Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Emvlin... Fijn dat alles zo lekker gaat. En wat een geluk dat je tot nu toe de dans ontsprongen bent en niet de griep in huis hebt gehad... Geluksvogel.

is omgeving Utrecht iets dames, voor ons uitje?

sandra volgens mij hebben wij nu weer het stokje mogen ontvangen....

afgelopen nacht was dus weer een h.el.l. Heb manlief uit bed gedonderd samen met N.ore naar beneden. Dat gehuil agrrrr.

achteraf heel sneu. Ben bet terug van huisarts, ze heeft dus een oorontsteking... Antibioticum... Amoxilline...tijdelijk stoppen met Erotromisine....

en tegelijk... Met N.ick geweest... "Weer"vocht achter de oren! Hij is hartstikke doof!!!Buisjes waren er net uit. Volgende week weer naar kno arts. Waarschijnlijk weer buisjes.

Tis toch wat met de oren van ons gezinnetje... Hahaha....

maar goed en zo blijven we maar weer naar het ziekenhuis hobbellen.

dinsdag N.ick, donderdag ikke (chirurg...controle maagbandje)

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eer, wat zielig dat ze zo veel last heeft van de tandjes.....

Hier nog steeds niks.

Emvelin, echt een mooie box voor die 2 schatjes! Zo hebben ze lekker de ruimte.

Sandra, wat vervelend dat s.terre nu ook weer ziek is. Hopelijk is ze snel weer beter. Gelukkig heeft ze weer een nachtje geslapen.

shanna, wat vervelend al die oor problemen. Hopelijk gaat het snel weer beter bij jullie.

Oh ja, de maxi cosie gebruiken wij nog volop!

L.ise gaat heel goed ze kruipt nog niet, draait wel rondjes maar komt niet echt vooruit. Maar wat wel heel leuk is, sinds vorige week zwaait ze! Nou ja, ze steekt haar hand omhoog als ze iemand ziet. Zo lief en ze is helemaal blij als je dan naar haar terug zwaait!

Oh en nog meer leuk nieuws, l.ise krijgt haar eerste neefje of nichtje! Mijn schoonzusje is zwanger, nog niet zo lang dus ik hoop dat het goed gaat, ze is erg vroeg met vertellen aan haar familie en vrienden. Voor de rest weet nog niemand het. Ze is nu ongeveer 7 weken, dus nog erg pril allemaal.

Geplaatst

Daan gefekiciteerd met je schoonzus!! Leuk hoor!

Lief he dat zwaaien. Hier ook sinds een paar dagen hihi

Sterre doet nu beetje drinken maar daar houd het ook bij op.....

Oh omgeving utrecht vind ik top!

Zat te denken aan dierenpark ofzo. Misschien wel leuk?

Geplaatst

Meiden is omgeving Flevoland niet ook een optie?

Vlgns mij ene helft regio Hengelo ea helft regio Amsterdam, dan is Flevoland ook op de helft. Of zit ik er naast.

Hier ook weer een ziek mannetje, spugen en niet of weinig fles willen drinken. Ben er zo klaar mee laat de lente maar komen;-)

Geplaatst

Hi all,

Vervelend zeg dat de kids weer ziek zijn. En dan ook zo veel spugen. Ik hoop dat ze snel beter zijn en de mamas en papas natuurlijk ook.

Daantje, gefeliciteerd, wat leuk!! wordt je binnenkort tante.

Shanna hoe gaat het met de nachten. Hier slaapt T sinds een paar nachten weer door, dus fingers crossed

Emvlin, ik zag de box op FB, is dat een standaard box die je kan kopen, of hebben jullie die zelf ontworpen?

Hier net bij CB geweest en alles was weer goed, had trouwens ook niet anders verwacht.

Gewicht 7810, lengte 71,5 en hoofdomtrek 47.

Mannetje doet het goed. Begint wel een ramp in huis te worden:-))) Over al aan optrekken, kruipt altijd naar de "verkeerde" hoekjes. Even op bed neerleggen gaat ook niet meer. Daar kwam vriendlief van de week achter. Opeens BOEM. Gelukkig niets aan de hand. Maar ook zo ontzettend leuk. De hele tijd dat koppie van hem, als hij weer wat uitvoert. Volgens mij beginnen ze al door te krijgen wat wel en niet mag.

"centraal" afspreken, helemaal leuk. Maakt mij niet al teveel uit. Ik denk dat ik aardig centraal zit met A dam. Dierentuin ontzettend leuk idee. Ik weet niet of er kroegen bestaan met baby faciliteiten voor eenjarige. Waar ze de ruimte hebben om lekker te kruipen / dollen. Ik zal eens gaan google.

Lfs Ig

Geplaatst

Ik zeg ook dierenpark amersfoort! Schijnt erg leuk te zijn :)

Leuk he iggie :) ze hebben het echt wel door! Sterre die kijkt naar ons dan naar de wii dan naar ons en dan gaat ze hahaha

Geplaatst

Ik zweer het je....! Ze hebben stiekem afspraken met elkaar gemaakt. Kleine heksjes... (Hahaha)

Afgelopen nacht "weer" geen oog dicht gedaan!

Nee...nee, tot onze verbazing deed N.ore het KEURIG..(tot half 7)...

Maar daarin tegen onze oudste prinsessss.... Slapen... Ho maar... Steeds huilend wakker... Waarom??? Geen idee?!?

Dit ging de hele nacht door!

Agrrr dit zijn gewoon maffia praktijken!

Vanavond nieuwe kans....

gr. Shanna

Geplaatst

He meiden nog niet bij gelezen ben super druk met de zaak en ik voel me zelf niet lekker. Lees later bij en reageer dan op de rest.

Quin hoe gaat het nu met L.

Hier doet de kleine man het goed vandaag naar het cb geweest en we hebben een klein stevig mannetje 67, 5 cm en 8820 gr hij kan nog niet zitten en kruipen hij rolt sinds gisteren de kamer rond. Moet zeggen dat ik soms wel wat onzeker wordt als ik lees wat jullie kleintjes al kunnen.

Wel e eet onze mannetje nu meer groente en fruit en soms een klein beetje spaghetti en brood zonder korstje.

Ga nu snel ons meisje naar bed brengen.

Geplaatst

Chantal...fijn dat het goed gaat. En je moet absoluut niet onzeker worden. Elk kindje doet het op haar of zijn eigen tempo. Kun je niet afdwingen. Kwam vandaag in het dorp een oma tegen die vertelde dat haar kleinkind van 6 maanden al kruipt, rechtop zit etc etc...zij was eigenlijk helemaal niet blij...Was al zo baby af. Terwijl ze nog zo graag wil genieten van haar kleinzoon babytje...

Vandaag wezen orienteren naar een nieuwe buggy voor op de fiets, zodat ik met kids op de fiets naar het drop kan gaan. Wij hebben een oude maclaren..maar deze vind ik te zwaar voor op de fiets 5,6 kilo...waarschijnlijk wordt het wel weer een nieuwe Maclaren maar dan de Volo..deze is 4 kilo... Een stuk lichter...zekers wel handig met een kleine voorop en een kleine achterop.

Verder wezen orienteren naar een nieuwe autostoeltje voor in de auto...Blijkbaar moeten we 2 nieuwe stoeltjes hebben. We dachten mooi de oude door te kunnen schuiven naar N.ore en een nieuwe voor N.ina. Maar blijkbaar is na zoveel jaar de stoel niet meer goed...en deze is ook al gebruikt door 2 andere neefjes. Ergo versleten dus.

Duzzz 2 nieuwe stoeltjes...Agrrr geldboompje groei groei GROEI...(zal dit helpen?)...

Zijn jullie al wezen orienteren naar buggy of autostoeltje? Nog adviezen?

Geplaatst

leuk idee de dierentuin!

Pfff morgen weer werken, na 8 maanden thuis geweest te zijn bah ik kan de zin niet vinden hoor.

slaap lekker allemaal

Geplaatst

Hey heb ff gekeken naar de prijzen van dieren.park amers.foort.

De entree is €19,50 voor ons. Kindjes uiteraard gratis.

Als iedereen het hiermee eens is is het misschien verstandig dat iedereen haar ticket online boekt zodat we niet met de kleintjes in de rij hoeven te staan?

Er zit een heel leuk pannekoekenrestarant naast weet ik. Dus dat is ook nog een optie eventueel.

Zover de datumprikker even gezien. In principe kan iedereen 28 april, alleen danielle misschien en chantal heeft nog niet ingevuld. Meestal is het dan ook wel mooi weer!

Heb er wel weer zin in hoor meiden!

Geplaatst

Even ego berichtje....

een kennisje van mij is afgelopen januari bevallen van een zoontje. Ik wist dat het niet goed ging. Maar ben nu toch erg geschrokken.

wat blijkt nu... Haar zoontje ligt nu in het ziekenhuis in Utrecht. Eerst was dat Nijmegen.(hij is nog niet thuis geweest. Hij heeft een gaatje in zijn hart. Zijn lever is verkeerd aangelegd... Heeft al een paar keer dyalise (?)... Gehad. Zijn ductus (?)... Wil niet sluiten. Daarom naar Utrecht voor operatie. Echter daar aangekomen bleek hij veel te veel vocht vast te houden 1,5 à 2 liter (?). Dus konden ze hem niet opereren. Nu is vocht weg, maar heeft hij een longontsteking... Nu moet dat eerst over zijn. Ze hebben al 2 x afscheid genomen van hem.

Daarbij komt dat zijzelf vlak na de bevalling ook nog eens een hersenbloeding gehad heeft! Gelukkig geen grote schade aan overgehouden, maar toch.

heb zo met ze te doen (kon ze eerder niet bereiken... Ook logisch natuurlijk. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd). Het leven is zo oneerlijk. Ze hebben het al zo zwaar gehad.

Haar moeder sinds kort overleden, een miskraam. Daarna met heel veel moeite zwanger geworden. En dan nu dit weer!

dan vraag ik me af..."Wat moet een mens allemaal aan kunnen? Wanneer is het genoeg geweest?"

Geplaatst

Leuk de dierentuin. Nemen jullie de oudere kindjes dan ook gezellig mee. Is voor hun ook leuk.

Wat sneu Shanna. Mogen wij toch in de handjes klappen met alleen koemelk all.

Geplaatst

ja echt wel...wat zit ik dan te drammen!!!

Kids meenemen? Weet niet...Denk het niet..Dan ben ik meer druk bezig met hun. Dan gezellig een keer met jullie te zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden