Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gatver, ik ook. T.hymo heeft net vorige week een lading binnengekregen. En hij heeft al twee hartkwalen.

Waar we trouwens van de week voor naar het ziekenhuis zijn geweest.

lekkende aorta hoeven we pas over 10 jaar weer te laten checken. Dus dat ik verwaarloosbaar.

Verdikte longslagader klep is stabiel gebleven dus daar voor hoeven we pas over 8 maanden terug. Dus ook dat zie ik als een zeer gunstig teken.

gaaf dat Sterre al gaat staan, gaat snel he!!

Shanna hoe is het met N?

Spannend Sas en Quin, weer op naar een brusje.

Chantal hoe was je sauna verwendag?

Hoe is het met de rest?

lfz Ig

Geplaatst

Over exen gesproken...

Nick was in de voorjaarsvakantie bij zijn moeder. Hij kwam helemaal verslag en zenuwachtig terug. Liep op zijn tenen. Nu eindelijk weten we wat er pas aan de hand is. Zijn moeder is elke dag pas aan het eind van de ochtend uit bed gekomen. Tevens maar 3 x iets met hem gedaan. Verder heeft mevrouw nu al weer een andere vriend. Ze is daar ook op een avond blijven eten zonder N.ick. N.ick is de hele avond blijven wachten op mama en wist niet wanneer ze thuis zou komen. Op een gegeven moment heeft zijn halfbroer hem maar naar bed gedaan. Nick wil niet meer in de vakantie naar zijn moeder. Maar durft dat niet te zeggen. Hij is bang hoe mama reageert, bang dat ze denkt dat hij niet genoeg van haar houdt. Hij wil haar wel zien maar niet zo lang bij haar blijven. Op dit moment maar arcade ingeschakeld (en jeugdzorg)...Mevrouw gelooft ons toch niet. Heb nu met hem afgesproken, dat als hij daar weer ongelukkig is, dat hij altijd ons kan bellen. Dan regelen wij dit verder wel met mama. Dan hoeft hij dit niet aan mama te zeggen. Tevens uitgelegd dat je ook genoeg van haar kan houden als je haar niet zo vaak ziet. Voorbeeld gegeven van zijn oma. Oma heeft een zoon in Australie. Van hem houdt oma net zoveel als van de zoons die in Nederland wonen. Ook heeft oma in Australie kleinkinderen. Ook van hen houdt oma net zoveel als van de kleinkids hier in Nederland. Dat begreep hij gelukkig wel en dit had hem wl geholpen zei hij. Hoop dat dat ook zo is.

Maar goed laat Arcade maar met mevrouw gaan praten. Vind het echt zielig voor hem.

Ben benieuwd naar jou verhaal.

gr Shanna

ps het lijkt goed te gaan met N.ore...

Geplaatst

He meiden,

hoe is het met iedereen?

Shanna, fijn dat N.ore beter lijkt te gaan, maar wat een verhaal van N.ick, zielig hoor, dat hij zo behandeld wordt door zijn moeder.

Sandra, wat gaat S.terre goed! mijn neefje (10 dagen ouder als die van ons) staat al sinds 6 mnd aan de tafel...nou, hier zitten ze nog niet eens, luie kindjes haha.

Sas en qiun, spannend hoor om er weer voor te gaan! Ik weet dat er bij ons niets meer bij komt (vindt 3 ook echt genoeg), maar het idee nooit meer zwanger te zijn vind ik wel jammer hoor.

Eer, zielig he, als ze zo'n last hebben van de tandjes. Mila heeft er 2 probleemloos gekregen. Noah is al een tijdje erg huilerig, zo ken ik hem helemaal niet, dus vraag me af of er bij hem misschien ook tandjes aankomen, en dat hij er gewoon wat meer last van heeft als zijn zus.

Ben op mijn werk, is druk, dus rond even abrupt af...kom later terug!!

Geplaatst

Heb meegelezen Sandra.

wat een verhaal. Sorry mens spoort niet!

exen weg ermee!

laten wij maar nooit exen worden.

Jammer dat het altijd zo moet.

Bij ons had N.ick eigenlijk afgelopen weekend naar mama gemoeten. Maar vanwege voorjaarsvakantie en onrust vorige week niet gedaan. Wij hebben een leugentje om best wil gedaan.(weet zij veel). Hebben gezegd dat N.ore nog in ziekenhuis lag. Vond ze oké... Maar ze vraagt dan geeneens of hij volgende week kan komen. (???). Nou wij laten het mooi zo.

Eind maart hebben wij familie feest oom en tante 40 jaar getrouwd. Weekend van mama, maar Nick wil hier blijven, met ons mee. Dat mag hij van ons. Wij vertellen dit zo laat mogelijk aan mevrouw. Om problemen proberen te voorkomen. Zo jammer dat wij zo met haar moeten omgaan!

GRRrrr EXEN!!!

Geplaatst

Als ik jullie zo hoor ben ik blij niks te maken te hebben met exen. Wat een narigheid voor dat mannetje.

Vandaag cb geweest en hij was 800 gr aangekomen in 2 mnd te weinig. Hij was 1000 gr afgevallen toen hij zo ziek was dus het is te verklaren. 72 cm lang dus dat is prima. 2 uur fles is er uit sinds het weekend. Verder maxi cosi wilde hij niet meer in dat was drama.... gieren en brullen de directeur zit nu in autostoel en is vandaag op de fiets geweest. Oeps als we die vannacht maar niet terug krijgen door dromen;-). Kruipen heeft hij ook onder de knie en hij gaat als een speer in zijn loopstoel ( meubel verknaller zoals wij het noemen).

L heeft oom die medicijnen gehad, was er ook erg van geschrokken.

Geplaatst

Iggie, ga je nog aktie ondernemen na aanleiding van gebruik en zijn al bekende kwaal. Wel fijn dat het nu redelijk onder controle is

Geplaatst

Vreemd quin. 800 gram aangekomen in 2 maanden te weinig? Hier ook vandaag geweest en ze is 500 gr aangekomen op 2 maanden. Een kilo op 3 maanden. En dat was prima? Misschien meisje jongen?

Ze weegt nu 8145 en 71, 4 cm.

Ik zag de maxi op fb :) tuurlijk gaat die gevuld worden!!

Ik durf get nog niet aan de autostoel. Zou het wel heerlijk vinden. Niet meer dat gesleur! mensen wat is dat zwaar... ;)

Hier de experikelen bij bomen gezet ;)

Geplaatst

Mocht iemand een romer autostoel zoeken kijk dan even op onderstaande site www. cqstijl.nl

Waarom durf je nog niet Sandra?

Geplaatst

Ze zeggen tot het hoofdje er boven uit komt. Das nog wel een cm of 5. Het zou het wel practisch maken... misschien eens een testrit maken ermee....

Oja 80 gr is wel weinig ja! Maar zal wel bijtrekken toch?

Geplaatst

Hoofd tot rand. Ja wij hebben van het weekend getest en daarna was het helemaal vechten on hem in de maxi te krijgen. Hij denkt papa nieuwe auto ik een autostoel.

Ach ja maak me ook niet druk, hij haalt het wel weer een x ergens in.

ps: niemand weet dat wij weer een poging gaan doen, dit wil ik ook graag van fb houden. Zelfs niemand weet dat L zo ter wereld is gekomen.

Geplaatst

Tuurlijk meid. Daarom zei ik het ook hier ;)

Ik ga de stoelen maar van zolder trekken en wassen. En dan eens kijken. Ze wilt in de naxi ook alleen maar recht zitten ;)

Geplaatst

J. wil ook steeds rechtop in de mc, maar ik wil haar er ivm de veiligheid zo lang mogelijk in houden, hopenlijk tot een jaar. Het hoofd mag tot aan de oren boven de rand uit komen. N.a.v. dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/399376-achterwaarts-gerichte-autostoeltjes.html wil ik voor een achterwaartse vervolgstoel gaan. Dit wordt binnen enkele jaren in nl ook verplicht, in zweden is het al bijna 50 jaar verplicht. De achterwaartse stoelen zijn (nog) wel duurder, maar via zweedse webshops nog redelijkbetaalaar. Op facebook heeft iemand een infopagina gemaakt met een overzicht van stoeltjes: https://www.facebook.com/#!/AchterwaartsVervoeren

Eten is klaar, later meer

Geplaatst

Ik begreep tot aan de rand hahaha

Jessi ik heb nog 2 stoelen van t.ijn en j.amey. en moetzeggen ik vind vooruit wel fijn. Zie ik makkelijker wat ze uitvreet hahaha

Geplaatst

Heb even bij de faq's op de site van maxi cose gekeken, het is inderdaad tot de rand. Ik moet bekennen dat ik de babyinzet bij het hoofdje er nog in heb zitten, is er gewoon nog niet van gekomen. Vanavond maar eens er uit slopen.

Sandra ik vind voorwaarst ook prettiger, maar achterwaarts is 5x veiliger. In Amerika en Zwedeno.a. al verplicht. Ik wil het vervolgstoeltje ook voor een evt 2e kindje kunnen gebruiken, en tegen die tijd is achterwaarts hier waarschijnlijk ook veplicht. We hebben een spiegel aan de achterbank handen, zo kan ik haar tijdens het rijden ook in de gaten houden.

Geplaatst

Ja met die spiegel is het op te lossen idd. Daar heb je gelijk in.

Maar goed. Wat ik zei. We hebben 2 stoeltjes liggen. Daar doen we het maar gewoon mee ;)

Geplaatst

Hi, ik zat ook al te kijken naar autostoeltjes die achteruit kijken. Dan hoeven we niet weer een nieuwe aan te schaffen als er nog een kleine komt. Maar voor nu is de maxi cosie prima!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden