dagen hebben wij het speelkleed in de box gedaan. N.ore vind het super. Wij hebben nu echt een goeie. Bij N.ina hadden wij een miskoop. De poten vielen steeds om. Nu hebben we samen met mijn ouders er een gekocht. Je betaalt wat maar dan heb je ook wat!

[ATTACH=CONFIG]4515[/ATTACH]

Sandra jou tip geprobeerd met kortingscode...lukte niet! Wat doe ik verkeerd?

Als het goed is kan ik vandaag speentje ophalen...ben benieuwd.

Nou daar begint de dag weer. Gisteren heeft ze ontzettend veel gehuild. Weekend was ook pet. Van vrijdag op zaterdag maar paar uur geslapen.

Grrrr ben het af en toe wel helemaal zat! Sorry voor mijn geklaag. Maar soms heb je de verschrikkelijkste gedachten. Je doet het niet. Maar emotioneel wil je wel weet niet wat doen. Dat gekrijs gaat op een gegeven moment gewoon in je oren zitten. Je hoort ook al is er geen gekrijs.

Elke keer probeer ik weer opnieuw om lekker met haar te kroelen. Maar lukt gewoon niet! Ze krijst alles bij elkaar. Oppas kunnen we niet regelen. Zelfs opa en oma niet. Die raken al in paniek als wij erbij zijn. Ze weten echt niet wat ze moeten doen met haar.

Kijk er zo naar uit dat deze periode over is.

Herfst kom...herfst kommmmm!

gr Shanna

Geplaatst

Shanna geen idee wat je niet goed doet meis, eerst bestellen, dan als allerlaatste de code toevoegen. Je kunt dan ook noet meer terug om iets anders bij te bestellen.

Vervelend van n.ore zeg :( hoop dat ze snel een vrolijk meisje word!

Jessi snel zeg!

Ik herken het verhaal van de kerriegele derrie en de zure lucht. Hier was het alleen echt van de vaccinatie.

Madam zit midden in een sprongetje... Net een uur bij mij op schoot geslapen, leg haar in bed en hup, ogen wagenwijd open. Vannacht ineens om 4.45 wakker terwijl we haar normaal om 7.30 moeten wakker maken... Korter tussen de fles laten, dan weer langer.

We krijgen er wel een super vrolijk meisje voor terug.

Ik heb hetzelfde boxkleed als jouw shanna, s.terre vind het ook heerlijk.

Gister een uur in de box liggen spelen met de muziekmobiel. Ook van tiny love. Ze vind hem super!

Gister met haar en j.amey de avondvierdaagse gedaan. Ging super! 5 km en heb haar niet gehoord!

Geplaatst

Chantal, las van T. ben zo vrij geweest om al kou verhalen samen te voegen en voor te leggen aan een professor van mijn werk. Hij vraagt of T. al is getest op allergieën en hij geeft advies om de voeding Neocate te proberen. Dit moet wel op recept kost € 70,00 per bus 400 Gr. Soms voldoen baby's niet aan alle symptomen maar hij vindt het lijken op lactose intolerantie.

Wellicht kan je hier wat mee?

Hoop dat hij snel opknapt en weer mee naar huis mag

Geplaatst

Shanna, heb de site gelezen van Neocate. Wellicht kan jij ook eens kijken voor N.ore. Herken ook gedrag van wat jij beschrijft.

Geplaatst

Quin ik zal kijken ben benieuwd. Vandaag toch kinderarts gebeld. We kregen twee opties.

Optie 1 was weer opname ziekenhuis. (kon ik lekker met Chantal naar de ouderen kamer... Hahaha of nie Chantal ??!).

Dan zou weer in eerste instatie geobserveerd worden. (heel veel impact op gezin ( Nina deze week ook voor het eerst peuterspeelzaal)).

Optie 2 maandag aanstaande kwart voor negen naar kinderarts dan is ze terug van vakantie. Wij hebben optie 2 gekozen!

Wanneer arts maandag nog steeds vindt opname, dan gaan we daarin mee, nu nog niet!

Verder verhaal speentje... Onder tussen overal opzoek geweest. Apotheek heeft het niet kruitvat ook niet. Zaterdag bij DA drogist geweest. Deze zou hem bestellen. Zou vandaag er zijn. Ik vandaag naar het dorp lopen (strompelen (bekken weet je wel hahaha). Daar aangekomen bij DA... Kinnen ze er niet aan komen!!! Ik boos zeg tegen zijn vrouw..(hij is naar huis) zal hem Nore zelf geven dan mag hij de meds geven!! Hij wist maandag al dat hij er niet aan kon komen!?!?!?

Daarna gezegt dat ik nu maar mijn mond houd anders krijg ik later spijt wat ik gezegt heb...?!?!?

Shanna

Geplaatst

Was wel gezellig geweest Shanna!

Quin, dank je wel voor je advies en inderdaad heb even gekeken op internet en ga vandaag overleggen of ze nu ook gelijk een allergie test willen doen ( er zijn inderdaad wel een aantal symthonen die daar naar wijzen!)

Met T gaat het wat betref de koorts beter hij is weer normaal sins gisteravond nu vanmorgen een echo nieren en blaas enz enz en dan weten we of er een afwijking is... Moet zeggen dat ik het wel een beetje eng vind. Verder slaapt hij nu bijna de hele dag is gisteren ak met al een uurtje wakker geweest en hij drinkt zijn flessen nu niet leeg dus daar zal nog wel weer aandacht aan besteed woorden.

Ga weer slapen!

Geplaatst

Hoop dat ze test wIllen doen. Hoewel hij wel aan gaf niet aan alle symptomen te voldoen, dit kan ook zo zijn met de test. Hij gaf aan overstappen en bij geen verschil na 2 weken kan je weer terug op oude voeding.

Hoop dat jullie het voor elkaar krijgen.

Anders mag je een bus van L. om het dan zelf te gaan proberen.

Geplaatst

Quin dank je wel voor je advies, heb het voorgelegd vandaag en woensdag gaan we hier uitgebreid overhebben ze willen nu eerst de onsteking onder controle hebben maar als ze het niet willen dan zou ik graag van je aanbod gebruik maken of anders is het misschien een opti om is naar die prof te gaan?

Maar hier goed nieuws T is weer thuis we mochten vandaag naar huis en hebben morgen en overmorgen nog wel tel contact met de ka wat betreft de kweek en hoe het gaat.

Vandaag heeft T ook weer een echo gehad en gelukkig hebben ze geen afwijking kunnen vinden aan de nieren maar moet het goed in de gaten houden want als hij weer een infectie krijgt gaan ze kijken of hij geen reflux heeft aan de urine buis/nieren dit doen ze dan met contrast vloeistof maar dit is nogak belastend voor z'n kleintje dus wiklen ze daar bog even mee wachten.

Zijn dus nu thuis met antibiotica en nexus en ik hoop maar dat hij inderdaad gewoon pech heeft gehad met die infectie.

Nu thuis huilt T wel weer meer snap er echt niks van waarom hier wel en daar bijna niet grrrrrr .....

Ga zo heerlijk naar mijn eigen bed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden